خرید لپ تاپ قسطی در مشهد
خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

مقدمه

امروزه لپ تاپ به یک وسیله ی کاملا ضرورری در استفاده ی روزمره تبدیل شده و هر کسی به آن نیاز دارد  تا حالا به این فکر کردید که موقع خرید لپ تاپ باید به چه نکاتی توجه کنید؟ و با توجه به نیازتان یک لپ تاپ خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ برای مثال عده ای برای گیمینگ و یا یکسری برای کارهای روزمره ی خود به لپ تاپ نیاز دارند که ویژگی این دوبا یکدیگر تفاوت دارد ما در این مطلب به زبان ساده به شما کمک می کنیم تا با ویژگی های 8 برند معروف از لپ تاپ های روز دنیا آشنا بشوید.یک مژده برای کاربرانی که ساکن مشهد هستند با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد توانید خرید آسانی را تجربه کنید.

برای خرید سریع لپ تاپ اینجا را کلیک کنید (یا روی تصویر زیر کلیک کنید) 👇👇👇

تاپ قسطی

اینجا را کلیک کنید

اول ازهمه درباره ی تاریخچه ی لپ تاپ اطلاعاتی را در اختیارتان می گذاریم اطلاعات برای خرید لپ تاپ قسطی در مشهد در پایان مطلب واقع شده است.

با ادامه ی مطلب با ما همراه باشید…

تاریخچه لپ تاپ

در گذشته انسان ها فکر نمی کردند بتوانند کامپیوتر ها را قابل حمل کنند.

سی سال پیش اولین ایده ساخت لپ تاپ  به اسم داینابوک بود که در سال ۱۹۷۰ توسط شخصی به نام آلن کای مطرح و به عمل آمد.

گسترش  لپ تاپ ها در طول این سی سال خیلی پیشرفت کرده است. حتی زمانی داشتن این کامپیوتر های قابل حمل ارزوی همه بود ولی با گذشت زمان توانست جایی در بیشتر خانه ها پیدا کند.

لپ تاپ ها مثل کامپوتر ها قدرت محاسبه دارند

یکی از ویژگی های خاص لپ تاپ ها قابل حمل بودنشان است و باتری قابل شارژشان

داینابوک همانند یک دفترچه یادداشت بود که می شد اطلاعات خود را در آن ذخیره کرد

افتخار ساخت اصلی لپ تاپ متعلق به شرکت بزرگ آی بی ام IBM است با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد می توانید انواع این لپ تاپ هارا خریداری کنید.

خرید لپ تاپ قسطی در مشهدحال به انواع لپ تاپ ها که تا به امروز امده و مزایا و معایب آنها می پردازیم

ما اول باید بدانیم که برای چه کاربردی لپ تاپ را نیاز داریم مثلا یکسری از افراد لپ تاپ را برای استفاده روز مره می پسندند یکسری هم برای کارهای مهندسی برنامه نویسی  ونرم افزار های مربوط به رشته ی خود استفاده می کنند یا عده ای برای گیمینگ لپ تاپ می خواهند که بیشتر باید به کارت گرافیک یا رم دستگاه دقت کرد.

هرکدام از برند های لپ تاپ با توجه به نیاز شما ویژگی های خاص خود را دارند که با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد می توانید به انها دسترسی داشته باشید:

لنوو (Lenovo)

دل (Dell)

اپل (Apple)

ایسوس (Asus)

اچ پی(HP)

سونی (Sony)

ایسر  (Acer)

ریزر (Razer)

از پر طرفدار ترین برند هاست که برای استفاده روزمره عالی است

شما با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد هر کدام از این برند ها را به راحتی و با کیفیت بالا از آن خود کنید.

از انواع لپ تاپ برای  برنامه نویسی:

لپ تاپ وورک استیشن دل (Dell Workstation Series)

لپ تاپ وورک استیشن اچ پی (HP Workstation Series)

لپ تاپ وورک استیشن ام اس ای (MSI Workstation Series)

از انواع لپ تاپ برای گیمینگ:

لپ تاپ گیمینگ دل الین ویر (ALIENWARE)

لپ تاپ گیمینگ ایسوس (ASUS)

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی (MSI)

با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد خریدتان را با ما تجربه کنید.

 

این برند ها از لحاظ کیفیت و قیمت و ویژگی ها تفاوتهای زیادی دارند :

لپ تاپ اپل

از گران ترین لپ تاپ دنیا شروع می کنیم لپ تاپ اپل مک بوک که از حرفه ای ترین برند های روز دنیا است که جایگاه اول را در بین برند های لپ تاپ دارد و یک برند آمریکایی است  که هم بصورت پرو است هم بصورت ایر که هر دو را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد ازاسان ترین راه و بدون پرداخت تمام هزینه بصورت یک جا می توانید خریداری کنید.

خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

ممکنه خیلی ها به کار با این سیستم عادت نداشته باشند از آنجایی که کار با ویندوز های معمولی  8 – 10 بیشتر است ولی باید بگوییم که از کیفیت بالایی برخوردار است که بیشتر مورد پسند افرادی که به کلاس کاری خودشان اهمیت می دهند.با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد مدل های مختلف اپل را تهیه کنید.

تاپ

لپ تاپ اپل با وجود اینکه باکیفیت ترین برند بشمار می آید اما با اینحال معایب و مزایایی هم دارد

از مزایای آن می توانیم بگوییم

که زیبایی اش منحصر بفرد است

همینطور ضخامت کمی که دارد آن را نازک و شیک می کند.

می گویند  که حتی خاصیت چند لمسی دارد یکی از ویژگی های آن بخش های لمسی اش است

کیبورد عالی و نرم اش و همینطور صفحه نمایش LED  و صدای با کیفیت و باتری ای که دیرتر تمام می شود و قدرت ذخیره دارد. لذت خرید اسان با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد.

 

از معایب این سری از لپ تاپ ها

اینکه خروجی مانیتور یا پراژکتور ندارد و برای خیلی ها ممکن است نقص بزرگی باشد.

با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد خیالتان از بابت محصول راحت باشد.

 

کمی بزرگ و سنگین است که ممکن است حمل آن مشکل باشد برای کسانی که می خواهند مدت طولانی راه بروند البته این سنگینی طبیعی است باتوجه به برند این محصول ولی می توانید از  macbook air استفاده کنید چون کوچک و سبک تر است.در کوتاه ترین زمان اقدام به خرید لپ تاپ قسطی در مشهد را انجام دهید.

این لپ تاپ پردازنده قوی دارد که هرکدام از آنها حافظه و کارت گرافیک متفاوتی دارد.

برای خرید لپ تاپ قسطی در مشهد واطلاعات بیشتر به سایت هایپر724 مراجعه نمایید

لپ تاپ ایسوس

این برند که محصول کشور تایوان است که در سال ۲۰۰۷ محصول رایانه خود را بیرون داده است به عنوان دومین برند برای معرفی است در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ از بهترین لپ تاپ ها می باشد لپ تاپ ۱۴ اینچی زن بوک از این انواع و طراحی لپ تاپ های ایسوس پرطرفدارترین انتخاب هارا به خودش اختصاص داده است.

ی

خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

کی از نوآوری های جدید ایسوس کاهش وزن لپ تاپ است بدون هیچ شکی می توان گفت که این مدل از لپ تاپ همیشه محصولی مناسب برای کار و تفریح است که قادر هستید  با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد این مدل لپ تاپ را مورد استفاده قرار دهید. لپ تاپ 14 اینچی  زن بوک از بهترین لپ تاپ های 2020  ایسوس است این لپ تاپ با بهترین مواد اولیه و با استفاده از فلز با کیفیت ساخته شده است لپ تاپ  زن بوک با بدنه مستحکم و وزن سبک برای جابجایی دارد.

 

 

 

 

تنوع این محصول زیاد است که هرکدام برای کاری مناسب اند برای مثال

ZenBook: برای کارهای گرافیکی و سنگین

VivoBook: برای کارهای روزمره و اداری

ASUSPRO: برای کارهای روز مره ی نیمه سنگین

ExpertBook: برای کارهای اداری

ProArt StudioBook:  مناسب برای بازی کارهای طولانی‌ مدت

TUF Gaming: برای بازی مناسب است .

با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد با اطمینان ترین خریدتان را تجربه کنید.

(Republic Of Gamers) ROG Gaming:  برای بازی‌‌‌های سنگین مناسب است

Chromebook: برای کارهای دانشجویی و انجام کارهایی با قدرت پردازش پایین

N Series:  برای کار با مولتی مدیا و برنامه‌‌های گرافیکی

 

مشخصات لپ تاپ VivoBook Pro

اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ

ظرفیت حافظه رم: 16 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت

سری پردازنده: Core i7

سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA

این لپ تاپ با داشتن امکانات فوق‌العاده دستگاهی بی‌نظیر برای انجام کارهای دانشگاهی است. لپ تاپ ایسوس  طراحی بدنه عالی دارد بدنه لپ تاپ از جنس آلومینیوم است که با رنگ بسیار زیبای طلایی یخی عرضه می شود  ابعاد و وزن دستگاه نیز معقول بوده و حمل آن سخت نیست.با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد تجربه ای متفاوت داشته باشید.

تاپ قسطی

این لپ تاپ به پردازنده‌ی نسل هشتم سری Core i7 مدل 8750H مجهز است. رم 16 گیگابایتی DDR یک ترابایت حافظه‌ی مکانیکی و 512 گیگابایت حافظه‌ی SSD سرعت و عملکرد دستگاه را بسیار بالا می ‌برد. پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز ساخت شرکت انویدیا و مدل GeForce GTX 1050 با ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی است که توانایی انجام کارهای نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای را دارد. خرید لپ تاپ قسطی در مشهد بهترین روش برای براورد نیاز های شما.

خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

صفحه نمایش 15.6 اینچی با دقت تصویر Full HD و رزولوشن 19201080  کیفیت فوق‌العاده‌ای برای تماشای فیلم و سریال و … دارد. این صفحه نمایش روکش مات داشته و از انعکاس نورهای مزاحم به خوبی جلوگیری می‌ کند. یک پورت USB Type-C و یک پورت  USB 3.1 Type-A

دو پورت  USB 2.0 یک کارت‌‌خوان SD و جک ۳.۵ میلی ‌متری صدا هم روی لبه‌های این دستگاه تعبیه شده.تجربه ای لذت بخش با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد برای کسانی که علاقه مند به این سری هستند.

بهترین مزایای لپ تاپ  ایسوس باتری قوی اش است سبک و باریک کیفیت ساختش واقعا فوق العاده است بلندگو های باکیفیت و حاشیه کم صفحه نمایش.

درمقایسه با مزایا اش نقص خیلی کمی دارد لکه گیر بودن فلز

ولی در کل مزایا و کاربرد خیلی بیشتری دارد .

این لپ تاپ قیمت های متفاوتی دارد که برای انواع بودجه مناسب است. شما می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد این مدل را تهیه کنید و لذت ببرید.

 

لپ تاپ اچ پی

سومین برند شرکت اچ پی که در امریکا کالیفرنیا قرار دارد یکی از بزرگ ترین شرکت های فناوری اطلاعات است و محصولات متنوعی را دراختیار کاربران می گذارد این شرکت توانسته از هر ۵ تا محصول حداقل یکی را به خود اختصاص دهد و روانه بازار کند.

درصورتی که به این مدل لپ تاپ نیاز دارید به خرید لپ تاپ قسطی در مشهد اقدام کنید و خرید مطمئن و آسانی داشته باشید.

در ادامه با انواع این مدل لپ تاپ اشنا شوید همچنین قادر هستید هر یک از آنها را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد از آن خود کنید.

اسپکتر (Spectre)

مدل های اسپکتر اچ‌ پی  در کنار استفاده از جدید‌ترین سخت‌افزار‌های دنیای کامپیوتر‌های شخصی  تمام توانایی خود را در این توسعه به کار برده است . سری اسپکتر انواع مختلفی دارد:

 

 

 

اسپکتر۱۳

این نوع لپ تاپ به عنوان باریک ترین لپ تاپ توانسته رتبه خوبی بدست بیاورد و لقب باریک ترین لپ تاپ جهان را به خود اختصاص داده است و پردازنده های کم مصرفی دارد.اگر علاقه مند به این مدل هستید می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد این مدل را به اسانی مورد استفاده ی خود قرار دهید.

اسپکتر x360

این نوع پرچم دار لپ تاپ های اچ پی است

که طراحی جذاب و بدنه ی فلزی با کیفیتی نیز دارد که از ارزش خرید بسیار بالایی نیز برخوردار است این نوع مدل را می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد در اختیار داشته باشید.

اِنوی (Envy) ارزان‌تر از اسپکتر

قیمت پایین این مدل به معنی ضعف آن نسبت به بقیه ی مدل ها نیست این مدل بسیار زیبا و با کیفیت است اما در برابر اسپکتر سیستم خنک سازی و نمایشگر ضعیف تری دارند.ولی به هرحال این مدل هم طرفداران خود را داراست.خریدی اسان با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد.

تاپ

اومن (Omen) فوق‌العاده توانمند برای گیمرها

اگر اهل گیم باشید برای گیم های خود نیاز به لپ تاپی با پردازنده قوی هستید این مدل به خوبی توانسته از پس نیاز های گیمر ها بربیاید که در دو نسخه ی ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه شده است سیستم خنک کننده آن بسیار عملکرد خوبی دارد که تاثیر بسازایی در برطرف کردن نیاز مشتری دارد. اگر علاقمند به این مدل از لپ تاپ های اچ پی هستید می توانید آن را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد برای گیم های خود خریداری کنید.

خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

زد‌بوک (ZBook)

اگر اهل ویرایش متحوای ویدیویی و طراحی و مدل سازی قطعات هستید این مدل گزینه ی مناسبی است به‌همین دلیل شاهد وجود قدرتمندترین پردازنده‌های اصلی و گرافیکی اعم از تراشه‌های Xeon اینتل و Nvidia Quadro در اچ ‌پی زدبوک‌ها هستیم.

الیت‌بوک (EliteBook)

این مدل برای مدیران و مشاغل بزرگ طراحی شده است که طول عمر و دوام بالایی دارد همچنین برای امنیت بیشتر کار مدیران دارای نرم افزار های پیش فرض امنیتی است  پیشنهاد می شود اگر مدیر هستید حتما از این مدل خریداری کنید که می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد این مدل را مورد استفاده ی خود قرار دهید.

پروبوک (ProBook)

پیش از آن از الیت بوک ها صحبت کردیم پرو بوک مدل پیشرفته تر از الیت می باشد که از قوام و استحکام بالایی برخوردار است اچ پی این مدل را طوری طراحی کرده که حداقل یک دهه جوابگوی نیاز کاربران است.

پاویلیون (Pavilion)

این مدل که محبوب ترین مدل از لپ تاپ های اچ پی است از قیمت مقرون به صرفه ای هم برخوردار است که برای استفاده عادی و گیمینگ هم نیز مناسب است با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد تمام برند های لپ تاپ اچ پی را با لذت خریداری کنید.

اسنشال (Essential)

از ارزان ترین مدل لپ تاپ های اچ پی می باشد که کیفیت ساخت پایین و بدنه ای پلاستیکی دارد قیمت پایین آن از اصلی ترین ویژگی هایش است.

کروم بوک‌ (Chromebook)

اگر به اکوسیستم کروم علاقه دارید یا به لپ‌تاپی بسیار ارزان ‌قیمت برای امور ساده‌ای مانند وب ‌گردی و تماشای فیلم نیاز دارید کروم ‌بوک‌ های اچ‌ پی می ‌توانند گزینه ‌ی مناسبی به شمار روند. البته به علت قیمت پایین آن نبایست انتظار کیفیت ساخت بالا نمایشگر باکیفیت و تجهیز به پردازنده‌های توانمندی را داشته باشید. این مدل را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد مورد استفاده ی روزانه ی خود قرار دهید.

استریم (Stream)

در صورتی که به ‌دنبال ارزان‌ ترین لپ ‌تاپ‌ های ویندوزی بازار هستید وتمایلی به کروم بوک‌ها ندارید یا به دنبال خرید یک دستگاه ثانویه برای کودکانتان هستید لپ‌ تاپ ‌های مدل استریم اچ ‌پی می ‌توانند گزینه بسیار خوبی باشند.

بطور کلی از مزایای لپ تاپ اچ پی می توان به قیمت پایین آن و حمل آسان استفاده و راه اندازه آسان شیک و امن بودن آن اشاره کرد.خریدی آسان با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

از معایب دوام باتری پایین به روز رسانی های بسیار طولانی و گاهی قیمت بالا و در عین حال کیفیت پایین تر می باشد.

شما می توانید تمامی مدل های ذکر شده از برند اچ پی را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد در اختیار خود و یا عزیزانتان قرار دهید.

تاپ

لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو که شرکت آن واقع در هنگ کنگ می باشد درسال  2019 لقب بزرگ ترین فروشنده ی  لوازم الکترونیکی را به خود اختصاص داده است.

این شرکت با عرضه‌ی نوت‌ بوک‌هایی همچون Thinkpad Think book، Ideapad، Yoga و Legion تبدیل به یکی از برندهای محبوب تولید لپ تاپ در دنیا شده است.خریدی متفاوت با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد.

انواع لپ تاپ لنوو – لپ تاپ لنوو خانواده Thinkpad

شرکت لنوو توانسته امتیاز زیادی را در بخش طراحی لپ تاپ از آن خود کند  Thinkpad طراحی جدیدی آن را از حالت قدیمی در آورده است برخی از لپ تاپ های کمپانی لنوو دو منظوره هستند  بد نیست بدانید که لپ تاپ های لنوو در سری L, W, S, E, X, T همگی از خانواده Thinkpad هستند. با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد خریدی با اطمینان را تجربه کنید.

مدل های سری Twis، Yoga و Helix را نیز می توان در این دسته جای داد. از میان مدل های ذکر شده، سری های E, S,T و X در ایران در دسترس عموم است.

سری T لپ تاپ لنوو:

این مدل که مدل قدرتمندی است و بسیار مستحکم و قیمت بالایی هم دارد .از طریق خرید لپ تاپ قسطی در مشهد ب اسانی می توانید آن را تهیه کنید.

خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

سری X لپ تاپ لنوو:

این مدل از لپ تاپ ها سبک هستند و حمل اسانی دارند و عمر باتری بالا از این رو

می توان با آنها به راحتی سفر کرد .

سری S لپ تاپ لنوو:

این مدل برای استفاده روزمره مناسب است همچنین برای فیلم دیدن و موزیک گوش دادن و…. این مدل را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد می توانید در دسترس خود قراردهید.

سری E لپ تاپ لنوو:

این مدل هم برای استفاده معمولی و روزمره مناسب است که قیمت نسبتا پایینی دارد اما امکانات آن نسبت به قیمتش بیشتر است.

لپ تاپ Ideapad

این سری از لپ تاپ های لنوو از سال ۲۰۰۸ وارد بازار شدند قیمت مناسب کیفیت خوب  به همین دلیل پرفروش ترین برند است. سری U, Z, W و Yoga و Flex در این دسته قرار می گیرند. که می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد همه این این سری ها را تهیه کنید و همچنین مشخصات هریک از آنها را بصورت کامل در اختیار داشته  باشید.

لپ‌ تاپ لنوو سری B:

این سری از لپ‌ تا‌پ‌ های لنوو با قیمت مناسبی که دارند می‌ توان با آن همه ی کار های ساده را انجام داد. خرید لپ تاپ قسطی در مشهد تجربه ای شگرف در خریدها.

تاپ قسطی

 

لپ‌ تاپ لنوو سری Flex:

این مدل‌ها باریک و سبک دارای ویژگی چند لمسی و باتری برای تمام روز می ‌باشند. لپ ‌تاپ‌های  Flex لنوو در دو حالت مختلف کار می کنند کلاسیک برای بهره ‌وری در حالت حرکتی ایده آل برای تجربه صفحه لمسی.

لپ‌ تاپ لنوو سری G:

این نوع لپ تاپ هم از قیمت مناسبی برخوردار است و همه نوع بودجه را در بر می گیرد. با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد این مدل را برای خود تهیه کنید.

لپ‌تاپ لنوو سری S:

بهترین طول عمر باتری و طراحی شفاف را ارائه می ‌دهند.

لپ‌تاپ لنوو سری Y:

این نوع لپ تاپ از کارت گرافیک و پردازنده ی قوی برخورداراست از این رو از آن   می توان برای کارهای سنگین و همینطور گیمینگ استفاده کرد که با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد این نوع برند را هم می توانید برای خود یا دوستانتان تهیه کنید.

لپ‌تاپ لنوو سری Z:

این لپ ‌تاپ ‌ها مناسب برای سرگرمی می ‌باشند. اگر به دنبال لپ‌ تاپی با این ویژگی هستید پیشنهاد ما برای شما سری لپ ‌تاپ‌ های Z لنوو می‌ باشد. با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد رفع نیازتان را به ما بسپارید.

لپ تاپ خانواده Essential

این سری از لپ تاپ های لنوو را می توان در دسته لپ تاپ های روزمره و برای کار های عمومی قرار داد سری لپ تاپ های این خانواده عبارتند از: B, V, G . در بین این سه سری، سری Gبالاتر است. سری های دیگر یعنی B و V لپ تاپ هایی برای کاربری تجاری هستند. این سری ها از نظر قیمت نسبتاً مناسب هستند و در حال حاضر سری G انها پرفروش تر است.

خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

تمام این این برند هارا با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد از آن خود کنید.

بطور کلی یکی از مزایای این لپ تاپ لنوو مقرون ‌به‌ صرفه بودن آن‌ها نسبت به سایر رقبا است. لپ ‌تاپ‌های لنوو در مقایسه با دیگر برندها  با نصف قیمت  یک یا دو قابلیت بیشتر هم در اختیار شما قرار می ‌دهند.

عمر باتری عالی تنوع محصول پشتیبانی محصولات و نوآوری آن در بخش های مختلف  کارت گرافیک و پردازنده های آن است همچنین جابه جایی آن راحت است  از معایب آن  دوام کمتری دارند و آسیب پذیر هستند متاسفانه از مدل های قیمت پایین بعد از یک بار سقوط ممکن است اسیب جدی ببیند.

خریدی به یاد ماندنی با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد.

تاپ

از معایب دیگر آن طراحی کسل کننده آن است متاسفانه شرکت لنوو با گذشت این سال ها هنوز از طراحی مدل های قدیمی استفاده می کند و عیب دیگر آن تنوع کم در استفاده نوع کارت گرافیک است.

شما می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد تمام انواع این محصول را با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

 

لپ تاپ ایسر

شرکت ایسر یک شرکت چند ملیتی است که مرکز آن در تایوان واقع شده و در زمینه ی رایانه و الکترونیک فعالیت دارد یکی از دلایل جذابیت ایسر خوش قیمت بودن آن نسبت کارای اش است و بیشتر درزمینه ی گیمینگ فعالیت دارد به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد.با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد قادر هستید این لپ تاپ را برای  گیم های خود تهیه کنید.انواع این سری لپ تاپ ها شامل
(Extensa series ،Acer Iconia ، Acer Aspire ، Acer TravelMate Acer Predator ، Acer Aspire One ، Acer TimelineX  Acer Nitro )

این شرکت توانسته باریک ترین لپ تاپ ها را روانه بازاربکند همچنین لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 17.3 اینچی برای گیمینگ آن را مشهور کرده است.

از مزایای این مدل می توان گفت که قیمت و هزینه ی کمی دارند و عملکردی خوب پردازنده سریع صفحه ی نمایش بزرگ سبک وزن و قابل حمل بودن. خرید لپ تاپ قسطی در مشهد در کوتاه ترین زمان.

این مدل معایبش تا حدودی صفر است  چون بیشتر برای گیم استفاده می شود شاید در مدل های دیگر آن طراحی ساده اش نقصی برای کاربران باشد.

شما می توانید آن را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد آن را برای خود تهیه کنید و از خریدتان لذت ببرید.

لپ تاپ دل

این برند یک شرکت آمریکایی می باشد که بزرگ ترین فعالیت را در زمینه ی آی تی دارد.

لپ تاپ های دل درگذشته کمی زمخت و سنگین بود اما الان در طراحی ظاهر و بدنه پیشرفت کرده است  از انواع آن که با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد هم می توانید آن ها را به راحتی مورد استفاده ی خود قرار دهید عبارت اند از:

XPS 15 (2020)

این مدل بیشتر برای استفاده ی دانشجویی است و بسیار خلاق است که یکی ازبهترین لپ تاپ های دل در سال 2021 می باشد شما می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد این مدل را مورد استفاده ی خود قرار کنید.

Alienware M15 R3 (2020)

این لپ تاپ مخصوص گیم می باشد که موردتوجه بسیاری از گیمر ها واقع شده است اما صدای زیادی از خود بروز می دهد که ناشی از چرخیدن فن آن است با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد تجربه ی خرید راحت و لذتبخش خواهید داشت.

 

XPS 13

این مدل جزو بهترین مدل های نوت بوک دل می باشد با عملکرد عالی و صفحه نمایشی بزرگ کاربران را تحت تاثیر خود قرار داده است.

 

 

 

Alienware m17 R4

این مدل هم برای گیمینگ بسیار مناسب است حتی سنگین ترین بازی ها را بدون هیچ محدودیتی اجرا می کند شما می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد بهترین ها را برای گیم های خود را تهیه کنید.

Latitude 7490

این نوع لپ تاپ کاملا منحصر به فرد است و طرفداران زیادی دارد دوام بالای باتری و عملکرد سریع آن از ویژگی هایش است. خرید لپ تاپ قسطی در مشهد بهترین تجربه ی خرید.

تاپ

از مزایای کلی لپ تاپ دل خوش دست بودن آن پردازنده ی قوی نمایشگر با کیفیت و سبک بودن آن است ظاهر یکسری از مدل های لپ تاپ دل سلیقه ای است به همین دلیل نقص کلی به حساب نمی آید  ممکن است عده ای لپ تاپ نازک و عده ای ضخیم مورد پسندشان باشد که این برند هردو ویژگی را داراست. با اقدام به خرید لپ تاپ قسطی در مشهد از خریدانواع این برند پشیمان نمی شوید.

خرید لپ تاپ قسطی در مشهد

شما می توانید آن را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد در اختیار خود قرار دهید.

 

 

 

لپ تاپ سونی

سونی که شرکت آن در ژاپن است وایو نشان رایانه های سونی است از انواع آن

Vaio S VJS132X0511S

Vaio S Laptop VJS131X0121B

Vaio Z Flip

FIT SVF15213 CX

VAIO Fit SVF15213CX

خریدی مطمئن را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد تجربه کنید.

اگر به دنبال عملکرد عالی هستید مدل Vaio S VJS132X0511S را انتخاب کنید  صفحه نمایش 13.3 اینچی و رزولوشن Full HD از ویژگی های آن است.خرید لپ تاپ قسطی در مشهد مطمئن ترین انتخاب شما.

از مزایای برند سونی (وایو) پردازنده بسیار قوی و وزن سبک آن است  و از معایب آن طراحی کوچک تاچ پد و عدم وجود تاچ اسکرین می باشد. با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد این برند را براحتی و در کوتاه ترین زمان از آن خود کنید.

شما می توانید آن را با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد خرداری کنید .

 

لپ تاپ ریزر

ریزر یک شرکت امریکایی می باشد که در سال 2005 شرکت خود را تاسیس کرد و به ساخت لوازم الکترونیکی و سخت افزاری پرداخته است بیشتر فعالیت این شرکت در زمینه ی لپ تاپ های گیمینگ می باشد. خریدی خاطره انگیز با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد. انواع آن عبارت اند از:

Razer BLADE PRO 17 Core i7 10875H

16GB-512SSD-8GB 2070 Full HD

 

Razer Blade 15 Base-i7 10750H-16GB-512SSD-6GB 2060

 

Razer Blade 15 Base Core i7-10875H 16GB-512GB SSD-6GB RTX2060 -FHD-Non Touch

 

Blade 15 Advanced Razer i7 10875H-16GB-512SSD-8GB 2070 Super

 

RAZER blade stealth 15 i7 10750H 16GB-512GB-6GB RTX 2060 Full HD

 

Razer Blade 15 Base- i7 10750H-16GB-512SSD-8GB 2070

 

Razer Blade Stealth 13-Core i7 1065G7-16GB-512SSD-4GB 1650

 

Razer Blade Stealth 13-Core i7 1165G7-16GB-512SSD-4GB 1650TI FHD NON TOUCH

این مدل از لپ تاپ  انتخاب بسیار مناسبی برای گیمرهایی است که قصد دارند بازی های سنگین را اجرا کنند.خرید لپ تاپ قسطی در مشهد سریع و آسان.

از مزایای این برند پردازنده بسیار قوی آن است

ارزش خرید بسیار بالا سخت افزاری قدرتمند پشتیبانی از فرمان های چند لمسی ساخت و طراحی فوق العاده. باخرید لپ تاپ قسطی در مشهد لپ تاپ ریزر را می توانید مورد استفاده خود قرار دهید.

 

از آنجایی که قیمت این برند کمی بالاس شما می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در مشهد  انواع این مدل را تهیه کنید.

تاپ

کلام آخر ونتیجه

لپ تاپ و تکنولوژی  امروزه نقش اساسی در زندگی ما دارد از این رو در اختیار داشتن لپ تاپ نیاز ضروری بنظر می رسد. با مطالعه ی این بحث امیدواریم به شما کمک کرده باشیم که با توجه به نیاز خود و مزایا ومعایب هرکدام از لپ تاپ ها مدل مورد نظر خود را خریداری کنید و از آن لذت ببرید.از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم همچنین با مراجعه به فروشگاه هایپر 724 به خرید لپ تاپ قسطی در مشهد بپردازید و از مدل ها دیدن فرمایید.