Installment sale of Xiaomi
فروش شیائومی قسطی

 

یکی از برندهای محصولات الکترونیکی موجود در بازار ایران که با استقبال عمومی هم روبه‌رو شده است برند شیائومی نام دارد. کمپانی سازنده این محصولات در کشور چین قرار دارد و به طور کلی در زمینه تولید انواع گوشی همراه، لپ‌تاپ، تبلت، هندزفری و ساعت‌های مچی هوشمند فعالیت می‌کند. این کمپانی بزرگ با استفاده از آخرین تکنولوژي روز دنیا به تولید محصولات بسیار متنوع و با کیفیت پرداخته است. بهره‌مندی از طراحی زیبا و پردازنده‌های قوی محصولات برند شیائومی را به رقیبی برای محصولات سامسونگ و اپل تبدیل کرده است. اما موضوع هیجان انگیز مورد بحث ما فروش شیائومی قسطی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

 

Huawei installment purchase

شیائومی برند محبوب این روزهای بازار

اگر بخواهیم به برندهای موجود در بازار موبایل و لپ‌تاپ نگاهی بیندازیم متنوع‌ترین محصولات مربوط به برند شیائومی است. این برند توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید به نیاز بازار پاسخ مناسبی دهد. با توجه به اینکه محصولات شیائومی همگی وارداتی هستند قیمت تمام شده بالایی دارند. یکی از راه‌های خریدی که شرکت شیائومی برای مشتریان خود در نظر گرفته است فروش شیائومی قسطی است.

شما می‌توانید با استفاده از این شرایط به جای خرید نقدی و پرداخت چند ده میلیون تومان به صورت قسطی و ماهیانه اقدام به پرداخت پول نمایید. فرض کنید می‌خواهید یک لپ‌تاپ خریداری کنید. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های شیائومی و اطلاع از شرایط فروش شیائومی قسطی از این امکان خرید استفاده نمایید.

Installment sale of Xiaomi

 

فروش شیائومی قسطی برای انواع محصولات برند شیائومی

این روزها بسیاری از والدین مجبور به خرید گوشی، تبلت و لپ‌تاپ برای کودکان خود هستند. مخصوصا به دلیل شرایط پاندمی کرونا و غیرحضوری شدن مدارس تمام دانش‌آموزان به این وسایل نیاز دارند تا بتوانند دوران مدرسه خود را بگذرانند. علاوه بر این برای مصارف روزانه و انجام کارهای اداری و غیر اداری نیز به این ابزارهای الکترونیکی نیاز داریم.

با توجه به قیمت بالای این محصولات و هزینه‌‌های سرسام آور زندگی بهترین راه استفاده از طرح فروش شیائومی قسطی است. این طرح به والدین، دانشجویان و تمام اقشار جامعه این امکان را می‌دهد که بتوانند با پرداخت قسطی محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

 

Huawei installment purchase

 

فروش شیائومی قسطی با استفاده از چک صیادی

یکی از روش‌های ممکن برای استفاده از طرح فروش شیائومی قسطی فروش با استفاده از چک صیادی است. صدور چک‌های صیادی توسط بانک انجام می‌شود. برای شرکت در برنامه فروش شیائومی قسطی شما باید به نمایندگی‌های شیائومی بروید. فرمی که فروشنده به شما می‌دهد را با دقت کامل پر کنید. اطلاعات فرم باید به نام دارنده چک ثبت شود. بعد از احراز هویت می‌توانید گوشی مد نظرتان را انتخاب کنید.

فروشنده طبق فرمولی مبلغ نهایی را متناسب با تعداد اقساطی که با فروشنده توافق می‌کنید محاسبه می‌کند. سپس یک چک ضمانت به مبلغ ۱۲۰ درصد قیمت نهایی گوشی به فروشنده بابت ضمانت ارائه می‌دهید. گوشی را تحویل می‌گیرید و هر ماه اقساط خود را به حساب فروشنده واریز می‌کنید.

Installment sale of Xiaomi

فروش شیائومی به صورت قسطی ۲۴ ماهه

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید در طرح فروش شیائومی قسطی مورد استفاده قرار دهید استفاده از چک شخصی و اقساط ۲۴ ماهه است. در بعضی از نمایندگی‌‌ها این امکان برای مشتری وجود دارد که ۳۰ درصد مبلغ گوشی یا هر محصولی از برند شیائومی را نقدا پرداخت کند. سپس مابقی مبلغ را به صورت ۲۴ ماهه در اقساط مشخص و در زمان مقرر به حساب فروشنده واریز کند. ممکن است فروشنده یک چک ضمانت هم از شما بگیرد.

فروش شیائومی به صورت قسطی بدون چک و ضامن

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید استفاده کنید این است که به جای چک صیادی از سفته استفاده کنید. در بعضی از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌‌های معتبر به جای چک از مشتری سفته دریافت می‌کنند. البته سفته هم یک سند رسمی و قانونی و مورد قبول بانک است و قابلیت وصول دارد. مشتری می‌تواند با انتخاب یک یا چند محصول از برند شیائومی طبق مبلغ مشخصی که فروشنده اعلام می‌کند به فروشنده سفته بدهد.

تعداد قسط‌ها و مبلغ بین مشتری و فروشنده مشخص می‌شود و طبق توافق هر ماه مبلغ قسط به حساب فروشنده واریز می‌شود. فروش شیائومی قسطی به افراد این امکان را می‌دهد تا نگران پرداخت مبالغ سنگین به صورت نقدی و یکباره نشوند. آن‌ها می‌توانند به صورت ماهانه و متناسب با درآمد خود اقساط را مشخص کنند. به این شکل هم قادر به پرداخت اقساط هستند و هم می‌توانند نیاز خود را برطرف کنند.

البته لازم به ذکر است که بعضی از نمایندگی‌ها ممکن است از شما نامه کسر از حقوق بخواهند. بعضی‌ها هم نمی‌خواهند. البته ثبت مشخصات فردی و اطلاعاتی مانند ادرس، کد پستی، شماره تلفن و شماره موبایل در همه حالت‌های فروش محصولات شیائومی به صورت قسطی مورد نیاز است.

توجه کنید که در هنگام ثبت اطلاعات فردی همه چیز را درست وارد کنید تا احراز هویت شما با مشکل مواجه نشود و اختلالی در ادامه کار خرید قسطی شما ایجاد نشود.

Huawei installment purchase

کلام آخر

برند محبوب شیائومی در راستای حمایت از مشتریان خود طرح فروش شیائومی قسطی را در تمام شعبه‌‌ها و نمایندگی‌های خود اجرا نموده است. به این شکل تمام افراد جامعه می‌توانند نیازهای اولیه خود را در زمینه خرید محصولات این برند محبوب و با کیفیت به راحتی برطرف نمایند.

کلمه کلیدی: فروش شیائومی قسطی