لباسشویی اسنوا با قیمت
لباسشویی اسنوا با قیمت

ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی با کیفیت و قیمت مناسب می باشید، و هنوز نمی دانید بین انواع مختلف ماشین لباسشویی برند های مختلف کدام ماشین لباسشویی را خریداری کنید، و یا قصد ندارید بیش از حد برای یک لباسشویی هزینه کنید، ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب خود و کیفیت مثال زدنی اش، بهترین انتخاب است. ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب و کیفیت برجسته اش انتخاب دیگری برای شما نمی گذارد. متاسفانه مشتریان ایرانی اغلب بدون بررسی های لازمه برند های خارجی را برتر دانسته و تولیدات داخلی را کمی سطح پایین تر می شمارند. با وجود این فرهنگ غلط در عرف، این عقیده نیز ایجاد می شود که اجناس گران تر لزوما با کیفیت تر نیز هستند، غافل از اینکه دلیل اصلی گرانی کالاهای خارجی وارداتی بودن آنان است. بعنوان مثال این نکته که ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسبی در بازار موجود است ممکن است برای برخی گمراه کننده باشد.

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا با بررسی مختصر ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب، دلایل برتری این ماشین لباسشویی ها را برای شما روشن شود.

 

شرکت اسنوا:

پیشنهاد می شود قبل از بررسی مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا، کمی به خود شرکت اسنوا پرداخته و اطلاعات اولیه ای از این برند را مورد مطالعه قرار دهید.

لباسشویی اسنوا با قیمتشاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که کلمه ی اسنوا چه معنایی دارد؟ واژه ی اسنوا در واقع مخفف عبارت ” ارکان ساختار نوین ایرانیان” می باشد. این عبارت حرف های زیادی برای گفتن دارد و بیانگر این نکته می باشد که چقدر عوامل و مدیران این شرکت به شان کالای مورد مصرف ایرانیان توجه ویژه دارند. برند اسنوا خط تولید محصولات خود را در سال 84 با استفاده از دانش متخصصین و مهندسین توانای ایرانی راه اندازی کرد و ساخت محصولات اسنوا از جمله ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب را آغاز نمود.

برند اسنوا در فرایند تولید و طراحی محصولات خود، عملکرد سریع محصولاتش را در اولویت های اصلی قرار داده  تا به پیشرفت زندگی ایرانیان و بالا رفتن سرعت زندگی روزمره کمک شایانی کرده باشد. همچنین دسترسی سریع و بی دردسر به محصولات اسنوا برای این برند بسیار اهمیت داشته و برند اسنوا با تاسیس نمایندگی های رسمی فروش خود در سراسر کشور و داشتن سایت فروشگاه اینترنتی با رابط کاربری خوب و از همه مهم تر قیمت گذاری مناسب بر روی محصولاتش خرید برند اسنوا را برای افراد بسیار آسان تر کرده است. به عنوان مثال ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب به بازار عرضه شده و کیفیتی رضایت بخش دارد. بنا به این دلیل خرید و تهیه ی ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت خوب و معقولی که دارد برای بسیاری از افراد تبدیل به امری راحت و بی دردسر گشته و مانع بزرگ قیمت در خرید ماشین لباسشویی با وجود ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب آن برای آنان حذف می شود نتیجتا روند خرید ماشین لباسشویی را سرعت می بخشد.

لوازم خانگی اسنوا

جالب است بدانید شرکت اسنوا دارای 716 شعبه در سراسر کشور می باشد که این عدد بسیار آمار خوبی برای تعداد شعب یک  برند لوازم خانگی است. علاوه بر این، این شرکت محصولات خود را مانند ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت بهتری نسبت به برند های دیگر در بازار به فروش می رساند و با این سیاست بازاریابی منحصر به فرد خود، عملکرد و آمار فروش فوق العاده ای در بازار داشته است.

 

خرید ماشین لباسشویی

به طور معمول اغلب افراد و عامه، در خرید ماشین لباسشویی کمی با دشواری روبرو می شوند زیرا ساخت ماشین لباسشویی کمی از پیچیدگی بیشتری نسبت به دیگر محصولات خانگی برخوردار است و ممکن است در زمان خرید ماشین لباسشویی، فروشنده لیست بلند بالایی از موتور، جنس و کیفیت مونتاژ و … به شما ارائه دهند و شما به عنوان مشتری به طور کامل متوجه حرف های فروشنده نشوید.

در این مطلب ما سعی داریم معیار ها و نکاتی را که در زمان خرید ماشین لباسشویی به شما کمک خواهد نمود را به شما خواننده ی گرامی ارائه دهیم تا بلکه خرید ماشین لباسشویی را برای شما راحت تر کند. همچنین با شمردن برخی از مزایای ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب و کیفیت بالای آن را مورد بررسی قرار می دهیم تا از کیفیت خوب این برند سربلند ایرانی آگاه شوید.

فاکتور اولی که در زمان خرید ماشین لباسشویی باید در نظر گرفته شود کیفیت ساخت ماشین لباسشویی می باشد. حالت استاندارد و صحیح نیز همین است، که در هنگام خرید هر کالایی به ویژه در خرید لوازم خانگی که معمولا گران قیمت تر هستند، به کیفیت ساخت آن کالا توجه ویژه شود. یعنی عملا باید در مرحله اول در هنگام خرید ماشین لباسشویی به جنس بدنه و کیفیت ساخت آن را در نظر گرفت، چرا که اگر لباسشویی مورد نظر شما دارای کیفیت پایینی باشد و از جنس نامرغوب ساخته شده باشد و همچنین بدنه ی ضعیفی نیز داشته باشد، به طور قطعی به سرعت دچار نقص خواهد شد و عمری طولانی نیز نخواهد داشت.

شاید سوالی که به طور حتم هم اکنون برای شما مطرح شده این است که : چرا ماشین لباسشویی اسنوا؟

در ادامه ی این مطلب برخی از مزایای منحصر به فرد ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب را برای شما به طور مختصر و مفید شرح خواهیم داد.

عمر طولانی همراه با کیفیت بالا و رضایت بخش

اکثر محصولات ابرند اسنوا از کیفیتی فوق العاده برخوردارند، ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب خود نیز، از این قاعده مستثنا نیست و کیفیت بالایی دارد.

لباسشویی اسنوا با قیمتدر فرایند ساخت و تولید ماشین لباسشویی های اسنوا، مانند دیگر محصولات این برند محبوب از مواد اولیه ی بسیار مرغوبی استفاده شده و این برند دانش و تخصص کارشناسان و متخصصان ایرانی را به بهترین نحو به کار گرفته است تا محصولی با کیفیت رضایت بخش به مشتریان و طرفداران خود ارائه دهد. با بررسی دقیق تر جنس خوب بدنه و موتور پیشرفته، و همچنین وجود قابلیت های به روز و بسیار کاربردی هر مدل از ماشین لباسشویی های برند اسنوا، می توانید به صورت جزئی تر از کیفیت بالای محصولات این برند خوش نام ایرانی مطلع شوید.

همچنین،  سطح این کیفیت را می توان از طول عمر محصولات این برند متوجه شد، با طول عمر بالای محصولات اسنوا با گذشت مدتی طولانی نیز دچار خرابی و اختلال نمی شوند. علاوه بر طول عمر بالای محصولات برند اسنوا، رضایت مشتریان می تواند مهم ترین نشانه ی کیفیت بالای این برند باشد.

مصرف کم انرژی

ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب خود، نه تنها در ایران نسبت به محصولات دیگر برند ها برتری زیادی دارد بلکه برای رقابت با محصولات پرقدرت خارجی وارد میدان شده و در بعضی موارد بسیار سربلند از عرصه ی رقابت بیرون آمده است.  علاوه بر اینکه ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت بسیار مناسبی در بازارعرضه می شود، این ماشین لباسشویی محبوب با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا موفق شده است درجه ی مصرف انرژی ماشین لباسشویی اش را به A+++ برساند، درجه ای که رسیدن به آن برای اکثر برند های تولید کننده لوازم خانگی امری دست نیافتنی می باشد.  می توان گفت دلیل اصلی رسیدن به این درجه ی عالی مصرف انرژی، وجود موتور دایرکت درایو ئر این ماشین لباسشویی ها است. جالب است بدانید با این وجود که این دستگاه ها به چنین موتور قوی و پرقدرت مجهز شده اند، همچنان ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت های بسیار مناسب و معقولی در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

لوازم خانگی اسنوا

اما مزایای این موتور قدرتمند به همین یک مورد ختم نمی شود! این موتور علاوه بر اینکه عامل اصلی پایین آمدن مصرف انرژی می باشد، همین پایین بودن درجه ی مصرف انرژی منجر به افزایش حجم دیگ لباسشویی می‌گردد، به این دلیل که تسمه و لوازم جانبی آن را از پیکربندی لباسشویی حذف خواهد کرد. در عین حال که ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب روانه ی بازار می شوند با استفاده از قدرت این موتورهای قوی که قابلیت سرعت 1400 دور در دقیقه را دارا هستند و همچنین برخورداری از ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم می ‌تواند به راحتی نیازهای یک خانواده با جمعیتی متوسط را به راحتی برطرف نماید.

طراحی بی نقص و زیبایی دلنشین:

به نظر می آید که اسنوا مانند اکثر برند ها، تمرکز خود را تنها بر روی یک بخش از محصول تولید شده ی خود نگذاشته و به قول معروف، فکر همه جای کار را کرده است.

لباسشویی اسنوا با قیمتعلاوه بر اینکه این دستگاه ها از موتوری قوی و کیفیتی ستودنی برخوردار هستند، و همچنین ماشین های لباسشویی اسنوا با قیمت بسیار مناسبی در بازار موجود می باشند، به صورت کوتاه تر، علاوه بر کیفیت بالا و فروش ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت خوب، این دستگاه ها دارای زیبایی ظاهری بسیار دلپذیری نیز هستند. بسیار پیش آمده است که دستگاهی دارای موتور پرقدرت و درمجموع کیفیتی خوبی بوده اما به دلیل طراحی نامناسب و متوسط توجه مشتریان را به خود جلب نکرده است. ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت، زیبایی و کیفیت بی نقص خود گزینه ای رضایت بخش برای مشتریان است.

با وجود چنین مزایایی، همچنان ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب فروخته می شود و مشتریان را نا امید نمی کند. گذشته از این مشخصات کلی، بهتر است به صورت کمی جزئی تر قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت خوب را بررسی کنیم تا راهنمای کوچکی در خرید ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت متوسط برای شما باشد.

لوازم خانگی اسنوا

مجهز به قابلیت ” جت واش “:

لباسشویی اسنوا در این ویژگی با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده در حین شستشو، مدت زمان شستشو را کاهش پیدا می‌ دهد و کیفیت شستشو را نیز بهتر می کند، لازم به ذکر است این سیستم با آب سرد نیز عملکردی عالی دارد.

بالانس البسه هوشمند:

این قابلیت، به کاربر اجازه می دهد هر مقدار لباس را شستشو دهد و وزن البسه لزوما نباید مقدار معینی باشد. این قابلیت نسبت به وزن لباس ها، زمان و حجم آب ورودی را مشخص می کند.

حالت درام الماسه:

دیگ الماسه نوعی طراحی خاص از دیگ لباسشویی است که درآن قطر سوراخ های دیگ کم است و باعث بوجود آمدن سطح یکنواخت تری می شود. این نوع الماسی و مقعر دیگ از گیر کردن لباس‌ها در داخل دیگ جلوگیری کرده و همچنین مانع چروک و نخ کش شدن لباس‌ها در حین چرخش می‌شود. دیگ الماسه یا اصطلاحاٌ Diamond Drum موجب تماس بیشتر لباس با آب و مواد شوینده گشته و کیفیت شستشو را به نحو اعجاب انگیزی بهبود می بخشد. نگران نباشید! با وجود این قابلیت ها بازهم ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب و خوبی به فروش می رسد.

سیستم شستشوی سریع:

این حال ویژه افرادی که نیاز به شستشوی البسه به صورت روزانه دارند می باشد. در این قابلیت لباسشویی اسنوا با قیمت خوب البسه را تنها در مدت زمان 19 دقیقه شستشو، آبکشی و خشک را انجام می دهد. در حالت پیش فرض برنامه، لباسشویی اسنوا البسه را در مدت زمان نوزده دقیقه در آب سی درجه شستشو داده، و سپس عملیات آبکشی را دو دفعه انجام می ‌دهد و سرانجام نیز البسه را با دور 800 دور خشک می‌ کند. در این ویژگی دمای آب تا چهل درجه و دور خشک کن تا هزار دور هم قابل تنظیم توسط مصرف کننده است.

سایر امکانات : سیستم حباب ساز، سیستم اسپری آب، تکنولوژی نانو سیلور، صفحه نمایشگر LED، شست و شوی سریع لباس ها، دارای سیستم ایمنی قفل کودک و…

لباسشویی اسنوا با قیمتشرح تمامی امکانات ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت متوسط هم به درازا می انجامد. همانطور که ملاحظه نمودید ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب از نمونه های خارجی کم نمی آورد و حتی سطح متوسط ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت معمولی نیز دارای قابلیت های فراوان و کیفیت فوق العاده ای است. شاید محصولات دیگ برند ها چه خارجی و چه داخلی با همین سطح کیفیت، با قیمت بیشتری فروخته شوند اما برند اسنوا به فکر نیاز های مشتریان بوده و چنین کیفیتی را در ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب و معقول به فروش می رساند.

ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت متوسط خود، ممکن است سطح توقع عده ای را پایین بیاورد، اما لیست قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت متوسط، بیانگر کیفیت بالای ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید ماشین لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید و خریدی خوش و مطمئنی را تجربه کنید.

لوازم خانگی اسنوا