فروش ظرفشویی اسنوا
فروش ظرفشویی اسنوا

فروش ظرفشویی اسنوا

مقدمه

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی، انسان ها سعی دارند تا جایی که امکان دارد در انجام امور از تکنولوژی کمک بگیرند. در این راستا، محصولات الکترونیکی زیادی در زمینه های مختلف تولید می شود که یکی از این محصولات نسبتا جدید در حوزه لوازم خانگی، ماشین ظرفشویی است. در حال حاضر در آشپزخانه های بسیاری یک ماشین ظرفشویی دیده می شود که وظیفه شستن ظروف خانه را بر عهده دارد.

استفاده از ماشین ظرفشویی مزایای بسیاری دارد. مهم ترین آن صرفه جویی وقت و انرژی افراد است. صرفه جویی آب و تمیزی عالی ظروف از موارد دیگر مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی می باشد. سال هاست که خانواده های ایرانی نیز به استفاده از ماشین ظرفشویی روی آورده اند و بازار ماشین های ظرفشویی داغ است و برند های مختلف در حال رقابت با یکدیگر هستند که هر کدام از محصولات آنها ویژگی های خاص خود را دارند.

حمایت از تولید داخلی یک اصل اساسی در همه کشورهای مختلف جهان است زیرا عامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی کشور هاست. این مسئله در دستور کار دولت‌های مختلف قرار گرفته است، در ایران نیز حمایت از کالای ایرانی، کلید موفقیت و رشد اقتصاد ایران است و برای رشد و بهبودی مردم ایران ضروری می باشد. متاسفانه در ایران دید مردم نسبت کالای داخلی کمی با منفی نگری همراه است. اما با کمی تحقیق سطحی نیز می توان به راحتی دریافت کالای ساخت ایران مخصوصا در زمینه لوازم بسیار قوی است و با توجه به صرفه بودنشان، به برخی کالاهای تولید خارج نیز برتری دارند. مانند برند اسنوا که در فروش ظرفشویی اسنوا از رقیبان داخلی و خارجی خود پیشی گرفته است و فروش ظرفشویی اسنوا هم اکنون آمار بیشتری نسبت به محصولات دیگر برند ها دارد.

لوازم خانگی اسنوا

اسنوا یکی از بهترین برند های ایرانی و محبوب ترین آن هاست. وازه اسنوا در واقع مخفف عبارت” ارکان ساختار نوین ایرانیان” می باشد، ای عبارت بیانگر آن است چقدر کالای مصرفی و شان منزلت ایرانیان برای مدیران اسنوا اهمیت داشته و اولویت اصلی آنان در تولید لوازم خانگی است. این برند سال 84 تاسیس شده اما اصالت و قدرت آن هم اکنون بسیار بیشتر از دیگر برند های ایرانی است و در فروش ظرفشویی اسنوا گوی سبقت را از میدان ربوده است.

فروش ظرفشویی اسنوا

حتما این سوال برایتان ایجاد می شود که چرا آمار فروش ظرفشویی اسنوا از برند های دیگر بالاتر است و برتری ماشین ظرفشویی اسنوا نسبت به دیگر برند ها چیست؟ محصول تولید این برند دارای چه ویژگی هایی است که باعث افزایش روزافزون فروش ظرفشویی اسنوا شده است؟

در ادامه ی این مطلب دلایل برتری این برند در فروش ظرفشویی اسنوا را برای شما شرح خواهیم داد.

فروش ظرفشویی اسنوا، در جایگاه اول:

برند اسنوا در فروش ظرفشویی اسنوا موفقیت چشمگیری دارد و هم اکنون یکه تاز بازار در فروش ظرفشویی اسنوا است. و اما چرا آمار فروش ظرفشویی اسنوا این چنین بالاست؟

در فروش ظرفشویی اسنوا عملکردی بی نظیر داشته است، به دلیل برخورداری ماشین های ظرفشویی اسنوا از کیفیت بسیار خوب و قیمت مقرون به صرفه. مواردی که ماشین ظرفشویی های اسنوا را منحصر به فرد ساخته اند و مزایای مخصوص ماشین ظرفشویی اسنوا هستند، بدین شرح است:

قدرت شست و شوی بخار :

قدرت بخار بالا و لکه بری عالی ماشین‌ ظرفشویی اسنوا، این دستگاه ها را تبدیل به بهترین انتخاب برای کسانی که اخیرا قصد خرید ظرفشویی دارند یا می‌خواهند مدل‌های قدیمی‌ ماشین ظرفشویی‌شان را ارتقا دهند، کرده است.

بسیاری از افراد از اینکه باید ظروف را پیش از قرار دادن داخل ماشین آبکشی کنند، راضی نیستند و حتی برخی از آنان از خرید ظرفشویی پشیمان می شوند چرا که آبکشی مقدار زیادی ظرف، و سپس چیدن آن ها در ماشین به اندازه شستن ظروف وقت آنان را می گیرد. ماشین ظرفشویی اسنوا مجهز به به روز تکنولوژی بخارشوی هستند و با خرید ماشین ظرفشویی اسنوا دیگر نیازی به شست‌وشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرفشویی نخواهید داشت.

علاوه بر صرفه جویی وقت،  سیستم بخارشوی بازدهی و صرفه‌جویی چشمگیر و منحصر به فردی در مصرف آب و انرژی دارند.

 

قابلیت های متعدد انواع شست و شو:

مدل ‌های جدید ماشین ظرفشویی اسنوا،  دارای برنامه‌های شست‌وشوی متنوعی هستند، مانند:

برنامه‌ ی شستشوی مقدماتی، شست‌ و شوی ظریف، نرمال و زیاد.

این حالت های مختلف شست وشو کمک شایانی به فرد می کند، به طور مثال سیستم شست‌ و شوی سریع روزانه، مخصوص شستن ظرف‌هایی که اصلا چرب نیستند تعبیه شده است؛ مانند ظرف میوه یا لیوان های نوشیدنی و…

یا مثلا حالت شست و شوی بدون مواد پاک ‌کننده و شوینده نیز برای شستن میوه و سبزی به کار می رود.

لوازم خانگی اسنوا

امکان تنظیم ارتفاع سبد:

وجود قفسه‌های متحرک قابل تنظیم، فضاهای دندانه  ‌دار، کار با ماشین ظرفشویی را راحت و آسان می‌کند. در مدل‌های جدید قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف یا لیوان‌ ها با اندازه ی مختلف وجود دارد. همچنین بالاترین قفسه مخصوص چیدن قاشق و چنگال است که شیاربندی نیز می باشد، البته در برخی مدل‌ها قابلیت خارج نمودن قفسه از ماشین برای افزایش فضا وجود دارد؛ حتی در مواردی می‌توان کل طبقه را خارج کرد.

سنسورهای ضروری:

مدل‌هایی که دارای قابلیت شناسایی میزان کثیفی و حجم ظروف داخل دستگاه هستند، بهترین گزینه برای انتخاب خانواده‌ها هستند؛

فروش ظرفشویی اسنوا زیرا با استفاده از این موارد میزان انرژی ظرفشویی به صورت اتوماتیک تنظیم شده و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. این در حالی است که علاوه بر این سنسورها برخی سازندگان برای کاهش هزینه ‌مصرف‌کنندگان، قابلیتی به نام شست‌ و شوی تاخیری را در تولیدات خود به کار گرفته‌اند که یعنی ماشین ظرفشویی به طور اتوماتیک خارج از ساعات اوج مصرف برق روشن شده و شروع به کار می‌کند.

ماشین ظرفشویی اسنوا تمامی این ویژگی ها را داراست اما در نهایت برخلاف برند های دیگر خارجی وداخلی، فروش ظرفشویی اسنوا را با قیمت مناسب انجام می دهد.

صدای آهسته:

پیشتر گفتیم که در حالت شست‌وشوی تاخیری،  ظرفشویی خارج از ساعات اوج مصرف به صورت خودکار شروع به کار می کند و با کمترین مصرف انرژی، ظروف را می‌شوید. این در حالی است که معمولا ساعات خارج از اوج مصرف یا ساعات اولیه صبح و یا نیمه شب تعیین شده است که افراد معمولا مشغول استراحت هستند. از این رو ظرفشویی های مجهز به عایق صوتی بسیار مناسب می باشند، زیرا ماشین ظرفشویی به دلیل نوع طراحی و عملکردش به جهت تامین فشار آب یا تخلیه و آبگیری سروصدای زیادی ایجاد می‌کند، بنابراین داشتن چنین قابلیتی برای یک ماشین ظرفشویی طلایی است.

 

خدمات پس از فروش ظرفشویی اسنوا:

برند بزرگ اسنوا، دارای 716 شعبه در سراسر کشور است که فروش ظرفشویی اسنوا و دیگر محصولات این برند را انجام می دهند. قیمت مناسب و دسترسی راحت و سریع به نمایندگی های اسنوا فروش ظرفشویی اسنوا را افزایش داده است. این برند توجه ویژه ای به نیاز مشتریان دارد و خدمات پس از فروش ظرفشویی اسنوا را فراموش نکرده است. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش ظرفشویی اسنوا، خیال مشتریان را راحت کرده و در نتیجه در فروش ظرفشویی اسنوا بسیار موفق بوده است.

انواع ظرفشویی اسنوا:

فروش ظرفشویی اسنوا در سه مدل اصلی با شماره‌های 140، 146 و 148 انجام می شود که هر کدام از آنها در سه مدل در روند فروش ظرفشویی اسنوا در بازار به فروش می رسند.

مدل140 :

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-140 یکی از کم مصرف ترین محصولات اسنوا میباشد که طراحی زیبا و چشم نوازی دارد و در مصرف انرژی نیز عملکردی بی نقص دارد.

این مدل ظرفشویی دارای 3 سبد می باشد که یکی از سبد ها مخصوص قاشق و چنگال و کارد است. دو سبد دیگر از جنس استیل ضد زنگ هستند و یکی از آن ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که با این قابلیت می توان ظروف بزرگی مثل قابلمه را داخل این ماشین قرار داد.

فروش ظرفشویی اسنواحالت شستشو ویژه ظرفهای کثیف و بسیار چرب: این قابلیت در ظرفشویی اسنوا ظروف خیلی چرب و کثیف را با فشار بیشتر آب و سیستم پخش مواد شوینده به صورت پرتابی، چربی ها را پاک کرده و اثری از آن ها بر ظروف باقی نمی گذارد. این سیستم با استفاده از سنسورهای تعبیه شده ظروف بسیار چرب را دقیقا مثل شستن با دست، برق می اندازد.

این مدل ماشین ظرفشویی اسنوا دارای حالت ‌های مختلف شستشو می باشد که این برنامه‌ها شامل حالت شستشوی سریع، شستشو خودکار، ظریف، پر قدرت، اقتصادی و برنامه شستشو نیم شور می ‌باشد‌.

قابلیت شست و شوی نیم شور در زمانی که ظروف برای شستشو ظرفیت دستگاه را تکمیل نمی کند می توان از نیمی از ظرفیت دستگاه استفاده کرد و در مصرف آب و انرژی صرفه جویی نمود.

صفحه نمایش این مدل در جلوی آن قرار گرفته و از دکمه های تنظیم شستشو و نمایشگر LED برخوردار است.

مشخصات اصلی این مدل موارد زیر می باشد:

  • قابلیت تاخیر زمانی در برنامه شستشو از 1 الی 24 ساعت
  • دارای نمایشگر LED
  • مجهز به سه سبد مجزا با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • ظرفیت 14 نفره
  • 6 حالت شستشو (سریع 30 دقیقه ای – شستشوی ظرفهای بسیار چرب – شستشوی 1/2 )
  • سبد مخصوص قاشق , چنگال , چاقو و …
  • هر کشو دارای فواره مجزا
  • رتبه انرژی +A و مصرف فقط 16 لیتر آب در هر بار شستشو، آبکشی و خشک کردن
  • سختی گیر آب برای جلوگیری از لکه دار شدن بلور و شیشه بعد از شستشو

فروش ظرفشویی اسنوا مدل 140 در فروشگاه اینترنتی هایپر 724 صورت می گیرد.

لوازم خانگی اسنوا

مدل 146:

مشخصات اصلی این مدل شامل موارد زیر است:

ظرفیت 14 نفره

انواع حالت های شستشو : شستشوی شدید برای ظروف کثیف، شستشوی عادی برای ظروف با کثیفی معمولی، شستشو با حداقل انرژی مخصوص ظروف با کثیفی کم، شستشو یک ساعته برای ظرف نیمه کثیف که زیاد نیاز به خشک کن ندارد، شستشوی سریع ویژه ظروف شیشه ای نظیر لیوان های کریستالی

  • دارای 3 کشو
  • کشو مجزا برای قاشق، چنگال، چاقو و …
  • هر کشو دارای فواره مجزا و مستقل
  • رتبه انرژی +A و مصرف فقط 16 لیتر آب در هر بار شستشو و آبکشی و خشک کردن
  • سختی گیر آب برای جلوگیری از لکه دار شدن بلور و شیشه بعد از شستشو

فروش ظرفشویی اسنوا مدل 146 و 148 در فروشگاه اینترنتی هایپر 724 انجام می شود.

 

 

نکاتی که باید در زمان خرید ماشین ظرفشویی به آنها توجه کرد:

فروش ظرفشویی اسنوا در کجا انجام می شود؟

فروش ظرفشویی اسنوابرند اسنوا دارای 716 شعبه در سراسر کشور می باشد که فروش ظرفشویی اسنوا را انجام می دهند. همچنین فروش ظرفشویی اسنوا ممکن است در مغازه های مربوط به فروش لوازم خانگی نیز انجام شود،. اما خرید ظرفشویی اسنوا از چنین محل هایی مناسب نیست زیرا ممکن است خدمات پس از فروش ظرفشویی اسنوا را به شما ارائه ندهند یا مثلا  در زمان فروش ظرفشویی اسنوا، دستگاه تقلبی را به شما بفروشند. توصیه ی ما این است که تنها از نمایندگی رسمی که فروش ظرفشویی اسنوا را انجام می دهند ماشین ظرفشویی اسنوا را خریداری کنید تا خدمات پس از فروش ظرفشویی اسنوا نیز بهره مند شوید.

 

 

برای شما، ماشین ظرفشویی حدودا چند بار در روز استفاده دارد؟

اگر مطمئنید که به دلایل مختلف در روز چندین بار از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید  توصیه می شود مدلی را خریداری کنید که مجهز به حالت شستشوی سریع باشد و از ویژگی گرمایش حرارتی برای خشک کردن سریع ظروف نیز برخوردار باشد.

 

آیا شما معمولا آشپزی و شیرینی پزی انجام می دهید یا معمولا زیاد مهمانی دارید؟

مدل هایی که دارای قفسه های قابل تنظیم هستند برای چیدن سینی های فر و سینی های پذیرایی مناسب هستند.

لوازم خانگی اسنوا

در شرایط معمولی چه مدت زمانی لازم است تا ماشین ظرفشویی پر شود؟

اگر چند روز زمان لازم است تا ظروف کافی برای تکمیل ظرفیت ماشین ظرفشویی جمع شود، بهتر است مدل هایی را که حالت نیمه شور یا نیمه ظرفیت دارند مناسب شما خواهند بود.

یا برعکس، اگر شما دارای خانواده پر جمعیتی هستید و یا مهمانی های زیادی برپا می کنید، انتخاب یک ماشین ظرفشویی با بیشترین ظرفیت را توصیه می کنیم.

البته توجه کنید که قفسات متحرک و فضای بزرگ برای چیدن ظروف بزرگ تر کمک می کنند تا ظرف های متعددی را در یک نوبت بشویید.