Installment purchase of Samsung s21 ultra
خرید قسطی سامسونگ s21 ultra

Huawei installment purchase

یکی از گوشی‌های بسیار خوب سامسونگ گوشی s21 ultra است که شما می‌توانید این گوشی را به راحتی از نمایندگی‌های سامسونگ خریداری نمایید. قیمت این گوشی در بازار چیزی بیش از ۳۰ میلیون تومان است که مبلغ بسیار زیادی است. برای همین دسترسی به این گوشی برای قشر زیادی از افراد جامعه راحت نیست. اما شما می‌توانید با استفاده از خرید قسطی سامسونگ s21 ultra این گوشی را تهیه کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

 

Installment purchase of Samsung s21 ultra

خرید قسطی گوشی سامسونگ s21 ultra چه مزایایی دارد؟

گوشی سامسونگ s21 ultra به عنوان پرچمدار گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود و امکانات بسیار زیادی دارد. این گوشی قابلیت جاگذاری ۲ سیم کارت را دارد و از حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت بهره‌مند است. همچنین کیفیت دوربین‌های این گوشی بسیار بالا است و کیفیت عکس‌های گرفته شده توسط این گوشی بسیار زیاد است.

ویژگی‌های بسیار خاص این گوشی بهره‌مندی از پردازنده هشت هسته‌ای، باتری لیتیوم یونی۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، دارای اندروید ورژن ۱۱ و حسگر شناسایی اثر انگشت است. این گوشی در ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی شده است و از محصولات جدید شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، نقره‌ای، خاکستری، سرمه‌ای و قهوه‌ای طراحی و روانه بازار شده است.

به همین دلیل خرید قسطی سامسونگ s21 ultra برای بسیاری از علاقه‌مندان به این گوشی روشی بسیار مناسب است. شما می‌توانید به جای پرداخت یک‌باره و نقدی برای خرید این گوشی به طور قسطی اقدام به خرید نمایید و از مزایای خرید اقساطی بهره‌مند شوید.

 

Installment purchase of Samsung s21 ultra

 

خرید قسطی سامسونگ s21 ultra توسط چک صیادی

یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای خرید قسطی سامسونگ s21 ultra به کار ببرید استفاده از چک صیادی است. وقتی به نمایندگی‌‌های سامسونگ مراجعه کنید و درخواست خرید قسطی سامسونگ s21 ultra را از فروشنده نمایید یک فرم به شما می‌دهد تا پرکنید. در این فرم تمام اطلاعات هویتی شما وارد می‌شود که مسئولیت صحت و سقم این اطلاعات به عهده شما است.

فروشگاه شما را احراز هویت می‌کند و اگر اطلاعاتی خلاف واقع ثابت شود از فروش محصول به شکل اقساطی به شما جلوگیری می‌کند. همچنین داشتن دسته چک صیادی ضروری است. فرم باید به نام کسی پر شود که دسته چک به نام اوست.

علاوه بر چک صیادی فروشنده برای عقد قرارداد با شما یک چک ضمانت از شما می‌گیرد که مبلغ آن ۲۰ درصد بیشتر از مبلغ نهایی محاسبه شده است. این چک نقش ضمانت را ایفا می‌کند. اما این امکان وجود ندارد که شما این مورد را در چک قید کنید. به همین دلیل این چک قابل وصول است.

وقتی احراز هویت شدید و چک‌های لازم را هم به فروشنده دادید قرارداد شما تکمیل می‌شود. طبق فرمولی مشخص مبلغ هر قسط تعیین می‌شود و شما می‌توانید گوشی خود را تحویل بگیرید. به این شکل شما موفق به خرید قسطی سامسونگ s21 ultra شده‌اید.

Huawei installment purchase

 

 

خرید قسطی سامسونگ s21 ultra بدون چک صیادی و ضامن

خرید قسطی سامسونگ s21 ultra این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که بتوانید از این گوشی مرغوب استفاده کنید و به صورت یک‌جا مبلغ چند ده میلیونی پرداخت نکنید. در بعضی از نمایندگی‌‌ها و فروشگاه‌ها برای خرید قسطی سامسونگ s21 ultra شما باید ۳۰ درصد مبلغ را به طور نقدی پرداخت کنید و مابقی را به صورت اقساط به فروشنده بپردازید.

بعضی از فروشگاه‌ها این امکان را برای خریداران ایجاد کرده‌اند که به جای چک و ضامن سفته ارائه دهند. البته توجه کنید که سفته هم مانند چک یک سند رسمی است. برای اینکه در خرید قسطی به مشکلی برنخورید باید برای پرداخت اقساط خود برنامه مرتبی را در نظر بگیرید.

یکی از ویژگی‌‌های خاص این گوشی که باعث شده است طرفداران آن اینچنین مشتاق خرید آن شوند این است که کیفیت دوربین این گوشی بسیار بالا است. هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری می‌تواند جای دوربین عکاسی را بگیرد. به همین دلیل خرید قسطی سامسونگ s21 ultra با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.

کیفیت قطعات به کار رفته درکنار طراحی زیبا و رنگ‌های جذاب باعث شده است تا این گوشی به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. امکان گرفتن ویدئو با کیفیت K۸ و عکس‌های ۳۰ مگا پیکسلی این گوشی را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.

امکان خرید قسطی s21 ultra با اقساط ۲۴ ماهه

یکی دیگر از راه‌های خرید قسطی گوشی s21 ultra خرید قسطی با اقساط ۲۴ ماهه است. بعضی از فروشگاه‌‌ها این امکان را برای شما ایجاد کرده‌اند که بتوانید با چک شخصی و بدون ضامن و نامه کسر از حقوق اقدام به خرید این گوشی نمایید. در این فروشگاه‌ها قیمت نهایی با کمترین نرخ کارمزد ماهیانه محاسبه می‌شود و شما می‌توانید از این شرایط استفاده کنید.

Huawei installment purchase

 

کلام آخر

یکی از نیازمندی‌های هر فردی در جامعه امروزی داشتن یک گوشی همراه است. هر چقدر که امکانات و شرایط فنی گوشی شما بهتر و پیشرفته‌تر باشد استفاده راحت‌تری از آن خواهید داشت. اما این گوشی‌ها قیمت بالایی دارند و برای همه افراد امکان خرید این گوشی وجود ندارد. اما شما به راحتی می‌توانید با استفاده از شرایط خرید قسطی سامسونگ s21 ultra بدون پرداخت نقدی این گوشی هوشمند فوق‌العاده را خریداری نمایید.

کلمه کلیدی: خرید قسطی سامسونگ s21 ultra