خرید اقساطی جهیزیه
خرید اقساطی جهیزیه

خرید اقساطی جهیزیه

جهیزیه خریدن یکی از کارهایی است که تمام دخترها و پسرهای جوان که قصد زندگی مشترک را دارند، گرفتار این امر سخت و طاقت فرسا می شوند. جهیزیه شامل اقلام بسیاری می شود که هر کدام از آنها لازم و ضروری است، بنابراین در ادامه با برخی از اقلام جهیزیه آشنا می شویم.

 

یخچال و فریزر:

یخچال فریزر قلب اصلی هر آشپزخانه ای است که وجود آن امری ضروری محسوب می شود. یخچال فریزر دارای انواع متفاوتی است که عبارتند از: یخچال با فریزر بالا، یخچال با فریزر پایین، یخچال فریزر دوقلو و یخچال ساید بای ساید.

خانگی اقساطی

 

در ادامه با انواع یخچال فریزر آشنا می شویم.

 

1- یخچال فریزر: (فریزر در قسمت بالا قرار دارد)

این نوع از یخچال، مدلی است که بسیاری از ما با شنیدن کلمه “یخچال” تجسم خواهیم کرد.

این نوع یک یخچال ستونی، تک ستونی است و رایج ترین نوع یخچال است، به این معنی که آن هم قیمتی مناسب دارند و هم  دارای گستره وسیعی از پیشنهادات است. معمولا این مدل های فریزر بالا نسبت به بقیه یخچال ها از ویژگی های کمتری برخوردار هستند و از نظر ظاهری زیاد جذاب نمی باشند. از مزایای یخچال فریزر می توان به این موارد اشاره کرد که:

– خرید اقساطی جهیزیه مخصوصا یخچال فریزر نسبت به دیگر مدل های یخچال ارزان تر هستند.

– همچنین این نوع مدل در بازار بسیار است به این دلیل که همه ی برندها آن را تولید می کنند.

از معایب یخچال فریزر بالا عبارتند از:

– یخچال به دلیل استفاده زیاد آن و باز و بسته کردن درب آن، برای افرادی که کمر درد و دیسک کمر دارند، مناسب نیست به این دلیل که باید همیشه خم و راست شوید.

شما مشتریان گرامی می توانید اقلام مورد نیاز برای جهیزیه خود را از مرکز خرید اقساطی جهیزیه خریداری کنید، در این فروشگاه بزرگ می توانید به صورت اقساطی خرید کنید و دیگر نگران هزینه های هنگفت جهیزیه نباشید.

2- فریزر یخچال:

این نوع یخچال درست مثل یخچال فریزر بالا است. با استثناء این که محفظه فریزر در پایین قرار دارد، به طور کلی این مدل ها کمتر رایج هستند.

این نوع یخچال ها به زیبایی طراحی شده اند و قسمتی که بیشترین استفاده را دارد رو به روی شما قرار می گیرد. از مزایای فریزر یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید اقساطی جهیزیه– معمولا فریزر های این مدل یخچال به صورت کشویی طراحی می شود.

– فریزر یخچال هم به دلیل طرفداران زیادی که دارد، در مدل ها و رنگ های مختلف در بازار عرضه می شوند.

همچنین از معایب خرید فریزر یخچال می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

– این نوع یخچال ها نسبت به مدل یخچال فریزر بسیار گرانتر است.

– از معایب خرید این نوع یخچال این است که سرعت سرد کردن فریزر نسبت به مدل های دیگر کندتر است.

شما مشتریان گرامی می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید.

 

 

 

3- یخچال درب فرانسوی:

این نوع یخچال ها بسیار گران تر و پیشرفته تر از انواع دیگر است. مانند یخچال های ساید بای ساید، درب یخچال به دو قسمت تقسیم شده و از مرکز برای بخش یخچال باز می شود.

مزیت اصلی این یخچال این است که با باز کردن یکی از درب ها به صورت نیمه، هوای سرد کمتر خارج می شود.

از مزایای یخچال های درب فرانسوی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

– مجهز به قابلیت های ویژه ای چون یخساز، آب سرد کن و دستگاه تصفیه آب

– مجهز به فضای بزرگ برای ذخیره سازی مواد غذایی

از معایب یخچال های درب فرانسوی عبارتند از:

– قیمت بسیار زیاد آنها هنگام خرید اقساطی جهیزیه

– اندازه فیزیکی بزرگ که منجر به اشغال فضای زیاد در خانه می شوند.

– به دلیل مجهز بودن به یخ ساز، دستگاه تصفیه آب و آبسردکن فضای داخلی زیادی از یخچال اشغال می شود.

شما می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از فروشگاه هایپر 724 به راحتی جهیزیه خود را خریداری کنید.

خانگی اقساطی

4- یخچال ساید بای ساید:

این یخچال ها اساسا پیشرفته تر و محبوب تر از یخچالهای معمولی هستند که تقریبا به دو قسمت تقسیم شده است، یکی از سمت آنها یخچال است و طرف دیگر فریزر است که این درب ها از مرکز به  سمت بیرون باز می شوند. معمولا این یخچال ها از ویژگی هایی مانند آب، دستگاه های یخ و پانل های رابط کاربری خارجی برخوردار هستند که از ویژگی های خاص این یخچال ها هستند.

از مزایای یخچال ساید بای ساید به موارد ذیل می توان اشاره کرد:

خرید اقساطی جهیزیه– مجهز به قابلیت های مختلف مانند آب سردکن، یخساز و دستگاه تصفیه آب و…

– از نظر ظاهری بسیار شیک و زیبا است.

– از مزایای خرید اقساطی جهیزیه این است که ساید بای ساید بسیار جادار است و ظرفیت خوبی دارد.

از معایب یخچال و فریزر ساید بای ساید عبارتند از:

– وجود آبسردکن، یخساز و دستگاه تصفیه آب در خرید اقساطی جهیزیه ساید بای ساید باعث اشغال فضای داخلی زیادی در این مدل می شود.

– باریک بودن فضای داخلی یخچال ساید بای ساید باعث می شود که گاهی برای گذاشتن مواد غذایی هایی که اندازه آنها بزرگ است به مشکل برخورد کنید.

– ممکن است در خرید اقساطی جهیزیه از نوع ساید بای ساید، ناهماهنگ بودن دمای پایین و بالای یخچال به وجود آید.

شما مشتریان گرامی می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید.

 

– تلویزیون:

تلویزیون یکی دیگر از اقلام اساسی در هر خانه ای است که از گذشته تا حال دارای تغییرات بسیاری شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تلویزیون ها هم پیشرفت های بسیار چشمگیری کرده است. صفحه نمایش تلویزیون دارای انواع متفاوتی است که در ادامه با آنها آشنا می شویم تا به راحتی بتوانیم خرید اقساطی جهیزیه خود را انجام دهیم.

 

1- صفحه نمایش LED چه کاربرد و مزایایی دارد؟

تلویزیون های LED نسل بعد از تلویزیون های LCD هستند که تابش نور متفاوتی دارند و از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار هستند. در تلویزیون های LED برای روشن کردن صفحه نمایش از دیودهای ساطع کننده نور در قسمت پشت یا دورتادور آن استفاده می شود. با بهره گیری از این چراغ ها تصاویر مشکی، طبیعی تر به نظر می رسند. شما می توانید برای خرید این محصول به فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی جهیزیه مراجعه و خریدی خوش را تجربه کنید. اندازه تلویزیون‌های LED بین 40 تا 70 اینچ است و کمترین ضخامت آنها ⅖ سانتی‌متر است.

مزایای تلویزیون های LED چیست؟

– این تلویزیون ها طول عمر بسیار بالایی دارند.

– تلویزیون های LED مصرف برق بسیار پایینی دارند.

– قابلیت تولید در انواع طیف ها و رنگ ها

– دارای نور یکنواخت در برابر نوسانات برق به خاطر استفاده از درایور در داخل اکثر این نوع لامپ‌ها

– قابلیت محافظت در برابر قطع و وصل های مکرر

خرید اقساطی جهیزیه

شما مشتریان گرامی می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید.

 

 

2- صفحه نمایش LCD تلویزیون چه کاربرد و مزایای دارند؟

LCD مخفف Liquid Crystal Display است. تلویزیون های ال سی دی به عنوان اولین نوع نمایشگر در بازار عرضه شدند که ضخامت کم و کیفیت تصویر خوبی دارند. تلویزیون های LCD از طیف خوبی از رنگ ها تشکیل شده اند.شما می توانید برای خرید این محصول به فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی جهیزیه مراجعه و خریدی خوش را تجربه کنید.

یکی از مزایای بسیار مهم تلویزیون های LCD ‌روشنایی تصویر آن است.

LCD ها از یک منبع جدا برای ایجاد نور استفاده می‌ کنند. در تلویزیون های LCD میزان نور به سادگی و با توجه به فضایی که تلویزیون در آن قرار دارد، می توانیم کم یا زیاد کنیم. تلویزیون های معمولی در محیط های پرنور و فضای آزاد کمی سخت‌تر دیده می شود. به همین خاطر برای پخش تصاویر و فیلم های تبلیغاتی که در محیط‌های پر‌نور قرار دارند، از تلویزیون های ال‌سی‌دی استفاده می‌شود. شما می توانید برای خرید این محصول به مرکز خرید اقساطی جهیزیه مراجعه و خریدی خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

خانگی اقساطی

 

– ماشین ظرفشویی:

امروزه ماشین های ظرفشویی طرفداران بسیاری بین افراد پیدا کرده اند، به این دلیل که این دستگاه موجب راحتی و در امان ماندن ظرف ها از خش، شکستن، کدرشدن و… می شود. ماشین های ظرفشویی دارای انواع متفاوتی است که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

 

 

1- ماشین ظرفشویی توکار:

ماشین ظرفشویی توکار رایج ترین نوع از میان انواع ماشین ظرفشویی است.این نوع ماشین ظرفشویی یک اتصال دائمی به لوله کشی آب و فاضلاب دارد و نیازی به وصل کردن به سینک ظرفشویی هنگام شستشوی ظروف ندارد. ماشین ظرفشویی توکار زیر کابینت جای می گیرد و به این ترتیب علاوه بر قرار گرفتن در فضای مناسب، صدای کمتری از خود منتشر می کند. در صورت نیاز به خرید اقساطی جهیزیه، می توانید به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید.

خرید اقساطی جهیزیه

2- ماشین ظرفشویی ایستاده:

ماشین های ظرفشویی ایستاده ماشین هایی هستند که برای قرار گرفتن در محیط آشپزخانه و خارج از فضای کابینت طراحی شده اند. بدنه این نوع ماشین های ظرفشویی یکسان است و این اصلی ترین وجه تمایز ظاهری این نوع با ماشین های ظرفشویی توکار است. در صورت خرید ماشین ظرفشویی به فروشگاه خرید اقساطی جهیزیه، مراجعه کنید.

3- ماشین ظرفشویی کشویی:

این نوع ماشین ظرفشویی به شکلی طراحی شده است که گویی دو عدد ماشین ظرفشویی رومیزی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند.

درب های هر قسمت مستقل از دیگری و به گونه کشویی باز می شود و از آنجا که عملکرد هر یک از بخش ها مستقل از بخش دیگر است. این امکان برای شما مشتریان گرامی وجود دارد که شستشوی ظروف در یکی از کشوها زمانی که هنوز کشوی دیگر خالی از ظرف است وجود دارد. بنابراین با خرید اقساطی جهیزیه مخصوصا ماشین ظرفشویی در زمان و مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی کنید.

4- ماشین ظرفشویی یکپارچه:

در گذشته ماشین های ظرفشویی یکپارچه در گروه ماشین های ظرفشویی توکار به شمار می رفتند، با این تفاوت که قسمت جلویی آنها این اجازه را به شما می دهد تا روکشی از جنس کابینت آشپزخانه بر روی آن نصب کنید و به این ترتیب ماشین ظرفشویی را به صورت کامل از نظرها مخفی کنید.

5-  ماشین ظرفشویی رومیزی:

ماشین های ظرفشویی رو میزی برای کسانی که علاقه ای به ماشین های ظرفشویی متحرک ندارند و از سوی دیگر فضای کافی برای استفاده از ماشین های ظرفشویی توکار نیز ندارند مناسب است. این نوع دستگاه فضای بسیار کمی را اشغال می کنند به نحوی که می توان آنها را بر روی کابینت آشپزخانه قرار داد. شما مشتریان گرامی می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید.

خانگی اقساطی

6- ماشین ظرفشویی قابل حمل:

این نوع ماشین های ظرفشویی برای خانه های متراژ کم و آپارتمانی بسیار مناسب است. همچنین برای کسانی که مستاجر هستند و می خواهند ماشین ظرفشویی خود را به صورت مداوم حمل کنند، از این نوع ماشین های ظرفشویی بیشتر خریداری می شود. در صورت نیاز به ماشین ظرفشویی به فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی جهیزیه مراجعه کنید.

 

 

مزایای خرید اقساطی جهیزیه مخصوصا ماشین ظرفشویی:

از مهمترین مزایای خرید ماشین ظرفشویی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه عبارتند از:

  • صرفه جویی بسیار در مصرف آب
  • صرفه جویی در وقت
  • کاهش استفاده از مواد شوینده
  • ضد عفونی شدن ظروف
  • کاهش عوارض ایستادن طولانی مدت برای شست و شوی ظروف

– با خرید اقساطی جهیزیه و ماشین ظرفشویی از فروشگاه جهیزیه در مصرف آب صرفه جویی کنید. به این ترتیب که استفاده از ماشين ظرفشويي تا حد قابل توجهي مصرف آب خانگي را کاهش خواهد داد.

– با خرید ماشین ظرفشویی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید. چنانچه مهمان دارید و یا حتی اگر به هر دلیل فرصت و حوصله ظرف شستن را ندارید، با استفاده از ماشین ظرفشویی به آسانی ظرف های خود را بشویید و به کارهای دیگر خود برسید.

– با استفاده از ماشین ظرفشویی ظروف خود را برق بیندازید. در شستشو با دست، به علت استفاده از اسکاج های مختلف بعد از چند ماه ظروف خش برداشته و کدر مي شوند. به این صورت كه در ماشين ظرفشويی چون از مواد شوينده متناسب با خود استفاده می نماييم، ظرف ها هميشه براق و بدون خش باقی مي مانند. شما می توانید برای خرید اقساطی جهیزیه به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید.

خرید اقساطی جهیزیه

– یکی از مهم ترین مزیت های خرید ماشین ظرفشویی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه صرفه جویی در مواد شوینده است. در شست و شو با دست، ميزان استفاده از مايع ظرفشويی زیاد می باشد در صورتی كه در ماشين ظرفشويی ميزان مصرف پودر و یا مایع بسيار کم است. همچنین مایع ظرفشویی به پوست دست آسیب زیادی می رسانند در حالی که با خرید ماشين ظرفشويي، دست های شما با مواد شوينده هیچ گونه تماسی ندارد.

– در شست و شو ظرف ها با دست، به علت ایستادن زیاد و بی حرکت ماندن، خطر بيماری هايی مانند واريس، آرتروز ستون فقرات و زانو بالا است در حالي که در شست و شوی با ماشین ظرفشویی اين احتمال وجود ندارد. شما مشتریان گرامی می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید.

خانگی اقساطی

– ماشین لباسشویی:

ماشین لباسشویی یکی دیگر از دستگاه های پرمصرف در هر خانه ای است که وجود آن الزامی و مهم می باشد. در ادامه با انواع آن آشنا می شویم.

انواع ماشین لباسشویی:

خرید ماشین لباسشویی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

1- ماشین لباسشویی های درب از بالا معمولی (سطلی)

2- ماشین لباسشویی درب از بالا به همراه خشک کن (دوقلو)

3- ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک

 

1- ماشین لباسشویی سطلی:

معمول ترین نوع ماشین لباسشویی شامل ماشین‌های لباسشویی سطلی می‌باشد که تنها یک مخزن برای شست‌وشوی لباس‌هاخرید اقساطی جهیزیه دارند.

این نوع ماشین لباسشویی دارای ظرفیت حدود 3 تا 7 کیلوگرم دارد و برای خانواده های با تعداد زیاد و کسانی که شست و شوی زیادی دارند، توصیه نمی شود ولی برای افرادی که قصد شست‌ و شوی لباس‌های نوزاد یا لباس‌های با اندازه کوچک را دارند، مناسب‌ ترین گزینه است. شما مشتریان ارجمند می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید.

 

 

 

 

 

 

 

2 – ماشین لباسشویی دوقلو:

نوع دیگر ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار مدل‌های دوقلو هستند که دو مخزن، یکی برای شست‌ و شو و دیگری برای آب‌ گیری و خشک‌ کردن دارند. در این مدل، حجم لباس‌هایی که امکان شست‌ وشو دارند، بیشتر است و تا 9 کیلوگرم هم ظرفیت دارد.

در صورت خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه اینترنتی ما که مرکز خرید اقساطی جهیزیه است، مراجعه کنید.

3 – ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک:

نوع دیگر خرید اقساطی جهیزیه، تمام‌اتوماتیک است که در مخزن آن‌ها ممکن است جلو یا بالای ماشین باشد و پس از قرار دادن لباس و تعیین برنامه، تمام مراحل آب‌ گیری، شست‌ و شو، آب‌ کشی و خشک‌ کردن به‌ صورت اتوماتیک و طبق برنامه انجام می‌شود.

بر اساس آمار خرید ماشین لباسشویی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه، این مدل تقریبا به پرطرفدارترین مدل‌ ماشین‌ لباسشویی تبدیل شده است، گرچه  نوع تمام‌اتوماتیک از نظر قیمت نسبت به دو مدل دیگر گران‌ تر است ولی شما را در مصرف انرژی بهینه کمک می‌کند.

همانطور که با انواع ماشین لباسشویی آشنا شدین، در ادامه با مزایا و معایب خرید ماشین لباسشویی در مشهد آشنا می شویم.

 

مزایای استفاده از ماشین های لباسشویی:

– از مزایای خرید ماشین لباسشویی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه، ظرفیت های متفاوت برای خانواده های مختلف است. شما به نسبت تعداد اعضای خانواده خود می توانید اقدام به خرید ماشین لباسشویی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه کنید.

چنانچه خانواده ای با تعداد اعضای متوسط هستید ما به شما ماشین های لباسشویی 8 تا 10 کیلوگرم را پیشنهاد می کنیم و در غیر این صورت از ماشین های با ظرفیت بالاتر تا 14 کیلوگرم برای شما مناسب است.

خرید اقساطی جهیزیه

– با خرید ماشین لباسشویی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه نه تنها در شستشوی بهینه لباس ها آسوده خاطر می شوید، بلکه با فناوری هایی که به آنها افزوده شده است، موجبات یک زندگی راحت برای شما فراهم می شود. به عنوان مثال در بسیاری از ماشین لباسشویی ها از فناوری شست و شو با بخار استفاده می شود که برای کسانی که آلرژی دارند بسیار مناسب خواهد بود. همچنین با فعال کردن ویژگی اتو کشی که در اکثر ماشین ها یافت می شود، دیگر نیازی نیست کلی زمان خود صرف اتو کردن لباس ها نمایید.

– لباسشویی ها دارای برنامه های متنوعی برای شستشو می باشند و شما می توانید بسته به نوع و جنس لباسهایتان شستشوی ویژه ای روی آنها انجام دهید. به عبارتی شرکت های سازنده ماشین لباسشویی، سعی بر آن داشته اند که تا حد امکان این شستشو به لحاظ حرکات، کاملا شبیه شستشوی با دست باشد. در صورت خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه اینترنتی ما که مرکز مرکز خرید اقساطی جهیزیه است، مراجعه کنید.

– خرید ماشین لباسشویی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه، در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند. ماشین در حال شستن لباسهای شما می باشد، در حالی که شما به کارهای دیگر روزمره خود می پردازید.

معایب ماشین لباسشویی:

– از معایب ماشین لباسشویی این است که به دلیل نوع استقرار موتور در ماشین و نیز سرعت بالا به هنگام خشک کردن لباس ها، ایجاد لرزش می کنند که البته با تبدیل ماشینهای لباسشویی به نوع دایرکت درایو، این مشکل تا حدودی رفع شده است. در صورت خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه اینترنتی ما که مرکز مرکز خرید اقساطی جهیزیه است، مراجعه کنید.

– در بعضی از ماشین لباسشویی ها که دارای برنامه هایی مبنی بر شستشوی سریع (صرفه جویی در زمان) هستند، برق، مواد شوینده و آب بسیار زیادی مصرف می کنند.

شما مشتریان ارجمند می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید.

– از دیگر معایب ماشین های لباسشویی این است که فضای زیادی را اشغال می کنند و این در خانه هایی که دارای مساحت کمی هستند، به وضوح قابل رویت خواهد بود. در این خانه ها چنانچه تصمیم بر تعویض دکوراسیون خانه گرفته شود، این کار به نظر مشکل مهمی می رسد. در صورت خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه اینترنتی ما که مرکز مرکز خرید اقساطی جهیزیه است، مراجعه کنید.

– اکثر ماشین های لباسشویی، پس از مدتی دارای بویی نامطبوع می شوند و این به خاطر گیر کردن مقداری آب در لابه لای واشرهای پلاستیکی درب ماشین از داخل اتفاق می افتد. شما مشتریان ارجمند می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید.

خانگی اقساطی

 

– کولرگازی:

تنفس هوای مطبوع در روزهای گرم تابستان نیاز اساسی همه‌ی افراد است. برای این کار هوای خنک را تنفس کنیم باید با انواع کولرگازی آشنا شویم.

1- کولر گازی دیواری (اسپلیت)

کولر گازی دیواری از دو تکه مجزا تهیه شده که هر کدام را یونیت یا پنل نیز می گویند، پنل خارجی در فضای بیرون از خانه و در محیط آزاد و باز نصب می شود و به عنوان یونیت خارجی شناخته می شود. یونیت داخلی نیز به عنوان اواپراتور و یا واحد تبخیر شناخته می شود، محل نصب یونیت داخلی در فضای داخلی و روی دیوار نصب می شود. دو تکه از طریق لوله های مسی و کابل های اتصال با یکدیگر در ارتباط هستند و از این طریق تبادل انرژی می کنند.

خرید اقساطی جهیزیه

فروشگاه هایپر 724، یکی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه است که با نازل ترین قیمت کولرگازی در زمره بهترین ها قرار دارد.

 

2- کولر گازی پنجره ای

کولرگازی مدل پنجره ای همانطور که از نامش پیداست درون قاب پنجره قرار می گیرد. از مزایای کولر گازی پنجره ای می توان به کاهش اشغال فضای محیط اشاره کرد.

همچنین برای نصب این نوع کولر گازی نیازی به لوله کشی یا کانال کشی نیست و به این ترتیب می توان در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کرد.

کولرگازی پنجره ای به دلیل برخورداری از مزایای های متعدد مانند ابعاد و وزن کم، در اتاق های نگهبانی، اتاق های اسکان موقت استفاده می شود.

نکته حائز اهمیت در فروش کولرگازی از نوع پنجره ای این است که با توجه به یک تکه بودن دستگاه، صدای حاصل از فعالیت کمپرسور حین عملکرد ممکن است آزار دهنده و با صدای زیادی همراه باشد. شما مشتریان ارجمند می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید.

خانگی اقساطی

3- کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده نیز همانند اسپلیت دیواری از دو یونیت تشکیل شده با این تفاوت که یونیت داخلی در ابعاد بزرگتری طراحی شده است و از لحاظ موقعیت به صورت عمودی روی زمین قرار می گیرد و یونیت خارجی نیز به دلیل ایجاد صدا و گرمای زیاد در فضای بیرونی خانه در محیطی آزاد نصب می شود.

کمپرسورهای بکار رفته در این کولرگازی ایستاده از سیستم های تهویه مطبوع و از قدرت خنک کنندگی بالایی بهره می برد، به همین دلیل فروش کولرگازی در مرکز خرید اقساطی جهیزیه در این نوع، در فضاهایی با متراژهای بالا و پرتردد بیشترین کاربرد را دارند. همچنین مصارف صنعتی شامل مکان‌های عمومی پر رفت‌ و آمد مانند پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد و… بسیار کاربرد دارند. فروشگاه هایپر 724، یکی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه است که با نازل ترین قیمت کولرگازی در زمره بهترین ها قرار دارد.

 

4- کولر گازی پرتابل

یکی دیگر از انواع کولرگازی، کولر گازی پرتابل است که به نوعی تنها از یک بخش طراحی شده است و کمپرسور دستگاه نیز درون محفظه داخلی تعبیه می گردد. این مدل از سیستم های تهویه مطبوع به طور عمده در ابعاد و وزن کم ساخته شده است و به راحتی قابل حمل هستند و به راحتی میتوان این نوع را جابجا نمود، به همین دلیل به عنوان پرتابل نیز در بازار شناخته می شوند.

خرید اقساطی جهیزیه

فروش کولرگازی مخصوصا کولر گازی پرتابل از مرکز خرید اقساطی جهیزیه در اماکنی که امکان نصب سایر سیستم های تهویه مطبوع وجود ندارد و یا با کمبود فضا مواجه هستند، می توانند به منظور ایجاد هوای مطبوع از این مدل بهره مند شوند.

مزایای خرید کولرگازی چیست؟

– با خرید از مرکز خرید اقساطی جهیزیه و با استفاده از این کولرها می‌توانید انتخاب کنید که کدام بخش از خانه خنک‌تر شود. این قابلیت کولرهای گازی در صرفه‌ جویی در مصرف انرژی نیز تا حد قابل‌ توجهی تاثیر دارد.

– یکی از مزایای خرید از مرکز خرید اقساطی جهیزیه، عدم استفاده از آب به‌ عنوان خنک‌ کننده است. کولرهای گازی از طریق گاز کولر و کمپرسور، هوا را خنک می‌کند و نیازی به آب ندارد. بنابراین در این سبک از سیستم سرمایش و گرمایش در مصرف آب بسیار صرفه جویی خواهد شد.

– یکی از مزایای بسیار مهم کولر گازی از مرکز خرید اقساطی جهیزیه این است که دیگر صداها مزاحم آرامش شما نخواهند شد.

شما مشتریان ارجمند می توانید با خرید اقساطی جهیزیه از مزایای بسیاری برخوردار شوید، یکی از مزایای بسیار مهم خرید اقساطی جهیزیه این است که به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید و از هزینه های هنگفت در امان باشید. بنابراین با خرید از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 خریدی خوش و به یادماندنی را تجربه کنید.

خانگی اقساطی