Buy Iranian rice online 1
خرید آنلاین برنج ایرانی

خرید آنلاین برنج ایرانی

خرید آنلاین برنج ایرانی دارای انواع زیادی است که هر کدام عطر و طعم به خصوصی دارند. برنج ایرانی در بسیاری از مناطق کشور عزیزمان ایران، کشت می شود، بسیاری از برنج های ایرانی که ما با آنها آشنایی و شناخت کامل داریم شامل: برنج هاشمی، برنج فجر، برنج طارم، برنج های دم سیاه، برنج شفق، برنج ندا و… است که به عنوان بهترین و مرغوب ترین برنج های ایرانی در بازار شناخته می شوند. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

خرید آنلاین برنج ایرانی

برخی از استان هایی که به کشت برنج ایرانی مشغول هستند، عبارتند از:

– استان های شمال کشور مانند گیلان، گلستان، مازندران و… که مرغوب ترین برنج ها را کشت می کند.

– برخی استان های غرب و جنوب کشور که اقدام به کشت برنج می کنند که یکی از برنج های آنان به نام عنبربو است.

– برخی از استان های مرکز ایران مانند اصفهان که به کشت برنجی به نام برنج لنجان و یا برنج لنجون می پردازند.

خرید آنلاین برنج ایرانی:

خرید آنلاین برنج ایرانی یکی از مهم‌ترین مواد غذایی در سفره ما ایرانی‌ها محسوب می شود.

بعضی افراد بر این باورند که بهترین برنج ایرانی در شمال کشور کشت می‌شود و از طعم لذیذ و عطر فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

خرید آنلاین برنج ایرانی

 

اما در بسیاری از مناطق کشورمان برنج کشت می‌شود، اما باز هم بیشتر مردم، برنج خوشمزه و خوش عطر شمال را به سایر برنج ها ترجیح می‌دهند. بیشتر افراد برنج ایرانی را به صورت عمده خریداری می کنند تا در تمام سال برنج داشته باشند و نگران تمام شدن آن نباشند. بنابراین در ادامه به توضیحی درباره خرید آنلاین برنج ایرانی می پردازیم.

 

خریداران برنج به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که عبارتند از:

– برخی از خریداران شامل فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، کترینگ ها، خانواده های پرجمعیت و… هستند.

– برخی دیگر از خریداران به عنوان واسطه و تامین کننده سازمان های دیگر عمل می کنند همچون واسطه های تامین برنج ایرانی برای ارگان های دولتی

برای خرید آنلاین برنج ایرانی مشتریان گرامی قصد دارد تا برنج را به صورت مستقیم از شالیکار تهیه کند. اما در بسیاری از مواقع خرید برنج از شالیکار امکان پذیر نیست، به همین دلیل وجود یک مرکز خرید آنلاین برنج ایرانی الزامی است.

برنج 7

یکی از این مراکز خرید آنلاین برنج ایرانی، فروشگاه هایپر 724 است که می توانید انواع برنج های اصیل ایرانی از قبیل برنج طارم هاشمی، برنج فجر، برنج دمسیاه مینودشت و… را به صورت عمده و با کیفیتی باور نکردنی، همچنین با قیمتی مناسب خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

راه شناخت برنج با کیفیت و مرغوب:

 

هنگامی که برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاهی می روید، اگر آن برنج را به خوبی نشناسید و یا راه شناخت برنج باکیفیت آن را ندانید، ممکن است برنج نامرغوب خارجی را به جای برنج ایرانی به شما به فروش برسانند و یا برنج قاطی شده باشد.

خرید آنلاین برنج ایرانی

برای شناخت یک برنج خوب و با کیفیت ایرانی باید برنج را با روش های مختلف آزمایش کنید تا از خرید برنجی باکیفیت و مرغوب اطمینان حاصل کنید. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

– از دیگر موارد تشخیص برنج ایرانی این است که شکل برنج نباید برش یا ترک های عرضی داشته باشد. زیرا با گذاشتن برنج بین انگشت شست و اشاره خرد می شود. این اتفاق هنگامی رخ می دهد که برنج بعد از خشک شدن و خارج شدن از کارخانه در معرض باد یا هوای سرد قرار می گیرد.

– اولین راه تشخیص خرید آنلاین برنج ایرانی از دیگر برنج ها عطر، رنگ و اندازه برنج ایرانی است. به این صورت که برنج خوب ایرانی عطر و طعم خوبی دارد که آن را از برنج های خارجی و همچنین برنج های پرمحصول و کم کیفیت ایرانی متمایز می کند.

بنابراین برای تشخیص برنج ایرانی خوب باید مقداری برنج را بین دو کف دست خود قرار دهید و بعد از رها کردن آنها، باید بوی مطبوعی به مشام شما برسد. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

خرید آنلاین برنج ایرانی– یکی از بهترین راه های تشخیص برنج خوب ایرانی، خشک بودن برنج است. به این صورت که برنج در ابتدای برداشت دارای رطوبت بالایی است. این مقدار از رطوبت برنج، کار پخت آن را مشکل می کند و هم نگهداری برنج را دشوار می کند و سبب می شود که در برابر حشرات آسیب پذیر باشند.

بنابراین کارخانه ها، با استفاده از دستگاه های خشک کن برنج تازه برداشت شده را خشک می کنند، تا رطوبت آن ها کم شود، زمان و میزان حرارت دما این دستگاه‌ نقش بسیار مهمی در کیفیت برنج دارد.  برای تشخیص خشک بودن برنج عمده ارزان آن را زیر دندان بگذارید و فشار دهید. برنج خوب و خشک شده نباید به راحتی بشکند و خرد شود. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

– یکی دیگر از راه های تشخیص برنج ایرانی، یکدست بودن آن است. در هنگام خرید برنج ایرانی باید دانه های یک برنج ایرانی باکیفیت به صورت کامل باشد و خرده و نیم دانه داخل آن وجود نداشته باشد. البته نکته مهم این است که تا 4 درصد از آن برنج طبیعی است. بنابراین هر اندازه دانه های برنج کامل تر باشند، برنج شما با کیفیت تر است. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

– نیمه بلوری بودن یکی دیگر از راه های تشخیص برنج ایرانی با کیفیت است. برنج ایرانی با کیفیت دارای رنگی نیمه شفاف و یا نیمه بلوری دارد و مانند برنج های خارجی حالت کدر بودن را ندارد.رنگ برنج های هندی و پاکستانی رنگ تیره و کدری است، اما برنج ایرانی رنگی سفید و شیری رنگ دارد.

بهترین برنج ایرانی

اکثر افراد همیشه بر اساس ذائقه و علاقه ی خود برنجی را انتخاب می‌کنند و آن را به عنوان بهترین برنج ایرانی به دیگران معرفی می‌کنند.

در نظر بسیاری از مردم، برنج طارم هاشمی، برنج فجر، برنج دمسیاه مینودشت و… را می‌توان به راحتی در زمره بهترین برنج ایرانی و خرید آنلاین برنج ایرانی جای داد. اما باز هم انتخاب با شماست!

این برنج‌ها در گروه بهترین برنج ایرانی قرار می‌گیرند و تنها کمی از لحاظ پخت، عطر و یا شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و شما مشتریان ارجمند باید بر حسب سلیقه ی خود یکی از آنها را انتخاب کنید. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

در ادامه به معرفی برخی از برنج های معروف و با کیفیت و خرید آنلاین برنج ایرانی می پردازیم.

 

برنج طارم هاشمی:

برنج طارم هاشمی، برای پخت و امکان تهیه کته های لذیذ، از عطر و طعم و همچنین ظاهر مناسبی نیز مناسب است.

به همین دلیل دانه های بلند برنج طارم هاشمی و همچنین عطر و طعم فوق العاده ای که دارد، جزو برنج هایی است که برای پذیرایی در مجالس و مهمانی ها خریداری می شود. رنگ دانه در برنج طارم هاشمی، سفید متمایل به کرم و شکل دانه ها بلند و قلمی است. برنج طارم هاشمی را می توان به دو دسته سرد و گرم تقسیم کرد. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

نوع سرد برنج طارم هاشمی دارای ساقه نازک تر نسبت به نوع گرم آن می باشد و چند هفته دیرتر آماده می شود و از لحاظ کیفیت بهتر از نوع دیگر سرد است.

برنج طارم هاشمی به دلیل عطر، طعم و کیفیت پخت خوب و بازار پسندی بالای خود توانسته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند، به طوری که تبدیل به بیشترین برنجی شده که در شالیزارهای شمالی کشت می شود و با رضایت کامل مشتری بیشترین میزان تولید، مصرف و خرید آنلاین برنج ایرانی را به خود اختصاص داده است.

برنج فجر:

کشت برنج فجر با آغاز سال جدید یعنی اوایل فروردین ماه شروع می شود و کشاورزان طی مراحلی اقدام به آماده کردن بذر، فراهم کردن خزانه، آماده کردن شالیزار، پاشیدن بذر ها در خزانه، کاشت محصول، وجین کردن (از بین بردن علف های هرز)، سم پاشی می کنند و در ماه مرداد و شهریور اقدام به برداشت برنج فجر می کنند.

خرید آنلاین برنج ایرانیشكل ظاهري برنج فجر شبیه به خنجر و سوزن است، طول دانه‌های این برنج متوسط و تا اندازه ای ریز هستند و بعد از پخت قد بلند‌تر می‌شوند. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

رنگ برنج فجر سوزنی سفید مات است.

برنج فجر سوزنی شامل دسته ی برنج های پرمحصول با کیفیت و با عطر خوش محسوب می شود. قیمت این برنج نسبت به دیگر برنج های ایرانی مناسب تر است.

برنج فجر سوزنی با دارا بودن صفات قابل قبول همانند عملكرد خوب، زودرسی و کیفیت مطلوب، ارتفاع کوتاه، خواص شگفت انگیز و مقاومت نسبی به بيشتر آفات دارای طرفداران بسیاری است.

برنج فجر سوزنی به دلیل مرغوبیت پخت و عطر مطلوب و قیمت بسیار مناسب آن، مورد استقبال رستوران ها و کترینگ ها قرار گرفته است که این برنج خوش طعم از برنج های خارجی و هندی بسیار پرخاصیت تر و باکیفیت تر است. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

برنج دمسیاه مینودشت:

این برنج دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که برخی از آنها عبارتند از:

  • این برنج با آب شرب کشت می شود.
  • بوجار بودن این برنج
  • برنج دمسیاه مینودشت طعم و عطر فوق العاده ای دارد.
  • مناسب برای رستوران ها، کترینگ ها، سازمان های دولتی و همچنین مصارف شخصی
  • کیفیت بسیار بالای این برنج
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت برنج

همانطور که یاد شد، برنج دمسیاه مینودشت را می‌توان از نظر عطر و طعم به‌ عنوان بهترین برنج ایرانی معرفی کرد. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

برنج دمسیاه مینودشت به دلیل کاشت سختی که دارد و کم محصول بودن در هکتار و همچنین استفاده از آب شرب در کشت آن، با کاهش کشت مواجه شده است و بسیار نایاب است. با این که برنج دمسیاه مینودشت طرفداران بسیار زیادی دارد، اما در بیشتر اوقات با کمبود و پیدا نکردن این برنج فوق العاده روبه رو می شوند.

برنج 7

 

فواید برنج ایرانی:

خرید آنلاین برنج ایرانی دارای فواید بسیاری برای سلامت بدن نسبت به برنج های خارجی است که به برخی از فواید برنج ایرانی و خرید آنلاین برنج ایرانی در ذیل اشاره می کنیم.

– از فواید برنج ایرانی جلوگیری از آلزایمر است. به این صورت که برنج قهوه‌ای حاوی مقدار بسیاری از مواد مغذی است که رشد و فعالیت انتقال‌دهنده‌های عصبی را تحریک می‌کند و در نهایت از ابتلا به بیماری آلزایمر جلوگیری می‌کند.

– پیشگیری از چاقی از دیگر فواید مصرف برنج ایرانی است. به این خاطر که دانه‌های برنج فاقد چربی‌های مضر، کلسترول و سدیم هستند. همچنین خرید آنلاین برنج ایرانی به‌ عنوان بخش جدا نشدنی یک رژیم غذایی درست شناخته می‌شود. هر غذایی که مواد مغذی بدن را تامین کند، بدون اینکه اثرات منفی به‌ همراه داشته باشد، یک امتیاز بزرگ برای سلامتی محسوب می‌شود. شما برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

خرید آنلاین برنج ایرانی

– مصرف برنج باعث تامین انرژی بدن می شود. برنج سرشار از کربوهیدرات است که به‌عنوان سوخت بدن عمل می‌کند. شما می توانید برای خرید آنلاین برنج ایرانی و با کیفیت به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید. همچنین در عملکرد طبیعی مغز نیز نقش بسیار مهمی دارد. ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد ارگانیک موجود در برنج، عملکرد و فعالیت متابولیک تمام اجزای بدن را افزایش می‌دهند که افزایش سطح انرژی را به دنبال دارد و کمک بسیار زیادی به تامین انرژی بدن می کند.

– از فواید خرید آنلاین برنج ایرانی، کنترل فشار خون است. سدیم موجود در دانه‌های برنج بسیار کم است و به همین دلیل برای افرادی که فشار خون بالایی دارند، بسیار مناسب است. میزان بیش از حد سدیم در بدن موجب منقبض‌ شدن رگ‌ها، افزایش استرس و فشار بر سیستم قلبی‌ و عروقی می‌شود که به دنبال آن، فرد را به فشار خون بالا مبتلا می‌کند. بنابراین، مصرف خوراکی‌هایی که فاقد سدیم هستند، برای سلامتی بدن مفید خواهند بود.

شما می توانید برای خرید آنلاین برنج ایرانی به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید و محصولات مورد علاقه ی خود را سفارش و درب منزل خود تحویل بگیرید.