خرید آنلاین محصولات بهداشتی
خرید آنلاین محصولات بهداشتی

خرید آنلاین محصولات بهداشتی

بهداشت یکی از مسائل مهم و با اهمیت در بین همه ی افراد و جوامع است. روشن است که برای حفظ و افزایش بهداشت فردی و اجتماعی، باید از لوازم بهداشتی باکیفیت و معتبری استفاده کرد. در عصر حاضر بازار لوازم بهداشتی بسیار گسترده است و انتخاب را برای مشتریان به نحوه ی آسان کرده است و افراد می توانند با خرید آنلاین محصولات بهداشتی، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

در حقیقت می‌توان محصولات بهداشتی را به سه دسته‌ی کلی تقسیم کنیم که عبارت است از:
محصولات مراقبت از مو، محصولات مراقبت از پوست و بدن و محصولات مراقبت از دهان و دندان
در ادامه به توضیح مختصری نسبت به هر یک از آنها می پردازیم.

خرید آنلاین محصولات بهداشتی

1- محصولات مراقبت از مو: مو یکی از قسمت های بسیار مهم و تاثیرگذار در زیبایی افراد است. محصولات بهداشتی مو، شامل طیف گسترده‌ای از محصولات به شمار می روند. برخی از این محصولات شامل موارد زیر هستند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید آنلاین محصولات بهداشتی خریدی خوش را تجربه کنید.

– شامپوی سر:

شستشوی موها یکی از مهمترین موارد نظافت شخصی روزانه برای هر فردی است. برای داشتن موهایی سالم، شفاف و سلامت باید در انتخاب و خرید شامپوی مورد نظر خود توجه بسیار کنید.

 

 

انتخاب و خرید شامپوی نامناسب می‌تواند به موهای شما آسیب بزند، بنابراین برای انتخاب و خرید شامپوی مناسب در ابتدا باید انواع شامپو آشنا شویم. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید آنلاین محصولات بهداشتی خریدی خوش را تجربه کنید.

 

 

انواع شامپوهای روزانه عبارتند از:

  • شامپو مخصوص موهای چرب
  • شامپو مخصوص موهای معمولی
  • شامپو مخصوص موهای خشک

یکی از موارد بسیار مهم در خرید شامپو این است که شامپویی مناسب با جنس موهای خود انتخاب کنید. شامپوهای مخصوص موهای چرب، چربی مو را کنترل می‌کند و شامپوی مخصوص موهای خشک جلوی از دست رفتن بیش از حد چربی‌ها را می‌گیرد. بسیاری از شامپوهای موجود در بازار، شامپوهایی هستند که کاربرد خاصی دارد.

بهداشتی

به عنوان مثال شامپوهای ضد ریزش مو، شامپو ضد شوره، شامپوهای ضد قارچ، شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده، شامپوهای صاف کننده، حالت‌ دهنده، حجم دهنده، شامپوهای ویتامینه، شامپوی پروتئینه و کراتینه هم که تقویت‌ کننده‌های عالی مو هستند که باید بر اساس نیاز خود می توانید شامپو مدنظر خود را انتخاب کنید. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید آنلاین محصولات بهداشتی خریدی خوش را تجربه کنید.

خرید آنلاین محصولات بهداشتی

– مدل دهنده‌های مو: انواع ماسک‌ های مو، حالت‌ دهنده‌های مو، پر پشت کننده ها، واکس مو و اسپری‌های مو برای مدل دادن موهای بی‌حالت استفاده می‌شود. در ادامه به توضیح مختصری نسبت به هر یک می پردازیم.

حالت دهنده‌های موی سر: حالت دهنده‌های موی سر یکی دیگر از موارد خرید آنلاین محصولات بهداشتی است.
ژل ها یکی از موادی هستند که می‌توانند مو را به حالت دلخواه در بیاورد و مدل آن را برای ساعت‌های طولانی حفظ کنند. اگر تصمیم داشته باشید به موهای خود جلا ببخشید، باید از ژل مو با غلظت متوسط استفاده کنید.
اسپری‌ها یکی از اصلی ترین مواد حالت دهنده‌ی مو هستند. اسپری‌ ها محلول‌هایی هستند که با پاشش بر روی مو یک لایه‌ی نازک اما محکم بر روی مو ایجاد می‌کنند و پس از تبخیر مایع، مو را در حالت مورد علاقه ی خود ثابت نگه می‌دارد.

واکس مو: واکس مو یکی دیگر از محصولات حالت دهنده‌ی مو است که از موم تشکیل شده است و برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

خرید آنلاین محصولات بهداشتی

 

واکس مو به دلیل ظاهر طبیعی بر روی مو و قیمت مناسب از محبوبیت زیادی بین افراد برخوردار است. این نوع ابزار موجب درخشندگی مو می‌شود و تارهای مو را بدون آنکه باعث خشکی زیاد، محکم در کنار یکدیگر نگه می‌دارد. واکس مو برای حالت دادن به موهای کم‌ پشت گزینه‌ی بسیار مناسبی است. همچنین ساختار وکس سبک است و به دلیل ماهیت ماتی که دارد موها را چرب نمی‌کند.

 

 

پرپشت کننده موها: مو یکی از پارامترهای  مهم در زیبایی زنان و مردان به حساب می آید و بسیار در ظاهر و اعتماد به‌ نفس افراد تاثیرگذار است. بسیاری از افراد ممکن است به دلایل متفاوت مانند مسائل ژنتیکی، تغذیه نامناسب و یا استفاده از شامپو نامرغوب و نامناسب بخشی از موهایشان را از دست بدهند یا موهای کم‌ پشتی داشته باشند. یکی از سریع‌ ترین و آسان‌ ترین راه‌ حل‌های رفع مشکل کم پشتی موها، استفاده از انواع پودرها و اسپری‌های پرپشت‌کننده‌ی مو است. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید آنلاین محصولات بهداشتی خریدی خوش را تجربه کنید.

 

2- محصولات مراقبت از پوست:
پوست یکی از مهم‌ترین اندام‌های بدن است که سلامتی و نبود هیچگونه ی عارضه ای بر روی آن بسیار اهمیت دارد.
خرید آنلاین محصولات بهداشتی– کرم‌ها: کرم‌ها در حقیقت نوعی امولسیون‌های آب در روغن هستند.
کرم‌های آب‌ رسان، کرم‌های مخصوص پوست نوزاد، کرم‌های ضد تعریق، کرم‌های ضد آفتاب و… شامل انواع کرم‌های موجود در بازار با برندهای معتبر است که می توانید با مراجعه به مرکز خرید آنلاین محصولات بهداشتی آنها را خریداری کنید.

 

– ماسک صورت: برای از بین بردن لایه‌های مرده‌ی پوست از انواع ماسک‌های صورت با عطرها و اسانس‌های مختلفی استفاده می‌کنند که به‌ سلامت و شفافیت پوست بسیار کمک می‌کند.
– دئودورانت‌ها: این مواد به نام مام شناخته می شود که بوی بد بدن را پوشانده و باکتری‌های تولیدکننده‌ی بوی بد بدن را از بین می‌برند.

ژل شستشوی صورت، مرطوب کننده‌ها، نرم‌ کننده‌ها، ضد آفتاب، لایه‌ بردار، کرم‌های دور چشم و… از انواع محصولات مراقبتی پوست و خرید آنلاین محصولات بهداشتی هستند. انتخاب مناسب و خرید هر یک از این محصولات در جوان‌ سازی، سلامت و شادابی پوست شما اثر بسیار مهمی خواهند گذاشت.
یکی از مواد طبیعی که بیشترین کاربرد را در خرید آنلاین محصولات بهداشتی داشته است، عصاره آلوئه ور است. همچنین ترکیباتی مثل عصاره گردو، بادام، آووکادو، انار، خیار و انواع ویتامین علاوه بر تغذیه‌ی پوست شما خواص مرطوب‌ کنندگی نیز دارند.
قبل از خرید آنلاین محصولات بهداشتی، به تناسب ترکیبات محصول با پوست صورت خود توجه کنید. چنانچه پوست خشکی دارید، توجه فرمایید محصول مورد نظر مناسب پوست خشک باشد و خاصیت نرم‌ کنندگی و آب‌ رسانی پوست داشته باشد.
اکثر این کرم‌ها خاصیت ضد پیری دارند و یا برای درمان آکنه، لکه‌ها، جوش‌ها، آفتاب‌ سوختگی آفتاب، زخم‌ها و بریدگی‌ها و… قابل استفاده هستند.  به همین دلیل محصولاتی که در آن‌ها ترکیبات طبیعی به کار رفته است در درمان مشکلات پوستی نیز موثر هستند.
استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در همه‌ی فواصل سال ضروری است. استفاده‌ی مرتب از کرم ضد آفتاب سبب می شود تا پوست در برابر آفتاب و نور خورشید دچار لکه، حساسیت و قرمزی نشود. سعی کنید از ضد آفتاب‌های حاوی فرمولاسیون بسیار سبک استفاده کنید. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید آنلاین محصولات بهداشتی خریدی خوش را تجربه کنید.
همچنین استفاده از کرم‌های ضد آفتاب فاقد پارابن و چربی، به افرادی که پوست‌های چرب و مستعد جوش دارند بسیار توصیه می‌شود.

 

3- مراقبت از دهان و دندان:

سلامت دهان و دندان در سلامتی سایر اعضای بدن، رابطه ی مستقیمی دارد. در ادامه به برخی از محصولات دهان و دندان و خرید آنلاین محصولات بهداشتی می پردازیم.

خرید آنلاین محصولات بهداشتی
مسواک: بهداشت دهان و دندان مسئله‌ای است که باید آن را از اولین دندان در دهان کودک جدی گرفت. مسواک اصلی ترین و رایج ترین ابزار برای مراقبت از دندان و لثه است و که با همراهی خمیر دندان، دهان را از هرگونه تجمع مواد غذایی و به دنبال آن رشد باکتری، تمیز نگه می‌دارد.
مسواک وسیله‌ای مصرفی روزانه است و باید بعد از گذشت 3 ماه آن را تعویض کرد. به این دلیل که کارایی خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند مانند روز اول دندان‌های شما را تمیز کنند. امروزه انواع مسواک در طرح ها، رنگ ها و کاربرد های متفاوت خلق شده اند که در ادامه به برخی از آنها و خرید آنلاین محصولات بهداشتی می پردازیم.
– مسواک بزرگسال: مسواک بزرگسال، متداول ترین نوع مسواک است که در مدل‌ها و طراحی‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. برس این نوع مسواک دارای 3 سطح نرم، متوسط و زبر است و متناسب با سلیقه‌ی مصرف کنندگان تولید می‌شود. از دیگر مد‌های مسواک بزرگسال می‌توان به مسواک ذغالی و مسواک چوبی هم اشاره کرد.

-مسواک بچه ‌گانه: مسواک کودک با طراحی‌های زیبا و چشم‌ گیر در بازار وجود دارد تا به وسیله‌ی آن بتوان کودکان را به مسواک زدن تشویق کرد.

خمیر دندان: دندان‌های سفید و مرتب نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند و لبخندی دوست داشتنی را به نمایش می‌گذارند. رسیدگی به بهداشت دهان و دندان و مراقبت از آنها کار چندان سختی نیست. کافی است دندان‌های خود را به در زمان مناسب و روزانه مسواک بزنید و از خمیر دندان مناسب دندان‌های خود و خرید آنلاین محصولات بهداشتی و قیمت آنها اطلاع داشته باشید. امروزه خمیر دندان ها تنوع بسیار زیادی دارند و این کار را برای شما مشتریان گرامی راحت می کند، چرا که می توانید انواع خمیر دندان را با توجه به شرایط و وضعیت سلامت دندان های خود تهیه کنید.در ادامه به انواع خمیر دندان می پردازیم.

بهداشتی

– خمیر دندان ضد حساسیت: احتمالا این تجربه را داشته‌اید که با مصرف نوشیدنی و مواد غذایی گرم یا سرد، درد ناگهانی در دندان‌ هایتان بپیچد. در واقع دلیل این امر این است که دندان های شما کمی حساس و آسیب پذیر شده است. بنابراین خمیر دندان ضد حساسیت می‌تواند به روش طبیعی دندان‌های آسیب دیده و حساس را بهبود بخشد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید آنلاین محصولات بهداشتی خریدی خوش را تجربه کنید.

– خمیر دندان سفید کننده: دندان در اثر عوامل مختلفی مانند جرم گرفتن و استعمال دخانیات، زرد رنگ و کدر می‌شوند. استفاده از خمیر دندان سفید کننده می‌تواند پلاک و جرم دندان را از بین ببرد و آن را سفید نگه دارد.

– خمیر دندان ضد پوسیدگی: این نوع خمیر دندان از مینای دندان محافظت کرده و باکتری‌هایی که طی مراحل پوسیدگی روی دندان ایجاد شده‌ا‌ند را از بین می‌برد.

– خمیر دندان مناسب کودکان: خمیر دندان کودکان با طراحی کارتونی، ساختار ژله‌ای و طعم خوبی که دارد، کودکان را به مسواک زدن علاقمند و تشویق می‌کند. این نوع از خمیر دندان‌ها مانع تجمع باکتری بر روی دندان می‌شود و از پوسیدگی پیشگیری می‌کند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید آنلاین محصولات بهداشتی خریدی خوش را تجربه کنید.

دهان شویه: استفاده از دهانشویه در ایران چندان رایج نیست. اکثر مردم فقط به استفاده از مسواک اکتفا می‌کنند، در صورتی که اگر نحوه‌ی استفاده از دهانشویه از کودکی به بچه‌ها آموزش داده شود.

خرید آنلاین محصولات بهداشتی

 

کمک می‌کند تا فرد در سنین میانسالی به التهاب لثه و انواع دیگر بیماری‌های دهان و دندان دچار نشود. به این دلیل که دهانشویه‌ محلول ضد عفونی کننده‌ ی قوی است که امکان از بین بردن پلاک‌های روی دندان را به راحتی فراهم می‌سازد و به سفید کردن دندان‌ها کمک شایانی می‌کند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید آنلاین محصولات بهداشتی خریدی خوش را تجربه کنید.

 

 

 

نخ دندان: نخ دندان یکی از ابزار های مهم در پیشگیری از خراب شدن دندان ها به حساب می آید اما نخ دندان آنطور که باید جایگاه خود را در بین افراد داشته باشد، پیدا نکرده است.

اما این وسیله‌ی ساده تاثیر بسیار مهمی در سالم نگه‌ داشتن دندان‌های شما دارد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با خرید آنلاین محصولات بهداشتی خریدی خوش را تجربه کنید. نخ دندان فقط برای بیرون کشیدن مانده‌ی غذا از بین دندان‌ها خلق نشده است، بلکه تاثیر قابل توجهی بر سلامت کل بدن دارد. به این صورت که نخ دندان به حذف بوی بد دهان کمک می‌کند، چرا که ذراتی که از دهان خارج نشده‌اند را بیرون می‌کشد و از تبدیل شدن باکتری‌های دهان به ترکیبات گوگردی با بوی نامطبوع پیشگیری می‌کند. نخ دندان ها با پلاک، احتمال پوسیدگی را کم می کند.

 

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را سفارش و درب منزل خود تحویل بگیرید.