خرید سبزیجات و صیفی جات
خرید سبزیجات و صیفی جات

خرید سبزیجات و صیفی جات

در این مطلب تصمیم داریم با انواع صیفی جات و سبزی جات و خواص شگفت انگیز آنها آشنا شویم.

 

انواع صیفی جات:

 

بادمجان:

بادمجان یکی از مواد غذایی خوشمزه است که می توان با آن غذاهایی همچون حلیم بادمجان، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، آش، کوکو بادمجان، گوشت و بادمجان و… را پخت و تهیه کرد. این ماده غذایی محبوب سرشار از خواص شگفت انگیز است که با خرید سبزیجات و صیفی جات به آن می پردازیم. شما مشتریان گرامی برای خرید سبزیجات و صیفی جات می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و با خرید سبزیجات و صیفی جات مورد نظر خود خریدی خوش را تجربه کنید.

خرید سبزیجات و صیفی جات

تقویت استخوان‌ها و پیشگیری از پوکی استخوان، کاهش و درمان نشانه های کم‌ خونی، افزایش عملکرد شناختی، بهبود سلامت قلب و عروق، محافظت از دستگاه گوارش، کمک به کاهش وزن و لاغری، کنترل دیابت، کاهش استرس، محافظت از نوزادان در برابر نقص‌های مادرزادی، پیشگیری از سرطان، بهبود فرآیند هضم، بهبود سلامت استخوان ها، بهبود عملکرد مغز و…

و صیفی جات

هویج:

هویج سرشار از مواد مغذی و ویتامین هایی چون ویتامین A  و C و  K و B8 و همچنین اسید پانتوتنیک، آهن، منگنز، مس، پتاسیم و فولیت است.

هویج سرشار از خواص بسیار مهم برای سلامت انسان ها است که در ادامه به برخی از خواص مهم آن اشاره خواهیم کرد.

– هویج به تقویت قوه بینایی می پردازد و یکی از مهمترین خواص آن به شمار می رود.

هویج حاوی مقادیر بالا ویتامین A است که بر بینایی اثر می گذارد. همچنین بتا کاروتن موجود در هویج از چشمان شما در مقابل آب سیاه و خال های چشمی محافظت می کند.

– هویج خاصیت ضد سرطانی دارد و باعث کاهش رادیکال های آزاد بدن می شود.

– هویج سیستم ایمنی بدن را در مقابل بیماری ها تقویت و افزایش می دهد.  شما مشتریان گرامی برای خرید سبزیجات و صیفی جات می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و با خرید سبزیجات و صیفی جات مورد نظر خود خریدی خوش را تجربه کنید.

– هویج موجب سلامت دهان و دندان شما می شود، به این صورت که وقتی هویج می خورید، پلاک ها و مواد ریز غذایی موجود در دهان شما از بین رود و سلامت دندان ها را به همراه دارد.

– همچنین هویج موجب افزایش بزاق دهان می شود که اسیدیته دهان را تنظیم کرده و سبب پیشگیری از فساد دندان می شود.

شلغم:

شلغم از دیگر صیفی جاتی است که در فصل سرما و برای درمان بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا تاثیر فراوانی دارد. برخی از خواص بی نظیر شلغم عبارتند از:

ادرار آور، تقویت قوای جنسی، دافع سنگ و شن کلیه و مثانه، ملین سینه، تقویت نور چشم، میکروب کش، کاهش فشار خون، آنتی بیوتیک، مقوی رحم، درمان سرفه و سیاه سرفه، درمان بیماری های پوستی، بهبود گلو درد، درمان سرماخوردگی، خرید سبزیجات و صیفی جات، درمان نقرس، پیشگیری از قولنج های کبدی و کلیوی، تقویت رحم و آمادگی پرورش کودک، نیرو بخشیدن به تخمدان ها و… است. شما مشتریان گرامی برای خرید سبزیجات و صیفی جات می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و با خرید سبزیجات و صیفی جات مورد نظر خود خریدی خوش را تجربه کنید.

 

کاهو:

کاهو یکی از صیفی جات معروف در بین ایرانیان به حساب می آید که در انواع سالاد های مختلف، در انواع ساندویچ و در کنار غذاهای ایرانی خوشمزه میل می شود. با خرید سبزیجات و صیفی جات و مصرف آنها از خواص بی نظیرشان بهره مند شوید. در ادامه به برخی از خواص کاهو آشنا می شویم.

سرشار از ویتامین های A  و C، پیشگیری از پوکی استخوان ها، تقویت و بهبود قلب، بهبود اختلالات پوستی و پیشگیری از چین و چروک و علائم پیری، تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری و مبارزه با انواع سرطان، کمک به داشتن بارداری سالم، کاهش وزن و کمک به لاغری، تنظیم سیستم گوارش بدن و سلامت روده و…

گل کلم:

گل کلم یکی از صیفی جاتی است که در تهیه ی انواع ترشی استفاده می شود که بسیار خوشمزه است. گل کلم دارای خواص زیادی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

کمک به هضم بهتر، محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش، کنترل دیابت، بهبود بیماری التهاب روده‌ی بزرگ، درمان پاپیلوماتوز تنفسی، رفع مشکل چاقی و کمک به کاهش وزن و لاغری، تنظیم فشار خون بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش خطر سکته مغزی، بهبود سلامت استخوان، تعادل الکترولیتی، خرید سبزیجات و صیفی جات، پیشگیری از اختلالات قلب و عروق، درمان اختلالات معده، پیشگیری از درمان سرطان، کمک به سم زدایی بدن، بهبود اختلالات عصب، کاهش فشار خون بدن، کاهش کلسترول، مفید برای زنان باردار، افزایش سلامت مغز و سلول ها، کاهش دیابت، درمان التهاب روده ی بزرگ، پیشگیری از سکته ی مغزی و… شما مشتریان گرامی برای خرید سبزیجات و صیفی جات می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و با خرید سبزیجات و صیفی جات مورد نظر خود خریدی خوش را تجربه کنید.

فلفل دلمه:

فلفل دلمه از دیگر صیفی جات محبوب است که در تهیه ی غذاهای مختلف استفاده می شود. فلفل دلمه برای سلامتی بدن و بهبود پوست و مو واقعا شگفت انگیز است. در ادامه با خواص فلفل دلمه و خرید سبزیجات و صیفی جات آشنا می شویم.

خرید سبزیجات و صیفی جاتتقویت قوه ی بینایی، افزایش سوزاندن کالری و کمک به کاهش وزن، پیشگیری از سرطان، پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان کم خونی، کاهش سطح کلسترول بدن، خاصیت سم زدایی، درمان اختلالات معده و روده همچون زخم معده، اسهال و سوء هاضمه، تقویت ناخن و مو، تقویت و شفافیت پوست، خرید سبزیجات و صیفی جات، درمان زونا و بیماری های پا، پیشگیری از نشانه های پیری، از بین بردن لکه ها و جوش های صورت و…

کدو :

کدو از دیگر صیفی جات خوشمزه است که دارای انواع مختلفی چون: کدو حلوایی، کدو تنبل، کدو تخمی، کدو مسمایی، کدو صراحی و… است. در ادامه به برخی از خواص شگفت انگیز آنها می پردازیم.

دارای اثرات ضد کرم، خنک کننده، مرطوب کننده، خرید سبزیجات و صیفی جات، باز کننده مجاری، سریع الهضم، خونساز، تصفیه کننده خون، تقویت بدن و اعصاب، رفع یبوست، ادرار آور و…

 

کدو تنبل:

با استفاده از این نوع صیفی می توان غذاها و خوراکی‌های بسیار زیادی درست کنید. کدو تنبل سرشار از فواید مهم برای سلامت انسان ها می‌باشد.

خرید سبزیجات و صیفی جات

حفظ سلامت قلب، کنترل قدرت بینایی، کاهش وزن، پیشگیری از سرطان، محافظت از پوست، بهبود خلق و خو، تقویت سیستم ایمنی بدن و… شما مشتریان گرامی برای خرید سبزیجات و صیفی جات می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و با خرید سبزیجات و صیفی جات مورد نظر خود خریدی خوش را تجربه کنید.

 

گوجه فرنگی:

گوجه‌ فرنگی یکی دیگر از انواع صیفی‌جات است که طرفداران زیادی در بین ایرانیان دارد و در غذاهای بسیاری استفاده می شود.

گوجه‌ فرنگی دارای یک نوع آنتی‌اکسیدان است که در برابر بیماری‌های عفونی موجود در بدن ایجاد می شود و آنها را از بین می برد. برای خرید سبزیجات و صیفی جات به فروشگاه ما بروید.

یکی دیگر از خواص گوجه‌ فرنگی می‌توان کمک به افزایش قدرت یادگیری، افزایش قدرت حافظه و پیشگیری از سرطان پروستات اشاره کرد.

 

انواع سبزیجات:

 

 

اسفناج:

اسفناج یکی از سبزیجات پرطرفدار به حساب می آید که بیشترین اسید فولیک را در خود جای داده است. از خواص بی نظیر اسفناج عبارت است از: عملکرد مناسب عضلات، تعادل فشار خون، پیشگیری از پیشرفت سرطان پستان، درمان و پیشگیری از کم خونی و…

 

 

 

نعناع:

نعناع یکی از سبزی‌ های پرمصرف و محبوب در بین ایرانیان بوده و در سبزی خوردن نیز به وفور استفاده می ‌شود.

از این سبزی محبوب در تهیه بسیاری از انواع غذا و نوشیدنی استفاده می شود، از انواع چای‌ و دمنوش‌ها گرفته تا سس‌، سالاد و دسرها.

نعناع دارای انواع بسیار زیادی است مانند نعناع موهیتو، نعناع فلفلی و نعناع سیب از انواع متفاوت این سبزی به شمار می روند.

و صیفی جات

از خصوصیات فوق العاده نعناع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد تهوع و استفراغ، ضد ویروس تبخال، ضد خارش، ضد تب، باز کننده ی برونش و رفع احتقان، صفرا‌ آور، خارج کننده سموم بدن، خرید سبزیجات و صیفی جات، ضد درد، درمان مشکلات دستگاه گوارش نظیر نفخ و سوء هاضمه، حفظ سلامت و خوشبو کردن دهان، کمک به درمان سرماخوردگی و آسم، کمک به آرامش و استراحت ذهن از خواص بی نظیر این سبزی است.

 

 

خرید سبزیجات و صیفی جات

تره:

 

تره طبیعتی گرم دارد و سرشار از فواید و خاصیت است. برخی از این خواص شامل: درمان سوء‌هاضمه، یبوست، ضدعفونی کردن روده‌ها، تسکین درد مفاصل و نقرس، حفظ ساختار غشاهای سلولی، بهبود خلق‌ و خو، افزایش حافظه، کنترل عضلات و سایر عملکردهای سیستم عصبی و مغز کمک شایانی می‌کند. شما مشتریان گرامی برای خرید سبزیجات و صیفی جات می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و با خرید سبزیجات و صیفی جات مورد نظر خود خریدی خوش را تجربه کنید.

 

 

ریحان:

ریحان به دلیل عطر و طعم دلپذیری که دارد از مهم‌ترین اجزای انواع سبزی خوردن محسوب می شود. این سبزی تقریبا بدون کالری است و منبع غنی آنتی اکسیدان، فنلیک‌ها، ویتامین K، روی، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و فیبر غذایی است.

مهم‌ ترین خواص ریحان شامل: ضد باکتری، ضد التهاب و درد، ضد اسیدی، ضد نفخ، ضد اسپاسم، هضم کننده غذا و اشتها آور است.

 

جعفری:

این سبزی اکثر برای بهبود طعم غذاهایی مانند سوپ و سالاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین به دلیل طعم ملایم و عطر خوبی که دارد در سبزی خوردن استفاده می شود.

جعفری حاوی مواد مغذی و ویتامین هایی مهم مانند ویتامین‌های A ، K و C همچنین منبع خوبی از مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم و پتاسیم است.

خرید سبزیجات و صیفی جات

 

از خواص مهم جعفری شامل: کاهش قند خون، مبارزه با التهاب، کاهش فشار خون بالا و کاهش ابتلا به سنگ کلیه و… است. شما مشتریان گرامی برای خرید سبزیجات و صیفی جات می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و با خرید سبزیجات و صیفی جات مورد نظر خود خریدی خوش را تجربه کنید.

 

شاهی:

این سبزی با طعم تندی که دارد، حاوی مقدار زیادی ویتامین همچون ویتامین K و مواد معدنی است.

از خواص مهم شاهی می توان به آنتی اکسیدان قوی که در کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی بسیار موثر است. یکی از فواید مهم سبزی شاهی، آهن زیاد شاهی است که آن را تبدیل به یک ماده غذایی مفید برای جبران کمبود آهن بدن و پیشگیری از کم خونی کرده است.

مرزه:

مرزه از خانواده گیاه نعناع است. این سبزی طبیعتی گرم دارد. این سبزی حاوی کلسترول و سدیم و همچنین منبع خوبی از پتاسیم، روی و مس، ویتامین A ، ویتامین C، ویتامین B6، کلسیم، آهن، منیزیم و منگنز است. از خواص مهم مرزه می توان به تقویت کننده معده، تسهیل کننده هضم، ضد نفخ و ادرار آور اشاره کرد. شما مشتریان گرامی برای خرید سبزیجات و صیفی جات می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و با خرید سبزیجات و صیفی جات مورد نظر خود خریدی خوش را تجربه کنید.

 

 

تربچه:

تربچه عضو کوچکی از خانواده شلغم و چغندر است که به صورت خام مصرف و در کنار سبزی خوردن قرار می گیرد. تربچه کم کالری است اما دارای فیبر بالایی است و منبع غنی ویتامین C است. مصرف تربچه و برگ آن به همراه غذا سبب جذب آهن در بدن می‌شود و به پیشگیری از کم خونی کمک شایانی می کند. برای خرید سبزیجات و صیفی جات به فروشگاه ما بروید.

 

 

 

شوید:

شوید طبعی گرم و خشک دارد و سرشار از آنتی اکسیدان، فلاونوئید، ویتامین C، ویتامین های B، ویتامین A، کلسیم، منگنز و آهن است.

خرید سبزیجات و صیفی جاتاز خواص فوق العاده این سبزی می‌توان به ضد نفخ بودن، تمیز کننده دستگاه گوارش، ضد دیابت، ضد پوکی استخوان، سم زدای، ادرار‌ آور، موجب پاکسازی کبد و… اشاره کرد. شما مشتریان گرامی برای خرید سبزیجات و صیفی جات می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و با خرید سبزیجات و صیفی جات مورد نظر خود خریدی خوش را تجربه کنید.

 

ترخون:

ترخون نسبت به دیگر انواع سبزی طعمی تند و بوی خوشی دارد. وجود چند برگ از ترخون در لابه‌لای ظرف سبزی‌ها، دهان را خوشبو و اشتها را افزایش می دهد. ترخون کم کالری و کم کربوهیدرات است و حاوی مواد مغذی چون منگنز، آهن و پتاسیم است.

 

 

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید سبزیجات و صیفی جات به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را درب منزل تحویل و خریدی خوش را تجربه کنید.

اشتراک گذاری