ارسال فوری
ارسال 2 تا 3 ساعته در مشهد
ارسال رایگان درمشهد
ارسال رایگان زمانبندی شده
ضمانت کیفیت
تضمین کیفیت مناسب
پرداخت آسان و امن
درگاه بانکی معتبر و پرداخت درمحل
ارسال فوری
ارسال 2 تا 3 ساعته در مشهد
ارسال رایگان
ارسال رایگان زمانبندی شده
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت مناسب
پرداخت آسان و امن
درگاه بانکی معتبر و پرداخت درمحل

خرید اینترنتی مرغ مشهد

 

گوشت مرغ دارای ارزش غذایی فوق العاده ای برای سلامت انسان به حساب می آید.


همچنین مرغ دارای ویتامین های مختلف همچون ویتامین C، ویتامین B6، فولات، نیاسین، ریبوفلاوین، تیامین، ویتامین B12، ویتامین A، ویتامین D و ویتامین K می باشد.
امروزه گوشت مرغ به عنوان یکی از مهم ترین مواد غذایی در بین ایرانیان محسوب می شود.

از مهم ترین غذاهایی که با این گوشت تهیه می شود، می توان به مرغ سوخاری، سوپ مرغ، مرغ شکم پر، ناگت مرغ، باقالی پلو با مرغ، انواع سالادها، انواع خورشت ها و… اشاره کرد.

مرغ یکی از مواد غذایی مفید و پرخاصیت است که در ادامه به برخی از این خواص شگفت انگیز می پردازیم. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید اینترنتی مرغ مشهد به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید اینترنتی مرغ مشهد خریدی خوش را تجربه کنید.

خواص گوشت مرغ:

خرید گوشت گوسفندی آنلاین

 

گوشت گوسفند دارای خواص بسیاری برای بدن می باشد، به این دلیل که حاوی مواد مغذی بسیاری است. گوشت گوسفند نرم و ترد می باشد که این امر موجب می شود که لذیذتر از دیگر گوشت ها به نظر برسد.همین موارد باعث شده تا گوشت گوسفندی بسیار پرطرفدار و محبوب باشد. این گوشت در بسیاری از غذاهای ایرانی به کار می رود و طعم بسیار خوشمزه ای دارد.
گوشت گوسفندی دارای خواص بسیاری است که در ادامه با برخی از آنها آَشنا می شویم.

خواص گوشت گوسفندی:

– سلنیوم موجود در گوشت گوسفندی که حاوی آنتی اکسیدان های زیادی می باشد، به افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن کمک فراوانی می کند. افزایش سیستم ایمنی بدن به مقابله بهتر با بیماری ها و باکتری ها می پردازد.

– با خرید گوشت گوسفندی آنلاین و مصرف آن به صورت منظم می توانید به کاهش وزن دست پیدا کنید. گوشت گوسفندی حاوی پروتئین زیاد و چربی کم می باشد، به همین دلیل به کنترل وزن کمک فراوانی می کند. همچنین مصرف گوشت گوسفندی موجب می شود تا سوخت و ساز بدن شما …

خرید گوشت اینترنتی مشهد

 

گوشت قرمز یکی دیگر از انواع گوشت های موجود در کل جهان است که طرفداران زیادی دارد و در غذاهای بسیاری به کار می رود. گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی مواد مغذی و ویتامین است که در سلامتی انسان ها تاثیر زیادی دارد. در ادامه با انواع گوشت قرمز و خواص شگفت انگیز آن آشنا می شویم.

انواع گوشت قرمز:

گوشت قرمز شامل گزینه‌های متعددی است که آنها شامل چربی و پروتئین هستند که برای تامین بسیاری از مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن ضروری به حساب می آید. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید گوشت اینترنتی مشهد به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشت اینترنتی مشهد خریدی خوش را تجربه کنید.

انواع گوشت قرمز شامل موارد زیر است:

گوشت بره و گوسفند،گوشت گاو و گوساله،گوشت بز،گوشت شتر و…

تخم مرغ و خواص آن

 

تخم مرغ یکی از مواد غذایی ضروری در هر خانه و عضو ثابت آشپزخانه است. تخم ‌مرغ در یخچال می‌تواند به معنای فرصت پخت انواع کیک، شیرینی، دسر یا غذاهای خانگی دلچسب و مقوی باشد.
ارزش غذایی بالا و همچنین طعم لذیذ این ماده غذایی سبب شده تا جایگاه ویژه ای در برنامه ی غذایی مردم ایران پیدا کرده باشد.

شرکت های متنوع پروتئینی در ایران از این مواد غذایی خوشمزه فرآورده های متفاوتی را به بازار عرضه کرده اند که برخی از آنها شامل : ساندویچ سفیده‌ی تخم‌مرغ، تخم مرغ آب پز بدون پوست، سفیده‌ پخته، زرده و… که این موارد کار تهیه‌ی یک میان‌ وعده‌ی مقوی و خوش‌ طعم را آسان‌ تر کرده است.

چرا تخم مرغ آب پز بهترین روش برای خوردن این ماده غذایی است؟

تخم مرغ آب پز تنها راه خوردن این ماده غذایی بدون استفاده از روغن، کره و یا شیر است که ممکن است برای سلامتی مضر باشد. چنانچه تخم مرغ آب پز شده به عنوان راهی خسته کننده و تکراری برای خوردن این ماده غذایی به نظر می رسد، به این نکته توجه فرمایید که دارای خواص بسیاری برای سلامت بدن است.

خواص:

-این ماده غذایی خوشمزه سرشار از امگا 3، ویتامین‌های A، انواع ویتامین B، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین K، کلسیم، روی، فسفر، آهن و پروتئین است.تخم‌ مرغ‌ های محلی دارای میزان بیشتری ویتامین A، ویتامین E و امگا 3 هستند.

خرید سوسیس و کالباس خانگی

 

امروزه سوسیس و کالباس به عنوان یکی از مواد غذایی پرطرفدار شناخته می شوند. این نوع موادغذایی نوعی از خوراکی به حساب می آید که هم محبوب کودکان است و هم بین بزرگسالان طرفدار دارد.
سوسیس و کالباس در سفره‌های ایرانی جدیدا به وفور یافت می‌شود و با این خوراکی خوشمزه غذاها و فست فودهای متنوعی را تهیه می کنند. در ادامه به توضیح مفصلی درباره انواع سوسیس و کالباس، فواید و مضرات آن، خرید سوسیس و کالباس خانگی و هر آنچه که به آن مربوط است می پردازیم.

سوسیس کالباس گیاهی چیست؟

سوسیس کالباس گیاهی امروزه به دلیل سلامت بیشتری که دارند، وارد برنامه ی غذایی خانواده‌ها شده است.
این محصول، در کارخانه‌هایی با استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و با مواد غیر تراریخته و غیر گوشتی مثل سویا، ذرت، گندم و انواع زیتون تهیه می‌شوند. این نوع از سوسیس کالباس، کاملا گیاهی بوده و حتی گیاهخواران با خرید سوسیس و کالباس خانگی می تواند آن را در رژیم غذایی خود قرار دهند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید سوسیس و کالباس خانگی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید سوسیس و کالباس خانگی بهترین خرید خود را تجربه کنید.

یکی از سوالات مهم و اساسی که برخی از افراد از ما می پرسند این است که سوسیس و کالباس چگونه درست می شوند؟

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محاسبات خرید با ثمین کارت ( ریل کارت ، ایرانسل پی و ... )

[CP_CALCULATED_FIELDS id=”6″]

برای خرید از طرق ثمین کارت مراحل زیر را باید انجام دهید
۱- محصول مورد نظر را انتخاب و گزینه خرید را بزنید
۲- ادامه و تسویه حساب را بزنید تا با وارد نمودن شماره همراه وارد سایت شوید
۳- اطلاعات خود را وارد نمایید و در قسمت روش پرداخت درگاه ثمین اقساط رو انتخاب نمایید و ثبت سفارش را بزنید
۴- در مرحله بعد تعداد اقساط مورد نظر را انتخاب و ثبت رابزنید تا برای پرداخت به درگاه ثمین کارت منتقل گردید