راهنمای خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14

 

خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14 چگونه است؟ ممکن است شما هم از افرادی باشید که علاقه دارند تلفن‌های کمپانی اپل را مورد استفاده قرار دهند. این تلفن‌ها به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین تلفن‌های همراه در ایران شناخته می‌شوند. قیمت این تلفن‌ها بر اساس مدلی که دارند متفاوت است. همه‌ساله کمپانی اپل تلفن‌های همراه آیفون جدیدی را به بازار ارائه می‌دهد که نسبت به مدل‌های قبلی پیشرفته‌تر و به‌روزتر هستند و بالطبع قیمت بیشتری نیز دارند. شما می‌توانید با استفاده از خرید قسطی آیفون  اقدام به خرید این تلفن‌ها نمایید و کم‌کم هزینه آن را بپردازید. در ادامه قصد معرفی این تلفن‌های همراه و نحوه خرید قسطی آن‌ها را داریم.

Huawei installment purchase

معرفی گوشی‌های آیفون 12 – 13 – 14

پیش از اینکه به خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14 بپردازیم بهتر است شما را با ویژگی‌های این تلفن‌های همراه آشنا کنیم و به شما بگوییم هر یک از این تلفن‌های همراه دارای چه ویژگی‌هایی هستند. این تلفن‌های همراه دارای خصوصیات منحصربه‌فردی هستند که آن‌ها را از سایر رقبا متمایز می‌کند. در ادامه به تفکیک هر یک از تلفن‌های همراه آیفون را به طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد:

Installment purchase guide for iPhone 12-13-14

 

گوشی همراه آیفون 12؛ خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14

این گوشی دارای سه مدل معمولی، پرو و پرو مکس است. بر اساس مدلی که دارد قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. به‌عنوان‌مثال خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14 معمولی ارزان‌تر از خرید مدل‌های پرو و پرومکس است. این تلفن همراه به چیپست‌های جدید و مودم‌های 5G مجهز است. این تلفن نسبت به مدل‌های قبلی دارای بدنه‌ای نازک‌تر و باریک‌تر است. هسته اصلی دوربین این گوشی 12 مگاپیکسلی است که می‌تواند کیفیت را در عکس‌هایتان به رخ همگان بکشد.

Huawei installment purchase

 

گوشی تلفن آیفون 13

برای خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14 بهتر است شما را با گوشی تلفن همراه آیفون 13 آشنا کنیم. این تلفن همراه توسط کمپانی اپل در سال 2021 به بازار جهانی معرفی شد. این گوشی دوربینی بسیار قدرتمند دارد که نسبت به مدل‌های قبلی خود یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌شود. ازلحاظ طراحی ظاهری نیز باید بگوییم این تلفن همراه بسیار زیبا و با ظاهری جذاب و منحصربه‌فرد تولید شده است. این آیفون نیز دارای سه مدل معمولی، پرو، پرومکس است که قیمت‌های متفاوتی دارند.

 گوشی همراه آیفون 14

در این سری از گوشی‌های آیفون، آیفون‌های 14 مینی جای خود را به آیفون‌های مکس داده‌اند. این تلفن‌های همراه بسیار باکیفیت هستند و نسبت به مدل‌های قبلی خود پیشرفته‌تر و به‌روزتر محسوب می‌شوند. این گوشی‌ها دارای سایز بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود هستند و شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون  این تلفن‌های همراه را انتخاب کنید و مطمئن باشید که بهترین انتخاب را داشته‌اید.

 

Huawei installment purchase

 

خرید قسطی آیفون 12 – 13 14

شما می‌توانید با خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14 بدون پرداخت هزینه‌های زیاد صاحب گوشی موردعلاقه‌تان شوید. شما می‌توانید به‌راحتی با قسط‌بندی کردن مبلغ گوشی، هزینه‌های خود را مدیریت کنید. فروش قسطی به شما کمک می‌کند که گزینه قیمت را کنار گذاشته و بدون فکر کردن به آن تلفن همراه موردعلاقه‌تان را خریداری کنید.

در ابتدا برای خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14 می‌توانید مبلغی را به‌عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید. هرچه میزان پیش پرداخت شما بیشتر باشد، قسط‌های شما در ماه‌های آینده کمتر خواهد بود. این به آن معنا است که شما در ابتدا مقداری از مبلغ تلفن همراه را پرداخت ‌نموده‌اید و بقیه هزینه را به صورت اقساطی در ماه‌های آینده پرداخت خواهید کرد. خرید اقساطی به‌عنوان راهی معقول برای پرداخت هزینه‌های سنگین است و به‌این‌علت که گوشی‌های آیفون به‌عنوان کالاهایی لوکس شناخته شده‌اند شما می‌توانید از طریق خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14 مبلغ آن به میزان زیادی هزینه‌های خود را مدیریت کرده و به‌یک‌باره جیب خود را به‌طور کامل خالی نکنید.

دقت داشته باشید فروشگاهی را برای خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14 انتخاب کنید که شرایط سختی جلوی شما نگذارد. این شرایط شامل ضامن، تعداد اقساط و مبلغ آن است. باید دقت داشته باشید که فروشگاهی که انتخاب می‌کنید چه نوع ضمانتی می‌خواهد ضمانت حقیقی یا چک و سفته. این مسئله بسیار مهم است که شما چگونه می‌توانید به فروشگاه ضمانت دهید که اقساطتان را به‌طور کامل پرداخت کنید.

Installment purchase guide for iPhone 12-13-14

 

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم اطلاعاتی درباره نحوه خرید قسطی آیفون به شما ارائه دهیم. همچنین با معرفی جدیدترین تلفن‌های همراه کمپانی اپل تلاش کردیم شما را برای انتخاب مدل مدنظرتان کمک کنیم. زمانی که مدل گوشی را انتخاب کردید بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای شرایط سخت نیست. همچنین دقت داشته باشید تعداد ماه‌های پرداخت اقساط خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14 را طوری انتخاب کنید که در زمان پرداخت هزینه‌ها فشار زیادی به شما وارد نشود و به‌طور کامل جیبتان خالی نشود.

کلمه کلیدی: خرید قسطی آیفون 12 – 13 – 14