The price of toothbrushes and toothpaste 2
قیمت مسواک و خمیر دندان

قیمت مسواک و خمیر دندان

حفظ بهداشت دهان و دندان امری ضروری در سلامت جسم ما انسان ها است. در این مطلب تصمیم داریم درباره انواع محصولات بهداشت دهان و دندان و قیمت مسواک و خمیر دندان آشنا شویم.

مسواک :

بهداشت دهان و دندان مسئله‌ای است که باید آن را از اولین دندان در دهان کودک جدی گرفت. مسواک اصلی ترین و رایج ترین ابزار برای مراقبت از دندان و لثه است و که با همراهی خمیر دندان، دهان را از هرگونه تجمع مواد غذایی و به دنبال آن رشد باکتری، تمیز نگه می‌دارد.

و خمیردندان

امروزه انواع مسواک در طرح ها، رنگ ها و کاربرد های متفاوت خلق شده اند که در ادامه به برخی از آنها و قیمت مسواک و خمیر دندان می پردازیم.

– مسواک بزرگسال: مسواک بزرگسال، متداول ترین نوع مسواک است که در مدل‌ها و طراحی‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. برس این نوع مسواک دارای 3 سطح نرم، متوسط و زبر است و متناسب با سلیقه‌ی مصرف کنندگان تولید می‌شود. از دیگر مد‌های مسواک بزرگسال می‌توان به مسواک ذغالی و مسواک چوبی هم اشاره کرد. قیمت مسواک و خمیر دندان

مسواک بچه‌گانه: مسواک کودک با طراحی‌های زیبا و چشم‌گیر در بازار وجود دارد تا به وسیله‌ی آن بتوان کودکان را به مسواک زدن تشویق کرد.

 

مسواک برقی:

اکثر پوسیدگی‌های دندان به این دلیل صورت می گیرد که یا به بخشی از دندان، خوب دسترسی نداشته‌ایم یا زمان کافی برای پاک کردن دندان و برس کشیدن روی آن صرف نکرده‌ایم.

قیمت مسواک و خمیر دنداننتیجه‌ این موارد شده پلاک دندانی و بعد هم پوسیدگی و در نهایت هزینه های بسیار زیاد دندان‌ پزشکی. به همین دلیل نه تنها استفاده از مسواک اهمیت بسیاری دارد، بلکه درست مسواک کردن از اهمیت بیشتری برخوردار است. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید.

چنانچه بخواهیم مراقبت از دندان‌ها را بی‌عیب و نقص انجام دهیم به جز مسواک دستی، گزینه دیگری هم در مقابلمان داریم که به مراتب موثرتر و بهتر از مسواک معمولی عمل می‌کند.

ابزاری که به ما در درست مسواک زدن و افزایش عمر دندان‌هایمان کمک می‌کند و نمی‌گذارد زمان مسواک زدن را پایین بیاوریم و به سلامت و بهبود دندان هایمان می پردازد. این وسیله، مسواک برقی است.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید.

استفاده از مسواک برقی برای همه ی افراد مناسب است و کاربرد دارد، مخصوصا برای افرادی چون:

– افرادی که برای درست مسواک زدن، زمان کافی نمی‌گذارند و می خواهند پروسه مسواک زدن را هر چه زودتر تمام کنند.

– کودکانی که مسواک کردن دندان‌ها برایشان جذابیت ندارد و معمولا سعی می‌کنند از مسواک زدن فرار کنند.

– افرادی که اصول درست مسواک زدن را نمی‌دانند و نمی‌توانند به تمام دندان‌هایشان به راحتی دسترسی داشته باشند.

– همچنین کسانی که دچار آرتروز یا مشکلات حرکتی هستند.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید.

 

 

خمیر دندان:

دندان‌های سفید و مرتب نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند و لبخندی دوست داشتنی را به نمایش می‌گذارند. رسیدگی به بهداشت دهان و دندان و مراقبت از آنها کار چندان سختی نیست. کافی است دندان‌های خود را به در زمان مناسب و روزانه مسواک بزنید و از خمیر دندان مناسب دندان‌های خود خریداری واز قیمت مسواک و خمیر دندان اطلاع داشته باشید. امروزه خمیر دندان ها تنوع بسیار زیادی دارند و این کار را برای شما مشتریان گرامی راحت می کند، چرا که می توانید انواع خمیر دندان را با توجه به شرایط و وضعیت سلامت دندان های خود تهیه کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید. در ادامه به انواع خمیر دندان می پردازیم.

قیمت مسواک و خمیر دندان

– خمیر دندان ضد حساسیت: احتمالا این تجربه را داشته‌اید که با مصرف نوشیدنی و مواد غذایی گرم یا سرد، درد ناگهانی در دندان‌ هایتان بپیچد. در واقع دلیل این امر این است که دندان های شما کمی حساس و آسیب پذیر شده است. بنابراین خمیر دندان ضد حساسیت می‌تواند به روش طبیعی دندان‌های آسیب دیده و حساس را بهبود بخشد.

قیمت مسواک و خمیر دندان

 

– خمیر دندان سفید کننده: دندان در اثر عوامل مختلفی مانند جرم گرفتن و استعمال دخانیات، زرد رنگ و کدر می‌شوند. استفاده از خمیر دندان سفید کننده می‌تواند پلاک و جرم دندان را از بین ببرد و آن را سفید نگه دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

 

 

– خمیر دندان مناسب کودکان: خمیر دندان کودکان با طراحی کارتونی، ساختار ژله‌ای و طعم خوبی که دارد، کودکان را به مسواک زدن علاقمند و تشویق می‌کند. این نوع از خمیر دندان‌ها مانع تجمع باکتری بر روی دندان می‌شود و از پوسیدگی پیشگیری می‌کند. برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

نخ دندان:

نخ دندان یکی از ابزار های مهم در پیشگیری از خراب شدن دندان ها به حساب می آید اما نخ دندان آنطور که باید جایگاه خود را در بین افراد داشته باشد، پیدا نکرده است. اما این وسیله‌ی ساده تاثیر بسیار مهمی در سالم نگه‌ داشتن دندان‌های شما دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان  به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

 

نخ دندان فقط برای بیرون کشیدن مانده‌ی غذا از بین دندان‌ها خلق نشده است، بلکه تاثیر قابل توجهی بر سلامت کل بدن دارد. به این صورت که نخ دندان به حذف بوی بد دهان کمک می‌کند، چرا که ذراتی که از دهان خارج نشده‌اند را بیرون می‌کشد و از تبدیل شدن باکتری‌های دهان به ترکیبات گوگردی با بوی نامطبوع پیشگیری می‌کند. نخ دندان ها با پلاک، احتمال پوسیدگی را کم می کند.

 

 

خوشبو کننده ی دهان:

هیچ‌ فردی دوست ندارد که دهان و نفسش بوی نامطبوعی بدهد و دیگران از این بابت از او دوری کنند همچنین افرادی که دهان آنها همیشه بوی خوشایندی دارد و یا نفس آن‌ها به هنگام حرف زدن بوی نامطبوعی نمی دهد، بیشتر و با خاطره‌ای بهتر در ذهن دیگران می‌مانند و افرادی از آنها با ویژگی های خوب یاد می کنند.

یکی از مواردی که موجب خوشبو شدن دهان شما در هر لحظه و هرجایی می شود، خوشبو کننده های دهان است. خوشبوکننده‌ی دهان یکی دیگر از محصولاتی است که در کنار آدامس از طرفداران

بسیاری برخوردار است که به منظور رفع بوی ناخوشایند دهان و بوی نامطبوع تنفس کاربرد دارد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید.
خوشبوکننده‌ های دهان را درسه نوع وجود دارند؛ قرص خوشبو کننده دهان، اسپری خوشبو کننده دهان و خوشبو کننده ی ورقه ای دهان. در ادامه به توضیح انواع خوشبو کننده های دهان می پردازیم.

قرص خوشبو کننده دهان:

این قرص ها اغلب دارای قند 5 کربنه زایلیتول هستند که به جلوگیری از پوسیدگی دندان ها کمک می‌کند، همچنین این قرص ها باعث تقویت مینای دندان‌ها نیز می‌شود.

قیمت مسواک و خمیر دندانبنابراین با استفاده از قرص های خوشبو کننده دهان هم دهان‌تان خوشبو می شود و هم نفس‌تان مطبوع می‌ گردد و همچنین در پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها نیز تاثیرگذار است.  شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید. قرص خوشبو کننده‌ دهان در طعم‌های مختلف همچون طعم پرتقالی، عسلی، نعنایی و… در بازار عرضه می‌گردد.

اسپری خوشبو کننده دهان:

اسپری‌های خوشبوکننده دهان نیز از دیگر انواع خوشبو کننده است که البته نسبت به قرص ها کمی ضعیفتر عمل می‌کند اما می‌توانند به صورت لحظه‌ای بوی بد دهان را از بین ببرد. البته برخی از این اسپری‌ها هم با ماندگاری 24 ساعته و دارای ویتامین‌هایی مثل ویتامین C است که با عطر و طعم خاص حس خوبی از مصرف آن به شما می‌بخشد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید.

دهان شویه:

استفاده از دهانشویه در ایران چندان رایج نیست. اکثر مردم فقط به استفاده از مسواک اکتفا می‌کنند، در صورتی که اگر نحوه‌ی استفاده از دهانشویه از کودکی به بچه‌ها آموزش داده شود، کمک می‌کند تا فرد در سنین میانسالی به التهاب لثه و انواع دیگر بیماری‌های دهان و دندان دچار نشود. به این دلیل که دهانشویه‌ محلول ضد عفونی کننده‌ ی قوی است که امکان از بین بردن پلاک‌های روی دندان را به راحتی فراهم می‌سازد و به سفید کردن دندان‌ها کمک شایانی می‌کند.   شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید.

و خمیردندان

چسب دندان:

بعضی از افراد به‌ خصوص افراد سالمند، دارای دندان مصنوعی هستند. این افراد وقتی برای اولین بار دندان مصنوعی را در دهان خود قرار می‌دهند، احساس می‌کنند جسمی خارجی مانند جسمی سخت و چوبی در دهان خود قرار داده اند که همش ترس شکستگی آن را دارند و البته بعضی آن را تجربه می‌کنند. می‌توان شکستگی دندان‌های مصنوعی را از طریق چسب دندان برطرف کرد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چسب دندان چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت مسواک و خمیر دندانچسب دندان مصنوعی، دندان را به‌ صورت طولانی‌ مدت در دهان به‌ صورت ثابت نگه می‌دارند و از جابجا شدن آن پیشگیری می‌کند. چسب دندان از لق شدن دندان مصنوعی پیشگیری کرده و به کسانی که از دندان مصنوعی استفاده می‌کنند، کمک می‌کند تا بتوانند راحت‌ تر غذای خود را نوش جان کنند. چسب دندان از ترکیباتی ایجاد شده است که ذرات ریز آن از هم جدا نمی‌شوند و در نتیجه در زمان بلعیدن وارد دستگاه گوارش نمی‌شود، به همین دلیل با خیال راحت می‌توان از آن استفاده کرد. چسب دندان موجب از بین رفتن خلف دندان نشده و ظاهر طبیعی دندان را از بین نمی‌برد.  شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید.

چسب دندان مصنوعی، ماده‌ایی غیر سمی و قابل‌ حل در آب است. این محصول بین دندان و بافت لثه جای گرفته و دندان را در جای خود ثابت نگه‌ می دارد و از لغزش آن جلوگیری می‌شود.  چسب زدن دندان مصنوعی شکسته به صورت زیر است.

– در صورت شکسته شدن دندان مصنوعی، آن را کامل تمیز و سپس خشک‌ کنید.

– قبل از چسب زدن، ابتدا یک مرتبه تکه‌ی کنده‌ شده را در جای درست خود جای دهید تا در هنگام چسب زدن آن را در قسمت درست قرار دهید.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و قیمت مسواک و خمیر دندان را نسبت به دیگر رقبای ما مقایسه کنید.

– با دقت بسیار یک‌ لایه‌ی نازک از چسب فوری را روی لبه‌ی تکه‌ کنده‌ شده و دندان مصنوعی بزنید.

– سپس تکه‌ی کنده‌ شده را در جای خود قرار دهید و از جایگذاری درست آن، اطمینان حاصل کنید.

– کمی صبر کنید تا خشک شود. چسباندن ابتدایی خود را انجام دهید اما برای چسباندن کامل دندان، باید 24 ساعت صبر کنید و توصیه می‌شود در این زمان از دندان مصنوعی استفاده نکنید.

خرید چسب دندان مصنوعی، از التهابات لثه و حساسیت‌های آن، ایجاد لک بر روی دندان و لثه پیشگیری می‌کند.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت مسواک و خمیر دندان به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را سفارش و درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

 

اشتراک گذاری