خرید گوشی اپل قسطی
خرید گوشی اپل قسطی

خرید گوشی اپل قسطی

برای تهیه ی یک گوشی موبایل، بهتر است ابتدا قبل از خرید به میزان بودجه، نیاز های خود به موبایل و امکانات هر گوشی توجه و آن ها را بررسی کرد.

ویژگی و مشخصات منحصر به فرد گوشی های اپل:
در این مطلب تصمیم داریم درباره قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر انواع گوشی های اپل و خرید گوشی اپل قسطی صحبت کنیم، بنابراین در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا با اطمینان خاطر گوشی مورد علاقه ی خود را خریداری کنیم.

– هماهنگی بسیار زیاد بین سخت افزار و نرم افزار:

ویژگی جدیدی توسط دو آیفون 6 اس و 6 اس پلاس معرفی شد که هیچ گوشی اندرویدی نتوانسته بود آن را تا به آن موقع  کپی کند. تکنولوژی لمس سه بعدی می تواند فشار را به خوبی درک کند و دسترسی‌های سریع را در اختیار کاربران قرار می دهد و و برای آن به اندازه کافی هوشمند می باشد. شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

خرید گوشی اپل قسطی

– تصاویر زنده یا Live Photos

گوشی‌های آیفون به تولید عکس‌هایی بی نظیر معروف هستند و این ویژگی نسل به نسل در آنها پیشرفت می کند. آیفون 6 اس و 6 اس پلاس مجهز به یک لنز 12 مگاپیکسلی هستند که آنها را قادر به گرفتن ویدیوهایی با وضوح 4K می کند.
دوربین گوشی‌های جدید اپل نه تنها از لحاظ وضوح تصویر پیشرفت‌ کرده است، بلکه رنگ‌هایی با کیفیت بیشتر و زنده تری را نیز ارائه می‌دهد. این لنز دوربین در محصول 4 اینچی جدید اپل به نام آیفون SE نیز به کار رفته است.
شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

خرید گوشی اپل قسطی

می توان گفت یکی از بهترین ویژگی‌های دوربین آیفون قابلیت تهیه تصاویر زنده یا Live Photos است. این ویژگی به کاربر این اختیار را می دهد که چند ثانیه قبل از گرفتن عکس را به صورت ویدیویی مشاهده کند. البته عده ای ادعا می کنند که برخی از گوشی‌های اندرویدی نیز تقریبا از این ویژگی برخوردارند، اما در پاسخ باید گفت تصاویر زنده آیفون بسیار حرفه‌ای تر هستند به طوری که فیسبوک و Tumblr نیز از آن پشتیبانی می‌کنند و شما می توانید تصاویر زنده ی خود را در آنها به اشتراک بگذارید.
شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

 

– خصوصیات بسیار ساده:

اگرچه سازندگان و طراحان تلفن‌های اندرویدی وعده‌ی ساخت گوشی‌هایی با فضای کاربری ساده را می‌دهند اما آیفون را بهترین گزینه در این مورد می توان به شمار برد.
در این دستگاه‌ها هیچ صفحه ی جداگانه‌ ای برای دسترسی به اپلیکیشن‌ هایتان وجود ندارد، پس شما می توانید به سرعت فقط با روشن کردن صفحه تلفنتان به آنها دسترسی داشته باشید. شاید خیلی‌ها از عدم ایجاد تغییرات عمده در مرور زمان این سیستم عامل انتقاد کنند و آن را را یکی از ایرادات این دستگاه‌ها بدانند، اما بسیاری هم قابلیت‌های آی او اس را به اندروید ترجیح می‌دهند. البته اپل پیشرفت‌هایی را نیز حاصل نموده است.
شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

به عنوان مثال می‌توان از عرضه دستیار صوتی سیری و مرکز کنترل نام برد که بیانگر این نکته است که همه چیز هم صفحه نمایش گوشی نیست. در بروزرسانی‌های اخیر اپل قدرت سیری بیش از پیش افزایش یافته است تا کاربران بتوانند تجربیات جدیدی را از استفاده ی آیفونشان داشته باشند.

خرید گوشی اپل قسطی

– دسترسی سریع به بروزرسانی‌های آی او اس:

تاخیر سازندگان سیستم عامل اندروید در عرضه ی بروز رسانی جدید، تبدیل به یکی از معضلات کاربران گوشی های اندرویدی شده است. در حالی که 5 ماه از عرضه جدید ترین نسخه ی سیستم عامل گوگل، اندروید مارشمالو می‌گذرد هنوز ما این بروزرسانی تنها روی ⅔  درصد از کل دستگاه‌های اندرویدی نصب و اجرا شده است.  با این حال واضح است که آخرین نسخه ی آی او اس یعنی IOS 9 روی بیش از 80 درصد دستگاه‌های اپل نصب شده است.
خرید گوشی اپل قسطیاکثر محصولات کمپانی های سازنده ی گوشی نظیر سامسونگ، ال و اچ تی سی به غیر از گوشی‌های نکسوس گوگل، با این مشکل روبرو هستند. شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.
اغلب گوشی‌های تازه وارد به بازار و آخرین پرچمداران اندروید تازه ترین نسخه ی این سیستم عامل را دریافت می‌کنند که این ممکن است موجب نارضایتی بسیاری از کاربران گوشی‌های قدیمی تر شود.

 

– عرضه ی بهترین اپلیکیشن‌ها ابتدا برای iOS :

فروشگاه برنامه های دو سیستم عامل iOS و اندروید هرکدام حدودا دارای یک میلیون اپلیکیشن مختلف هستند. اما این نکته قابل انکار نیست که آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی بستر محبوب تری برای توسعه دهندگان بزرگ است.
به عنوان مثال می‌توان اشاره کرد که اپلیکیشن محبوبی مانند نتفلیکس برای نخستین بار در اپ استور اپل قابل بارگیری بود و پس از گذشت مدتی در دسترس گوشی‌های اندرویدی قرار گرفت.
همچنین از معروف ترین این اپلیکیشن ها می‌توان از شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام نام برد. نسخه اندرویدی اینستاگرام پس از 2 ساله شدن نسخه ی آی او اس عرضه شد.
یکی از مهمترین دلایل برتری آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی همین جایگاه مهمش نزد توسعه دهندگان محسوب می شود. شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

– نبود اپلیکیشن‌های باد کرده یا Bloatware در آیفون‌ها:

بسیاری از صاحبان تازه کار گوشی‌های اندرویدی از وجود Bloatware و نحوه پاک کردن آنها از گوشی جدیدشان آشنایی ندارند و این نکته ی خوبی نیست. نرم افزارهای باد کرده یا Bloatware برنامه‌هایی هستند که توسط سازندگان گوشی‌ها در تلفن شما به صورت پیشفرض نصب شده و شما حتی اختیار حذف آنها را پیدا نخواهید کرد.
هرچند که در این میان سازندگانی مثل سامسونگ این اپلیکیشن‌ها را درون یک پوشه قرار داده اند اما این برای عدم توانایی کاربران جهت پاک کردن بی دردسر آنها پاسخ قانع کننده ای نیست.
هرچند در آیفون نیز چنین اپلیکیشن‌هایی وجود دارند اما الزاما نمی‌توان به آنها Bloatware گفت. چرا که این اپلیکیشن‌ها کارایی‌های مخصوص خودشان را دارند.
مانند اپلیکیشن Apple Watch که مخصوص سینک کردن ساعت و آیفون است. بیشتر دیده شدن حقوق کاربری می تواند یکی از دلایل مهم برتری آیفون نسبت به اندروید باشد.
شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

– عملکرد عالی با مک:

اگر از کارکردن با سیستم مک خودتان خسته شده اید، ممکن است ندانید که می‌توان با همگام سازی مک با آیفونتان استفاده‌های جدیدی نیز داشته باشید.

خرید گوشی اپل قسطی

مثلا قادر خواهید بود با مک بوک خود پیام‌های متنی ارسال کرده و یا تماس‌های صوتی برقرار کنید. همچنین با توجه به فضای ابری اختصاصی اپل به نام iCloud، می‌توانید تصاویر، موسیقی ها، نوشته‌ها و اسناد موجود در آیفونتان را در سیستم مک خود نیز مشاهده کنید. شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

– اپل پی:

در مقایسه بین دو سیستم پرداختی اپل پی و سامسونگ، می‌ شود گفت اپل موفق تر از رقیب کره‌ای اش عمل کرده است. این سیستم پرداختی محبوبیت زیادی نزد کاربران دارد و در اکثر کشور‌های پیشرفته صنعتی نیز مورد استفاده واقع شده است. شما تنها با استفاده از آیفونتان می توانید پرداخت‌های بین بانکی انجام دهید. برای انجام این کار حتی احتیاجی به رمز عبور نخواهید داشت، چرا که سنسور تاچ آیدی آیفون میزبان بخش امنیتی اپل شده است. شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

خرید گوشی اپل قسطی

– اشتراک گذاری خانوادگی:

قابلیت “اشتراک گذاری خانوادگی” به شما این امکان را می دهد که محتوای مختلف خریداری شده از اپ استور و آیتونز مانند اپلیکیشن ها، کتاب های الکترونیک و… را با 6 نفر از اعضای خانواده خود که دارای آیفون هستند به اشتراک بگذارید.
این ویژگی یکی از امتیازات مثبت گوشی‌های هوشمند اپل است که هنوز گوگل نتوانسته چیزی شبیه به این را در گوشی‌های خودش اجرا کند. شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

 

– بهترین پشتیبانی و کمک رسانی:

هنگامی که شما یک گوشی اندرویدی خریداری می‌کنید، مکان واحدی برای کمک گرفتن در اختیارتان نیست، چرا که کمپانی‌های متنوعی عرضه کننده ی گوشی‌های اندرویدی هستند.
اما اگر کاربران آیفون نیاز به کمک داشته باشند، می‌توانند سریعا به وبسایت اپل مراجعه کرده و از طریق چت آنلاین از کارشناسان این کمپانی درخواست پشتیبانی کنند.
شاید این مسئله دلیل محکمی برای برتری آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی نباشد، اما در آسودگی خاطر کاربران بسیار موثر است. شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

یکی از سوال هایی که باید پیش از خرید گوشی موبایل از خود پرسید این است که کدام سیستم‌عامل  برای  ما بهتر است؟ iOS یا Android؟

سیستم‌عامل (iOS)  سیستم عاملی است که توسط شرکت اپل به بازار عرضه شده است. این سیستم عامل فقط روی گوشی‌ها و محصولات دیجیتال و الکترونیک اپل قابل استفاده است.
خرید گوشی اپل قسطیبه‌ روزرسانی‌های جدید iOS هر ساله منتشر می‌شود، و ممکن است برخی از آیفون‌های قدیمی تر  فقط نسخه‌های قدیمی‌ را اجرا کنند. به همین خاطر پس از گذشت چند سال گوشی های قدیمی شرکت اپل به نسخه‌های جدید این سیستم‌ عامل دسترسی ندارند. شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.
سیستم‌ عامل اندروید توسط گوگل طراحی شده و از سوی طیف گسترده ای از تولیدکنندگان قدیمی و بزرگ گوشی موبایل از جمله سامسونگ، هواوی و شیائومی گرفته تا برند های جدید در حال رشد مانند وان پلاس و آنر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کار با اندروید معمولا آسان تر و قابل تنظیم است و دسترسی به طیف وسیعی از نرم افزار‌ها، بازی‌ها و اپلیکیشن ‌های موجود در فروشگاه Google Play را فراهم می‌کند.
همچنین انواع گوناگون و متعددی از گوشی های اندرویدی برای انتخاب با هر میزان بودجه‌ای در بازار موجود است، منتها سیستم عامل اندروید کمی نسبت به گوشی‌های اپل در معرض حمله ی بیشتری قرار دارد و گوشی‌های موبایل اپل که به همان آیفون معروف هستند، از امنیت بیشتری برخوردارند. شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید گوشی اپل قسطی خریدی خوش را تجربه کنید.

خرید گوشی اپل قسطی
از دیگر پرسش هایی که هنگام خرید گوشی مطرح می شود این است که گوشی مورد نظر باید به چه اندازه باشد؟
گوشی‌های هوشمند به تدریج اندازه های بزرگ تری پیدا می کنند و جدیدترین مدل‌های گوشی از 5.5 تا 6 اینچ یا بیشتر اندازه دارند. با اینکه تلفن‌های بزرگتر برای تماشای فیلم و وبگردی بسیار مناسب اند، اما برای همه ی افراد این قاعده صدق نمی کند. راحت در دست گرفتن گوشی موبایل امری بسیار مهم است، به این دلیل تلفن همراه باید با توجه به اندازه ی متناسب با سلیقه ی شخص خریداری شود.
شما مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید گوشی اپل قسطی دارید به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید و با ثبت محصول مورد نظر، آن را در مدت زمان بسیار کمی درب منزل خود تحویل بگیرید.