خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس
خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس

از خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس چه می‌دانید؟ آیفون 14 پرو مکس در شهریور ماه سال 1401 توسط کمپانی اپل به دنیا معرفی شد. این شرکت در زمینه گسترش تولیدات خود این تلفن همراه را به بازار عرضه کرده است. پس از معرفی آن افراد زیادی به خرید این تلفن همراه زیبا تمایل نشان دادند. این تلفن همراه به iOS 16 مجهز است. یکی از دلایل محبوبیت این گوشی در مقایسه با گوشی‌هایی که از iOS 15 پشتیبانی می‌کردند استفاده از iOS 16  است. این تلفن همراه قیمت بسیار بالایی در کشور ما دارد و اگر می‌خواهید آن را تهیه کنید بهتر است به‌یک‌باره تمام پول خود را خرج نکنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس است.

Huawei installment purchase

 

ویژگی‌های گوشی تلفن آیفون ۱۴ پرو مکس

پیش از اینکه نحوه خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس را به شما معرفی کنیم، بهتر است ویژگی‌های این تلفن همراه را باهم بررسی کنیم. در این گوشی از تراشه A16 استفاده شده است. شما با استفاده از این تراشه می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را روی گوشی خود داشته باشید و بدون هنگ کردن از آن‌ها استفاده کنید. ازلحاظ حافظه نیز می‌توان گفت تلفن همراه آیفون 14 پرومکس دارای ظرفیت‌های 128 گیگ، 256، 512 و همچنین 1 ترابایت است. حافظه رم استفاده شده در این تلفن همراه 6 گیگابایت است که به شما امکان ذخیره و نگهداری فیلم و عکس‌هایتان را می‌دهد.

از دیگر مزایای خرید قسطی آیفون ۱۴ می‌توان به بهره‌مند شدن از زیبایی‌های ظاهری این تلفن همراه اشاره کرد. این تلفن همراه به‌راحتی حمل می‌شود و وزن زیادی ندارد. شما می‌توانید با استفاده از صفحه‌نمایش بسیار باکیفیت این تلفن همراه ویدیوهای خود را تماشا کنید و فیلم دیدن را به لذتی برای خود تبدیل کنید.

Installment purchase of iPhone 14 Pro Max

قیمت گوشی آیفون 14 پرو مکس

مسئله بسیار مهمی که همواره برای خریدار دارای اهمیت فراوانی بوده است، قیمت گوشی آیفون 14 پرومکس است. گوشی‌های جدید کمپانی اپل پیشرفت‌های فراوانی داشته‌اند. این کمپانی همواره در تلاش بوده تا تلفن‌های همراه جدیدی که ارائه می‌کند نسبت به مدل‌های قبلی پیشرفته‌تر و به‌روزتر باشند. اما اگر قصد  خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس را دارید لازم نیست نگران قیمت این تلفن باشید. زیرا قیمت آیفون 14  نسبت به مدل‌های قبل‌تر خود یعنی آیفون 13 و 12 پرو مکس دارای تفاوت قیمت زیادی نیست.

در حال حاضر تلفن همراه آیفون 13 باقیمت 599 دلار و آیفون 14 معمولی با قیمت 799 دلار و آیفون 14 پرو مکس باقیمت 999  دلار در بازار وجود دارند. البته باید دقت داشته باشید هزینه‌این گوشی در کشور ما در مقایسه با هزینه آن در جهان بسیار بالاتر است. به‌طوری‌که با واردکردن این گوشی به کشور علاوه بر هزینه اولیه، هزینه گمرک و هزینه رجیستری نیز روی این قیمت می‌آید. به همین خاطر با توجه به تحریم‌های اقتصادی شدید و نوسانات نرخ ارز خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس گزینه بهتری به نظر می‌رسد.

Installment purchase of iPhone 14 Pro Max

نحوه خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس

برای خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید. شرایط خرید قسطی این تلفن همراه بر اساس فروشگاهی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود. امروزه هر فروشگاه، شرایط ویژه‌ای را برای فروش و خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس تعیین کرده است. بنابراین بهتر است در ابتدا شرایط فروشگاه‌های مختلف را باهم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از فروشگاهی خرید کنید که شرایطش نسبت به رقبا بهتر است.

Huawei installment purchase

در قدم دوم باید میزان وجهی که می‌خواهید در ابتدا به صورت نقدی به فروشنده بپردازید را مشخص کنید. هر چه میزان این وجه بیشتر باشد، مقدار پولی که برای اقساط به صورت ماهانه می‌پردازید کمتر خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با انتخاب مدت‌زمان تسویه قسط، میزان اقساط خود را مشخص کنید. به‌عنوان نمونه میزان قسط فردی که قصد دارد اقساط خود را در 10 ماه تمام کند با فردی که می‌خواهد در 20 ماه این قسط را تسویه کند متفاوت خواهد بود و شخص اول قسط بیشتری پرداخت می‌کند.

برخی فروشگاه‌ها برای خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس نیاز به چک یا سفته دارند. شما باید پیش از اقدام به خرید این چک و سفته را به‌عنوان ضمانت تهیه کنید. همچنین برخی دیگر از فروشنده‌ها نیاز به فردی حقیقی به همراه فیش حقوقی دارند تا بتوانند اطمینان حاصل کنند که شما در زمان مقررشده اقساط خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس را پرداخت می‌کنید و در زمان تعیین‌شده آن را تسویه می‌کنید.

Huawei installment purchase

سخن آخر خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات موردنیاز برای خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس را به شما ارائه دهیم. شما می‌توانید به‌راحتی با پرداخت هزینه اولیه‌ای اندک این تلفن همراه را به صورت قسطی خریداری کنید. البته باید دقت داشته باشید که این تلفن همراه هنوز در کشور ما رجیستری نشده است و شما باید علاوه بر هزینه‌ای که می‌کنید بعدها هزینه‌ای نیز برای رجیستری این گوشی بپردازید. بنابراین خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس گزینه مناسب‌تری است.

ضمنا به دو روش می توانید خرید اقساطی خود را انجام دهید : 1- ریل کارت 2- توانا کارت

کلمه کلیدی: خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس