آموزش استفاده از لوسیون بدن
آموزش استفاده از لوسیون بدن

آموزش استفاده از لوسیون بدن

با فراگیر شدن خشکی پوست، لوسیون ها نیز مانند دیگر مرطوب کننده ها بسیار کاربردی هستند. لوسیون نوعی پماد موضعی است که برای استفاده روی پوست تهیه می‌شود.
لوسیون ها با ایجاد یک بافت نرم و هیدراته برای انواع پوست، اکثر مشکلات پوستی شناخته شده را درمان می کند.

آموزش استفاده از لوسیون بدن

با استفاده مکرر از مواد بهداشتی همچون صابون و شامپوهای شست و شوی بدن و حالت قلیایی آن ها پوست بدن خشک می شود و استفاده از لوسیون بدن می تواند به رفع خشکی پوست، نرمی و لطافت بدن بپردازد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

دلایل خشکی پوست چیست؟

با گذشت زمان تولید مواد چرب مورد نیاز برای پوست کاهش پیدا میکند.
همچنین در بعضی بیماری ها مانند درماتیت آتوپیک، کم کاری تیروئید، دیابت و بیماری های مربوط به کلیه هم خشکی پوست پدید می آید. علاوه بر موارد گفته شده این عارضه ی پوستی در آب و هوای خشک و زمستان شدیدتر می شود.

لوسیون‌های حمام موجب مرطوب‌ کردن سطح پوست‌ می‌شود و از خشک شدن پوست‌ پیشگیری می کند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

ترکیبات رایج در لوسیون های بدن

ترکیبات موجود در انواع لوسیون ها عبارت است از:

– کرودامول: این ماده به عنوان نرم کننده در لوسیون ها به کار می رود.

– روغن مورینگا: روغنی بسیار مغذی است که این روغن دارای ویژگی نرم کنندگی بسیار خوبی است.

– ویتامین C : این ویتامین موجب کم شدن چین و چروک ها می شود.

– ویتامین E : این ویتامین آنتی اکسیدانی قوی و ضد التهاب است.

– اولئونیک اسید: این ماده یک آنتی اکسیدان قوی است و موجب نرم شدن و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

 

 

کاربرد استفاده از لوسیون

همانطور که گفته شد با گذر زمان و افزایش سن، تولید مواد چرب مورد نیاز پوست کاهش می باید و بر روی پوست لایه‌ای خشک ایجاد می‌شود.
همچنین در بعضی بیماری ها مانند درماتیت آتوپیک، کم کاری تیروئید، دیابت و بیماری های مربوط به کلیه هم خشکی پوست پدید می آید. علاوه بر موارد گفته شده این عارضه ی پوستی در آب و هوای خشک و زمستان شدیدتر می شود.

آموزش استفاده از لوسیون بدنافرادی که به مشکل خشکی پوست دچار هستند، می‌توانند برای بهبود این عارضه از لوسیون‌های دست و بدن استفاده کنند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.
نکته بسیار مهم این است که لوسیون‌های حمام پوست را مرطوب کرده و از خشکی آن پیشگیری می‌کند. در حالی است که لوسیون‌های معمولی به پوست بدن حس جوانی و طراوت می‌بخشند.

 

 

انتخاب لوسیون متناسب با انواع پوست:

پوست معمولی: افرادی که پوست های معمولی دارند باید از لوسیون های حاوی ویتامین C مصرف کنند. این لوسیون ها صدمات رادیکال های آزاد را کاهش می دهند. توصیه می شود از ژل های خیلی خشک و یا خیلی چرب اجتناب کنید، چرا که روی پوست شما سنگینی می کنند.

پوست چرب: افرادی که دارای پوست چرب هستند باید از ژل های سبک با پایه ی آب استفاده کنید. این ژل ها زودتر از بقیه ی لوسیون ها جذب پوست می شوند. توصیه می شود افراد با پوست چرب از لوسیون هایی که حاوی الکل و وازلین هستند، دوری کنند.

آموزش استفاده از لوسیون بدنپوست خشک: افرادی که دارای پوست خشک هستند باید از لوسیونی که حاوی روغن جوجوبا و روغن دانه آفتاب گردان است، استفاده کنند. توصیه می شود از لوسیون هایی که دارای الکل هستند و پوست را خیلی خشک می کنند بپرهیزید.
شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

 

پوست حساس: افرادی که پوست حساس دارند باید از لوسیون های دارای اجزاء تسکین دهنده استفاده کنند. توجه فرمایید که از لوسیون هایی که رنگ، اسانس و مواد شیمیایی دارند استفاده نکنید.

پوست ترکیبی: افرادی که پوست ترکیبی دارند باید از لوسیون های بدون روغن استفاده کنند. این نوع لوسیون ها تعادل را در نواحی خشک و چرب ایجاد می کنند.

لوسیون های بدن نسبت به وازلین و روغن های گیاهی طرفداران بسیاری دارد، چرا که علاوه بر نرمی و لطافت بخشیدن به پوست موجب چرب شدن پوست نمی شود و روی پوست شما احساس سنگینی ایجاد نمی کند. لوسیون ها به دلیل اینکه از حجم بیشتری از آب ایجاد شده اند، موجب لطافت پوست شما می شوند.

 

آموزش استفاده از لوسیون بدن:

آموزش استفاده از لوسیون بدن به صورت زیر است. که شامل:

– پوست خود را با شوینده‌ای مطابق با نوع پوستتان شست و شو دهید.

– به مدت 5 الی 10 دقیقه دوش بگیرید و تنها از آب ولرم استفاده کنید.

– برای لایه برداری پوست می‌توانید از لیف یا کیسه استفاده کنید.

– برای شستن بدنتان از آبی با دمای بیشتر از صورت استفاده کنید، اما توجه کنید که آب خیلی داغ چربی‌های طبیعی و مورد نیاز پوست را از بین می برد.

– لوسیون را طبق راهنمای آن روی دست ریخته و به تمام بدن بمالید.

– ابتدا دست هایتان را بهم بمالید تا لوسیون گرم شود، سپس آن را استفاده کنید.

– مدتی صبر کنید تا لوسیون جذب بدن شود.

– قبل از اینکه از حمام خارج شوید و لباس بپوشید، اجازه دهید تا لوسیون برای حدود 5 دقیقه به پوست جذب شود.
– رطوبت منافذ پوستتان را باز نگه می‌دارد و باعث می‌شود تا لوسیون بتواند پوست را بهتر آبرسانی کند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

 

طرز استفاده از لوسیون صورت:

– ابتدا صورت خود را کاملا شستشو دهید.

– یک لایه از لوسیون را بر روی گونه خود بزنید، بعد با استفاده از انگشتان خود به صورت دایره وار لوسیون را بر روی صورت خود ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود.

– بعد از گذشت 2 دقیقه یک دستمال را بردارید و داخل آب بزنید و پوست را به آرامی پاک کنید.

 

این کار را تا زمانی که تمام لوسیون از پوست پاک شود، انجام دهید و بعد صورت را با آب شستشو دهید تا لوسیون‌های باقی مانده از روی پوست از بین برود. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

سوال مهم:

یکی از سوالات بسیار مهم این است که آیا میتوان از لوسیون بدن برای صورت استفاده کرد؟

متخصصان پوست بر اساس تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که استفاده از لوسیون یا بالم بدن به طور روتین و یا حتی بیش از چند بار، می‌تواند منافذ پوست را مسدود کند و موجب دانه‌های سر سیاه و جوش‌های زیرپوستی روی پوست صورت شود.

با بسته شدن منافذ پوست چربی، ذرات گرد و غبار و باقی‌ مانده مواد آرایشی داخل منافذ گیر می‌افتند و موجب جوش و دانه‌های سر سیاه روی بینی و باقی قسمت‌های صورت می‌شوند.

به همین دلیل پوست احتیاج به پاکسازی عمیق و درمان‌های طولانی برای رفع جوش و دانه‌های سرسیاه دارد و احتمالا بعد از آن هم درمان‌های طولانی‌ تر برای رفع جای جوش.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

 

بهترین زمان استفاده از لوسیون صورت:

این محصول را کمتر از یک دقیقه روی پوست خود قرار دهید.
زمان مناسب برای استفاده از لوسیون، شب ها است. البته در طی روز هم می توانید از لوسیون استفاده کنید. اما اثر دهی آن در هنگام شب بیشتر است.

خصوصیات و ویژگی های انواع لوسیون :

– لوسیون ها سبک و کم چرب تر از کرم ها هستند. به همین دلیل، کسانی که دارای پوست نرمال هستند، احتمالا فقط برای حفظ رطوبت پوست خود از لوسیون استفاده می کنند.

این نوع لوسیون ها در تابستان و یا شرایط آب و هوایی مرطوب تاثیر بسیاری دارند.

آموزش استفاده از لوسیون بدنشما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

– لوسیون ها به راحتی قابل استفاده هستند و برای مناطق مختلف بدن و هر جایی که تحت تاثیر خشکی قرار گرفته است، کاربرد دارند.

اگر پوست صورت و یا بدن شما بسیار خشک باشد، توصیه می شود که از انواع لوسیون ها استفاده کنید. لوسیون صورت سبک تر از لوسیون دست و بدن است.

– همانطور که گفته شد پوست صورت حساس تر از پوست دست است، بنابراین استفاده از لوسیون صورت برای دست و بدن مناسب نبوده و تقریبا بی اثر است و همچنین برعکس.

استفاده از مرطوب کننده صورت به صورت روزانه باید بخشی از پروسه مراقبتی از پوست شما باشد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

 

فواید بسیار مهم استفاده از لوسیون:

– افزایش رطوبت رسانی به پوست خشک

کسانی که در مناطق خشک زندگی می‌کنند و دارای پوستی حساس و خشک هستند، اکثر از لوسیون‌های بدن استفاده می‌کنند.
پوستی که به‌ خاطر خشکی، سرما و گرمای بیش از حد حساس و تحریک شده است، احتیاج به مراقبت ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید با استفاده از انواع لوسیون‌ها رطوبت و مراقبت‌های ویژه را به پوست‌ تان ببخشید.
بعضی از افراد به‌ طور ژنتیکی پوست حساسی دارند و به شرایط آب و هوایی ربطی ندارد، به این افراد استفاده از لوسیون‌های حمام را توصیه می‌کنیم.  شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

 

– رفع خشکی پوست

اگر پوست شما از نوع معمولی و یا چرب می باشد، اما ممکن است بخش‌هایی از بدن‌تان خشکی داشته باشد مثل اطراف آرنج و زانوها که احساس ناخوشایندی را القا می کند.

شما مشتریان گرامی می‌توانید با استفاده از لوسیون‌های بعد از حمام و یا قبل از خواب به درمان این نواحی از بدنتان بپردازید. استفاده مرتب از لوسیون‌ها در رفع خشکی‌های اطراف زانو و آرنج تاثیر گذار است.

آموزش استفاده از لوسیون بدن– رفع پینه

چنانچه شما از آن دسته کسانی هستید که پوست کف پاهایتان به دلیل خشکی زیاد ترک می‌خورد، استفاده از لوسیون بدن می‌تواند به شما کمک زیادی کند. لوسیون‌های بدن در جدا کردن سلول‌های مرده کف پا نقش بسیاری دارد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

 

– حس خوب، عطری خوشایند

استفاده مرتب از لوسیون‌های بدن حس خوبی را به افراد منتقل می‌کند. همچنین رایحه و بوی خوش آن فراموش نشدنی است. شما می‌توانید رایحه لوسیون‌های بدن را با توجه به نوع پوست و سلیقه ی خود و با در نظر گرفتن خواص ترکیبات موجود در آن خریداری کنید.

– حفظ آرامش

اگر پوست شما نیاز به هیچ مرطوب کننده ای نداشته باشد، استفاده از لوسیون‌ بدن به پوستتان آرامش می‌ بخشد. چنانچه لوسیون را همراه ماساژ بدن استفاده کنید، تاثیر آن چند برابر می‌شود.

– لطافت بعد از کار

چنانچه دست‌هایتان بعد از شستن ظرف یا گردگیری خانه حساس و خشک می‌شود و گاهی اوقات احساس خارش و سوزش می کنید، لوسیون‌های دست به شما کمک فراوانی می کند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین روش آموزش استفاده از لوسیون بدن تاثیرات آن را چند برابر کنید.

– شفافیت پوست

استفاده مکرر از انواع لوسیون‌های بدن به پوست شما درخشندگی خاصی می‌بخشد. اکثر لوسیون‌ها دارای ترکیبات سفید کننده هستند که موجب روشن شدن پوست‌ می‌شود.
همچنین بعضی از این لوسیون‌ها دارای دانه‌های کوچک پاک‌کننده‌ای هستند که به‌عنوان اسکراب عمل می‌کنند و سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا و از بین می برند.

 

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید انواع لوسیون و آموزش استفاده از لوسیون بدن به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید و خریدی خوش را تجربه کنید.