Installment purchase of iPhone xs max
خرید قسطی آیفون xs max

 

 مقدمه خرید قسطی آیفون xs max

 

امروزه کم‌تر کسی در دنیا وجود دارد که نام شرکت اپل را نشنیده باشد و با محصولات قدرتمند این شرکت پیشتاز آشنا نباشد. شرکت اپل با ساخت گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده خود توانست در بین ملیت‌های مختلف دنیا شناخته شود و از آن به‌عنوان یکی از با ارزش‌ترین برندهای دنیا یاد می‌شود. این شرکت در ساخت یکی از پرچم‌داران خود که آیفون XS max نام دارد، سعی کرد تا علاوه‌بر تحول در شکل ظاهری، بخش سخت‌افزاری آن را نیز ارتقا دهد. ما سعی داریم در این مقاله ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی فوق العاده را برای شما توضیح دهیم و به شما برای خرید قسطی آیفون xs max کمک کنیم. برای دریافت پاسخ سوالات خود تا پایان همراه ما باشید.

Installment purchase of iPhone xs max

 

بررسی مشخصات کلی برای خرید قسطی آیفون xs max

این گوشی با نمایشگر OLED وسیع ۶.۵ اینچی خود توانست به‌راحتی جایگزین آیفون هشت پلاس شود. آیفون XS max با حافظه داخلی ۶۴، ۵۱۲ و۲۵۶ و در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی در بازار عرضه شده‌است. این آیفون دارای رم چهار گیگابایت، پردازنده قدرتمند هفت نانومتری A12 Bionic  و باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۱۷۴ میلی آمپر در ساعت است. این گوشی همچنین با داشتن گواهی‌نامه IP68 در مقابل نفوذ آب تا عمق یک‌ونیم متر به مدت سی دقیقه مقاوم بوده و همچنین در مقابل نفوذ گرد و غبار نیز مقاوم است.

Installment purchase of iPhone xs max

 

 دانستن طراحی و کیفیت ساخت پیش از خرید قسطی آیفون xs max

شرکت اپل همواره در تلاش است که با ارتقاء کیفیت گوشی‌های هوشمند خود، هرساله به محبوب‌ترین برند حوزه فناوری در جهان تبدیل شود. گوشی آیفون XS max نیز با صفحه‌ی شش‌ونیم اینچی خود به ابعاد ۷.۷ در ۱۵۷.۵ در ۷۷.۴ توانسته یکی از پرطرف‌دارترین گوشی‌های این برند باشد. این گوشی نسبت‌به آیفون ۸ پلاس ۵.۵ اینچی تنها ۲ میلی‌متر ضخیم‌تر است و پهنا و ارتفاع کمتری نیز نسبت‌به آن دارد.

پیش از خرید قسطی آیفون xs max  بهتر است بدانید که مواد به‌کاررفته در ساخت بدنه این گوشی نیز از مقاوم‌ترین نوع شیشه و فولاد ضد زنگ هستند. همچنین در ساخت این گوشی از فرآیند PVD استفاده‌شده که باعث می‌شود فریم گوشی در برابر جذب اثر انگشت نیز مقاوم باشد. دوربین این گوشی در قسمت پنل پشتی دارای یک بیرون‌زدگی است. دوربین در قسمت جلویی و در قسمت بالای صفحه دارای یک بریدگی بنام ناچ است که بر روی آن سنسور دوربین سلفی و سنسور تشخیص چهره تعبیه شده‌است.

قرار دادن یک نمایشگر وسیع که ۸۴٫۴ درصد از فضای جلوی پنل گوشی را تحت پوشش خود قرار داده، توانسته زیبایی فوق‌العاده‌ای به این گوشی ببخشد. همچنین بهتر است که در ادامه بحث خرید قسطی آیفون xs max بدانید که پوشش محافظ نمایشگر و پنل پشتی این گوشی از گوریلا گلس ۶ است که یکی از مقاوم‌ترین مواد در برابر خط و خش محسوب می‌شود. سمت چپ این گوشی نیز دارای ۲ کلید کنترل صدا و سوئیچ نوتیفیکیشن است و سمت راست آن درگاه سیم‌کارت از جنس فولاد ضد زنگ و right button وجود دارد. کلید هوم در این گوشی حذف شده و عملکردهایی مانند دسترسی به سیری و همچنین ثبت اسکرین شات به کمک کلید کناری گوشی انجام می‌شود. این شرکت برای طراحی گوشی آیفون XS max تعداد روزنه‌های میکرون را از ۶ به ۴ کاهش داده است.

Installment purchase of iPhone xs max

 

خرید قسطی آیفون xs max و مقاومت آن در برابر آب

پیش از خرید قسطی آیفون xs max  باید بدانید که این گوشی دارای گواهی‌نامه IP68 است که در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم بوده و می‌تواند به مدت نیم‌ساعت در عمق یک‌ونیم متری آب سالم بماند. البته بهتر است توجه داشته باشید که این استانداردها فقط مخصوص آب شیرین بود و برای دیگر مایعات ممکن است واکنش‌های متفاوتی نشان دهد.

Installment purchase of iPhone xs max

 

جمع‌بندی خرید قسطی آیفون xs max

گوشی آیفون XS max  دارای یک پردازنده A12 Bionic  است که از CPU ۶ هسته‌ای با دو هسته قدرتمند ۲.۴۹ گیگاهرتزی vortex و ۴ هسته کم مصرف Tempest تشکیل شده‌است. همچنین این گوشی دارای ۲ اسپیکر برای پخش صدا است که به‌ترتیب در لبه پایین و بریدگی نمایشگر و به‌صورت متحد با اسپیکر مکالمه تعبیه شده‌اند.

در ادامه بحث خرید قسطی آیفون xs max باید بدانید که باتری این دستگاه نیز توسط کاربر قابل تعویض نیست و عمر باتری آن حدود ۹۰ دقیقه بیشتر از آیفون ۱۰ است. این گوشی همچنین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و همراه با آن یک شارژر عادی ۵ واتی عرضه می‌شود. به‌همین دلیل کاربر ناچار به خرید یک شارژر ۲۹ واتی جداگانه است و این موضوع را می‌توان یکی از ایرادات ایفون XS max دانست. جعبه‌ی این گوشی نیز حاوی یک آداپتور شارژر اپل، دفترچه‌ی راهنما، هندزفری، کابل لایتنینگ، تبدیل لایتنینگ به جک  ۳.۵ میلی‌متری صدا است. ما سعی داشتیم در این مقاله شما را با ویژگی‌ها و خصوصیات آیفون XS max آشنا کنیم و به شما برای خرید قسطی آیفون xs max کمک کنیم. برای دریافت پاسخ سوالات خود می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Installment purchase of iPhone xs max

 

کلمات کلیدی اصلی: خرید قسطی آیفون xs max