ماشین لباسشویی در مشهد
ماشین لباسشویی در مشهد

ماشین لباسشویی در مشهد:
همیشه برای ما انتخاب یک ماشین لباسشویی مناسب و پرکاربرد توی خونه مهم بوده است.
به همین دلیل برای خرید بهترین ماشین لباسشویی در مشهد لازم است که برخی فاکتورها در نظر گرفته شود.
امروزه تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولاتی با کیفیت، ظرفیت، ویژگی‌ها و فناری‌های مختلفی روانه بازار کرده‌اند.
به همین دلیل بیشتر افراد هنگام خرید ماشین لباسشویی در مشهد دچار مشکل می‌شوند و نمی دانند کدام دستگاه بهتر و با کیفیت تر است.
در ابتدا باید خدمت شما مشتریان گرامی بگویم که به کیفیت ساخت و مونتاژ ماشین لباسشویی در مشهد توجه داشته باشید.
اما اگر هیچ آشنایی با مشخصات فنی این محصول ندارید، می توانید با مشاوران فروشگاه هایپر 724 در ارتباط باشید تا شما را در خرید محصول مورد نظر خود همراهی کنند.

اما سوالی که بیشتر مشتریان از ما سوال می کنند این است که ماشین لباسشویی چند کیلویی خریداری کنیم؟

شما می توانید طبق مواردی که در زیر قرار دادیم ظرفیت ماشین لباسشویی در مشهد خود را انتخاب کنید، البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که شاید خانواده 3 نفره ای باشد که از یک خانواده 5 نفره شست و شوی بیشتری انجام می دهد و حجم لباس های آنها نیز بیشتر است، اما همانطور که ذکر کردیم تمامی اعداد و ارقام زیر برای حالت کاملا متعادل در یک خانواده در نظر گرفته شده است.

ماشین لباسشویی در مشهد

راهنمای خرید اینترنتی از فروشگاه هایپر 724:

 

خانواده 2 تا 3 نفرهماشین لباسشویی بین 6 تا 8 کیلویی
خانواده 3 تا 6 نفرهماشین لباسشویی بین 7 تا 10 کیلویی
خانواده بالای 5 الی 6 نفرماشین لباسشویی بالای 8 کیلویی

راهنمای ماشین لباسشویی در مشهد:

خیلی از افراد در هنگام خرید ماشین لباسشویی از ما درخواست کمک دارند، تا انواع و مشخصات فنی آنها را به صورت کامل توضیح دهیم تا بتوانند خریدی راحت و بدون پشیمانی داشته باشند، بنابراین در این نوشته با راهنمای ماشین لباسشویی در مشهد همراه باشید تا درباره انواع ماشین لباسشویی و مزیت های آنها صحبت کنیم.

انواع ماشین لباسشویی:

چندین نوع ماشین لباسشویی وجود دارد که عبارتند از:

  1. ماشین لباسشویی های درب از بالا معمولی (پرتابل)
  2. ماشین لباسشویی درب از بالا به همراه خشک کن (دوقلو)
  3. ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک

 

– ماشین لباسشویی سطلی:
رایج‌ترین نوع ماشین لباسشویی شامل ماشین‌های لباسشویی سطلی می‌باشد که تنها یک مخزن برای شست‌وشوی لباس‌ها دارند.

 

این نوع ماشین لباسشویی ظرفیت حدود ۳ تا ۷ کیلوگرم دارد اما برای کسانی که شست و شوی زیادی دارند، کار سختی است و توصیه نمی شود ولی برای افرادی که قصد شست‌وشوی لباس‌های نوزاد یا لباس‌های با اندازه کوچک را دارند، مناسب‌ترین گزینه است.

براساس راهنمای ماشین لباسشویی در مشهد، یکی از مزایای ماشین لباسشویی سطلی می توان به فضای کم آن، وزن کم دستگاه و همچنین قیمت پایین این دستگاه نسبت به دو مدل دیگر اشاره کرد.

ماشین لباسشویی در مشهد

 

– ماشین لباسشویی دوقلو:

نوع دیگر ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار مدل‌های دوقلو هستند که دو مخزن، یکی برای شست‌وشو و دیگری برای آب‌گیری و خشک‌کردن دارند.
در این مدل، حجم لباس‌هایی که امکان شست‌وشو دارند، بیشتر است و تا ۹ کیلوگرم هم ظرفیت دارد.

از مزایای مهم ماشین لباسشویی دو قلو در مشهد، صرفه جویی در آب و سرعت بالای خشک کردن لباس، قیمت مناسب و… است و از معایب آن می توان به اشغال فضای زیاد، وزن سنگین و چروک شدن لباس ها اشاره کرد.
در صورت نیاز به راهنمای ماشین لباسشویی در مشهد، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

– ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک:

سومین نوع ماشین‌ لباسشویی در مشهد، تمام‌اتوماتیک است که درِ مخزن آن‌ها ممکن است جلو یا بالای ماشین باشد و پس از قرار دادن لباس و تعیین برنامه، تمام مراحل آب‌گیری، شست‌وشو، آب‌کشی و خشک‌کردن به‌صورت اتوماتیک و طبق برنامه انجام می‌شود.

 

بر اساس آمار راهنمای ماشین لباسشویی در مشهد، این مدل تقریبا به پرطرفدارترین مدل‌ ماشین‌ لباسشویی تبدیل شده است، اگرچه  نوع تمام‌اتوماتیک از نظر قیمت نسبت به دو مدل دیگر گران‌تر است ولی شما را در مصرف انرژی بهینه کمک می‌کند.

در هنگام خرید این دستگاه، بر اساس نظر راهنمای ماشین لباسشویی در مشهد باید به چند نکته توجه کرد، که این نکات عبارتند از:

– اولین نکته مسلما مقدار بودجه ای که برای خرید ماشین لباسشویی در نظر می‌گیرید، یکی از عوامل مهم تعیین کننده در انتخاب آن است.
اما باید توجه داشته باشید که با کمی بیشتر کردن این مبلغ، می‌توانید گزینه بهتری بدست آورید.

 

– وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست و شو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید و نتیجه بهتری نصیبتان شود. بعضی از دستگاههای جدید علاوه بر برنامه‌های از پیش تعیین شده، این امکان را برایتان فراهم می‌آورند که به دلخواه خود برنامه‌ای را برای شستشو تنظیم کنید. در صورت نیاز به راهنمای ماشین لباسشویی در مشهد، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

– نکته مهم در انتخاب و خرید لباسشویی توجه به استاندارد بودن و رتبه برچسب انرژی آن است.
بدون توجه به این فاکتور‌ها هرگز اقدام به انتخاب نکنید. این دستگاه در هفته حدود یکی دو بار استفاده می‌شود، بنابراین بهتر است قبل از خرید لباسشویی به پارامتر‌های اصلی توجه کنید.

شما مشتریان گرامی می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه هایپر 724 از هر طریقی که مایل باشید،  خرید خود را ثبت کنید، از روش های خرید می توان به ثبت سفارش از طریق سایت و اپلیکیشن ما و یا از طریق تماس تلفنی در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد.

در این نوشته با راهنمای ماشین لباسشویی در مشهد همراه بوده ایم، در صورت تمایل نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.