Xiaomi Redmi 10 Power mobile phone, 128 GB memory, 8 GB RAM
فروش قسطی موبایل شیائومی

Huawei installment purchase

یکی از ابزارهایی که این روزها به بخش جدانشدنی زندگی تمام مردم جهان تبدیل شده است گوشی موبایل است. گوشی همراه فقط برای مکالمه به کار نمی‌رود. بلکه کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده است. رسیدن به چنین جایگاهی مدیون وجود شبکه جهانی اینترنت است که گوشی‌های همراه هوشمند را این چنین کاربردی و مهم کرده است. با توجه به قیمت‌های بالا و روند صعودی قیمت گوشی در بازار ایران یکی از راه‌‌هایی که شما می‌‌توانید برای خرید گوشی انتخاب کنید استفاده از طرح‌های فروش قسطی موبایل شیائومی است. اما چرا برند شیائومی؟ با ما همراه شوید تا دلایل آن را بررسی کنیم.

فروش قسطی موبایل شیائومی و دلیل انتخاب برند شیائومی

قبل از بررسی فروش قسطی موبایل شیائومی باید به دلیل انتخاب این برند بپردازیم. اگر به بازار موبایل سری بزنید با انواع برند روبه‌رو می‌شوید که هر کدام ویژگی‌ها، مزایا و معایبی دارند. اما در اکثر مغازه‌های موبایل فروشی و تمام فروشگاه‌ها ردیف‌های زیادی را به انواع مختلف گوشی برند شیائومی اختصاص داده‌اند. این موضوع می‌تواند بیان کننده کیفیت بالای این محصولات باشد و نشان می‌دهد که تقاضا در بازار برای این محصول تا چه اندازه زیاد است.

 

Installment sale of Xiaomi mobile phones Installment sale of Xiaomi mobile phones فروش اقساطی گوشی موبایل شیائومی Xiaomi mobile installment sales فروش اقساطی موبایل شیائومی

وقتی شما قصد خرید یک گوشی را دارید با مقایسه ویژگی‌ها، طراحی ظاهری، کیفیت دوربین، حافظه موبایل و بسیاری موارد دیگر اقدام به خرید می‌نمایید. اما از آنجایی که تمام گوشی‌‌ها وارداتی هستند و قیمت آن‌ها متناسب با قیمت دلار بالا می‌رود معمولا برای خرید یک گوشی خوب لازم است بیش از ۱۰ میلیون تومان هزینه پرداخت کنید.

این موضوع بسیار مهمی است. البته گوشی‌های بسیار خوب با قیمت‌های کمتر هم در برند شیائومی وجود دارد که در محدوده ۵ تا ۱۰ میلیون تومان هستند. به هر حال پرداخت نقدی این مبالغ با زندگی بسیار پرهزینه این روزها جور درنمی‌آید. اما راهی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا گوشی دلخواه خود را به روش راحت‌تری خریداری نمایید و آن استفاده از فروش قسطی موبایل شیائومی است.

Huawei installment purchase

فروش قسطی موبایل شیائومی از طریق چک صیادی

یکی از روش‌هایی موجود برای خرید قسطی گوشی استفاده از امکان فروش قسطی موبایل شیائومی است. برای اینکه بتوانید از این روش خرید استفاده کنید داشتن چک صیادی الزامی است. چک‌های صیادی توسط بانک صادر می‌شوند که در دو رنگ زرد و بنفش موجود هستند. چک‌های زرد قدیمی‌تر هستند و چک‌های جدید در رنگ بنفش صادر می‌شوند. برای استفاده از طرح فروش قسطی موبایل شیائومی باید به فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های شیائومی مراجعه کنید.

یک فرم شامل اطلاعات شخصی، آدرس محل سکونت، کد پستی، شماره موبایل و … را پر می‌کنید. توجه کنید تمام اطلاعات را دقیق و درست وارد کنید. زیرا توسط سامانه احراز هویت بررسی می‌شود.  همچنین اگر شما قصد خرید قسطی گوشی از طریق فروش قسطی موبایل شیائومی را دارید اما دسته چک به نام شما نیست باید اطلاعات فردی که دسته چک به نام او است را در فرم وارد کنید.

Installment sale of Xiaomi mobile phones Installment sale of Xiaomi mobile phones فروش اقساطی گوشی موبایل شیائومی Xiaomi mobile installment sales فروش اقساطی موبایل شیائومی

یک چک ضمانت هم از دارنده دسته چک می‌گیرند که مبلغ آن ۱۲۰ درصد مبلغ اصلی است. البته وقتی تمام قسط‌ها را پرداخت کنید این چک را به شما پس می‌دهند. اما درست است که این چک بابت ضمانت داده می‌شود اما درج عبارت «چک برای ضمانت است» امکان پذیر نیست.

این موضوع به لحاظ حقوقی بسیار مهم است. زیرا چک قابلیت وصول پیدا می‌کند. پس در پرداخت اقساط خود کوتاهی نکنید. وقتی کارهای اولیه انجام شد فروشنده قیمت نهایی موبایل انتخابی شما را محاسبه کرده و به شما اعلام می‌کند. قسط بندی انجام می‌شود و سپس گوشی موبایل را تحویل می‌گیرید. در ادامه شما موظف هستید که طبق برنامه زمان بندی شده قسط‌های خود را پرداخت کنید.

 

Huawei installment purchase

 

خرید گوشی شیائومی به صورت قسطی بدون چک و ضامن

برخی از فروشگاه‌ها این امکان را ایجاد کرده‌اند که بتوانید بدون چک و ضامن از طرح فروش قسطی موبایل شیائومی استفاده کنید. زیرا بعضی از افراد دسته چک صیادی ندارند. برای اینکه این دسته از افراد هم بتوانند از این طرح استفاده کنند می‌توانند به جای چک سفته بدهند. سفته هم مانند چک یک سند رسمی بانکی است و قابلیت وصول دارد.

برای اینکه بتوانید از برنامه فروش قسطی موبایل شیائومی استفاده کنید به فروشگاه‌های معتبر بروید. اطلاعات هویتی شما توسط فروشنده ثبت می‌شود. مبلغ مشخصی مطابق با مدل گوشی که شما انتخاب کرده‌اید توسط فروشنده محاسبه می‌شود. سفته را به فروشنده می‌دهید و اقساط را طبق توافق با فروشنده مشخص می‌کنید. سپس گوشی را تحویل می‌گیرید و به طور مرتب قسط‌های خود را پرداخت می‌کنید.

کلام آخر

استفاده از طرح‌های ویژه‌ای مانند فروش قسطی موبایل شیائومی این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند هر مدل گوشی موبایلی که دوست دارند را انتخاب کنند. به این شکل پرداخت نقدی چند میلیون تومانی نمی‌‌تواند محدودیتی برای خریدار ایجاد کند. این طرح این امکان بسیار خوب را به افراد می‌دهد که بتوانند به طور ماهیانه مبلغ قسط خود را پرداخت کنند و از داشتن گوشی موبایل محبوب خود لذت ببرند. به این شکل کسی مجبور نمی‌شود به دلیل محدودیت مالی به اجبار از یک گوشی با کیفیت پایین استفاده کند.

Huawei installment purchase

کلمه کلیدی: فروش قسطی موبایل شیائومی