Huawei installment purchase
خرید قسطی هوآوی

مقدمه

گوشی‌های هوآوی در ایران دارای طرفدااران زیادی هستند و بیشتر افراد قصد خرید این مدل گوشی را دارند، اما ممکن است توانایی خرید آن را نداشته باشند؛ بنابراین این افراد می‌توانند نسبت به خرید قسطی هوآوی اقدام کنند. فروشندگان با دریافت چک، سفته، ضامن و… به‌راحتی قیمت گوشی را قسط بندی کرده و آن را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. خرید گوشی قسطی نه تنها برای خریدار، بلکه برای فروشنده نیز مزایایی همچون جذب مشتری بیشتر و افزایش میزان فروش را به همراه دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با روش‌های پرداخت قسطی گوشی‌های هوآوی بیشتر آشنا شوید.

Huawei installment purchase

 

خرید قسطی هوآوی

گوشی‌های هوآوی توانسته‌اند در کنار کیفیت مطلوبی که دارند محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم داشته باشند. به همین خاطر اکثر کاربران هر روزه به دنبال چک کردن مدل‌های جدید این گوشی و مقایسه قیمت آنها هستند تا نسبت به خرید جدیدترین مدل‌های گوشی هوآوی اقدام کنند. این افراد می‌توانند در صورت نیاز برای خرید قسطی هوآوی اقدام کنند. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات بازار بیشتر فروشندگان برای جلوگیری از ضرر و زیان خود، هنگام قسط بندی قیمت گوشی، درصدی به مبلغ آن اضافه می‌کنند.

 

Huawei installment purchase

 

روش‌های قسط بندی گوشی هواوی

فروشگاه‌های مختلف برای قسط بندی کردن قیمت گوشی‌های خود برای مشتری دارای روش‌های مخصوص به خود هستند، یعنی هرکدام شرایط متفاوتی را برای این کار تعیین می‌کنند. در کل برای خرید قسطی هوآوی لازم است قبل از خرید مقداری از هزینه آن را نقداً پرداخت کرده و مابقی مانده را قسط بندی ‌کنند. شما برای پرداخت به موقع قسط‌ها بایستی متعهد شوید تا فروشنده از بابت پرداختی‌های شما خاطر جمع شود. برای نشان دادن اعتماد دوطرفه فروشنده و خریدار معمولاً بیشتر آنها برای دریافت به موقع اقساط از خریدار چک یا سفته دریافت می‌کنند. برخی از فروشگاه‌ها نیز بابت خرید قسطی هواوی از شما درخواست ضامن می‌کنند. وجود ضامن به این معنی است که اگر شما به هر دلیلی قادر به پرداخت اقساط نبودید ضامن به جای شما آنها را پرداخت کند.

Huawei installment purchase

مزایای خرید قسطی هوآوی

خرید قسطی هوآوی برای افرادی که بودجه کافی برای خرید این گوشی را ندارند دارای مزایای بسیار زیادی است که عبارت‌اند از:

  • شما می‌توانید بدون اتلاف وقت برای یافتن گوشی مدل پایین‌تر با قیمت کم، گوشی هوآوی که مدنظر دارید را به صورت قسطی خریداری کنید.
  • شما با خرید قسطی هوآوی که دارای مدت زمان بازپرداخت طولانی تری است نگران پرداختی‌هایتان نخواهید بود؛ بنابراین به شما فشار اقتصادی وارد نمی‌شود.
  • اگر نیاز ضروری به گوشی دارید، اما توانایی خرید آن را ندارید می‌توانید با خرید قسطی گوشی مشکل خود را برطرف کنید.
  • شما برای خرید گوشی هوآوی نیاز به جمع‌کردن پول‌های خود ندارید، بلکه می‌توانید با اندک پولی که دارید گوشی را دریافت کرده و ماهیانه اقساط آن را پرداخت کنید.
  • شما می‌توانید بدون نگرانی از فشار اقتصادی گوشی هوآوی موردعلاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنید.
  • خرید قسطی هوآوی نه تنها به شما فشار مالی وارد نمی‌کند، بلکه با خرید اقساطی آن می‌توانید هم ‌نیازهای ضروری خود را رفع کنید و هم ماهیانه پول اقساط را پرداخت کنید به همین خاطر مدیریت مالی بهتری خواهید داشت.
  • افرادی که قصد دارند برای عزیزان خود گوشی کادو ببرند، اما توان خرید یک باره آن را ندارند می‌توانند با پرداخت قسطی کادو مد نظرشان را خریداری کنند.
  • گوشی‌های هوآوی در کل دارای قیمت پایینی نسبت به سایر برندها هستند و آنها را به‌عنوان گوشی ارزان‌قیمت می‌شناسند به همین خاطر مبلغ هر قسط آن در هنگام قسط بندی پایین بوده و به‌راحتی می‌توانید آنها را پرداخت کنید.

Huawei installment purchase

قیمت گوشی هوآوی

قیمت گوشی‌های هوآوی در مقایسه با گوشی‌های دیگر مناسب و به‌صرفه است؛ بنابراین با توجه به شرایط اقتصادی مردم، خرید این مدل گوشی آسان‌تر خواهد بود. شما ممکن است با مشاهده گوشی هوآوی بخواهید آن را خرید کنید، اما متوجه بالابودن میزان قیمت آن نسبت به مقدار پولی که دارید بشوید، با وجود این هیچ جای نگرانی نیست؛ چون شما می‌توانید نسبت به خرید قسطی هوآوی اقدام کرده و به‌راحتی گوشی مد نظرتان را خریداری کنید. بسیاری از فروشنده‌ها برای جلب مشتری سود بسیار کمی از اقساطی کردن گوشی نسبت به مابقی فروشندگان دریافت می‌کنند؛ اما آنها می‌توانند با این کار تعداد مشتری‌های خود را افزایش دهند و به سود قابل قبول خود دست یابند.

Huawei installment purchase

کلام آخر

اگر قصد خرید گوشی هوآوی را دارید اصلاً نگران میزان قیمت آن نباشید؛ چون می‌توانید خرید قسطی هوآوی داشته باشید و قیمت این گوشی را قسط بندی کنید در این صورت مجبور به پرداخت قیمت یک جای گوشی نیستید. در واقع خرید اقساطی به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی‌ای را خریداری کنید که در حالت عادی توان خرید آن را ندارید. طرح‌هایی که برای اقساطی کردن این مدل گوشی در نظر گرفته شده است بیشتر به شیوه‌ای هستند که هر فردی می‌تواند از آنها بهره ببرد. توجه داشته باشید شما هنگام خرید اقساطی گوشی هواوی فقط به نحوه قسط بندی آن توجه نکنید، بلکه بایستی به میزان کیفیت گوشی نیز دقت کنید تا بتوانید گوشی مناسب و موردعلاقه خود را خریداری کنید.

کلمه کلیدی: خرید قسطی هوآوی