قیمت کولر گازی اسنوا
قیمت کولر گازی اسنوا

قیمت کولر گازی اسنوا

یکی از شرکت های داخلی که در چند سال اخیر بسیار موفق عمل کرده است، شرکت اسنوا می باشد که اگر به یاد داشته باشید در گذشته لوگوی قرمزی داشت، اما الان به رنگ آبی و سبز تغییر پیدا کرده است. در اوایل شروع کار، این برند در زمینه اجاق گاز فعالیت داشت، اما به تدریج با استفاده از بهترین دستگاه های رباتیک الکترومغناطیس، کارایی و کیفیت کولر گازی اسنوا و دیگر لوازم خانگی خود را بهبود بخشیده است.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که امروزه برند اسنوا نه تنها در زمینه اجاق گاز، بلکه در زمینه ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، جارو برقی، یخچال و کولر گازی نیز فعالیت دارد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

در این مطلب تصمیم داریم با مشخصات و ویژگی های کولر گازی اسنوا آشنا شویم. با ما همراه باشید.

مزایای کولر گازی اسنوا:

– اگر در مناطق گرم و یا مرطوب زندگی می کنید، کولر گازی اسنوا بهترین گزینه برای راحتی و آسایش شما مشتریان گرامی باشد.

قیمت کولر گازی اسنوا

– کولر گازی اسنوا با دارا بودن فیلتر فوتوکاتالیست برای اکسیداسیون کردن مواد آلی و غیر آلی، فیلتر یون نقره ای برای تمیز کردن محیط و باکتری زدایی، فیلتر کربن فعال جهت جذب بو و ذرات معلق داخل هوا و در آخر فیلتر کاتچین برای خنثی کردن بو و باکتری ها برای بسیاری از خریداران قابل توجه و اهمیت است. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

لوازم خانگی اسنوا

– کولر گازی اسنوا سیستم سرمایش و گرمایش مستقلی را به لحاظ کنترل مصرف برای هریک از واحدهای ساختمان ایجاد می کند. در حالی که در صورت استفاده از سیستم هایی مانند چیلر مرکزی، VRF و… چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

– با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا و با استفاده از این کولرها می‌توانید انتخاب کنید که کدام بخش از خانه خنک‌ تر شود. این قابلیت کولرهای گازی در صرفه‌ جویی در مصرف انرژی نیز تا حد قابل‌ توجهی تاثیر دارد.

– یکی از مزایای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا، عدم استفاده از آب به‌عنوان خنک‌ کننده است. کولرهای گازی از طریق گاز کولر و کمپرسور، هوا را خنک می‌کند و نیازی به آب ندارد. بنابراین در این سبک از سیستم سرمایش و گرمایش در مصرف آب بسیار صرفه جویی خواهد شد.

– یکی دیگر از مزایای بسیار مهم کولر گازی اسنوا این است که دیگر صداها مزاحم آرامش شما نخواهند شد.

– همچنین ضمانت نامه محصولات اسنوا از زمان نصب آغاز می شوند.

– سیستم نظافت اتوماتیک و تنظیم دمای هوشمند، فیلتر کربن فعال و امکان حالت خواب، از مهمترین مزایای های کولرهای اسنوا هستند که برای خریداران گرامی جذابیت بسیاری دارد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

– کولر گازی اسنوا مجهز به محافظ طلایی کمپرسور است که قابلیت تمیز کنندگی خودکار را دارا می شود و موجب حفاظت از اپراتور شده و همچنین موجب می شود که اپراتور از غبار و دود عاری شود.

– همچنین یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی اسنوا، قابلیت خواب در هر 30 دقیقه یک بار را دارد که باعث کاهش میزان دما به درجه می شود.

– از دیگر قابلیت های کولر گازی اسنوا می توان به سیستم راه اندازی اتوماتیک، سیستم نظافت اتوماتیک و سیستم تنظیم دمای هوشمند اشاره کرد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

لوازم خانگی اسنوا

– از دیگر مزایای کولر گازی اسنوا، وجود حسگر بر روی اسپلیت است که این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا با فعال کردن آن، باد و مسیر باد را فقط به سمت افراد متمرکز کند و به این صورت باد خنکی که تولید می شود با خوردن به دیوار و وسایل خانه هدر نمی رود و فقط صرف خنک کردن افراد داخل اتاق می شود.

 

انواع کولرهای اسنوا

کولرهای اسنوا در مدل های دیواری، پنجره ای و ایستاده هستند که اسپلیت های دیواری آن در انواع اینورتر، تروپیکال و کانستنت تولید و در بازار عرضه می شوند. کولر گازی اسنوا در ظرفیت های 9000 الی 48000 به فروش می رسند.

قیمت کولر گازی اسنواکولر گازی اسنوا با توجه به کیفیت بالای آن و قیمت مناسب، قدرت پرتاب باد عالی و صدای کمی که دارند، در لیست گزینه های خریداران قرار می گیرند. کولرهای دو منظوره قابلیت سرمایشی و گرمایشی را با هم دارند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

تعیین ظرفیت کولر گازی اسنوا به عوامل متعددی بستگی دارد، برند اسنوا کولر گازی هایی را در ظرفیت های مختلف طراحی و در بازار عرضه می کند تا نیاز سرمایشی محیط های متفاوت را تامین نماید و با خنک سازی فضای محیط، آسایش و رفاه را برای ساکنان محیط فراهم سازد.

نکته بسیار مهم این است که هر چقدر این سایز بیشتر باشد، قدرت خنک کنندگی کولر گازی اسنوا هم بیشتر می شود. در واقع این اعداد سایز بندی نیستند، بلکه قدرت سرمایشی کولر گازی را تعیین می کنند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

 

 

نکات مهم قبل از خرید کولر گازی اسنوا:

هنگام خرید کولر گازی اسنوا باید به این نکته توجه بسیاری کرد که به طور کلی چه نکاتی را باید رعایت و به آن توجه بسیار کرد؟
آیا تا به حال تجربه رفتن به مکانی را داشته اید که علی رغم روشن بودن کولر گازی، هیچ حس خنکی نداشته اید و گاهی به این شک کرده اید که آیا اصلا کولر روشن است یا خیر؟

این موارد به انتخاب درست شما برای خرید کولر گازی مناسب با محیط برمی گردد. به عنوان مثال چنانچه می خواهید کولر را در یک اتاق کوچک نصب کنید که بعدها آن را بتوانید جا به جا کنید، پس توصیه می شود کولر اسنوا قابل حمل را خریداری کنید. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

یکی دیگر از قابلیت هایی که در زمان خرید کولر گازی باید به آن توجه کرد، متراژ و مصالح به کار رفته در ساخت خانه است. بعضی از خانه ها که با آجرهای قدیمی ساخته شده اند، گرما را بیشتر از منازل مسکونی جدید در خود نگه می دارند. همچنین اگر موقعیت مکانی خانه شما به صورتی است که بیشتر طول روز در معرض نور خورشید قرار دارد، باید از سایبان برای کولر استفاده کنید تا کارایی آن را افزایش دهید.

قیمت کولر گازی اسنواهمچنین شما مشتریان گرامی می توانید در هنگام خرید به قابلیت های دیگری چون قابلیت سنسور حضور توجه بسیار کنید، این ویژگی در زمان نبود فرد جلوی آن، در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.
در ساخت کولر گازی های اسنوا از فیلترهای متفاوتی می توان استفاده کرد مانند فیلتر سیلوریون، فیلتر کربن فعال، فتوکاتالیست و نانو. این فیلترها کلیه ذرات بو و باکتری های معلق موجود در هوا را از بین برده و سبب بهداشت و تمیز شدن جریان هوا می شود.

بنابراین برای افرادی که به دنبال یک کولر گازی کم مصرف و با قدرت بالا می باشند تا در فصل های گوناگون محیط را خنک کند، بهترین انتخاب کولر گازی اسنوا است. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

انواع کولر گازی های اسنوا:

کولرگازی انواع متنوعی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

– کولر گازی دیواری (اسپلیت):

کولر گازی دیواری از دو تکه مجزا تهیه شده که هر کدام را یونیت یا پنل نیز می گویند، پنل خارجی در فضای بیرون از خانه و در محیط آزاد و باز نصب می شود و به عنوان یونیت خارجی شناخته می شود. یونیت داخلی نیز به عنوان اواپراتور و یا واحد تبخیر شناخته می شود، محل نصب یونیت داخلی در فضای داخلی و روی دیوار نصب می شود. دو تکه از طریق لوله های مسی و کابل های اتصال با یکدیگر در ارتباط هستند و از این طریق تبادل انرژی می کنند. کولر گازی دیواری در دو مدل معمولی و اینورتر یا با قابلیت عملکرد سرمایشی و سرمایشی و گرمایشی در بازار وجود دارد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

لوازم خانگی اسنوا

– کولر گازی ایستاده:

کولر گازی ایستاده نیز همانند اسپلیت دیواری از دو یونیت تشکیل شده با این تفاوت که یونیت داخلی در ابعاد بزرگتری طراحی شده است و از لحاظ موقعیت به صورت عمودی روی زمین قرار می گیرد و یونیت خارجی نیز به دلیل ایجاد صدا و گرمای زیاد در فضای بیرونی خانه در محیطی آزاد نصب می شود. کمپرسورهای بکار رفته در این کولرگازی ایستاده از سیستم های تهویه مطبوع و از قدرت خنک کنندگی بالایی بهره می برد، به همین دلیل کولر گازی های اسنوا در این نوع، در فضاهایی با متراژهای بالا و پرتردد بیشترین کاربرد را دارند. همچنین مصارف صنعتی شامل مکان‌های عمومی پر رفت‌ و آمد مانند پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد و… بسیار کاربرد دارند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

 

– کولر گازی پنجره ای:

کولرگازی مدل پنجره ای همانطور که از نامش پیداست درون قاب پنجره قرار می گیرد. از مزایای کولر گازی پنجره ای اسنوا می توان به کاهش اشغال فضای محیط اشاره کرد.

قیمت کولر گازی اسنوا

همچنین برای نصب این نوع کولر گازی نیازی به لوله کشی یا کانال کشی نیست و به این ترتیب می توان در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کرد. کولرگازی پنجره ای اسنوا به دلیل برخورداری از مزایای های متعدد مانند ابعاد و وزن کم، در اتاق های نگهبانی، اتاق های اسکان موقت استفاده می شود. نکته حائز اهمیت در خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا از نوع پنجره ای این است که با توجه به یک تکه بودن دستگاه، صدای حاصل از فعالیت کمپرسور حین عملکرد ممکن است آزار دهنده و با صدای زیادی همراه باشد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.

– کولر گازی پرتابل

یکی دیگر از انواع کولر گازی اسنوا، کولر گازی پرتابل است که به نوعی تنها از یک بخش طراحی شده است و کمپرسور دستگاه نیز درون محفظه داخلی تعبیه می گردد. این مدل از سیستم های تهویه مطبوع به طور عمده در ابعاد و وزن کم ساخته شده است و به راحتی قابل حمل هستند و به راحتی میتوان این نوع را جابجا نمود، به همین دلیل به عنوان پرتابل نیز در بازار شناخته می شوند. کولر گازی پرتابل در اماکنی که امکان نصب سایر سیستم های تهویه مطبوع وجود ندارد و یا با کمبود فضا مواجه هستند، می توانند به منظور ایجاد هوای مطبوع از این مدل بهره مند شوند.

لوازم خانگی اسنوا

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید و با ثبت محصولات مورد نظر خود آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید و با خرید و اطلاع از قیمت کولر گازی اسنوا خریدی خوش را تجربه کنید.