ارسال فوری
ارسال ۲ تا ۳ ساعته در مشهد
ارسال رایگان
مشهد بدون کف خرید و بیشتر از ۵۰۰.۰۰۰ تومان در کل کشور
ضمانت بازگشت
۴۸ ساعت ضمانت بازگشت محصولات
پرداخت آسان و امن
درگاه بانکی معتبر و پرداخت درمحل
ارسال فوری
ارسال ۲ تا ۳ ساعته در مشهد
ارسال رایگان
مشهد بدون کف خرید و بیشتر از ۵۰۰.۰۰۰ تومان در کل کشور
ضمانت بازگشت
۴۸ ساعت ضمانت بازگشت محصولات
پرداخت آسان و امن
درگاه بانکی معتبر و پرداخت درمحل

فروش رنگ مو در مشهد

 

لوازم آرایشی و بهداشتی جزو پرفروش ترین محصولات در سراسر جهان هستند. برای اینکه جذابیت و زیبایی فردی به بالاترین حد خود برسد، معمولا از لوازم آرایشی مانند رنگ مو ها استفاده می شود.
رنگ مو یکی از رایج ترین محصولات آرایشی بهداشتی است که بیش از 70 درصد خانم ها حداقل یک بار از آن استفاده کردند یا به طور منظم ماهی یک بار موهایشان را رنگ می کنند، بنابراین چون تعداد دفعات رنگ کردن زیاد است باید حتما از رنگ مویی استفاده کنند که کمترین آسیب را به موها بزند.
در صورت نیاز به فروشگاه فروش رنگ مو در مشهد به سایت ما مراجعه کنید و رنگ مورد علاقه ی خود را با بهترین برند ها سفارش دهید.

انواع رنگ مو عبارت است از:

– رنگ مو موقت:

رنگ مو موقت غیراکسیداتیو است و در لایه های بیرونی مو جمع می شود. در رنگ موی موقتی رنگ تنها در سطح مو وجود دارد و قادر به نفوذ به لایه های زیرین نیست. تغییرات ایجاد شده نیز بسیار جزئی است و قابلیت تغییر در رنگ مو را به نحو محسوسی ندارد. از آنجا که به راحتی در آب حل می شوند، بعد از یکی دو بار شستشو از روی موها شسته می شوند. بنابراین برای خرید اینترنتی رنگ مو موقت می توانید به فروشگاه فروش رنگ مو در ….

آموزش استفاده از لوسیون بدن

 

با فراگیر شدن خشکی پوست، لوسیون ها نیز مانند دیگر مرطوب کننده ها بسیار کاربردی هستند. لوسیون نوعی پماد موضعی است که برای استفاده روی پوست تهیه می‌شود.
لوسیون ها با ایجاد یک بافت نرم و هیدراته برای انواع پوست، اکثر مشکلات پوستی شناخته شده را درمان می کند.

با استفاده مکرر از مواد بهداشتی همچون صابون و شامپوهای شست و شوی بدن و حالت قلیایی آن ها پوست بدن خشک می شود و استفاده از لوسیون بدن می تواند به رفع خشکی پوست، نرمی و لطافت بدن بپردازد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

قیمت مسواک و خمیر دندان

 

حفظ بهداشت دهان و دندان امری ضروری در سلامت جسم ما انسان ها است. در این مطلب تصمیم داریم درباره انواع محصولات بهداشت دهان و دندان و قیمت مسواک و خمیر دندان آشنا شویم.

مسواک :

بهداشت دهان و دندان مسئله‌ای است که باید آن را از اولین دندان در دهان کودک جدی گرفت. مسواک اصلی ترین و رایج ترین ابزار برای مراقبت از دندان و لثه است و که با همراهی خمیر دندان، دهان را از هرگونه تجمع مواد غذایی و به دنبال آن رشد باکتری، تمیز نگه می‌دارد.

امروزه انواع مسواک در طرح ها، رنگ ها و کاربرد های متفاوت خلق شده اند که در ادامه به برخی از آنها و قیمت مسواک و خمیر دندان می پردازیم.

– مسواک بزرگسال: مسواک بزرگسال، متداول ترین نوع مسواک است که در مدل‌ها و طراحی‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. برس این نوع مسواک دارای 3 سطح نرم، متوسط و زبر است و متناسب با سلیقه‌ی مصرف کنندگان تولید می‌شود. از دیگر مد‌های مسواک بزرگسال می‌توان به مسواک ذغالی و مسواک چوبی هم اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی لوازم برقی آرایشی

لوازم برقی آرایشی شامل وسایلی است که افراد برای نظافت و زیبایی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند و امکان خرید آنلاین آن‌ها از فروشگاه اینترنتی لوازم برقی آرایشی فراهم است.

در عصر حاضر شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم به صورتی که انواع ابزار نظافت و زیبایی پوست و بدن به شکل برقی در بازار عرضه شده‌اند تا علاوه بر افزایش سرعت، کیفیت بهتری در ظاهر افراد ایجاد کنند.

اکثر این محصولات که به طور برقی و یا شارژی هستند، طیف گسترده ای از لوازم را شامل می‌شوند و افراد معمولا به طور مخصوص برای مصرف شخصی خود یا خانواده آنها را خریداری می کنند. از جمله لوازم برقی آرایشی می‌توان به سشوار، اتوی مو، فر کننده‌ی مو، ماشین اصلاح موی سر و صورت، اصلاح موی بدن، اصلاح موی گوش و بینی  و ابزار مراقبت از پوست و ناخن اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه فروشگاه اینترنتی لوازم برقی آرایشی محصولات مورد نظر خود را سفارش و با خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم برقی آرایشی خریدی خوش را تجربه کنید.

در ادامه با برخی از لوازم برقی آرایشی آشنا می شویم. شما می توانید با مراجعه فروشگاه اینترنتی لوازم برقی آرایشی محصولات مورد نظر خود را سفارش و با خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم برقی آرایشی خریدی خوش را تجربه کنید.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محاسبات خرید با ثمین کارت ( ریل کارت ، ایرانسل پی و ... )

[CP_CALCULATED_FIELDS id=”6″]

برای خرید از طرق ثمین کارت مراحل زیر را باید انجام دهید
۱- محصول مورد نظر را انتخاب و گزینه خرید را بزنید
۲- ادامه و تسویه حساب را بزنید تا با وارد نمودن شماره همراه وارد سایت شوید
۳- اطلاعات خود را وارد نمایید و در قسمت روش پرداخت درگاه ثمین اقساط رو انتخاب نمایید و ثبت سفارش را بزنید
۴- در مرحله بعد تعداد اقساط مورد نظر را انتخاب و ثبت رابزنید تا برای پرداخت به درگاه ثمین کارت منتقل گردید