Installment purchase of iPhone
راهنمای جامع خرید قسطی آیفون

Huawei installment purchase

همان‌طور که می‌دانید تلفن‌های همراه آیفون دارای قابلیت‌های زیادی هستند. همین مسئله موجب شده افراد زیادی به خرید آن‌ها تمایل نشان دهند. این تلفن همراه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین تلفن‌ها شناخته می‌شود. اما به دلیل تحریم‌های اقتصادی و کم شدن ارزش ریال، قیمت این تلفن به شدت افزایش پیدا کرده است. به همین علت ممکن است برخی افراد به خرید قسطی  علاقه داشته باشند. از این طریق هم می‌توانید تلفن همراه موردعلاقه‌تان را در دست داشته باشید و هم پولتان به‌یک‌باره از جیبتان خارج نمی‌شود. در ادامه مطلب راهنمایی کامل از خرید اقساطی آیفون را به شما ارائه می‌دهیم.

ویژگی‌های اصلی خرید قسطی تلفن همراه آیفون

این تلفن‌های همراه دارای خصوصیات منحصربه‌فرد زیادی هستند. به‌طوری‌که حتی افرادی که به اندازه کافی پول ندارند اقدام به خرید قسطی آیفون می‌کنند. برنامه‌های این گوشی‌ها تنها از طریق اپ استور امکان دسترسی دارند. کیفیت این برنامه‌ها به شدت بالا است و شما می‌توانید در زمان استفاده از این برنامه‌ها کیفیتی بسیار بالا را لمس کنید.

Installment purchase of iPhone

 

همچنین باید دقت داشته باشید شما نمی‌توانید با استفاده از این تلفن از سایت‌های مختلف دانلود انجام دهید و همین مسئله توانسته به میزان زیادی امکان هک یا ویروسی شدن این تلفن را کاهش داده است. به‌طوری‌که شرکت اپل اعلام کرده هیچ برنامه‌ای برای از بین بردن ویروس در این گوشی‌ها وجود ندارد. زیرا امکان هک یا ویروسی شدن آن‌ها صفر درصد است.  لازم به ذکر است به دلیل اینکه این تلفن همراه به‌عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شود شما نمی‌توانید در همه فروشگاه‌ها اقدام به خرید قسطی  کنید و تنها برخی از فروشگاه‌ها به‌صورت قسطی این تلفن را به شما ارائه می‌دهند.

Huawei installment purchase

 

چگونگی خرید قسطی آیفون

شرایط خرید قسطی آیفون در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است. به‌عنوان نمونه برخی فروشگاه‌ها امکان ارائه گوشی به‌صورت قسطی را ندارند اما در برخی دیگر این امکان وجود دارد. خرید قسطی آیفون در ابتدا به مدل گوشی و قیمت تمام شده آن بستگی دارد. شما باید بر اساس مدلی که انتخاب کرده‌اید و قیمت آن اقدام به پرداخت قسط کنید. شما باید در ابتدا مقداری از هزینه را به صورت نقد به فروشگاه تقدیم کنید. میزان اقساط شما بر اساس پولی که در ابتدا به‌صورت نقدی داده‌اید، تعیین خواهد شد. همچنین این مسئله که می‌خواهید اقساط خود را طی چند ماه تسویه کنید نیز مسئله مهمی است و در مقدار اقساط شما برای خرید  آیفون تأثیر دارد.

خرید قسطی آیفون با ضامن

ضامن به فردی گفته می‌شود که ضمانت حسن انجام کار شما را بر عهده می‌گیرد. برای تلفن‌های همراه آیفون به علت اینکه قیمت بالایی دارند، مسلم است که فروشنده ریسک نکند که تلفن 50 میلیون تومانی را بدون هیچ ضامنی به شما تحویل دهد. در این زمان شما موظف هستید برای خرید قسطی آیفون به فروشگاه موردنظر ضامن ارائه دهید. اما این ضامن می‌تواند در انواع مختلفی باشد. ازجمله ضمانت‌ها می‌توان به ضامن حقیقی، سفته، چک، فیش حقوقی و … اشاره کرد. این ضمانت را فروشگاهی که قصد خرید قسطی آیفون از آن را دارید، تعیین می‌کند. سپس شما موظف هستید ضمانت مورد نیاز فروشگاه را به آن ارائه دهید و از این طریق فروشگاه می‌تواند گوشی را به شما تحویل دهد.

نکات مهم هنگام خرید اقساطی گوشی آیفون

مسئله بسیار مهمی که برای خرید آیفون باید به آن دقت داشته باشید انتخاب مدل تلفن‌های همراه آیفون است. تلفن‌های همراه آیفون دارای مدل‌های متنوعی هستند که به‌صورت سالانه به بازار عرضه می‌شوند. این تلفن‌های همراه در سایزهای مختلف مینی، پرو و ساده وجود دارند. ازجمله این گوشی‌ها می‌توان به آیفون x و آیفون 11 و  12 و 13 و 14 به‌صورت پرومکس اشاره کرد.  شما می‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه‌تان به خرید این تلفن‌ها اقدام کنید.

 

Huawei installment purchase

 

همچنین همان‌طور که مشاهده نموده‌اید رنگ‌های این گوشی‌ها نیز بسیار متنوع است و شما قادر هستید بر اساس سلیقه‌ای که دارید رنگ موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید اما باید دقت داشته باشید که قیمت برخی از رنگ‌ها نسبت به سایر رنگ‌ها بیشتر است. مسئله دیگری که در زمان خرید قسطی آیفون باید به آن دقت داشته باشید ظرفیت این تلفن‌های همراه است. همان‌طور که می‌دانید این تلفن‌ها در ظرفیت‌های مختلف 128، 256، 510 و 1 ترابایت به بازار عرضه شده‌اند. هر چه ظرفیت حافظه گوشی بالاتر و بیشتر باشد شما برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

Installment purchase of iPhone

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم هر چیزی که برای خرید قسطی آیفون لازم بود بدانید را گرداوری کنیم. شما می‌توانید این تلفن همراه را به‌صورت قسطی از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. از این طریق هم پول شما به‌طور کامل خرج نمی‌شود و هم گوشی موردعلاقه‌تان را تهیه کرده‌اید. البته باید دقت داشته باشید که فروشگاه مدنظرتان چه ضامنی نیاز دارد و برای ضمانت از شما چه چیزی می‌خواهد. برخی فروشگاه‌ها فردی را به‌عنوان شخص حقیقی برای ضمانت خرید قسطی آیفون می‌خواهند و برخی دیگر تنها به دریافت چک و سفته بسنده می‌کنند.

Huawei installment purchase

کلمه کلیدی: خرید قسطی آیفون