Installment sales of Samsung tablets
فروش قسطی تبلت سامسونگ

 

یکی از ابزارهای بسیار مفید که به عنوان یک وسیله کمک آموزشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد تبلت است که برندهای مختلفی دارد. یکی از برندهای بسیار خوب و با کیفیت سامسونگ است که فروش قسطی تبلت سامسونگ یک امکان ویژه برای خریداران محسوب می‌شود. در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها تبلت مورد استفاده قرار می‌گیرد و خرید تبلت در تعداد زیاد مورد نیاز شرکت است. همچنین در مدارس هم تبلت به یک نیاز تبدیل شده است و دانش‌آموزان از تبلت برای آموزش و انجام تکالیف خود استفاده می‌کنند.

Huawei installment purchase

چطور می‌توان به صورت قسطی تبلت سامسونگ خرید؟

برای فروش قسطی تبلت سامسونگ می‌‌توانید به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید و با بررسی شرایط اقدام به خرید و استفاده از تبلت به صورت قسطی نمایید. اما فروش قسطی تبلت سامسونگ شرایطی دارد که در هر فروشگاه ممکن است به طور متفاوتی اعمال شود. در بعضی از فروشگاه‌ها از شما برگه کسر از حقوق تقاضا می‌کنند. بعضی جاها باید سفته ارائه دهید و بعضی از نمایندگی‌ها هم فقط از طریق چک صیادی و ارائه چک ضمانت اقدام به فروش قسطی تبلت سامسونگ می‌کنند.

چرا فروش قسطی تبلت برند سامسونگ گزینه مناسبی است؟

یکی از مسائلی که این روزها همه افراد جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند کنترل و ومدیریت هزینه‌های زندگی است. خرید تبلت به عنوان یک وسیله الکترونیکی برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب است. اما قیمت چند میلیونی دارد و تامین هزینه خرید نقدی در این شرایط اقتصادی برای والدین دشوار است. اما نمی‌توان بچه‌ها را از داشتن تبلت محروم کرد. پس چاره چیست؟ بهترین راه حل این است که والدین از طرح فروش قسطی تبلت سامسونگ استفاده کنند.

برای این کار می‌توانید به نمایندگی‌‌های سامسونگ در هر کجای کشور مراجعه کنید و با شرایط و ضوابط خرید قسطی تبلت آشنا شوید.

Installment sales of Samsung tablets

انواع تبلت و کاربردهای آن

تبلت انواع مختلفی دارد و برای قشرهای مختلفی مانند دانش‌آموزان، طراحان و صنایع مختلف دسته بندی می‌شود. همچنین تبلت‌هایی برای گیمینگ به کار می‌رود و در نهایت می‌‌توان به تبلت‌های مناسب مطالعه اشاره کرد.

تبلت‌های دانش‌اموزی از متداول‌ترین و ساده‌ترین انواع تبلت هستند و برای انجام امور روزمره طراحی و تولید شده‌اند. بهتر است تبلت‌هایی با صفحه نمایش بزرگ برای دانش‌آموزان خریداری کنید. زیرا راحت‌تر و واضح‌تر می‌توانند مطالب را ببینند و به چشم دانش‌آموز فشار کمتری وارد می‌شود. همچنین به دلیل اینکه دانش‌آموزان فیلم‌های آموزشی می‌بینند در مورد کیفیت باتری هم بررسی‌های لازم را انجام دهید.

 

Huawei installment purchase

فروش قسطی تبلت سامسونگ با استفاده از چک صیادی

یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای خرید تبلت سامسونگ انتخاب کنید استفاده از طرح فروش قسطی تبلت سامسونگ است. برای این کار باید به سایت نمایندگی سامسونگ بروید و فرمی که از طرف شرکت برای شما ارسال می‌شود را پر کنید. صحت اطلاعات درج شده در این فرم بسیار مهم است. زیرا از طرف سایت احراز هویت می‌شوید و اگر اطلاعات شما درست نباشد ادامه مسیر ثبت نام برای شما امکان‌ پذیر نخواهد شد.

در ادامه باید دسته چک صیادی تهیه کنید که اگر ندارید باید از طریق بانک برای گرفتن آن اقدام کنید. دسته چک‌های قدیمی صیادی زرد هستند و دسته چک‌های جدید بنفش رنگ‌اند. فروشگاه دسته چک شما را از روی شماره آن مورد بررسی و احراز قرار می‌دهد. سپس از طریق فرمول مشخصی اقدام به محاسبه قیمت هر قسط و قیمت تمام شده محصول می‌نماید.

پس از ارائه مدارک لازم یک چک ضمانت به مبلغ ۲۰ درصد بیشتر از مبلغ نهایی باید به فروشنده بدهید. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که درست است که شما این چک را بابت ضمانت به فروشنده داده‌اید اما نمی‌‌توانید این موضوع را در چک قید کنید.

همین موضوع به ظاهر ساده مسئولیت بیشتری برای شما ایجاد می‌کند. زیرا این چک قابل وصول است و اگر شما در پرداخت به موقع اقساط تعیین شده تعلل کنید فروشنده می‌تواند از این چک استفاده کند. برای اینکه بتوانید به راحتی از طرح فروش قسطی تبلت سامسونگ استفاده کنید بهتر است به طور مرتب قسط‌های خود را پرداخت کنید تا دچار مشکل نشوید.

Installment sales of Samsung tablets

فروش قسطی تبلت سامسونگ بدون چک و ضمانت

بعضی از فروشگاه‌های موبایل و تبلت شرایطی را برای خریداران ایجاد کرده‌اند که بتوانند بدون داشتن چک و ضامن اقدام به خرید تبلت‌ سامسونگ نمایند. در این طرح فروش قسطی تبلت سامسونگ شما باید به ازای مبلغ مشخص شده‌ای که فروشنده به شما اعلام می‌کند به فروشنده سفته بدهید. در واقع این سفته نقش چک و ضامن را بازی می‌کند. سپس طبق مبلغ مشخص شده و مورد توافق با فروشنده قسط‌های خود را سر موقع پرداخت می‌کنید.

کلام آخر

تبلت یک وسیله بسیار کاربردی هم برای بازی و هم برای آموزش است که تمام گروه‌های سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. برند سامسونگ با داشتن سابقه بسیار طولانی در زمینه طراحی و تولید محصولات الکترونیکی و استفاده از آخرین تکنولوژی روز به یک برند بسیار خوشنام در ایران تبدیل شده است.

از این رو بیشتر افراد هنگام خرید تبلت ترجیح می‌دهند برند سامسونگ را انتخاب کنند. اما گاهی قیمت‌های بالا باعث می‌شود تا افراد علی‌رغم میل باطنی خود مجبور به انتخاب گزینه‌های دیگری شوند. اما چاره کار استفاده از امکان فروش قسطی تبلت سامسونگ است که اجازه می‌دهد شما هر مدل تبلتی را که دوست دارید خریداری نمایید و به صورت ماهیانه پول آن را بپردازید.

 

Huawei installment purchase

کلمه کلیدی: فروش قسطی تبلت سامسونگ