خرید گوشی هواوی اقساطی
خرید گوشی هواوی اقساطی

خرید گوشی هواوی اقساطی

کمپانی چینی هواوی توسط فردی به نام Ren Zhengfei  در سال 1987 تاسیس شد. به دنبال ایجاد تحریم ها، گوشی های جدید هواوی امکان دسترسی به اپلیکیشن ها و برنامه های مایکروسافت و گوگل را از دست دادند اما با این وجود انتخاب طرفداران پروپاقرص این گوشی های همراه هوشمند به دلیل قیمت مناسب این گوشی ها و در عین حال برخورداری از کیفیت بالا، همچنان گوشی این کمپانی است و در خرید تلفن همراه، شرکت هواوی را بر رقبای هم رده اش ترجیح می دهند.

خرید گوشی هواوی اقساطیاگر قصد خرید گوشی هواوی اقساطی به صورت اینترنتی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه اینترنتی ما نیز دیدن کنید. در ادامه  برای کمک به شما در خرید گوشی هواوی اقساطی، شما را به طور مختصر با انواع گوشی های هوآوی آشنا خواهیم کرد.

 

 

 

انواع سری گوشی های هواوی:

این کمپانی گوشی های خود را در سری های مختلفی که هر یک از آنها دارای مشخصات خاص خود هستند، روانه ی بازار کرده است که انواع آن در فروشگاه ما موجود است و برای خرید گوشی هواوی اقساطی به فروشگاه ما سر بزنید.

در حال حاضر سری های موجود در بازار به شرح زیر است :

  • سری P
  • سری Y
  • سری Mate
  • سری NOVA

 

سری P :

از برجسته ترین سری گوشی های تولید شده توسط این کمپانی، گوشی های سری P هستند. در روند ساخت و تولید این سری گوشی ها هوآوی تمرکز خود روی تقویت و ارتقا دوربین این گوشی ها گذاشت و در نتیجه موفق شد توجه علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری با گوشی موبایل را به خودش جلب کند و و نزد آنان محبوبیت کسب کند. با خرید گوشی هواوی اقساطی از فروشگاه ما از دوربین فوق العاده ی این گوشی ها بهره مند شوید.

سال 2016 این کمپانی همکاری اش را کمپانی آلمانی Leica را آغاز نموده و و گوشی مدل Huawei P9 را رونمایی کرد. این همکاری باعث پیشرفت این گوشی ها بین لنزهای موجود شد.

 

ویژگی های اختصاصی پرچمداران سری P:

این سری از گوشی های تولید هوآوی جزء پرچمداران محصولات این کمپانی به شمار می رود و به همین علت از قیمت های بالاتری نسبت به گوشی های سطح متوسط برخوردارند. با توجه به این مسئله، توصیه ی ما به شما مشتریان ارجمند خرید گوشی هواوی اقساطی است تا لذت استفاده ی این گوشی های با کیفیت را از دست ندهید.

مهم ترین قابلیت های این گوشی ها بدین شرح است :

  • قدرت دوربین فوق العاده با استفاده از لنز های با کیفیت
  • عمر طولانی باتری
  • سخت افزار قدرتمند
  • شارژدهی با سریع

 

سری Y:

خانواده ی Y درواقع گوشی های اقتصادی این شرکت هستند که بسیار متنوع و دارای مدل های مختلف و قابلیت های منحصر به فرد خود می باشند و این تنوع و قیمت به افراد این امکان را می دهد که با توجه به بودجه ی خود و انتظاراتشان از یک گوشی، مدل دلخواه خود را انتخاب کنند. علاوه بر این، شما می توانید دامنه ی انتخاب خود را با خرید گوشی هواوی اقساطی نیز گسترش دهید و دیگر دغدغه ی محدودیت بودجه و مدل مناسب را نداشته باشید.

همچنین اگر به فکر خرید گوشی دانش آموزی مقرون به صرفه هستید، خرید گوشی هواوی اقساطی به خصوص سری Y گزینه ی مناسبی برای شماست.

از بهترین ویژگی های این گوشی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب
  • تنوع مدل ها
  • کیفیت مناسب دوربین
  • طراحی زیبا
  • سی پی یو ی مناسب
  • عمر بالای باتری

 

سری Mate :

از دیگر گزینه های مناسب خرید گوشی هواوی اقساطی، سری Mate است. این سری که از پرچمداران این کمپانی ست به راحتی توانست با گوشی های رده بالای بازار مثل گوشی های سامسونگ، اپل، شیائومی و … رقابت کند و در سال 2013 دوباره توجه زیادی جلب کند و باعث سر وصدای زیادی شود. با خرید گوشی هواوی اقساطی از فروشگاه ما تجربه ی استفاده از این گوشی ها را از دست ندهید.

این برند در طراحی لپ تاپ های این سری از محصولاتش حساسیت زیادی به خرج داد و در سال 2016 با همکاری مجددش با برند آلمانی  Leica از لنز های تولید این کمپانی در سری Mate نیز مثل سری p بهره ببرد. از مهم ترین ویژگی های این سری می توان از دوربین با کیفیت بالا و شارژ شدن شدن سریع آن و البته داشتن پردازنده ی قوی نام برد. این پرچمداران نیز گزینه ی مناسبی برای خرید گوشی هواوی اقساطی هستند.

 

سری نوا:

Buy Huawei phone in installments 3سری نوا در دسته ی تولیدات میان رده ی برند هوآوی قرار می گیرد. با معرفی گوشی های نوا در سال 2016 این برند افراد زیادی را به خرید گوشی های نوا مشتاق کرد، چرا که سری نوا هم با توجه به قیمت مناسبی که داشت دارای قابلیت های خاصی بود که سبب شد، این گوشی ها از رقبای خود در بازار برتر باشند. در خرید گوشی هواوی اقساطی بهتر است، سری نوا نیز بررسی شود، زیرا همانند تبلت های هواوی طرفداران زیادی پیدا کرد.

 

هنگام خرید گوشی هواوی اقساطی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چند مورد از توصیه های ما در زمان خرید گوشی هواوی اقساطی که در مورد مهم ترین عوامل موثر در قیمت گوشی هستند،  موارد زیر است. چه تصمیم خرید گوشی هواوی اقساطی را دارید چه نه، بهتر است به این موارد توجه کنید :

گارانتی:

هرگز سمت گوشی های بدون ضمانت و کارت گارانتی نروید. وجود کارت گارانتی برای اطمینان شما از محصول خریداری شده است شما باید در انتخاب فروشگاه احتیاط کنید. فروشگاه اینترنتی ما نیز به کالای مورد نظر شما را برایتان ضمانت می کند و به شما نوید یک خرید مطمئن را می دهد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید گوشی هواوی اقساطی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و خریدی خوش را تجربه کنید.

پردازنده یا سی پی یو:

قدرت سی پی یو نقشی اساسی را در عملکرد گوشی هوشمند شما ایفا می کند. بنابراین توجه به قدرت سی پی یو هنگام خرید بسیار ضروری است. برای داشتن گوشی هوآوی با عملکرد خوب باید گوشی های با پردازنده ی قوی را با تناسب به بودجه ی خود انتخاب کنید.

اگر بودجه ی شما کفاف سی پی یوی دلخواهتان را نمی دهد، می توانید با خرید گوشی هواوی اقساطی از عملکرد عالی و سریع گوشی خود لذت ببرید و خرید گوشی هواوی اقساطی بهترین گزینه برای شماست. همچنین در هنگام خرید گوشی هواوی اقساطی، برای انتخاب مدل پردازنده دست شما باز است.

طول عمر باتری:

از آنجایی که گوشی های هوشمند تقریبا همیشه همراه ما هستند و از آن ها استفاده ی دائمی داریم، طول عمر بالای باتری گوشی قطعا از مهم ترین مشخصه هایی است که هنگام خرید باید به آن دقت کرد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید گوشی هواوی اقساطی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و خریدی خوش را تجربه کنید.

حافظه داخلی:

میزان حافظه ی داخلی فاکتوری مهم در تعیین قیمت گوشی های هوشمند محسوب می شود. متاسفانه با بالا رفتن این حافظه قیمت گوشی ها نیز بالا می رود. مثلا قیمت گوشی سامسونگ و اپل با حافظه داخلی بالا، گران تر از یک گوشی با مشخصات مشابه ولی حافظه ی کمتر است.

خرید گوشی هواوی اقساطی

حافظه داخلی بالا در بهبود و سرعت عملکرد گوشی بسیار مهم است. خبر خوب اینکه با خرید گوشی هواوی اقساطی از فروشگاه ما می توانید گوشی با حافظه داخلی بالا و عملکرد عالی خریداری کنید.

کیفیت صفحه ‌نمایش:

نمایش رنگ ها، وضوح و کیفیت تصاویر و نوع صفحه ی نمایش از مهمترین مشخصات هنگام خرید گوشی است. نوع صفحه نمایش نیز در قیمت گوشی تاثیرگذار است و برای داشتن یک گوشی با صفحه نمایش با کیفیت بالا، مثل گوشی های هواوی با نمایشگر OLED، خرید گوشی هواوی اقساطی راه حل مناسبی است. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید گوشی هواوی اقساطی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و خریدی خوش را تجربه کنید.

 

حافظه خارجی:

استفاده از یک حافظه ی خارجی علاوه بر حافظه ی داخلی گوشی، برای بسیاری از افراد خوشایند است و آنها را از شر پیغام ” حافظه پر شده است” خلاص می کند. گاهی تمام بودجه برای خرید خود گوشی صرف می شود و به لوازم جانبی نمی رسد. شما می توانید با خرید گوشی هوآوی اقساطی با خیال آسوده لوازم جانبی مورد نظرتان را تهیه نمایید.

کیفیت دوربین:

کیفیت دوربین و ثبت لحظات زندگی چه به صورت فیلم و چه عکس از موارد مهم در تولید گوشی های جدید کمپانی هواوی است به همین دلیل با هر آپدیت مدل گوشی های هواوی دوربین آن ها نیز ارتقا می یابد. خرید یک گوشی با دوربین قوی می تواند شما را از خرید دوربین عکاسی بی نیاز سازد. تهیه ی گوشی مدل بالایی که در همه ی زمینه ها قدرتمند باشد ممکن است کمی دشوار باشد. در چنین وضعیتی خرید گوشی هواوی اقساطی به شما کمک می کند.

کیفیت صدا:

در مدل های جدید این گوشی ها دیگر علاوه بر بلندگو های فوقانی از صفحه نمایش آن انتشار صدای الکترومغناطیس را تجربه خواهید کرد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید گوشی هواوی اقساطی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و خریدی خوش را تجربه کنید.

رنگ بندی:

تنوع رنگ مدل های مختلف گوشی های هوآوی تلفن شما را خاص می کند و از رنگ گوشی خود خسته نخواهید شد.

دلیل تمایز گوشی های هواوی با دیگر برند ها چیست؟

بزرگترین تفاوت گوشی‌های هواوی با سایر برند ها، عدم دسترسی هواوی به برنامه های گوگل است. همین دلیل باعث می شود بسیاری از مصرف کنندگان انتخاب دیگری داشته باشند. با این وجود، سه ویژگی در گوشی‌های هواوی وجود دارد که دلیل اصلی تفاوت آن ها با رقباست:

دوربین منحصر به فرد هواوی:

هواوی با مجهز کردن تمامی گوشی های تولید به یک دوربین عالی، محبوبیت خود را بالا برده است. چه بودجه سری P یا Mate ( هرچند با خرید گوشی هواوی اقساطی به راحتی می توانید از این سری ها خریداری نمایید) چه برای سری Nova یا Y ؛ مطمئن خواهید بود که دوربین گوشی شما انتظاراتتان و حتی فراتر را برآورده می‌کند.

جالب توجه است که هر ساله به عنوان بهترین گوشی های اندرویدی گروهی از گوشی ها معرفی می‌شوند. از سال 2015 به بعد، هر سال یکی از گوشی‌های هواوی به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین انتخاب شده و یا رتبه دوم را کسب کرده است. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید گوشی هواوی اقساطی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و خریدی خوش را تجربه کنید.

البته این به آن معنا نیست که سایر مارک‌ها دوربین خوبی نداشته باشند. سامسونگ و اپل و بسیاری از کمپانی های دیگر نیز از دوربین های بسیار خوبی برخوردارند اما دلیل برتری هواوی بر رقبا این است که دوربین عالی را به عنوان اولویت اصلی در ساخت گوشی در نظر می گیرد.

سخت افزار اختصاصی:

به غیر از اپل، تعداد بسیار کمی از برندها، توانایی تولید سخت افزارهای گوشی‌های خود را دارند.

خرید گوشی هواوی اقساطیهواوی توانایی تولید سی پی یو و پردازنده گرافیکی اختصاصی برای گوشی‌ها و سایر محصولاتش را دارد. این امر باعث می شود سخت افزار موجود در گوشی‌های هوآوی با برنامه‌های آن هماهنگ تر کار کند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید گوشی هواوی اقساطی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و خریدی خوش را تجربه کنید. هماهنگی سخت با گوشی و در نتیجه پایین آمدن کارایی گوشی جنبه ی منفی استفاده از سخت افزار های دیگر سایر شرکت هاست.
خوشبختانه هواوی از پردازنده اختصاصی خودش یعنی “Kirin” استفاده می کند توانایی رقابت با مارک های در دنیا را دارد.

اتصال گجت های هوآوی با گوشی هواوی:

هواوی علاوه بر تلفن های هوشمند، بسیاری از لوازم الکترونیکی مختلف نیز تولید می کند. با الهام از اپل بین همه دستگاه‌های خود ارتباط آسان برقرار می کند. با خرید گوشی هواوی اقساطی به راحتی می‌توانید به لپ تاپ هواوی به صورت بی‌سیم متصل شوید.

یکی از دلایل وفاداری طرفداران این برند مثل برند اپل همین نوع ارتباط است. با تجربه ی بی نظیر اتصال تمام وسایل الکترونیکی تان به یکدیگر، دیگر تمایل به خرید از برند دیگر ندارید.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید گوشی هواوی اقساطی به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید و با ثبت محصولات مورد نظر خود آنها را در مدت زمان بسیار کمی درب منزل خود تحویل بگیرید. با خرید محصولات مورد نظر خود خریدی خوش و تکرار نشدنی را تجربه کنید.