فروش رنگ مو در مشهد
فروش رنگ مو در مشهد

فروش رنگ مو در مشهد:
لوازم آرایشی و بهداشتی جزو پرفروش ترین محصولات در سراسر جهان هستند. برای اینکه جذابیت و زیبایی فردی به بالاترین حد خود برسد، معمولا از لوازم آرایشی مانند رنگ مو ها استفاده می شود.
رنگ مو یکی از رایج ترین محصولات آرایشی بهداشتی است که بیش از 70 درصد خانم ها حداقل یک بار از آن استفاده کردند یا به طور منظم ماهی یک بار موهایشان را رنگ می کنند، بنابراین چون تعداد دفعات رنگ کردن زیاد است باید حتما از رنگ مویی استفاده کنند که کمترین آسیب را به موها بزند.
در صورت نیاز به فروشگاه فروش رنگ مو در مشهد به سایت ما مراجعه کنید و رنگ مورد علاقه ی خود را با بهترین برند ها سفارش دهید.

مو
انواع رنگ مو عبارت است از:

رنگ مو موقت:

رنگ مو موقت غیراکسیداتیو است و در لایه های بیرونی مو جمع می شود. در رنگ موی موقتی رنگ تنها در سطح مو وجود دارد و قادر به نفوذ به لایه های زیرین نیست. تغییرات ایجاد شده نیز بسیار جزئی است و قابلیت تغییر در رنگ مو را به نحو محسوسی ندارد. از آنجا که به راحتی در آب حل می شوند، بعد از یکی دو بار شستشو از روی موها شسته می شوند. بنابراین برای خرید اینترنتی رنگ مو موقت می توانید به فروشگاه فروش رنگ مو در مشهد مراجعه کنید.

رنگ مو نیمه دائمی:فروش رنگ مو در مشهد

این رنگ مو غیراکسیداتیو است و تنها مقدار کمی از رنگ وارد لایه زیرین مو می شود، رنگ های نیمه دائمی از این قبیل دارای ماهیت قلیایی و بار مثبت هستند و تمایل بیشتری برای اتصال به کراتین دارند.

ماندگاری این نوع رنگ ها تنها تا 6 مرتبه شستشو ادامه دارد.
برای خرید اینترنتی رنگ مو می توانید به سایت اینترنتی ما در زمینه فروش رنگ مو در مشهد مراجعه کنید و رنگ مو مورد علاقه ی خود را سفارش دهید.

 

 

رنگ مو دائمی:
رنگ موهای دائمی که حاوی موادی مثل آمونیاک و پراکسید هیدروژن یا همان اکسیدانه هستند، باعث تغییرات پایدار و غیرقابل برگشت مو می شوند و با نفوذ در ساختار مو، آن را تخریب می کنند و با شستشو از بین نمی روند.

یکی از موارد مهم در خرید رنگ از فروشگاه فروش رنگ مو در مشهد، انتخاب رنگ متناسب با چهره افراد است.

برای‌ انتخاب‌ رنگ‌ متناسب‌ با‌ چهره‌ خود،‌ در‌ نظر‌ داشته‌ باشید‌ که‌ رنگ‌ پوست‌ مهمترین‌ عامل‌ در‌ همخوانی‌ و‌ زیبایی‌ چهره‌ شماست.به برخی از این موارد می پردازیم.

– چنانچه رنگ‌ پوست‌ شما‌ سرد‌ است‌، بهتر‌ است‌ از‌ رنگ‌ های‌ گرم‌ استفاده‌ کنید.

– چنانچه رنگ‌ پوست‌ شما‌ گرم‌ است‌، بهتر‌ است‌ از‌ رنگ‌ های‌ خنثی‌ و‌ یا‌ سرد‌ استفاده‌ کنید.

– رنگ‌ موهای‌ شیری،‌ کرم،‌ مسی،‌ رنگین‌ کمانی،‌ قهوه‌ ای‌ و‌ موکا‌ برای‌ افرادی‌ با‌ پوست‌ گندمگون‌ و‌ برنزه‌ مناسب‌ است.

– رنگ‌ موهای‌ زیتونی‌ تیره،‌ قهوه‌ ای‌ تیره‌ برای‌ افرادی‌ با‌ پوست‌ صورتی‌ و‌ سرخ‌ مناسب‌ است.

– رنگ‌ موهای‌ آبی‌ خاکستری،‌ قهوه‌ ای‌ و‌ مشکی‌ برای‌ افرادی‌ با‌ چشم‌ های‌ آبی‌ مناسب‌ است.

– رنگ‌ موهای‌ طلایی،‌ فندقی،‌ مسی‌ و‌ قهوه‌ ای‌ تیره‌ برای‌ افرادی‌ با‌ چشم‌ های‌ کهربایی‌ مناسب‌ است.

در این نوشته با فروش رنگ مو در مشهد همراه بوده ایم، چنانچه تجربه ای از فروشگاه های فروش رنگ مو در مشهد دارید، با ما به اشتراک بگذارید.