اپلیکیشن خرید لوازم خانگی در مشهد
لوازم خانگی قسطی مشهد

لوازم خانگی قسطی مشهد

لوازم خانگی از لوازم ضروری و واجب در هر خانه ای هستند که روند زندگی را آسان تر و دلچسب تر می کند. مخصوصا برای زوج های جوانی که می خواهند یک زندگی مشترک را تشکیل بدهند، خرید لوازم خانگی ضروری است. اما در حال حاضر قیمت هر یک از این لوازم خانگی بسیار گران است که کار را برای خانواده های گرامی سخت کرده است.
در این مطلب به مواردی خواهیم پرداخت که خرید لوازم خانگی برای تمام اقشار جامعه امری آسان محسوب شود. با ما همراه باشید.

یکی از مواردی که می توان محصولات مورد نظر خود را به آسانی خریداری کنید، به صورت اقساطی است شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هایپر 724، محصولات مورد نظر خود را به صورت قسطی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. خرید قسطی یکی از روش‌های مناسب برای تهیه‌ی لوازم‌ خانگی است. شما می توانید لوازم‌ خانگی گران را به‌ راحتی از طریق خرید لوازم خانگی با چک، خریداری کنید.

لوازم خانگی قسطی مشهد

خرید اقساطی به شما این امکان را می‌دهد تا مقدار کل خریدهای خود را به قسط‌‌های کمتر تبدیل و به‌صورت ماهانه پرداخت کنید. برنامه‌های پرداخت اقساط وام را می‌توان متناسب با برنامه‌ی حقوق و دستمزد خود تنظیم کرد، بنابراین برای پرداخت پول برای بازپرداخت‌های خود مشکلی نخواهید داشت. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

بعضی از لوازم خانگی ضروری برای هر خانه ای عبارت است از:

-ماشین لباسشویی
-ماشین ظرفشویی
-کولر آبی
-کولر گازی
-تلویزیون
-یخچال فریزر
-گاز
-مایکروفر
-جاروبرقی
-سرخ کن
-آبمیوه گیری
-چای ساز
-چرخ گوشت

 

 

ماشین لباسشویی:

برای همه ی خانواده ها انتخاب یک ماشین لباسشویی مناسب و پرکاربرد توی خونه بسیار مهم بوده است. دلیل این اهمیت استفاده زیاد از این وسیله کاربردی است.

لوازم خانگی اقساطی مشهدامروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی مخصوصا در انواع ماشین های لباسشویی، شست‌ و شوی لباس تنها به باز کردن در لباسشویی و ریختن لباس‌ها در آن و فشردن دکمه آغاز شست‌ و شو خلاصه نمی‌شود. بلکه لباس‌های متفاوت نیازمند شست‌وشوی متفاوتی هستند و باید از مواد شوینده مختلفی برای شستن آنها استفاده کرد. همچنین باید همه چیز طبق برنامه و روی اصول پیش برود تا خروجی نهایی لباسی باشد که به همان کیفیت روز خرید باقی مانده باشد.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. به همین دلیل برای خرید ماشین لباسشویی لازم است که برخی پارامترها در نظر گرفته شود.

لوازم خانگی قسطی مشهد

امروزه تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولاتی با کیفیت، ظرفیت، ویژگی‌ها و فناری‌های مختلفی روانه بازار کرده‌اند.

به همین دلیل بیشتر افراد هنگام خرید ماشین لباسشویی دچار مشکل می‌شوند و نمی دانند کدام دستگاه بهتر و با کیفیت تر نسبت به دیگر برندهای بازار است.با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

چنانچه هیچ آشنایی با مشخصات و پارامترهای برندهای مختلف ندارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما با مشخصات و ویژگی های هر محصول آشنا شوید و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می توانید اقدام به خرید لوازم خانگی قسطی در مشهد کنید و خریدی فوق العاده را تجربه کنید.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان گرامی در خرید لوازم خانگی قسطی مشهد این است که ماشین لباسشویی چند کیلویی خریداری کنیم؟

شما می توانید بر اساس این جدول، بر اساس تعداد خانواده ی خود ماشین لباسشویی خود را خریداری کنید.

لوازم خانگی قسطی مشهد

  • خانواده 2 تا 3 نفره / ماشین لباسشویی بین 6 تا 8 کیلویی
  • خانواده 3 تا 6 نفره / ماشین لباسشویی بین 7 تا 10 کیلویی
  • خانواده بالای 5 الی 6 نفر / ماشین لباسشویی بالای 8 کیلویی

 

 

ماشین ظرفشویی:

 

یکی از بهترین راه ها برای شسته شدن ظرف ها، خرید ماشین ظرفشویی در مشهد است.اختراع ماشین ظرفشویی برای خانم‌ها مانند بزرگترین اختراع تاریخ بشریت است.ماشین ظرفشویی به یکی از وسیله‌های کاربردی آشپزخانه‌ تبدیل شده‌ است. نوع و برنامه‌های شست‌ و شوی ماشین ظرفشویی با میزان کاربردی‌ بودن آن برای خانواده ها رابطه‌ی مستقیم دارد.
ماشین ظرفشویی برخلاف ماشین لباسشویی، وسیله‌ای است که ممکن است هر روز از آن استفاده شود و آشنایی با ویژگی‌ها و قابلیت هایش کمک می‌کند تا انتخابی با کارایی بیشتر داشته باشید.

لوازم خانگی اقساطی مشهدامروزه، با وجود ویژگی‌های پیشرفته و فناوری هوشمند، ماشین‌های ظرفشویی آنچنان پیچیده شده‌اند که همگی با همه نوآوری‎ها دشوار است.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه با برخی از قابلیت های این دستگاه های شگفت انگیز شما را آشنا می کنیم تا با راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

– همه‌ی ماشین‌های ظرفشویی سبد شست‌ و شوی میوه و سبزی دارند، نکته مهم این است که همان طبقه‌ی اول ماشین ظرف‌شویی، سبد شست و شوی میوه و سبزیجات محسوب می شود.‌‌ بنابراین ‌‌ماشین‌ ظرفشویی‌ امکان شست‌ و شوی میوه و سبزیجات را دارند که برنامه‌ی شست‌وشو فقط با آب سرد انجام می پذیرد.‌‌‌‌‌ ‌با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

لوازم خانگی قسطی مشهد

– چنانچه براق‌ بودن ظرف‌ها برای‌ شما اهمیت دارد، ماشینی را خریداری کنید که مخزن مایع براق‌ کننده داشته باشد. این نوع ماشین ظرفشویی ها در مرحله‌ی آخر آبکشی، مایع براق‌کننده‌ را روی ظروف می‌پاشند تا ظرف‌ها براق شوند. ‌ ‌شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

-‌ از نکات بسیار مهم در خرید ماشین ظرفشویی این است که سبدهای ماشین ظرفشویی انتخاب شده بازوهای متحرک داشته باشند. بازوهای متحرک این امکان را به شما مشتریان گرامی می‌دهند تا حالت قراردادن ظرف‌ها را در ماشین به دلخواه‌ خود تغییر دهید. ‌‌

– ‌خیلی از افراد بر این باورند که استفاده از ماشین ظرفشویی آب زیادی را مصرف می کند، در صورتی که کاملا خلاف این نظر است، استفاده از ماشین ظرفشویی مصرف آب را کاهش می‌دهد.

– شوینده‌های ماشین‌ ظرف‌شویی به شکل های مختلفی چون پودر، قرص و ژل در بازار موجودند.

هیچکدام از این شوینده ها تفاوتی با دیگری ندارند و انتخاب نوع ماده‌ی شوینده فقط به سلیقه‌ی مصرف‌ کننده بستگی دارد.‌ ‌ با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

– برخی از قابلیت های ماشین ظرفشویی شامل برنامه‌ی تاخیری است که با این برنامه می توانید زمان روشن‌ شدن ظرفشویی را هر وقت که خواستید تعیین کنید. همچنین برنامه‌ی شست‌ و شوی سریع که زمان شست‌ و شو را ۲۰ تا ۴۰ دقیقه کاهش می‌دهند.‌

لوازم خانگی قسطی مشهد‌اگر وقت و حوصله‌ی تمیز کردن ظرف‌های کثیف را ندارید، ماشین ظرفشویی‌هایی را خریداری کنید که آسیاب مخصوص خرده‌ غذا داشته باشند. این آسیاب خرده‌ غذاهای باقی‌مانده در ظروف را آسیاب می‌کند و همراه آب بیرون می‌فرستد. در غیر این صورت باید حتما ظرف‌های کثیف را تمیز کنید و بعد در ماشین ظرفشویی قرار دهید.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر این خرید ماشین ظرفشویی دارای مزایای بسیاری است که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی عبارت است از:

1- یکی از مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی این است که برای شستن ظروف از آب داغ استفاده می شود که این امر موجب ضدعفونی آنها می شود.

2- ممکن است شما هم جز افرادی باشید که دست شما با مایعات ظرفشویی دچار حساسیت شود، لذا با خرید ماشین ظرفشویی، دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

3- در استفاده از ماشین ظرفشویی دیگر نیاز نیست، مدام شیر آب را باز نگه داریم تا آب مصرفی ما سر به فلک بکشد، به این خاطر که با خرید ماشین ظرفشویی در مصرف آب صرفه جویی می شود.

4- با خرید ماشین ظرفشویی، به‌جای صرف زمان برای شست و شو، این کار را به ماشین سپرده و در کنار خانواده خود لحظات خوشی را سپری نمایید.با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

5- معمولا در شستشوی دستی، میزان استفاده از شوینده‌ها بیشتر است، بنابراین با استفاده از ماشین ظرفشویی در مصرف شوینده‌ها، صرفه جویی کنید.

 

یخچال:

یخچال فریزر ها نیز مانند لوازم دیگر مانند ماشین لباسشویی و تلویزیون جز مهم ترین وسایل یک خانه محسوب می شوند و در کل می توان گفت یخچال یک کالای بسیار ضروری و لازم است  که بدون آن نمی توان زندگی کرد، اما به دلیل قیمت بسیار زیاد آن، خرید یخچال، یک مشکل اساسی مخصوصا برای زوج های جوان تلقی می شود. شما می توانید محصول مورد نیاز خود را ار فروشگاه لوازم خانگی اقساطی مشهد خریداری کنید.

در هنگام خرید یخچال فریزر باید به یکسری نکات مهم توجه کنیم، این نکات به شما کمک می‌کند تا یخچال‌فریزری متناسب با نوع استفاده‌تان بخرید.

لوازم خانگی اقساطی مشهد

یکی از نکات بسیار مهم آشنایی با برندهای مختلف و انتخاب برندی معتبر است که با برخی از این برندها آَنا می شویم.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

– برندهای شناخته شده از یخچال ایرانی عبارتند از: جی پلاس، یخساران، دونار، تهران، سبحان، ارج، فیلور، هیمالیا، پارس، برفاب، اسنوا و…

– مدل های آسیایی یخچال که به دلیل دارا بودن خدمات پس از فروش و انحصاری در ایران، جزو پر فروش ترین ها محسوب می شوند.سامسونگ و ال جی دو مدل با کیفیت یخچال آسیایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب است.

– مدل های خارجی یخچال عبارتند از: جنرال الکتریک، آدمیرال، فریجیدر، آاگ، بکو، هایسنس و…

لوازم خانگی قسطی مشهد– قبل از خرید یخچال‌ فریزر، باید فضایی را که در آشپزخانه برای قرار دادن یخچال در نظر گرفته اید را اندازه بگیرید، چرا که ممکن است اندازه‌ی درنظرگرفته‌ شده با یخچال خریداری شده یکسان نباشد و باعث دردسر ‌شود. با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

– از نکات بسیار مهم این است که‌ بعد از تمام‌ شدن گارانتی یخچال، هر سال آن را سرویس کنید. با سرویس هر ساله‌ی یخچال، عمر یخچال را به بیش از  ۴۰ سال خواهید رساند. همچنین توجه به برچسب انرژی یخچال‌ فریزر هنگام خرید ضروری است. از نظر مصرف انرژی يخچال‌ فریزر هايی كه در محدوده‌ی ۱۶ تا ۲۰ فوت مكعب قرار می‌گیرند، اقتصادى‌تر و مناسب تر هستند.همچنین هر اندازه یخچال‌ فریزر بزرگتر باشد، هزینه‌ی انرژی مصرفی آن هم بیشتر خواهد بود.

– از موارد مهم دیگر این است که ‌‌گارانتی بیشتر یخچال‌ها یک سال برای قطعات و تعمیرات و پنج سال برای موتور است. توصیه می شود از بین برندهای مختلف یخچالی را انتخاب کنید که گارانتی طولانی‌تری داشته باشد.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

کولر آبی:

یکی از وسایل خنک کننده هوا که بسیار طرفدار دارد، کولر آبی است. کولر آبی به عنوان یک دستگاه خنک کننده در مناطقی که دارای درجه حرارت مرطوب، رطوبت نسبی کم و درجه حرارت خشک زیاد می‌باشد، کاربرد بسیار دارد که معمولا اغلب شهرهای ایران دارای همچین آب و هوایی هستند.
کولر آبی را نمی‌توان یک وسیله تهویه مطبوع به شمار آورد به این خاطر که نمی‌توان اثر خنک کنندگی و رطوبت نسبی را کنترل نمود، این دو عامل به درجه حرارت خشک و درجه حرارت مرطوب محیط نصب بستگی دارد.

خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل

به این دلیل که این دستگاه از نوع خنک کننده های تبخیری بوده یعنی با بوجود آوردن شرایط تبخیر آب، در فشار ثابت موجب جذب گرما از هوا می شود.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم خانگی قسطی مشهد

کولر آبی از مزایا و معایبی برخوردار است که به برخی از آنها اشاره مختصری می کنیم.

مزایای کولرهای آبی عبارت است از:

  • قابل استفاده در بیشتر مناطق ایران
  • قیمت بسیار مناسب
  • عدم نیاز به سرویس زیاد

 

همچنین معایب کولرهای آبی عبارتند از:

  • مصرف زیاد آب شرب
  • عدم کنترل میزان رطوبت هوا
  • عدم کنترل درجه‌ هوای محیط
  • کانال کشی بسیار کولر آبی

 

کولر گازی:

کولرگازی ها یکی دیگر از وسایلی است که در هوای گرم تابستان، لذت هوای خنک و مطبوع را به ما می بخشد.

کولرگازی انواع متنوعی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

– کولر گازی دیواری (اسپلیت)

خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل

کولر گازی دیواری از دو تکه مجزا تهیه شده که هر کدام را یونیت یا پنل نیز می گویند، پنل خارجی در فضای بیرون از خانه و در محیط آزاد و باز نصب می شود و به عنوان یونیت خارجی شناخته می شود. یونیت داخلی نیز به عنوان اواپراتور و یا واحد تبخیر شناخته می شود، محل نصب یونیت داخلی در فضای داخلی و روی دیوار نصب می شود. دو تکه از طریق لوله های مسی و کابل های اتصال با یکدیگر در ارتباط هستند و از این طریق تبادل انرژی می کنند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم خانگی قسطی مشهد

– کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده نیز همانند اسپلیت دیواری از دو یونیت تشکیل شده با این تفاوت که یونیت داخلی در ابعاد بزرگتری طراحی شده است و از لحاظ موقعیت به صورت عمودی روی زمین قرار می گیرد. کمپرسورهای بکار رفته در این کولرگازی ایستاده از سیستم های تهویه مطبوع و از قدرت خنک کنندگی بالایی بهره می برد.

این نوع کولر گازی برای مصارف صنعتی شامل مکان‌های عمومی پر رفت‌ و آمد مانند پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد و… بسیار کاربرد دارند.با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

– کولر گازی پنجره ای

خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزلکولرگازی مدل پنجره ای همانطور که از نامش پیداست درون قاب پنجره قرار می گیرد.از مزایای کولر گازی پنجره ای می توان به کاهش اشغال فضای محیط اشاره کرد.همچنین برای نصب این نوع کولر گازی نیازی به لوله کشی یا کانال کشی نیست و به این ترتیب می توان در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کرد. کولرگازی پنجره ای به دلیل برخورداری از مزایای های متعدد مانند ابعاد و وزن کم، در اتاق های نگهبانی، اتاق های اسکان موقت استفاده می شود.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

– کولر گازی پرتابل

یکی دیگر از انواع کولرگازی پرتابل است که به نوعی تنها از یک بخش طراحی شده است و کمپرسور دستگاه نیز درون محفظه داخلی تعبیه می گردد. این مدل از سیستم های تهویه مطبوع به طور عمده در ابعاد و وزن کم ساخته شده است و به راحتی قابل حمل هستند و به راحتی میتوان این نوع را جابجا نمود، به همین دلیل به عنوان پرتابل نیز در بازار شناخته می شوند.

کولر گازی پرتابل در اماکنی که امکان نصب سایر سیستم های تهویه مطبوع وجود ندارد و یا با کمبود فضا مواجه هستند، می توانند به منظور ایجاد هوای مطبوع از این مدل بهره مند شوند.

از مزایای کولر گازی عبارت است از:

– کولر گازی سیستم سرمایش و گرمایش مستقلی را به لحاظ کنترل مصرف برای هریک از واحدهای ساختمان ایجاد می­ کند. در حالی که در صورت استفاده از سیستم هایی مانند چیلر مرکزی، VRF و… چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

– با استفاده از این کولر گازی می‌توانید انتخاب کنید که کدام بخش از خانه خنک‌تر شود. این قابلیت کولرهای گازی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز تا حد قابل‌ توجهی تاثیر دارد.

– یکی از مزایای کولرگازی، عدم استفاده از آب به‌عنوان خنک‌کننده است. کولرهای گازی از طریق گاز کولر و کمپرسور، هوا را خنک می‌کند و نیازی به آب ندارد. بنابراین در این سبک از سیستم سرمایش و گرمایش در مصرف آب بسیار صرفه جویی خواهد شد.

– یکی از مزایای بسیار مهم کولر گازی این است که دیگر صداها مزاحم آرامش شما نخواهند شد.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

تلویزیون:

خرید تلویزیون روزبه‌روز کار پیچیده‌تر و سخت تری می‌شود.این روزها مرتبا انواع تکنولوژی‌های جدید، فرمت‌های مختلف و مفاهیم تازه‌ای معرفی می‌شوند که خریداران تلویزیون باید از آن‌ها آگاهی و شناخت داشته باشند.

خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل به همین دلیل علاوه بر افزایش تکنولوژی تلویزیون، قیمت آنها هم رو به افزایش است.تلویزیون یک سیستم ارتباطی برای پخش تصویر متحرک و صداها از مسافت دور است. قیمت تلویزیون، براساس مدل تلویزیون، اندازه صفحه ی آن، شکل آن، امکانات و مشخصات فنی آن و… قابل تغییر بسیار است.با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

 

امروزه بسیاری از تجهیزات جانبی برای تلویزیون وجود دارد که شامل کنسول‌های بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی، ضبط‌ کننده ویدئو کاست، جعبه بالایی برای تلویزیون کابلی، تلویزیون ماهواره‌ای DVB و دستگاه‌های DVB- ، گیرنده تلویزیون دیجیتال، پخش‌کننده‌های DVD، یا ضبط‌ کننده ویدئوی دیجیتال و… می‌باشند که برخی از این وسایل در کنار تلویزیون لازم و ضروری هستند.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم خانگی قسطی مشهد

 

اجاق گاز:

تنوع اجاق‌ گازهای موجود در بازار به‌قدری زیاد است که اگر بدون اطلاعات و آشنایی به بازار بروید، ممکن است برای خرید اجاق‌ گاز مناسب‌ سردرگم شوید. در ادامه با برخی از نکات مهم در خرید اجاق گاز آشنا شوید.

– یکی از انواع گازها، ایستاده یا مبله است که در عرض‌های ۵۰، ۶۰ و ۹۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند. معمولا گازها چهار شعله و پنج‌ شعله هستند.

– در صورتی که ساعتی از روز را در خارج از خانه سپری می کنید، توصیه می شود از گاز های هوشمند سفارش دهید. گازهای هوشمند این قابلیت را دارند که در ساعت مشخصی تنظیم شوند و سر ساعت معینی شعله را خاموش کند.با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

خرید لوازم خانگی با چک– چنانچه به دنبال گازهای متنوع با اشکال متفاوت هستید، سراغ گازهای توکار بروید. این نوع گازها دارای شکل های مستطیلی، چند ضلعی، دايره و نيم‌دايره است. نکته بسیار مهم در گازهای توکار این است که این گازها روی میزهای مخصوص و یا روی سطح کابینت نصب می‌شوند و نمی‌شود آن‌ها را جا به‌ جا کرد.

– توصیه می شود اجاق‌ گازهایی را خریداری کنید كه پيلوت داشته باشند. وجود پيلوت، ايمنی شما را هنگام سر رفتن غذا يا خاموش‌ شدن ناگهانی گاز تضمین می کند و مانع از نشت گاز در فضای خانه و ایجاد خطر می شود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

– حتما نصب و راه‌اندازی گاز خریداری شده را به نمایندگی‌های شرکتی که از آن خرید کرده‌اید بسپارید، تا اجاق‌گاز شما از شرایط گارانتی بهره مند شود.

لوازم خانگی قسطی مشهد

مایکروفر:

مایکروفر یکی دیگر از دستگاه هایی است که کاربرد بسیاری در خانه دارد. هر چقدر حجم مایکروفر بزرگ‌ تر باشد، گنجایش بیش‌تری دارد و فضای بیش‌تری را هم اشغال می‌کند، بنابراین قبل از خرید این محصول به اندازه‌ی فضایی که برای مایکروفر در آشپزخانه اختصاص خواهید داد توجه کنید.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

جارو برقی:

جارو برقی یکی از ضروری ترین لوازمی است که برای نظافت خانه و یا محل کار به آن نیاز داریم. برای خرید جاروبرقی به دلیل تنوع بسیار زیاد برندها و مدل های مختلف انتخاب این محصول بسیار سخت است. با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌ در ادامه با برخی از نکات بسیار مهم جاروبرقی آشنا می شویم تا با اطمینان خرید کنیم.

– قدرت مکش جاروبرقی و کم بودن صدای آن، دو مزیت بسیار مهم در خرید جارو برقی است که برندهای تولید کننده به طور خاص بر روی آن رقابت می کنند و به طبع آن خرید جاروبرقی را برای مشتریان سخت کرده اند.

خرید لوازم خانگی با چک

 

– یکی دیگر از نکات مهم، قابلیت ایستایی و تعادل جاروبرقی است. برخی از جاروبرقی ها طراحی بدنه دستگاه و قابلیت های آن به گونه ای می باشد که کم حجم بوده و با یک چرخش ساده به سرعت واژگون می شود. بنابراین به جای تمرکز بر روی تمیز کردن منزل، باید زمان خود را صرف بلند کردن دستگاه و قرار دادن مناسب آن بر روی زمین کنید.

 

– همانطور که یاد شد، از مزیت های مهم جاروبرقی خوب، صدای آن است. به این خاطر که صدای بالا آن در استفاده طولانی مدت قطعا شما را آزرده می کند و نمی توانید صداهای دیگر را بشنوید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم خانگی قسطی مشهد

– یکی از پارامترهای مهم در خرید جاروبرقی، قدرت موتور و مکش آن است. در واقع مکش بالا، سرعت تمیز کردن محل را افزایش می دهد.
نکته مهم این است که مکش بالای جارو برقی قطعا توان مصرفی دستگاه را را افزایش داده که این موضوع هزینه برق را افزایش می دهد.

– مخزن جمع آوری زباله در جاروبرقی به دو نوع تقسیم می شود و باید در مورد نوع مخزن آن اطلاعاتی داشته باشید تا در استفاده از آن به مشکل برنخورید. محزن های جاروبرقی کیسه دار و یا بدون کیسه می باشند. که نوع کیسه ای آن شامل دائمی و قابل تعویض می باشد. با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌
در نوع کیسه قابل تعویض بعد از چندین بار استفاده باید آن را از دستگاه خارج کرده و یک عدد کیسه نو را جایگزین کنید که در کیسه دائمی نیاز به این کار نمی باشد. اما جاروبرقی بدون کیسه دارای مخزن است که زباله ها به درون آن ریخته می شوند و پس از استفاده قابل تخلیه می باشد.

– برخی از برندهای جاروبرقی به صورت دو منظوره طراحی شده اند و این دستگاه قادر است که هم آب و هم گرد و خاک را از روی سطوح پاک و تمیز کند.

– یکی از مهمترین نکات در خرید جاروبرقی که باید حتما به آن توجه ویژه داشته باشید، طول سیم برق می باشد که اگر سیم کوتاه باشد، باید دستگاه را خاموش و دو شاخه را از پریز جدا کرده و دوباره آن را به نزدیکترین پریز در اتاق دیگر وصل نمایید. چنین ویژگی ای باعث خرابی زودتر جارو برقی می شود و نیاز به تعمیرات و هزینه های گزاف را بیشتر می کند. بهترین طول سیم برق باید طولی برابر با 6 تا 9 متر داشته باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.


آبمیوه گیری:

آبمیوه گیری یکی از وسایل محبوب و لذت بخش است که در هر خانه ای ضروری است. با استفاده از آبمیوه گیری می‌توانید انواع آب میوه‌های تابستانی و زمستانی نظیر پرتقال، هویج، سیب و… را تهیه کنید. آبمیوه‌ گیری انواع متفاوتی دارد و به مدل‌های دستی، برقی تقسیم می‌شوند. برای خرید آبمیوه گیری باید به یکسری نکات مهم توجه فرمایید.

خرید لوازم خانگی با چک

– یکی از نکاتی که در هنگام خرید آبمیوه گیری اهمیت دارد، قدرت موتور دستگاه است، که هر چه بیشتر باشد بهتر است.با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

– همچنین از دیگر نکات مهم، پایه‌های ضد لرزش است که از تکان خوردن و لرزش دستگاه جلوگیری می‌کنند و مانع از ایجاد سر و صدای بلند می‌شوند.

– بهتر است که جنس تیغه‌ها از استیل ضد زنگ باشند که در خرید آبمیوه گیری نباید از آن چشم پوشی کنید.

– یکی از پارامترهای مهم که هنگام خرید آبمیوه گیری لازم است به آن توجه شود، موضوع تک کاره بودن و چند کاره بودن دستگاه است. آبمیوه گیر تک کاره یک دستگاه ساده است که تنها برای گرفتن آبِ میوه کاربرد دارد.
در حالی است که آبمیوه گیری چند کاره دارای عملکردهایی چون مخلوط کن، خردکن، آسیاب، آب مرکبات گیر و غذاساز تشکیل شده است و از تمام این عملکردها هم بهره می‌برد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم خانگی قسطی مشهد

رعایت یکسری فاکتورها باعث می شود که عمر آبمیوه گیری مورد علاقه ی شما افزایش یابد، این موارد عبارت است از:

– از تراز بودن سطح زیرین آبمیوه گیری مطمئن شوید.

– از آب سرد برای شستشوی دستگاه استفاده کنید.

– قبل از آنکه دستگاه را روشن کنید، از محکم بودن قطعات متحرک آبمیوه گیری اطمینان حاصل کنید.

– به مخزن تفاله توجه ویژه‌ای داشته باشید و همیشه آن را تمیز و خالی نگه دارید.

 

چای ساز:

چای یکی از نوشیدنی هایی است که ما ایرانیان بسیار به آن علاقه مندیم و حتما در طول روز چای می‌خوریم و برای تهیه کردن آن زمان می‌گذاریم. یکی از وسایلی که در تهیه چای به ما کمک می‌کند، چای ساز است که به سریع‌ ترین حالت ممکن یک چای خوش رنگ و خوش طعم را به شما تحویل می دهد.با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد خریدی به بینظیر را تجربه کنید. ‌‌‌

چای سازها مدل های مختلفی دارند، برخی از آنها به صورت ایستاده هستند که قوری روی کتری قرار می‌گیرد و توسط بخار و گرمای کتری گرم می‌شود. در مدل دیگر، قوری به طور جداگانه برروی سطح داغی جای می‌گیرد که باعث می‌شود چای درون قوری به سرعت دم بکشد و گرم بماند، بدون اینکه نیاز باشد تا آب دائما در حال جوش باشد.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

در ادامه به بررسی دقیق تری درباره نکات مهم خرید چای ساز می پردازیم.

– یکی از نکات، نوع جنس بدنه ی چای ساز است. معمولا بدنه چای سازها از جنس فلز، پلاستیک و یا شیشه است. اگر جنس چای ساز شما پلاستیک است، ممکن است در صورت با کیفیت نبودن آن، در اثر سرد و گرم شدن ترک بخورد. همچنین اگر جنس آن شیشه ای است ممکن است به مرور زمان جرم بگیرد و اگرم جنس چای ساز شما فلزی است، با افزایش دما و داغ شدن آن ممکن است موجب بروز مشکلاتی شود. بنابراین در هنگام استفاده از این دستگاه بسیار دقت کنید.

– چای سازهای جدید، دارای ویژگی های مختلفی از تایمرها هستند. معمولا مدل های جدید چای ساز، تایمری دارند که قابلیت برنامه ریزی زمانی برای چای ساز شما را فراهم می آورد.

– از دیگر نکات مهم در هنگام خرید این دستگاه، صافی دهانه ی چای ساز است. این قابلیت باعث جلوگیری از ورود رسوبات به لیوان چای و قوری شما می شود. معمولا این صافی از جنس فلز و یا پلاستیک است. بسته به مدل چای ساز مورد علاقه ی خود، حتما به نوع صافی آن دقت فرمایید.

 

سرخ کن:

سرخ کن هم یکی دیگر از لوازم خانگی های مورد نیاز در خانه است. امروزه بیشتر افراد به غذاهای جدید سرخ کردنی علاقه مند هستند که این دستگاه می تواند کمک شایانی به شما بکند.

هنگام خرید سرخ کن باید به یکسری نکات توجه کنیم که عبارتند از:

– ابتدا باید به بودجه ی خود توجه کنید و سپس به سراغ امکانات، قابلیت ها و اندازه‌ی آن رفت به این دلیل که تنوع سرخ کن در بازار بسیار زیاد است.

– ظرفیت دستگاه از دیگر نکات بسیار مهم است. به‌ طور کلی، این وسایل ظرفیتی بین دو تا هفت پیمانه دارند و بهتر است براساس نیاز خود یا تعداد اعضای خانواده یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. بنابراین، به یاد داشته باشید که هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، دستگاه بزرگ‌ تر است و فضای بیشتری را اشغال می‌کند.

– بعضی از سرخ‌ کن‌ها مجهز به برنامه‌ ی از قبل تنظیم شده هستند که آشپزی را برای شما بسیار راحت می‌کنند. برخی از آن‌ها قابلیت پخت بدون روغن را دارند که برای پخت غذای سالم و رژیمی بسیار مناسب هستند.

 

چرخ گوشت:

در بیشتر مواقع همه ی ما گوشت چرخ کرده های خود را از فروشگاه های مختلف خریداری می کنیم که آگاهی کاملی از محتویات آن گوشت نداریم. بنابراین با استفاده از چرخ گوشت می توانید گوشت های مورد نیاز خود را در خانه چرخ کنید، می توانیم میزان چربی گوشت را کنترل کنیم تا گوشت هایی با طعم خوب را داشته باشیم. همچنین از محتویات آن آگاه هستیم و گوشتی سالم و خوشمزه را تهیه می کنیم.

خرید لوازم خانگی با چکچرخ گوشت ساختار ساده‌ای دارد و انواع متفاوتی در بازار وجود دارد. انواع چرخ گوشت ها عبارت است از: چرخ گوشت‌ برقی و چرخ گوشت دستی .
این دستگاه ها قابلیت پوره کردن و چرخ کردن خشکبار، درست کردن سوسیس و… را هم دارند.

همانطور که یاد شد، بسیاری از افراد هستند که می‌خواهند از گوشت چرخ شده آگاهی داشته باشند. این افراد با خرید چرخ گوشت می‌توانند به راحتی هر نوع گوشت را در منزل خود آماده کرده و از تهیه‌ی گوشت چرخ کرده بی نیاز شوند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی مشهد، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با خرید لوازم خانگی پرداخت درب منزل، تجربه به یاد ماندنی داشته باشید همچنین می توانید با خرید لوازم خانگی با چک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

از قابلیت ها و ویژگی های چرخ گوشت به موارد زیر می توان اشاره کرد:

– درست است که انواع چرخ گوشت توسط برندهای مختلف ساخته شده است، اما بعضی از آنها در اضافه کردن قطعات جانبی یکسان هستند. از قطعاتی که در اکثر چرخ گوشت ها یکسان است می‌توانیم به سری کبه ساز و سوسیس ساز اشاره کرد.

 

– با استفاده از قابلیت کلید چرخش معکوس، له کردن مواد غذایی بهتر صورت می گیرد، بنابراین با این قابلیت دستگاه عملکرد بهتری داشته و گوشت کاملا چرخ می‌شود.

– معمولا چرخ گوشت با یک سرعت مشخص کار می‌کند و فاقد تنظیمات سرعت است، اما همان یک سرعت از پس انواع مختلف مواد غذایی بر خواهد آمد.

خرید لوازم خانگی با چک– جنس تیغه و مارپیچی در بیشتر چرخ گوشت‌ها برای پیشگیری از زنگ زدگی استیل ضد زنگ است.

از نکات مهم در استفاده از چرخ گوشت که موجب عمر طولانی و عملکرد بهتر دستگاه می شود عبارت است از:

– هنگام استفاده از چرخ گوشت توجه فرمایید که دستگاه را در مدت طولانی روشن نگه ندارید.

– برای عملکرد بهتر دستگاه توصیه می شود، قطعات گوشت را تا حد امکان کوچک برش دهید.

– بعد از هر بار چرخ کردن گوشت و مواد غذایی، تمامی قطعات را کاملا بشویید تا محل رشد میکروب‌ها نشود.

– توصیه می شود از چرخ گوشت برای خرد کردن پیاز و سیب زمینی استفاده نکنید. این کار باعث کند شدن تیغه‌ها می شود و عمر دستگاه را کم می‌کند.

 

کلام آخر

اکثر زوج‌های جوان که قصد دارند در خانه ی جدید خود زندگی مشترک را آغاز کنند و وسایل نو بخرند، می توانند با خرید لوازم خانگی اقساطی مشهد، بهترین لوازم خانگی را برای خود خریداری کنند.با مراجعه به فروشگاه هایپر 724 می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. این فروشگاه معتبر روش های مختلفی را برای پرداخت هزینه های محصولات خود به وجود آورده است.

– شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از چک، محصولات مدنظر خود را خریداری کنید.

– همچنین شما می توانید با اخذ تسهیلات بانکی از این محصولات بهره مند شوید.

– از مزایای دیگر خرید از فروشگاه هایپر 724 امکان مقایسه قیمت ها و آگاهی از مشخصات آنهاست تا شما بتوانید با اطمینان خرید کنید.

– شما می توانید هزینه ی سفارشات خود را درب منزل پرداخت کنید .

– این امکان برای شما مشتریان ارجمند وجود دارد که در هر جایی که هستید، محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.