Installment purchase of Samsung s22 ultra
خرید قسطی سامسونگ s22 ultra

Huawei installment purchase

یکی از برندهای بسیار محبوب در زمینه طراحی و تولید گوشی موبایل شرکت کره‌ای سامسونگ است. این شرکت به تولید محصولات با کیفیت معروف است. در کنار کیفیت استفاده از آخرین تکنولوژي روز دنیا و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد محصولات سامسونگ این برند را به یکی از بهترین‌ها در جهان تبدیل کرده است. این محبوبیت تا حدی است که بیشتر مشتریان به کیفیت محصولات سامسونگ کاملا اطمینان دارند و بیشتر از لحاظ زیبایی ظاهری و امکانات گوشی اقدام به بررسی مدل‌های سامسونگ می‌نمایند. با توجه به قیمت بالای موبایل در ایران شرکت سامسونگ امکان خرید قسطی سامسونگ s22 ultra را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع تا انتهای مقاله در کنار ما بمانید.

 

قسطی سامسونگ s22 ultra1 1

 

معرفی گوشی s22 ultra برند سامسونگ

گوشی s22 ultra برند سامسونگ به عنوان گوشی پرچمدار این برند در بازار عرضه شده است و جزو جدیدترین گوشی‌های تولید شده شرکت سامسونگ است. دوربین به کار رفته در این گوشی بسیار قوی است. به طور کلی دوربین سلفی آن کیفیتی معادل ۴۰ مگاپیکسل دارد. یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار دو عدد لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید در این موبایل به کار رفته است.

Huawei installment purchase

این گوشی این قابلیت را دارد که از اینترنت G۵پشتیبانی کند. همچنین این گوشی از استاندارد ضد آب EP68 بهره‌مند است و می‌توانید به مدت نیم ساعت در عمق ۵/۱ متری آب از گوشی استفاده کنید. البته قیمت این گوشی در بازار چیزی حدود ۴۰ میلیون تومان است که مبلغ بسیار زیادی است. اما شما می‌توانید با استفاده از طرح خرید قسطی سامسونگ s22 ultra به صورت قسطی این گوشی را خریداری نمایید.

روش‌های خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل s22 ultra

روش‌های مختلفی برای خرید قسطی سامسونگ s22 ultra وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. شرکت سامسونگ این امکان را برای تمام شعبه‌ها و نمایندگی‌های قانونی خود فراهم کرده‌ است و شما می‌توانید به راحتی از این شرایط استفاده کنید.

Installment purchase of Samsung s22 ultra

 

خرید قسطی سامسونگ s22 ultra با استفاده از چک صیادی

اگر قصد خرید این گوشی هوشمند فوق‌العاده را دارید و پرداخت مبلغ آن به صورت نقدی برای شما ممکن نیست ناراحت نباشید. فقط کافی است دسته چک صیادی تهیه کنید و به نمایندگی‌های سامسونگ مراجعه کنید. فرقی ندارد در کجای کشور هستید. شما می‌توانید از طرح خرید قسطی سامسونگ s22 ultra استفاده کنید.

یک فرم حاوی سوالاتی در مورد اطلاعات فردی به شما داده می‌شود که باید آن‌ را پر کنید. سپس مراحل احراز هویت شما انجام می‌شود. پس باید در وارد کردن اطلاعات دقت کافی را اعمال نمایید. سپس باید یک چک ضمانت به مبلغ ۱۲۰ درصد قیمت نهایی گوشی به فروشنده بابت ضمانت بدهید.

Huawei installment purchase

مبلغ نهایی گوشی توسط فرمول مشخصی توسط فروشنده محاسبه می‌شود. تعداد اقساط طبق توافق خریدار و فروشنده مشخص می‌شود و به این شکل مبلغ هر قسط هم مشخص می‌شود. وقتی اقساط شما تمام شد می‌توانید چک ضمانت را پس بگیرید.

خرید قسطی گوشی s22 ultra  سامسونگ بدون چک و ضامن

بعضی از نمایندگی‌ها شرایطی را فراهم کرده‌اند که کسانی که چک صیادی ندارند هم بتوانند از طرح خرید قسطی سامسونگ s22 ultra استفاده کنند. برای این کار شما باید سفته تهیه کنید و به فروشنده بدهید. سفته هم از لحاظ حقوقی و قابلیت وصول در بانک مانند چک است.  اما دسترسی به آن بسیار راحت‌تر از چک است.

مبلغ نهایی توسط فروشنده با در نظر گرفتن میزان کارمزد محاسبه می‌شود و به خریدار گفته می‌شود. در نهایت در مورد تعداد اقساط باید با فروشنده توافق کنید. وقتی اقساط شما تمام شد می‌‌توانید سفته‌های خود را پس بگیرید.

خرید با چک شخصی و اقساط ۲۴ ماهه

شما می‌توانید با استفاده از طرح خرید قسطی سامسونگ s22 ultra اقدام به خرید این گوشی هوشمند نمایید. برای این کار می‌توانید ۳۰ درصد مبلغ گوشی را نقدا پرداخت کنید. سپس مابقی مبلغ قسط بندی می‌شود. استفاده از دسته چک شخصی در این حالت امکان‌پذیر است. البته پر کردن فرم اطلاعات شخصی در تمام موارد الزامی است.

شما از هر روشی برای خرید قسطی سامسونگ s22 ultra استفاده کنید در مرحله اول باید توسط فروشنده احراز هویت شوید. این مرحله در تمام مدل‌های خرید قسطی سامسونگ s22 ultra مشترک است. البته فرمی که پر می‌کنید باید به نام صاحب چک پر شود و اطلاعات هویتی و اطلاعاتی مانند آدرس، کد پستی، شماره تلفن و … به نام صاحب چک باشد.

Huawei installment purchase

 

کلام آخر

اگر شما هم از طرفداران برند سامسونگ هستید حتما با گوشی s22 ultra آشنا هستید. این گوشی که پرچم‌دار گوشی‌های سامسونگ نیز است جدیدترین مدل گوشی سامسونگ محسوب می‌شود و دارای امکانات بسیار زیادی است. در کنار امکانات بسیار زیاد و کیفیت بالا قیمت بسیار بالایی هم دارد. به همین دلیل برای خرید این گوشی می‌‌توانید از خرید قسطی سامسونگ s22 ultra کمک بگیرید.

کمپانی سامسونگ در جهت حمایت از مشتریان خود طرح‌های فروش اقساطی متنوعی را ایجاد کرده است و در هر جای کشور که زندگی کنید با مراجعه به نمایندگی‌ها می‌توانید از شرایط خرید قسطی سامسونگ s22 ultra استفاده کنید.

 

کلمه کلیدی: خرید قسطی سامسونگ s22 ultra