قیمت کولرگازی در مشهد
قیمت کولرگازی در مشهد

قیمت کولرگازی در مشهد
با شروع شدن فصل بهار و تابستان و به دنبال آن با افزایش دمای هوا، بازار خرید و فروش کولر گازی رونق می گیرد.

اینکه در کدام منطقه از کشور عزیزمان زندگی می کنید و چقدر بودجه برای سیستم سرمایشی محل سکونت خود در نظر گرفته اید، نکته بسیار مهمی است.

خوشبختانه کولرگازی ها در انواع و قیمت های گوناگونی تولید و عرضه می شوند

قیمت کولرگازی در مشهد با توجه به نوع برند کولر، تجهیزات، سیستم عملکرد، حداکثر دمای کاری، نوع کولر گازی (پنجره ای، ایستاده، دیواری) و ظرفیت برودتی و… بسیار متفاوت است.

یکی از عوامل تعیین کننده قیمت کولرگازی در مشهد، سیستم عملکرد آن است.
این که کولر گازی توانایی گرم کردن و سرد کردن را داشته باشند، دارای قیمت بالاتری به نسبت یک کولر فقط سرمایشی است.

به این دلیل که در کولر گازی در فصلی از تجهیزات مخصوصی مانند کیت مخصوص و شیر چهار راهه استفاده شده است.

یک نکته بسیار جالب در کولرگازی این است که حداکثر و حداقل دمای کاری کولر گازی را با آب و هوای منطقه  مطابقت می دهند و تاثیر مستقیم در قیمت کولرگازی در مشهد دارد.

گازی
بعضی از مدل های کولر گازی قابلیت کارکرد تا دمای 42 درجه سانتی گراد و برخی دیگر تا دمای 60 درجه سانتی گراد، قابلیت خنک کردن هوا را دارند که این موضوع مربوط به نوع کمپرسور و نوع گاز مصرفی است.
به دستگاه های کولر گازی که قابلیت کارکرد در دمای بالا را دارند، کولر گازی تروپیکال و کولر گازی گرمسیری و یا کولر گازی موتور سنگین گفته می شود که در کشورمان، معمولا در نیمه جنوبی کشور که آب و هوای گرمسیری دارند کاربرد فراوانی دارند.

 

قیمت کولرگازی در مشهدیکی دیگر از عوامل مهمی که در قیمت کولرگازی در مشهد تاثیر بسزایی دارد، نوع کولر گازی است.
انواع کولرگازی که شامل کولر گازی ایستاده، دیواری، پنجره ای، پرتابل و کاستی و… است هر کدام به دلیل عملکرد و کارایی خود، قیمت متفاوتی دارند.
یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت کولرگازی در مشهد، این است که از کدام فروشگاه کالاهای مورد نظر خود مخصوصا کولرگازی را خریداری کنید،
فروشگاه هایپر 724، مناسب ترین قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین امکان اقساطی محصولات هم برای شما وجود دارد، تا شما دوستان گرامی بهترین و لذت بخش ترین خرید را تجربه کنید.

راهنمای خرید کولرگازی در مشهد:

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام گشت و گذار در یک روز گرم تابستان، ناگهان باد خنکی را از داخل یک پاساژ یا مغازه احساس ‌کنید.

در آن لحظه احساس بسیار خوبی پیدا می کنیم و خود را به سمت آن باد خنک سوق می دهیم.

اگرچه تا به امروز بیشترین وظیفه‌ی خنک‌کردن محیط بر عهده‌ی کولرهای آبی بوده،‌ اما دیگر زمان آن رسیده که کولر های گازی جایگزین آن ها شوند. بنابراین با راهنمای خرید کولرگازی در مشهد همراه باشید.

 

کولر گازی یک سیستم مستقل تهویه مطبوع است که علاوه بر تنظیم دما، امکان کاهش رطوبت محیط را هم دارد.

کولر گازی در حالت سرمایش با پایین آوردن دما و رطوبت، هوا را در بازه موردنظر افراد قرار می دهد.

چنانچه می خواهید از خنکی مطبوع و دل انگیز کولر گازی برای خنک کردن فضای مورد نظر خود استفاده نمایید و دقیقا نمی دانید بهتر است از چه نوع کولر گازی، با چه ظرفیت و نکته بسیار مهم این است از چه فروشگاهی خریداری کنید، شما مشتریان گرامی می توانید برای راهنمای خرید کولرگازی در مشهد مدنظر خود با مشاورین ما در حوزه خرید اینترنتی در مشهد تماس بگیرید و مشورت کنید.

قیمت کولرگازی در مشهد– اولین راهنمای خرید کولرگازی در مشهد این است که در انتخاب این محصول باید به موضوع آب و هوا منطقه ی خود توجه کنید. کولر گازی های مناطق معتدل و سردسیر متفاوت تر از دستگاه های گرمسیری هستند.
– گاز مبرد، کمپرسور، سیستم هیت پمپ و… در کولر های گرمسیری یا تروپیکال با کولر های مناطق معتدل متفاوت است.

-یکی دیگر از راهنمای خرید کولرگازی در مشهد، تعیین مدل کولرگازی است که آیا پنجره ای، پرتابل، اسپلیت و… باشد که این موضوع کاملا به فضای نصب دستگاه بستگی دارد.

به عنوان مثال امکان لوله کشی و نصب یونیت خارجی اسپلیت وجود دارد یا خیر،
یا امکان نصب داخل پنجره برای مدل پنجره ای وجود دارد یا نه و
یا اینکه آیا امکان خروج لوله خرطومی هوا در نوع پرتابل وجود دارد یا خیر.
– یکی دیگر از راهنمای خرید کولرگازی در مشهد این است که کولری بخرید که صدای کمتری تولید کند.
اما چطور می‌توان فهمید چه کولری کم‌صداتر است؟ خیلی ساده می‌توان به عدد دسی‌بل (db) کولر دقت کرد، کمتر بودن این شاخص به معنای کم‎صداتر بودن است، این عدد را همه‌ی سازنده‌ها در کاتالوگ محصولات خود عنوان می‌کنند.

گازی

یکی دیگر از راهنمای خرید کولرگازی در مشهد این است که شما کولرگازی چند هزار نیاز دارید، برای انتخاب ظرفیت باید به چند فاکتور مهم توجه شود:

نوع محیط (ویلایی، آپارتمانی، دوبلکس)، نوع کاربری (مسکونی یا تجاری)، نوع اقلیم (مثلا جنوب یا شمال کشور)،

میزان نورگیر بودن، میزان رفت‌وآمد، تعداد تجهیزات گرمازای موجود در محیط، تعداد افراد حاضر در محیط و چند فاکتور دیگر از مواردی هستند که در تعیین قدرت کولر مورد نیاز شما نقش اساسی ایفا می‌کنند.

فروشگاه هایپر 724 تمامی اطلاعات موردنظر و تصاویر دستگاه های کولر گازی را با نازل ترین قیمت ها جهت مقایسه اقلام و همچنین خرید آسان، خارج از محدوده زمانی و مکانی و به آسان ترین روش ممکن را در اختیار مشتریان محترم قرار داده است.
از دیگر مزایای مهم خرید اینترنتی از طریق این فروشگاه می توان به خرید اقساطی محصولات مورد نظرتان و امکان مقایسه قیمت ها و همچنین ارسال رایگان محصولات برای شما مشتریان ارجمند وجود دارد.
ممنون که در این نوشته با راهنمای خرید کولرگازی در مشهد همراه بودید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.