Installment sales of Samsung phones
فروش قسطی گوشی سامسونگ

 

استفاده از گوشی همراه در این روزها به یکی از نیازهای اصلی افراد تبدیل شده است. حتی کودکان از سن ۶ سالگی نیاز دارند تا با استفاده از گوشی همراه و اتصال به شبکه اینترنت به انجام تکالیف مدرسه خود بپردازند. از این رو خرید گوشی دیگر یک کار لوکس نیست و برای گذران زندگی افراد به یک وسیله ضروری تبدیل شده است. یکی از برندهای بسیار خوب گوشی همراه سامسونگ است که امکان فروش قسطی گوشی سامسونگ نیز موجود است.

Huawei installment purchase

فروش قسطی گوشی سامسونگ و نکات مهم پیرامون آن

با توجه به اینکه برند سامسونگ یک برند خوب کره‌ای است گوشی‌های سامسونگ از محبوبیت بالایی در جامعه برخوردار هستند. اما نکته‌ای در این میان وجود دارد. با توجه به عدم ثبات قیمت ارز و گران شدن مداوم دلار قیمت گوشی‌ها نیز در بازار ثابت نیست و سیر صعودی دارد. در این میان اتفاقی که می‌افتد این است که شرایط خرید نقدی برای قشر زیادی از جامعه مشکل می‌شود. اما شرایط فروش قسطی گوشی سامسونگ در اینجا به کمک افراد می‌آید.

این موضوع این امکان را برای افراد ایجاد می‌کند تا بتوانند به صورت قسطی گوشی مورد نظر خود را تهیه کنند. گوشی‌های سامسونگ دارای پلتفرم اندروید هستند که به طور کامل در کشور ما پوشش داده می‌شود و هیچ مشکلی در برقراری ارتباط و دسترسی به نرم‌افزارهای مختلف وجود ندارد.

 

Huawei installment purchase

 

برای خرید قسطی گوشی سامسونگ از چه طریقی می‌توان اقدام کرد؟

یکی از امتیازاتی که کمپانی و نمایندگی‌های سامسونگ برای مشتریان خود فراهم نموده‌اند فروش قسطی گوشی سامسونگ است. گوشی‌های سامسونگ با داشتن امکاناتی مانند کیفیت بالای قطعات، استفاده از تکنولوژی روز، دوربین‌های با کیفیت، سخت افزارهای انحصاری شرکتی، سنسورهای امنیتی با استفاده از شناسایی چهره و اثر انگشت، استفاده از سنسورهایی برای شناسایی مکان، وضعیت و موقعیت و بهره‌مندی از طراحی زیبا و به روز به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گوشی تبدیل شده است.

برای فروش قسطی گوشی سامسونگ بسته به اینکه از چه فروشگاه‌‌هایی استفاده کنید شرایط متفاوت است. می‌توانید به نمایندگی‌های سامسونگ مراجعه کنید و شرایط فروشگاه برای خرید قسطی گوشی را بررسی نمایید.

 

Installment sales of Samsung phones

خرید گوشی تلفن همراه سامسونگ به صورت قسطی بدون چک و ضامن

برای خرید قسطی گوشی سامسونگ فروشگاه‌های مختلفی را می‌توانید انتخاب کنید. در بعضی از نمایندگی‌ها و سایت‌ها می‌توانید بدون چک و ضامن اقدام به خرید گوشی نمایید. برای این کار شما بعد از انتخاب مدل موبایل مورد نظرتان و مشخص شدن قیمت پرداختی به فروشنده سفته می‌دهید. موبایل را دریافت می‌کنید و هر ماه مبلغ مشخص شده‌ای را به حساب فروشنده واریز می‌کنید.

 

Huawei installment purchase

 

خرید گوشی سامسونگ به صورت قسطی با چک صیادی| فروش قسطی گوشی سامسونگ

در نمایندگی سامسونگ امکان فروش قسطی گوشی سامسونگ با چک صیادی وجود دارد. برای اینکه کار حتما باید چک صیادی را از طریق بانک بگیرید. چک‌های زرد صیادی و چک‌های بنفش صیادی شرایط متفاوتی دارند. یک فرم توسط شرکت سامسونگ ارائه می‌شود که باید مشخصات و اطلاعات خود را در آن بنویسید. صحت اطلاعات نوشته شده بسیار مهم است و برای احراز هویت شما ضروری است.

فرم باید به نام کسی پر شود که دسته چک به نام اوست. صحت اطلاعات چک توسط فروشنده بررسی می‌شود. هر ماه در موعد مقرر باید مبلغ مورد توافق که توسط فرمول مشخص شده توسط فروشنده محاسبه می‌شود را به حساب فروشنده واریز کنید. در صورتی که واریز مبلغ انجام نشود فروشگاه می‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد و پیگیری‌های قانونی را مطابق قانون پیش ببرد.

وقتی شما در سایت ثبت نام کردید مسئولیت حفظ اطلاعات شما به عهده سایت است. همچنین برای خرید گوشی و تبلت بیمه‌نامه برای شما صادر می‌شود. نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد و حتما باید به آن توجه کنید این است که در هر قرارداد فروش قسطی گوشی سامسونگ یک چک ضمانت از خریدار دریافت می‌شود که مبلغ آن ۲۰ درصد بیشتر از کل مبلغ خرید موبایل است. این موضوع بسیار مهم است که بدانید در این فقره چک از ذکر عبارت چک برای تضمین است یا چک برای حسن انجام معامله است جلوگیری می‌شود. در نتیجه چک قابل وصول است.

وقتی بدهی شما به فروشگاه تمام شود این چک نیز توسط فروشنده به شما برگشت داده می‌شود. فروش قسطی گوشی سامسونگ فرصت مناسبی برای خریداران ایجاد می‌کند تا با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه صاحب یک گوشی سامسونگ شوند.

 

Installment sales of Samsung phones

 

خرید گوشی قسطی با استفاده از وام

در برخی از موارد شما می‌توانید با دریافت وام اقدام به خرید گوشی نماید و به صورت قسطی مبلغ وام را پرداخت نمایید. شرایط تضمین برای گرفتن وام داشتن چک صیادی است و بعد از ثبت نام برای درخواست وام و احراز هویت می‌توانید سایر مراحل را انجام دهید. فروش قسطی گوشی سامسونگ امکان مناسبی برای والدینی است که مجبور هستند برای کودکان خود گوشی همراه تهیه کنند.

Huawei installment purchase

 

کلام آخر

قیمت گوشی‌های تلفن همراه در بازار از چند میلیون تومان فراتر رفته است و اگر گوشی شما خراب شود و یا دزدیده شود برای گذراندن امور روزانه خود دچار مشکل خواهید شد. از طرفی با توجه به اینکه قیمت گوشی بالا است خرید نقدی گوشی مشکلی به مشکلات شما اضافه می‌کند. بنابراین و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه امکان خرید گوشی‌های سامسونگ به صورت قسطی فراهم شده است. فروش قسطی گوشی سامسونگ این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا نیاز خود به داشتن یک گوشی را در اسرع وقت برطرف نمایید و به صورت ماهیانه اقدام به پرداخت قسط و تسویه مبلغ نمایید.

کلمه کلیدی: فروش قسطی گوشی سامسونگ