Installment purchase of iPhone 13 Pro Max
خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس

مقدمه خرید قسطی آیفون ۱۳ پرو مکس

 

شرکت اپل طی چند ماه گذشته و پس‌از انتشار شایعات مختلفی، بالاخره از آیفون ۱۳ پرو مکس خود رونمایی کرد. بااینکه نوع‌های مختلفی از گوشی‌های این برند در دسترس هستند، اما توصیه می‌کنیم که اگر به‌دنبال یک گوشی قدرتمند هستید، آیفون ۱۳ پرو مکس را به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در نظر بگیرید. ممکن است در نگاه اول تصور کنید که آیفون ۱۳ درست مانند آیفون ۱۲ است. اما این ۲ گوشی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. با ما همراه باشید تا تغییرات قابل‌توجه آیفون ۱۳ پرو مکس را برای شما توضیح دهیم و به شما برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس کمک کنیم.

چکی

 

خرید قسطی آیفون ۱۳ پرو مکس و طراحی ناچ کوچک آن

 

نخستین تفاوتی که شما هنگام مقایسه‌ی آیفون ۱۳ پرومکس با آیفون ۱۲ متوجه آن می‌شوید، کوچک‌تر شدن ناچ این گوشی در مقایسه با مدل قبلی است. شرکت اپل برای ساخت آیفون ۱۳ با جابجایی گریل بلندگو و همچنین سخت‌افزار مربوط به قابلیت Face ID  موفق شد که اندازه ناچ را حدود ۲۰ درصد کاهش دهد. این‌موضوع باعث افزایش سایز نمایشگر دستگاه شده و جذابیت این گوشی را چند برابر کرده است.

 iPhone 13 Pro Max

خرید قسطی آیفون ۱۳ پرو مکس و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز با فناوری پروموشن

 

بدون‌شک وجود یک نمایشگر با نرخ تازه سازی بسیار خوب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون ۱۳ است. کاربران و علاقه‌مندان به گوشی‌های آیفون با مشاهده نسل جدید گوشی‌های اندرویدی مجهز به نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا، همیشه منتظر بودند تا بتوانند چنین قابلیتی را در گوشی‌های شرکت اپل نیز ببینند. صفحه نمایش پروموشن آیفون ۱۳ از فناوری LTPO برای تنظیم نرخ تازه سازی از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

هنگامی‌که یک تصویر جدید را بر روی صفحه نمایش انتخاب می‌کنید، می‌بینید که نرخ تازه سازی نمایشگر در بالاترین حد خود قرار گرفته و هنگامی‌که مدت‌زمان خاصی را در همان محتوا باقی بمانید و مشغول مشاهده آن باشید، نرخ تازه سازی گوشی به‌صورت پلکانی و خودکار تا ۱۰ هرتز کاهش می‌یابد. تغییر خودکار نرخ تازه سازی در گوشی‌های آیفون ۱۳ می‌تواند باعث کاهش مصرف باتری شود.

 

چکی

 

خرید قسطی آیفون ۱۳ پرو مکس و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت آن

 

در بحث خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس باید بدانید که شرکت اپل هنگام معرفی گوشی‌های آیفون ۱۳ خود اطلاعاتی درمورد حافظه رم آن ارائه نکرد. اما این گوشی مجهز به حافظه رم بیشتری در مقایسه با دیگر مدل‌های قبلی است. آیفون ۱۲ مجهز به رم ۶ گیگابایت بود اما گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس رم ۸ گیگابایت دارد. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که عادت دارید چند اپلیکیشن را به‌صورت هم‌زمان اجرا کنید، می‌توانید با خیال آسوده این کار را بر روی آیفون ۱۳ با رم ۸ گیگابایت انجام دهید.

Installment purchase of iPhone 13 Pro Max

 

خرید قسطی آیفون ۱۳ پرو مکس و تراشه اپل A15 Bionic

 

شرکت اپل هرساله به‌دنبال معرفی تراشه‌ی اختصاصی و جدید در گوشی‌های هوشمند خود است. این شرکت یک تراشه جدید با نام A15 bionic  منتشر کرد که عملکرد سریع‌تر ۵۰ درصدی در مقایسه با رقیب خود (کوالکام) دارد. این تراشه یک سیستم ۶ هسته‌ای دارد که ۲ هسته با کارایی بالا و ۴ هسته با تاثیر بالا هستند. اما باید بدانید که عملکرد سی پی یو فقط یک قسمت موضوع است. از نظر گرافیکی این گوشی مجهز به یک پردازنده ۵ هسته‌ای است و می‌تواند عملکردی تا ۵۰ درصد بالاتر از سایر رقیبان اندرویدی خود داشته باشد.

 

باتری قدرتمند و ماندگاری بیشتر

 

ازآنجایی‌که نرخ تازه سازی صفحه نمایش آیفون ۱۳ دوبرابر آیفون ۱۱ است. بنابراین باید دارای یک باتری قدرت‌مندتر هم باشد. البته در کنار وجود این باتری قدرتمند نمی‌توانید فناوری LTPO را نادیده بگیرید. همان‌طور که گفتیم این فناوری با نرخ تازه سازی خود تلاش می‌کند که ماندگاری شارژ را بیشتر رقم بزند.

 

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس  و حالت سینمایی برای خلق اثر بوکه در فایل‌های ویدئویی

 

حالت جدید سینمایی را می‌توان به‌عنوان حالت پرتره در فایل ویدئویی به شمار آورد. اگر شما نیز از آیفون خود برای فیلم‌برداری استفاده می‌کنید، می‌توانید این قابلیت را فعال کنید. شما با خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس می‌توانید روی سوژه‌های درحال‌حرکت نیز فوکوس کرده و این کار را در زمان واقعی و بر روی سوژه‌های جدیدتر هم انجام دهید. شما برای انجام فوکوس خودکار نیازی ندارید که گزینه دیگری انتخاب کنید. اما اگر علاقه‌مند هستید که به‌صورت دستی این قابلیت را تنظیم کنید، می‌توانید برروی سوژه خود در تصویر مورد نظر ۲ بار ضربه بزنید. شرکت اپل از الگوریتم‌های محاسباتی خاصی برای این قابلیت استفاده می‌کند. اما توجه داشته باشید که حالت سینمایی به‌وضوح ۱۰۸۰ در 30FPS  در این گوشی محدود شده‌است.

 

چکی

 

جمع‌بندی خرید قسطی آیفون ۱۳ پرو مکس

 

اگر به فکر خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس هستید بهتر است بدانید که این مدل در مقایسه با مدل‌های گذشته اپل قابلیت‌های بسیار خوبی داشته و ارزش خرید بسیار بالایی نیز دارد. از جمله قابلیت‌های این گوشی می‌توانیم به بهبود عملکرد باتری، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا و ارتقاء عملکرد دوربین اشاره کنیم که باعث شده تا آیفون ۱۳ پرومکس یک آیفون جدید، قدرتمند و پیشتاز در حال حاضر باشد.

کلمات کلیدی اصلی: خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس