خرید قسطی گوشی نوکیا
خرید قسطی گوشی نوکیا

خرید قسطی گوشی نوکیا

برند نوکیا یکی از معروف ترین و قدیمی ترین برند های موجود به حساب می آید، کمتر کسی وجود دارد که نام نوکیا را نشنیده باشد. آغاز فعالیت برند نوکیا در قرن نوزدهم میلادی در فنلاند بود. ابتدا فعالیت نوکیا در زمینه‌ی تولید کاغذ و سپس لاستیک و تایر اتومبیل بود، اما در سال‌های ابتدایی قرن بیستم نوکیا به عرصه‌ی تولید خطوط تلگراف، تلفن و چیزهایی ازاین‌ قبیل پیوست.
خرید قسطی گوشی نوکیاروز به روز پیشرفت تولیدات نوکیا افزایش پیدا می کرد و به سمت تولید سوئيچ‌های دیجیتال و لوازم مخابراتی رفت.
در اولین سیستم‌های تلفن بی‌سیم در همان سالها در حال شکل‌ گیری بودند و در نهایت نوکیا سال 1984 اولین تولید کننده تلفن همراه در جهان شناخته شد.
وزن این تلفن قدیمی 5 کیلوگرم بود، برند نوکیا سرآغاز راهی شد تا امروزه به تلفن های هوشمند دست یابیم. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.

 

 

بهترین گوشی‌های نوکیا در بازار جهانی:

سال‌های 2000 تا 2010 را می‌توان دوران حکومت نوکیا در دنیای موبایل دانست.
از میان افرادی که در سال‌های اولیه‌ی حضور موبایل در ایران از این فناوری استفاده کردند، کمتر کسی وجود دارد که با گوشی تک سیم‌ کارت ساده‌ی 1100 کار نکرده باشد.
این گوشی هنوز هم محبوب است و یادش خاطرات زیادی را برای دارندگان آن زنده میکند و  لقب پرفروش‌ ترین موبایل جهان را یدک می‌کشد. نوکیا 3310 هم یکی دیگر از پرفروش‌ ترین گوشی‌های جهان با طراحی خاص به حساب می آید.

یکی دیگر از مشهورترین گوشی‌های نوکیا در آن سال‌ها لومیا 920 بود، خوراک کسانی که به عکاسی علاقه داشتند، چرا که دوربین فوق‌ العاده‌ای داشت و عکس‌های بسیار خوبی در زمان خودش می‌گرفت. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید. نوکیا n73 هم یکی دیگر از مدل‌هایی بود که در زمان خودش طرفداران خودش را داشت.

خرید قسطی گوشی نوکیا
آغاز دهه‌ی دوم قرن با گسترش گوشی‌های اندرویدی گوگل و آی او اس‌های اپل باعث شد، هرچند آخرین گوشی‌های نوکیا در آن زمان صفحه‌ی لمسی و امکانات به روزی داشتند، اما نتوانند مقاومت کنند و برای این برند مشکل‌هایی به وجود آورد.
خودداری نوکیا در استفاده از اندروید در آن زمان باعث شد برای چند سال خبری از قدیمی‌ترین برند موبایل در جهان نباشد. نوکیا از سال 2017 سازنده گوشی‌های اندرویدی در بازار شده است و تلاش آن قیمت پایین گوشی نسبت به رقبا است که با این روند توانست دوباره جایگاهش را در بازار پیدا کند. این برند سال دو هزار و بیست گوشی nokia edge 2020 را در بازار عرضه کرد که توجه‌های زیادی را جلب کرد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.
کارخانه‌های شرکت نوکیا در حال حاضر در جای جای جهان وجود دارند و تولید کننده این برند دیگر تنها فنلاند نیست بلکه  در کشورهایی مانند چین هم این برند تولید می‌شود.

 

انواع سیستم عامل در انواع گوشی های Nokia

سیستم عامل سیمبین:

معرفی سیستم عامل سیمبین موجب محبوبیت بیشتر نوکیا شد. رابط کاربری ساده، حجم پایین برنامه‌ها و امکان استفاده از آن در مدل‌های متنوعی از گوشی موبایل، سبب شد که نوکیا تبدیل به یک برند بزرگ و مرجع در بازار موبایل تبدیل شود. سری‌های مختلفی از سیستم عامل سیمبین توسط نوکیا طراحی و برنامه نویسی شد. نسخه‌های مختلفی از سیمبین همچون سیمبین 80، سیمبین سری 60، سیمبین 2، سیمبین آنا و سیمبین بل به روی گوشی‌های نوکیا از جمله N95، N96، N72، C6 و C7 ارائه شد.شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.

سیستم عامل Asha:

پلتفرم آشا در سال 2011 با مدل‌هایی مانند آشا 200، آشا 300 و آشا 500 توسط نوکیا معرفی شد. این سیستم عامل در واقع نسخه توسعه یافته و تکامل یافته سیمبین نوکیا محسوب می شود. معرفی این پلتفرم نیز نتوانست نوکیا را در رقابت با رقبای اندرویدی موفق کند و تنها بعد از 3 سال پشتیبانی آشا به پایان رسید و به روز رسانی آن متوقف شد. از جذابیت‌های قابل ذکر پلتفرم آشا، می‌توان به ارتباط راحت با انواع شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌ بوک و توییتر اشاره کرد.
حجم پایین سیستم عامل و برنامه‌های جانبی به کاربر این اجازه را می‌دهد تا با گوشی نوکیا ساده نیز عملکرد فوق العاده‌ای را مشاهده کنید. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.

سیستم‌ عامل ویندوز فون:

شرکت نوکیا در آخرین تلاش‌های خود برای مقابله با گوگل اندروید با همکاری شرکت مایکروسافت در سال 2014، اولین گوشی‌های خود با سیستم عامل ویندوز فون را روانه بازار کرد. گوشی‌های سری لومیا نوکیا، از این سیستم عامل پشتیبانی می‌کردند.
رابط کاربری فوق العاده ساده مترو به کاربران کمک می‌کرد تا در یک صفحه تمامی‌ نیازهای خود را برطرف کنند. سری لومیا بر پایه ویندوز فون ایجاد شد و از گوشی‌های سرآمد این سری می‌توان به لومیا 1520، لومیا 830، لومیا 530 و لومیا 735 اشاره کرد. همچنین با معرفی سیستم عامل ویندوزفون اولین گوشی‌های دو سیم کارته نوکیا نیز در بازار عرضه شدند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.

خرید قسطی گوشی نوکیا

سیستم عامل اندروید:

نوکیا با همکاری هلدینگ HMD که تجربه بسیار بالایی در تولید گوشی‌های مختلف اندرویدی داشت، اولین مدل‌های اندرویدی خود را تولید و در بازار عرضه کرد. بالاخره در سال 2017 بود که این شرکت علی رغم اوایل دهه 2000، ورود رسمی‌ خود را به بازار اندروید اعلام کرد. گوشی‌های تولید شده توسط نوکیا، در کشور چین و زیر نظر فنلاند به بازار عرضه می‌شوند.

خرید قسطی گوشی نوکیا

رابط کاربری این گوشی‌ها همانند نسخه اصلی گوگل اندروید بوده تنها در جزئیات و برخی قابلیت‌ها توسط تیم برنامه نویس نوکیا توسعه داده می‌شود. آن گونه که از مدل‌های جدید نوکیا برمی‌آید، این شرکت در حال الگو برداری از روند پیشرفت شرکت‌های چینی همچون هواوی و شیائومی ‌در تولید گوشی تلفن همراه است. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.

همانطور که گفتیم در سال‌ های گذشته امپراطور بازار تلفن همراه گوشی‌های نوکیا بودند. حدود 13 سال پیش شرکت فنلاندی برند بی‌رقیب ترین بازار موبایل در جهان بود!
دوام، طراحی زیبا و کیفیت 3 شاخصه اصلی گوشی‌های نوکیا بود. گوشی‌های نوکیا با همین شاخصه عصر طلایی خود را رقم زدند.

 

معرفی ارزان ترین گوشی های نوکیا:

– نوکیا 105:

نوکیا 105 یکی از پرفروش ترین محصولات گوشی‌های نوکیا می باشد.

این تلفن همراه ساده بیشتر به عنوان گوشی‌ دوم یا تلفن افراد مسن مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات این گوشی شامل:

  1. نمایشگر 106 اینچی
  2. رم 4 مگابایت
  3. باتری با ظرفیت 800 میلی آمپر می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.

 

– نوکیا 216:

یکی دیگر از مدل‌های گوشی ساده نوکیا، مدل نوکیا 216 است، مدلی ساده و البته پرفروش.

این گوشی نسبت به مدل 105 امکانات بیشتری دارد. این مدل از فناوری 3G پشتیبانی می کند.

همچنین دارای دو دوربین سلفی و اصلی می باشد که هر دو دوربین دارای سنسور VGA است.

از دیگر امکانات این مدل پشتیبانی از 2 سیمکارت است.

مشخصات مدل 216:

  1. دارای 16 مگابایت حافظه که با کارت حافظه 32 قابل ارتقاء می باشد.
  2. نمایشگر 2.4
  3. رم 16
  4. باتری با ظرفیت 1020
  5. دوربین اصلی
  6. دوربین سلفی

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید. بعد از مدل‌های ساده وارد بحث نمونه‌های پیشرفته میشویم که به 3 دسته تقسیم میشود.

 

– نوکیا C1، بهترین گوشی نوکیا پایین‌ رده:

اگر علاقه‌ ای به خرید گوشی ساده نوکیا ندارید و به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی ارزان قیمت هستید، حتما مدل نوکیا C1 را مد نظر داشته باشید.

خرید قسطی گوشی نوکیا

یکی از امکانات این گوشی این است که دوربین اصلی و سلفی هر دو دارای سنسور 5 مگاپیکسلی هستند و کیفیت متوسطی دارند.

مشخصات این گوشی:
خرید قسطی گوشی نوکیا

1- نمایشگر 6.3 اینچی با تراکم 400 پیکسل در هر اینچ وضوح بالایی دارد و یکی از نقاط قوت این مدل محسوب می‌شود.

 

2- همچنین ویژگی‌هایی مانند حالت Always-on display و پشتیبانی از HDR10 باعث افزایش کیفیت صفحه نمایش شده‌اند.

 

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.

– نوکیا 5.3، بهترین گوشی نوکیا میان‌ رده:

تمرکز اصلی نوکیا برای تولید تلفن همراه در بخش میان‌رده است و تاکنون مدل‌های بسیار خوبی در این بخش تولید و روانه بازار کرده است.

مشخصات این مدل گوشی:

  1. نمایشگر 6.3 اینچی
  2. حسگر اثر انگشت در قاب پشتی
  3. پردازنده اسنپدراگون 660
  4. رم 4 و 6 گیگابایت
  5. دوربین اصلی سه‌ گانه 48+8+5 مگاپیکسل
  6. دوربین سلفی 20 مگاپیکسل
  7. سیستم عامل اندروید 9
  8. باتری با ظرفیت 3500 میلی‌ آمپر ساعت

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.

 

– نوکیا 7.2، بهترین گوشی نوکیا بالارده:

یکی از جدید ترین بالارده‌های این شرکت محسوب می‌شود که حدود یک سال پیش معرفی شد.

خرید قسطی گوشی نوکیا

ویژگی ‌های این محصول عبارت است از:

  1. نمایشگر 6.5 اینچی
  2. حسگر اثر انگشت در قاب پشتی
  3. پردازنده اسنپدراگون 665
  4. رم 3 و 4 و 6 گیگابایت
  5. دوربین اصلی چهارگانه 13+5+2+2 مگاپیکسل
  6. دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
  7. سیستم عامل اندروید 10
  8. باتری با ظرفیت 4000 میلی‌ آمپر ساعت

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید قسطی گوشی نوکیا خریدی خوش و مطمئن را تجربه کنید.

 

خرید قسطی گوشی نوکیا:

بازار این روزها و درآمد هایی که کفاف گرداندن یک زندگی معمولی را ندارند، امکان خرید تلفن همراهی که نه تنها برای رفع نیاز، بلکه لایق سلیقه شما باشد را از شما سلب کرده است.
ما این امکان را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده‌ایم که با کمترین هزینه بهترین کالا را خریداری کنید. البته با معامله دو سر سود! با «خرید قسطی گوشی نوکیا»
با خرید اقساطی شما بدون تحمل فشار هزینه زیاد می توانید صاحب گوشی مورد علاقه خود شوید و ما بدون ضرر محصول خود را به شما بفروشیم.
همانطور که میدانید در خرید اقساطی نیازی نیست تمام هزینه گوشی مورد علاقه ی خود را همان جا پرداخت کنید در این صورت شما می توانید آنچه را که لایق آن هستید خریداری کنید.
بنابراین شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید و با ثبت سفارشات خود آن را درب منزل خود تحویل بگیرید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.
امروزه گوشی‌های اندرویدی نوکیا بسیاری روانه بازار شده است. این مدل گوشی ها ویژگی‌هایی دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

خرید قسطی گوشی نوکیا

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی نوکیا به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید و با ثبت محصول مورد علاقه ی خود آن را در مدت زمان بسیار کمی درب منزل خود تحویل بگیرید و خریدی خوش را تجربه کنید. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را برای خرید گوشی نوکیا در اختیار شما قرار داده باشیم.