فروش کولر آبی در مشهد
فروش کولر آبی در مشهد

فروش کولر آبی در مشهد:
یکی از مشکلاتی که افراد در فصل تابستان با آن درگیر هستند، وسایل خنک کننده هوا است که یا کیفیت مطلوب را ندارند و یا بسیار گران هستند. در این مطلب تصمیم داریم شما را با یک وسیله خنک کننده هوا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

یکی از وسایل خنک کننده هوا که بسیار طرفدار دارد، کولر آبی است.

فروش کولر آبی در مشهد به عنوان یک دستگاه خنک کننده در مناطقی که دارای درجه حرارت مرطوب، رطوبت نسبی کم و درجه حرارت خشک زیاد می‌باشد، کاربرد بسیار دارد که معمولا اغلب شهرهای ایران دارای همچین آب و هوایی هستند.

فروش کولر آبی در مشهد
کولر آبی را نمی‌توان یک وسیله تهویه مطبوع به شمار آورد به این خاطر که نمی‌توان اثر خنک کنندگی و رطوبت نسبی را کنترل نمود، این دو عامل به درجه حرارت خشک و درجه حرارت مرطوب محیط نصب بستگی دارد.
به این دلیل که این دستگاه از نوع خنک کننده های تبخیری بوده یعنی با بوجود آوردن شرایط تبخیر آب، در فشار ثابت موجب جذب گرما از هوا می شود.

فروش کولر آبی در مشهد از مزایا و معایبی برخوردار است که به برخی از آنها اشاره مختصری می کنیم.
مزایای کولرهای آبی عبارت است از:

– قابل استفاده در بیشتر مناطق ایران
– قیمت بسیار مناسب
– عدم نیاز به سرویس زیاد (هر سال در شروع فصل گرما نیاز به سرویس کولر است.)
در صورت نیاز به فروشگاه فروش کولر آبی در مشهد به سایت ما مراجعه کنید.

همچنین معایب کولرهای آبی عبارتند از:

– مصرف زیاد آب شرب
– عدم کنترل میزان رطوبت هوا
– عدم کنترل درجه‌ هوای محیط
– کانال کشی بسیار کولر آبی

برخی از از کولرهای آبی هستند که در صورت داشتن قیمت مناسب از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و مدام باید در حال تعمیر باشد اما شما می توانید با مراجعه به یکی از بهترین فروشگاه های فروش کولر آبی در مشهد، با کیفیت ترین کولرآبی را خریداری کنید.

 

راهنمای فروش کولر آبی در مشهد
چنانچه مایل هستید، از خنکی دلچسب کولر آبی برای خنک کردن فضای مورد نظر خود استفاده نمایید و به طور دقیق نمی‌دانید که بهتر است از چه نوع کولر آبی استفاده کنید،
فروشندگان ما در فروشگاه هایپر 724 با راهنمای فروش کولر آبی در مشهد، در خدمت مشتریان گرامی هستند تا در خرید خود به مشکل اساسی برخورد نکنند.
یکی از موارد راهنمای فروش کولر آبی در مشهد این است که مشتریان با انواع کولر های آبی آشنا شوند تا کالایی متناسب با خواسته و نیاز خود خریداری کنند، بنابراین در ادامه با انواع کولر آبی آشنا می شویم.
انواع کولر آبی عبارتند از: 1- کولر آبی پرتابل 2- کولر آبی ثابت 3- کولر آبی صنعتی

– کولر آبی پرتابل (متحرک): همانطور که از نام این محصول مشخص است، این کولر آبی قابلیت جابه جایی و پرتابل بودن را دارد.
مخزن این کولر یا به صورت دستی پر می شود و یا قابلیت اتصال مستقیم به شلنگ و شیر آب را دارد.

– کولر آبی ثابت: این کولرآبی طرفداران بسیاری دارد و به دلیل داشتن ابعاد بزرگ بر روی پشت بام یا تراس یا بعضا در حیاط نصب می شود و با استفاده از کانال کشی میتوان از هوای خنک آن بهره مند شد. با راهنمای فروش کولر آبی در مشهد همراه باشید.

 

کولرهای آبی ثابت، از نظر نحوه خنک کنندگی هوا، به دو نوع کلی کولرهای آبی معمولی (با پوشال) و کولرهای آبی سلولزی تقسیم می شوند.

در کولر آبی معمولی، با ریزش آب روی پوشال ها و عبور هوا از میان پوشال های خیس، هوای خنک ایجاد می شود و البته پوشال بعد از مدت کمتر از یک ماه پیوستگی خود را از دست می دهد و خالی شدن پوشال در بعضی نقاط، باعث کاهش راندمان خنک کنندگی در کولرهای آبی می گردد و نیاز است پوشال های آن تعویض شود. با راهنمای فروش کولر آبی در مشهد همراه باشید.

فروش کولر آبی در مشهد

 

– کولر آبی صنعتی:

کولر آبی صنعتی نیز به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات خنک کننده در کارگاه ها و فضاهای با ابعاد بزرگتر از آپارتمانها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

کولرهای آبی صنعتی را می توانند مانند کولر سلولزی دارای پد سلولزی و یا مانند کولرهای سنتی دارای پوشال باشند.
فروشگاه هایپر 724 در راهنمای فروش کولر آبی در مشهد، امکان ارائه مشاوره جهت انتخاب و خرید اینترنتی را برای مشتریان محترم فراهم می کنند.


فروشگاه اینترنتی ما تمامی اطلاعات موردنظر و تصاویر دستگاه های کولر آبی را با نازل ترین قیمت ها جهت مقایسه اقلام و همچنین خرید آسان، خارج از محدوده زمانی و مکانی و به آسان ترین روش ممکن را در اختیار مشتریان محترم قرار داده است تا خریدی تکرار نشدنی را تجربه کنید.

در این نوشته با راهنمای فروش کولر آبی در مشهد همراه شما مشتریان ارجمند بوده ایم.
کولر آبی منزل شما از چه نوعی است؟
آیا از آن راضی هستید و پاسخگوی منزل شما است؟
آیا در موضوعات دیگری به راهنمای فروش کولر آبی در مشهد نیاز دارید؟
در بخش نظرات این پست تجربیات استفاده از کولر آبی خود را با ما به اشتراک بگذارید.