مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد
مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد

 

یکی از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه خوب، کیفیت لوازم برقی آن است. با داشتن لوازم برقی آشپزخانه خوب و با کیفیت، زندگی روزمره شما سرعت بیشتری خواهد داشت، کار در آشپزخانه بسیار لذت بخش تر خواهد بود و کیفیت کار هایی که در آشپزخانه انجام می دهید مانند آشپزی، نظافت، آبمیوه گیری و … بسیار افزایش خواهد یافت. بنابراین، حتما سعی کنید هنگام خرید لوازم خانگی به انتظارات خود از کالای مورد نظر دقت کنید و از یک مارک و برند خوب خرید کنید. انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد با داشتن انواع مختلف لوازم برقی آشپزخانه با برند های متنوع، بستر خوبی برای انتخاب لوازم برقی مناسب است. تنوع بسیار بالای موجود در تمام مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد ممکن است کمی انتخاب را برای شما دشوار کند اما نگران نباشید، این تنوع کالا در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجب وجود قطعی مدل و برند دلخواه شما در بازار است.

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد

در ادامه این مطلب  با بررسی برخی از بهترین مدل های آبمیوه گیری خرید آبمیوه گیری مناسب را از انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد برای شما آسان تر خواهیم نمود. همچنین در قسمت دوم مطلب به بررسی انواع مخلوط کن موجود در بازار و مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد و خرید مخلوط کن خواهیم پرداخت.

خانگی

آبمیوه گیری

 

چگونه دستگاه آبمیوه گیری مناسب خود را بخریم؟

آبمیوه گیری یکی آن دستگاه هایی است که تنوع مدل بسیار بالایی دارد. برای خرید یک آبمیوه گیری خوب و مناسب مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد بازار بسیار مناسبی است. در ادامه ویژگی های یک آبمیوه گیری را برای شما شرح خواهیم داد تا ویژگی های آبمیوه گیری مناسب خود را دریابید. با خرید آبمیوه گیری از مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد، کیفیت بالای کالای خریداری شده شما تضمینی خواهد بود.

قدرت موتور:

هر یک از انواع مختلف دستگاه های آبمیوه گیری قدرت موتور های متفاوتی دارند. قدرت موتور مناسب، قابل قبول و خوب برای یک دستگاه آبمیوه گیری حدودا ۵۰۰ وات و یا بیشتر از آن می باشد. البته تنها عدد نشان دهنده قدرت موتور کافی نیست و در عمل قدرت دستگاه مشخص خواهد شد. انواع مخلوط کن با قدرت متور مختلف در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود است.

شاید این سوال برای شما ایجاد شود که قدرت موتور دقیقا چه تاثیری در دستگاه آبمیوه گیری دارد؟ در این صورت بهتر است بدانید هر چه قدرت موتور یک دستگاه آبمیوه گیری بیشتر باشد، قدرت دستگاه برای آبمیوه گیری از تعداد میوه های بیشتر نیز افزایش می یابد. یعنی اگر یک دستگاه قدرت موتور بالایی نداشته باشد به محض انداختن چند میوه قدرت دستگاه گرفته خواهد شد و شما ناچار خواهید بود که میوه ها را به تدریج و یکی یکی به داخل دستگاه بیاندازید و دائما باید مراقب تحت فشار قرار نگرفتن دستگاه آبمیوه گیری خود باشید.

 

این مسئله روند آبمیوه گیری را بسیار کند کرده و زحمت آن را بیشتر می کند. شاید قدرت موتور مناسب یکی از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه آبمیوه گیری مناسب باشد، بنابراین هنگام خرید دستگاه آبمیوه گیری از مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد به قدرت موتور آن دقت کنید. در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد انواع متعدد آبمیوه گیری و با قدرت موتور مناسب و قیمت های مختلف به راحتی یافت می شود.

میزان صدا:

متاسفانه قدرت موتور بالا، صدای بیشتر دستگاه را به دنبال خواهد داشت. صدای بلند دستگاه برای بسیاری از افراد معمولا ناخوشایند است البته برخی افراد هم برایشان مهم نیست. اگر صدای دستگاه برای شما اهمیت دارد، بهتر است هنگام خرید دستگاه در مورد صدای آن تحقیق و پرس و جو کنید. در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد انواع بسیاری از دستگاه آبمیوه گیری با قدرت موتور و حفظ صدای مناسب وجود دارد.

قدرت آبگیری دستگاه:

برخی از دستگاه های آبمیوه گیری به طور صد در صدی و کامل کار آبگیری را انجام نمی دهند و مقداری تفاله ی آبدار خارج می کنند. طبیعتا کیفیت کمتر دستگاه موجب تولید تفاله های پرآب بیشتری نیز خواهد بود. این ویژگی در مشخصات دستگاه به صورت واضحی مشخص نمی شود، بنابراین بهتر است پیش از خرید در مورد قدرت آبگیری خالص دستگاه تحقیق کنید. انواع بسیاری از دستگاه های خوب و با کیفیت در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود است.

خانگی

جنس تیغه آبمیوه گیری دستگاه:

جنس تیغه آبمیوه گیری دستگاه عامل بسیار موثری در کیفیت کار دستگاه و همچنین کیفیت آب میوه خروجی است. هنگامی که دستگاه از تیغه خوبی برخوردار باشد یعنی همیشه تیغه تیزی دارد با چرخش کافی آب میوه را به خوبی گرفته و همچنین تفاله ها را جدا می‌ کند. برای تشخیص وجود یک تیغه خوب باید دقت کنید که جنس تیغه از استیل درجه یک باشد. زیرا این جنس در مقابل رطوبت، شست و شو و زنگ زدگی مقاوم است و آسیب نخواهد دید. قطعا در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد آبمیوه گیری هایی مجهز به یک تیغه مناسب در انواع فراوانی موجود است.

اندازه مناسب دهانه ورودی دستگاه:

اندازه مناسب دهانه ورودی دستگاه آبمیوه گیری تقریبا به سلیقه هر فرد بستگی دارد.ت دستگاه های مختلف با اندازه های مختلف دهانه ورودی در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود است. اما به این نکته ی کلی توجه کنید که هر چقدر اندازه ورودی دستگاه بزرگ باشد شما در نهایت ناچار به خرد کردن و ریز کردن میوه خواهید بود. هر چند تبلیغاتی زیادی در مورد اندازه بزرگ ورودی دستگاه وجود دارد و به عنوان مثال در آن ها یک سیب بزرگ به راحتی از دهانه رد می‌ شود. متاسفانه چنین تبلیغاتی مطابق با واقعیت نیست و هر چقدر هم که دهانه بزرگ باشد شما همچنان در نهایت ناچار خواهید بود که میوه ها را در قطعه های کوچکتر وارد کنید. اما اگر اندازه دهانه دستگاه برای شما خیلی مهم است، در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد انواع دستگاه های آبمیوه گیری با بزرگترین اندازه های دهانه موجود می باشد، بنابراین حتما سری به مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد بزنید.

مخزن تفاله گیر دستگاه:

برخی از دستگاه‌ های آبمیوه گیری دارای مخزن جدا شونده هستند، یعنی در این صورت می توان به راحتی مخزن و یا ظرف تفاله را از دستگاه جدا نموده و آن را بشویید، اما در برخی مدل های دیگر دستگاه های آبمیوه گیری مخزن قابلیت جدا شدن ندارد. این مشکل برای شما دردسر های فراوانی ایجاد خواهد کرد، بنابراین بهتر است هنگام خرید دستگاه آبمیوه گیری به مخزن جدا شونده آن دقت کنید. در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد انواع بسیاری از دستگاه آبمیوه گیری با مخزن های جداشونده و یا خلاف آن وجود دارد که شما می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب نمایید.

 

از ویژگی های یک دستگاه آبمیوه گیری مناسب که بگذریم، در ادامه از هر برند معتبر، یک یا چند مدل از بهترین و مناسب ترین مدل های دستگاه آبمیوه گیری تولید شده توسط آنان را بررسی خواهیم نمود که همگی آنها در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود هستند.

 

خانگی

دستگاه آبمیوه گیری برند بوش مدل MES25A0

یکی از آبمیوه گیری های تک کاره موجود در بازار و مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد آبمیوه‌ گیری بوش مدل‌‌‌ MES25A0 می باشد.

 

Home appliances shopping center in Mashhad 2این مدل آبمیوه گیری بوش دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر یک از آن ها به صورت مجزا از دستگاه و در کناره آن قرار گرفته است. در زیر دستگاه پایه های ضد لغزشی تعبیه شده که مانع لرزش و جابجایی دستگاه حین کار کردن می شود. جنس تیغه اصلی این مدل، یکی از ویژگی های مهم آن است که از جنس استیل ضد زنگ تهیه شده است. فیلتر این دستگاه به راحتی قابل شستشو است و  لوازم جانبی آن نیز قابلیت شستشو از طریق قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی دارند. در واقع می توان گفت، این مدل آبمیوه گیری بوش یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه های موجود در بازار و همچنین موجود در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد می باشد.

 

 

 

مزایای این دستگاه موجود در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

 

  • مجهز به پایه های ضد لغزش در زیر دستگاه و عدم جابه جایی هنگام فعالیت
  • قدرت بالای موتور
  • آب گیری عالی و بدون تفاله های آبدار
  • تیغه بسیار مناسب و از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت
  • طراحی زیبا و خوش دست و بدن
  • فیلتر قابل شست و شو
  • مخزن های جدا شونده از دستگاه
  • قابلیت شست و شوی  لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

 

معایب این دستگاه موجود در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • نقص خاصی گزارش نشده است، البته برخی از مصرف کنندگان از وجود دسته های شکننده دستگاه ناراضی بوده اند.

 

 

دستگاه آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

دستگاه آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 یکی دیگر از آبمیوه گیری های تک کاره موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد است. این محصول مجهز به با قابلیت سیستم ایمنی هوشمند است. دو مخزن آبمیوه و تفاله این محصول هر یک به صورت مجزا هستند و در کنار دستگاه قرار گرفته اند. همچنیین از دیگر ویژگی های این دستگاه وجود پایه های ضد لغزش در زیر دستگاه است که مانع از لرزش و جابجایی حین فعالیت و آبگیری خواهد شد. این دستگاه مجهز به قابلیت تنظیم سرعت در 3 درجه می باشد.

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهدو آخرین ویژگی مهم این محصول وجود لوله خروجی دستگاه و پارچ آبمیوه که به گونه ای طراحی شده که آبمیوه تولید شده به صورت مستقیم وارد پارچ می شود و از بروز چکه جلوگیری می کند. به صورت کلی ارزش خرید این دستگاه با توجه به معایب کم آن خوب گزارش شده است. این مدل آبمیوه گیری ساخت برند بوش در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود می باشد.

مزایای این مدل موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • قدرت موتور بالا
  • مجهز به پایه های ضد لرزش
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • تنظیم سرعت در سه مرحله
  • مخزن های مجزا آبگیری و تفاله
  • مجهز به قابلیت سیستم ایمنی خودکار
  • کیفیت بالا
  • لرزش خیلی کم
  • صدای قابل قبول

 

معایب این مدل موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

 

  • با توجه به قیمت همیشگی برند بوش، و قابلیت های خوب این دستگاه، وجود تفاله های پر آب در مخزن تفاله گیری گزارش شده است که نسبت به برند و ویژگی های دستگاه انتظار بیشتری از این مدل می رود.

 

نکته: شما می توانید با بررسی مدل های مختلف برند های دیگر، محصولی با همین کیفیت را با قیمت کمتری خریداری کنید. در هر صورت، این محصول اکنون در تمامی مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود می باشد.

 

دستگاه آبمیوه گیری برند استیل ویداس مدل VIR-3615

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهداین مدل آبمیوه گیری مارک ویداس یکی دیگر از دستگاه های خوب و پر طرفدار موجود در بازار و همچنین در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد می باشد. این مدل آبمیوه گیری برخلاف مدل پیشین که معرفی شد، یک دستگاه چهار کاره است و یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل، وجود تیغه ی خوب از جنس استیل ضد زنگ است. جنس بدنه این دستگاه از  استیل است که نشان از استحکام بالا و دوام طولانی این مدل دارد. گنجایش مخزن آبمیوه گیری این مدل 1 لیتر است که اندازه ی مناسبی برای یک دستگاه آبمیوه گیری خانگی است و همچنین مخزن آبمیوه گیری این مدل به صورت مجزا و جدا شونده است. این مدل مجهز به مخلوط کن و آسیاب نیز می باشد. وجود تنظیمات سرعت و امکانات متنوع این دستگاه یکی از علل محبوبیت بالای آن نزد مصرف کنندگان است.

 

مزایای این مدل موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • مجهز به تیغه قوی از جنس استیل ضد زنگ
  • قدرت موتور بسیار بالا
  • قیمت مناسب
  • مجهز به مخلوط کن و آسیاب
  • ظاهر بسیار زیبا و شیک
  • وجود امکانات بسیار متنوع و تنظیمات سرعت
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • و…

 

معایب این دستگاه موجود در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • سنگینی پارچ مخلوط کن
  • چکه کردن آب از درز های دستگاه

 

آبمیوه گیری استیل ویداس مدل VIR-3613

اولین ویژگی این مدل دستگاه آبمیوه برند ویداس وجود بدنه مستحکم و از جنس استیل آن است. این مدل در مرکز خرید لوازم خانگی پرفروش است.

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهدعلاوه بر بدنه، جنس تیغه اصلی این دستگاه نیز استیل می باشد و قطعا قدرت آبگیری قوی خواهد داشت. این مدل مجهز به مخلوط کن و آسیاب نیز می باشد که گنجایش پارچ مخلوط کن عددی معادل 1.8 لیتر است. جنس پیرکس پارچ مخلوط کن نیز از استحکام خوبی برخوردار می باشد. همچنین، ظرفیت خود پارچ آبمیوه گیری این مدل نیز معادل دو لیتر است که اندازه رضایت بخشی است. این مدل آبمیوه گیری برند ویداس نیز دارای تنظیمات درجه سرعت است اما تنها دو میزان سرعت برای آن در نظر گرفته شده است. برای برجسته ترین ویژگی این مدل باید به سایز بزرگ دهانه ورودی این دستگاه اشاره کرد که قابلیت ورود یک سیب بزرگ را نیز دارد و شما را تا حد بسیاری از خرد کردن میوه رها می سازد. قدرت موتور این مدل چیزی حدود 400 وات است و در کل می توان گفت این مدل از ارزش خرید متوسطی برخوردار است. در صورت تمایل به خرید این مدل، بهتر است بدانید این دستگاه در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود و در دسترس است.

 

 

 

 

 

مزایای این مدل موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • توان مصرفی 1000 وات
  • مجهز به پایه های ضد لغزش
  • اندازه بسیار بزرگ دهانه ورودی
  • مجهز به مخلوط کن و آسیاب
  • گنجایش خوب پارچ مخلوط کن و آبگیری
  • مجهز به تیغ برنده و قدرتمند از جنس استیل
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • مجهز به سرعت قابل تنظیم دوگانه

 

معایب این دستگاه موجود در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • عدم وجود قابلیت سوئیچ خودکار و ایمنی ضعیف
  • صدای بیش از حد دستگاه
  • کیفیت پایین بدنه
  • سنگین بودن بی از حد پارچ شیشه ای

 

نکته: پس از بررسی معایب دستگاه بهتر است در خرید خود تجدید نظر کنید، و یا در صورتی که معایب این مدل برای شما اهمیتی ندارد، این مدل آبمیوه گیری ویداس در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود است.

خانگی اقساطی

دستگاه آبمیوه گیری برند فلر مدل PJ1000

این مدل آبمیوه گیری فلر یکی دیگر از آبمیوه گیری های بسیار محبوب و کارآمد موجود در بازار و مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد است.  مدل «PJ1000» علاوه بر طراحی زیبا و دلنشین خود، مجهز به یک کنترل پنل دیجیتال و نمایشگر رنگی است که موجب استفاده راحت تر از قابلیت های مختلف دستگاه می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه وجود حالت سوئیچ ایمنی و قطع خودکار آن است. در این حالت با بالا رفتن دمای موتور، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌ شود. علاوه بر این وجود پایه‌ های ضد لغزش در این مدل که همانطور که می دانید مانع حرکت و جابه‌جایی دستگاه حین فعالیت می‌ شود.

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد

از ویژگی های مهم و اصلی ترین دلیل محبوبیت این آبمیوه گیری اندازه بزرگ دهانه ورودی آن است، تا حدی که می توان برخی میوه ها به صورت درسته و بدون نیاز به خرد شدن نیز وارد دستگاه نمود. تیغه های این بسیار برنده و قدرتمند هستند و به آبمیوه گیری سرعت می بخشند. همچنین مخزن تفاله در پشت دستگاه ظرفیت بالایی دارد و موجب افزایش حجم چشمگیر در آبگیری انواع میوه‌ ها می شود. این مدل آبمیوه گیری فلر بسیار در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد بسیار پرفروش و محبوب است و در بازار انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود است.

 

مزایای این مدل موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • تیغه بسیار قدرتمند
  • قدرت بالای موتور و آبگیری عالی
  • صدای  کم و مناسب در کنار موتور قوی
  • ظاهر بسیار زیبا و دلنشین
  • مجهز به پایه های ضد لغزش
  • اندازه بزرگ دهانه ورودی
  • ایمنی بالا با وجود سیستم خاموش شدن خودکار
  • تفاله های کاملا خشک
  • مجهز به نمایشگر رنگی و کنترل پنل دیجیتال
  • دارای پنج میزان مختلف سرعت
  • ظرفیت بالای مخزن تفاله گیر
  • و…

 

معایب این دستگاه موجود در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • ظرافت بیش از حد بدنه و احتمال شکستگی سریع
  • نازک بودن و عدم استحکام قسمت پلاستیکی

 

دستگاه آبمیوه‌ گیری فلر مدل PJ 801

 

این مدل دستگاه آبمیوه گیری فلر در حال حاضر باقیمت مناسبی در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود است. این دستگاه معایب مدل قبلی که معرفی شد را ندارد، و در مقابل از بدنه با استحکام و از جنس استیل ضد زنگ برخوردار است.

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد

علاوه بر بدنه جنس تیغه اصلی این دستگاه نیز از استیل ضد زنگ می باشد که قدرت آبگیری دستگاه را بسیار بالا می برد. جالب است بدانید این مدل از نظر مصرف کنندگان خود از ارزش خرید بالایی برخوردار است و بسیاری خرید این دستگاه را توصیه کرده اند.

گنجایش مخزن آب میوه گیری این مدل 1 لیتر است که برای یک دستگاه آبمیوه گیری خانگی بسیار مناسب است. مخزن تفاله این مدل ظرفیتی معادل 2 لیتر دارد که بسیار مناسب است و  حجم آبمیوه گیری را زیاد می کند. این دستگاه دارای تنظیمات سرعت نیز می باشد و سرعت آن در 4 مرحله مختلف قابل تنظیم است. این مدل با داشتن توان مصرفی 8000 وات قدرت بالای موتور خود را ثابت می کند. در ادامه ضمن فهرست کردن مزایای این مدل جهت سهولت شما در مقایسه با برند های دیگر، سایر مشخصات و قابلیت های این مدل را نیز خواهیم گفت. از شمار بالای این مدل واضح است که این دستگاه طرفداران بسیاری دارد. خبر خوش اینکه این دستگاه با قیمت مناسب در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد به فروش می رسد و یکی از پرفروش ترین محصولات انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد است.

خانگی

مزایای این مدل موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • قدرت موتور بسیار بالا
  • بدنه مستحکم و استیل
  • آبمیوه خروجی بسیار خال و با کیفیت و وجود تفاله های کاملا خشک
  • تیغه قدرتمند و از جنس استیل ضد زنگ
  • ظرفیت 2 لیتری مخزن تفاله
  • مجهز به قابلیت تنظیم سرعت در 4 نوع
  • مجهز به سیستم محافظ موتور در برابر گرما یا همان سوئیچ ایمنی، و در نتیجه ایمنی بالای دستگاه
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • طول 1.5 متری سیم برق
  •  قطر دهانه ورودی ۸۵ میلی‌متری
  • مجهز به نمایشگر
  • و…

معایب این دستگاه موجود در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • تمیز کردن دشوار قطعات
  • صدای دستگاه کمی بیش از انتظار بلند است و می توانست کمتر باشد.

آبمیوه‌ گیری برند مولینکس مدل JU655

مولینکس یک برند بسیار معتبر در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی است که انواع محصولات این برند در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد نیز عرضه می شود. مدل JU655  یکی از بهترین محصولات ساخت این برند می ‌باشد.

قدرت موتور این محصول 1200 وات است و دارای امکان تنظیم سرعت موتور برای مصرف مواد سفت‌ یا نرم ‌تر می باشد. سرعت موتور از طریق یک پیچ ولومی تعبیه شده در قسمت جانبی بدنه دستگاه در دو درجه قابل تنظیم است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول وجود فیلتر جداکننده پالپ میوه جهت تهیه یک آبمیوه بدون پالپ است. در ضمن، قطعات این دستگاه  به جز قسمت حاوی موتور قابل شست و شو در ماشین ظرفشویی می ‌باشد.

 

مزایای این مدل موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  •       موتور بسیار قدرتمند
  •       مجهز به تنظیم کننده سرعت موتور در دو سطح
  •       مجهز به فیلتر جدا کننده پالپ میوه
  •       آبگیری عالی و وجود تفاله های خشک
  •       ظاهر زیبا و دلنشین
  •       کیفیت مناسب بدنه

 

معایب این دستگاه موجود در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

حتما از شنیدن این مطلب شگفت زده خواهید شد، اما باید بگوییم این دستگاه نه تنها محبوبیت و مزایای بسیاری دارد، بلکه هیچگونه عیب و نقص و یا انتقادی از طرف مصرف کنندگان آن گزارش نشده است! بنابراین اگر مقدار قیمت این دستگاه برای شما مناسب است، انتخاب مدل برای شما دشوار نخواهد بود. این محصول با کیفیت ساخت برند مولینکس در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود و کاملا در دسترس می باشد.

خانگی

دستگاه آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

شاید این نکته را بدانید که یکی از اولین آبمیوه گیری های موجود در بازار، آبمیوه گیری ساخت برند پاناسونیک و مشهور به 1،2،3.. می باشد.

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد پاناسونیک همچنان در تولید لوازم خانگی آشپزخانه یکی از پرچمداران بازار و مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد است. این مدل نیز همچنان با همان ظاهر نوستالژیک و قطعا با کیفیت و کارایی بالا، یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار است. این دستگاه سه کاره است و مجهز به مخلوط ‌کن و آسیاب نیز می باشد. این مدل با قدرت موتور 230 وات است و قابلیت تنظیم سرعت در دو درجه، یکی از محبوب ترین مدل های مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد است و دارای ارزش خرید بالایی است. ویژگی برجسته این محصول وجود قابلیت حالت پالس است. در حالت پالس موتور با شدت و قدرت فوق العاده فعالیت کرده و این سیستم برای مصرف مواد سفت و سخت‌ کاربرد دارد.

 

 

 

بالای موتور و کیفیت دستگاه هستند. خیلی ا کاربران عنوان کردند که چندین سال است که این دستگاه به خوبی برایشان کار می کند.

مزایای این مدل موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  •       قدرت مناسب موتور
  •         کیفیت بالای دستگاه و دوام طولانی
  •       مجهز به مخلوط کن و آسیاب، این دستگاه 3 کاره است.
  •       قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح
  •       مجهز به قابلیت پالس

 

معایب این دستگاه موجود در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

برخی از مصرف کنندگان صدای بیش از حد دستگاه برای برخی میوه های سفت مانند سیب و هویج  گزارش کرده اند. اما به صورت کلی نقایص این مدل بسیار جزئی و ناچیز هستند. این مدل در در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد بسیار پرفروش است.

خانگی

 

 

مخلوط کن

 

قدرت موتور دستگاه

یکی از مهم ترین ملاک های یک مخلوط کن مناسب وجود یک موتور قدرتمند است. چرا که قدرت بیشتر موتور موجب خرد کردن راحت تر مواد جامد و سختی مثل یخ و… می شود. حتما در زمان خرید و انتخاب مخلوط کن با توجه به نیاز های خود در میزان مصرف و همچنین جمعیت خانواده، دستگاه متناسب با نیاز و استفاده خود را انتخاب کنید. اجناس موجود در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد از تنوع بسیاری برخوردار هستند و شما به راحتی می توانید مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد

مخلوط کن یکی دیگر از لوازم خانگی آشپزخانه پرکاربرد و تقریبا مشابه آبمیوه گیری است. در ادامه توصیه هایی برای خرید یک مخلوط کن مناسب به شما ارائه خواهیم داد. انواع مختلف مخلوط کن از برند های مختلف همگی در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد موجود می باشند. پس از راهنمای مخلوط کن کارآمد، برخی از برترین مدل های موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد را نیز معرفی خواهیم نمود.

جنس بدنه دستگاه

یکی از مهم ترین نکات مورد توجه هنگام خرید مخلوط کن، جنس بدنه دستگاه است. به صورت کلی در ساخت لوازم برقی آشپزخانه موادی مانند پلاستیک های فشرده و یا استیل به کار می رود. هر کدام از این مواد دارای مزایا و معایب مخصوص هستند که باید هنگام خرید مطابق با انتظارات خود یکی از آنها ملاک مخلوط کن خود قرار دهید. در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد، مخلوط کن هایی با جنس های مختلف در دسترس مشتریان هستند. بهترین بازار برای خرید مخلوط کن مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد است.

خانگی

جنس تیغه دستگاه

با توجه به اینکه معمولاً در مخلوط کن، احتمال استفاده برای مخلوط خوراکی های سفت مثل یخ و مانند آن بسیار زیاد است، جنس مناسب تیغه دستگاه بسیار حائز اهمیت است. در صورت نیاز می توان از تیغه های فولادی در مخلوط کن های حرفه ای استفاده کرد. اغلب سازندگان مخلوط کن، تیغه ی دستگاه را از دو جنس استیل و فولادی تعبیه می کنند که اغلب تیغه ها فقط دارای یک لبه تیز هستند و شما مشتریان گرامی بهتر است هنگام خرید مخلوط کن به جنس تیغه و تناسب آن با نیاز های خود توجه ویژه ای بفرمایید. در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد، انواع مخلوط کن با تیغه های متفاوت و کاربرد های متنوع به فروش می رسد.

جنس پارچ دستگاه

یکی دیگر از نکات مهم در خرید مخلوط کن، جنس پارچ دستگاه است. اغلب پارچ مخلوط کن ها از جنس شیشه یا پلاستیک ساخته شده اند. پارچ از جنس شیشه دوام بیشتری دارد و همچنین با گذشت زمان و استفاده مکرر نیز تغییر رنگ نمی دهد. اما در مقابل جنس پلاستیک برای پارچ موجب افزایش چشمگیر ظرف در برابر ضربه ها خواهد شد. عیب پارچ پلاستیکی در مخلوط کن وجود احتمال تغییر رنگ به سفید و یا  زرد و کدر با گذشت زمان است. بنابراین اگر مخلوط کن یک وسیله کاربردی در استفاده روزانه شماست، بهتر است با انتخاب پارچ شیشه ای از مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد از زیبایی دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. همچنین اگر شکننده بودن پارچ دستگاه برای شما ناخوشایند است خرید مخلوط کن با پارچ های پلاستیکی از مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد گزینه بهتری خواهد بود.

ظرفیت پارچ دستگاه

هنگام خرید مخلوط کن به ظرفیت پارچ دقت کنید. ظرفیت پارچ متناسب با نحوه مصرف و اعضای خانواده تعیین می شود. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از مخلوط کن 80٪ ظرفیت پارچ قابل استفاده است و در غیر این صورت، با روشن شدن دستگاه، مواد موجود در پارچ از لبه ها سرازیر خواهد شد. انجام دادن این امر علاوه بر بهم زدن نظافت آشپزخانه، به موتور دستگاه نیز آسیب می رساند. در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد، انواع بسیار فراوانی از مخلوط کن ها با پارچ هایی در اندازه های مختلف وجود دارد که برای شما مشتریان عزیز در دسترس است.

همچنین هنگامی که دستگاه مشغول به کار است هرگز از قاشق یا چاقو برای هم زدن مواد داخل پارچ استفاده نکنید، این کار بسیار خطرناک است زیرا به احتمال زیاد ممکن است قاشق یا … در پره های دستگاه گیر کرده و به موتور یا پره ها آسیب برساند. حتما ابتدا دستگاه را خاموش کنید و از توقف کامل آن اطمینان حاصل نمایید، سپس در صورت لزوم مواد را مخلوط کنید.

شما می توانید برای خرید مخلوط کن دلخواه خود با ظرفیت پارچ مناسب به مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد مراجعه کنید.

 

قفل و ایمنی دستگاه

 

قابلیت جدید و بسیار مفید مخلوط کن های سری جدید، سیستم ایمنی و قفل دستگاه است که بسیار ایمنی دستگاه و مصرف کننده را افزایش می دهد. در این سیستم، در صورتی که پارچ کاملا و به شکل ایمن به دستگاه متصل نشده باشد، و یا حتی پارچ به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد، مخلوط کن به مصرف کننده هشدار می دهد و همچنین دستگاه روشن نخواهد شد. در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد جدیدترین مخلوط کن ها نیز به فروش می رسند.

 

وجود قابلیت حالت پالس

یکی دیگر از امکانات جدید در مخلوط کن های جدیدتر، وجود قابلیت حالت فرآیند پالس (Pulse) است که در مخلوط کن های تک کاره و چند منظوره وجود دارد. قابلیت پالس در واقع یک حالت بسیار شدید فعالیت موتور است که در آن، سرعت بسیار بالا و قدرت بسیار زیاد موتور دستگاه مواد را با فشار شدید با یکدیگر مخلوط می کند و یا محتویات درون پارچ دستگاه بلافاصله پس از فعال کردن حالت پالس به صورت ضربه ای با حداکثر توان موتور دستگاه و تنها در چند لحظه خرد شود. در صورتی که به دنبال یک مخلوط کن با قابلیت پالس هستید مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد راه حل مناسبی برای شماست.

به طور دقیق تر می توان گفت در صورتی که حالت پالس فعال باشد، دستگاه در مدت 2 ثانیه دستگاه با حداکثر توان موتور شروع به مخلوط کردن مواد می کند و سپس در مرحله بعد برای یک ثانیه مخلوط کردن را متوقف می کند تا درنتیجه دمای داخلی به درستی کنترل شود. به این نکته نیز توجه کنید که وجود قابلیت پالس در یک محصول، قیمت آن را بسیار افزایش می دهد. بهترین بازار برای یافتن یک مخلوط کن مجهز به سیستم پالس و قیمت مناسب، مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد است.

 

 

وجود فیلتر در دستگاه

یکی دیگر از عوامل مهم قابل توجه در انتخاب و خرید مخلوط کن، وجود فیلتر در محصول جهت جدا کردن هسته و دانه ها و همچنین تفاله و پالپ های ماده موجود در پارچ یا مخزن است. البته، تمام مخلوط کن ها و حتی اکثر آبمیوه گیری های امروزی، از یک فیلتر و سیستم تصفیه بسیار قدرتمند برخوردار می باشند و در حال حاضر تنها در مدل های قدیمی اینگونه نیست و خود مصرف کننده باید هسته و پالپ مواد را دستی از نتیجه نهایی جدا کند. خوشبختانه انواع بسیاری از مخلوط کن های مجهز به فیلتر در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد وجود دارد.

قیمت دستگاه

به صورت کلی قیمت مخلوط کن نیز مانند سایر لوازم خانگی، به عوامل زیادی مانند امکانات دستگاه، جنس بدنه، قدرت موتور و … بستگی دارد. شما در انتخاب و خرید مخلوط کن مناسب، ابتدا باید نیاز های خود از دستگاه و میزان مصرف خود را ملاک قرار دهید. همچنین این نکته ی کلی را نیز به یاد داشته باشید که قدرت بیشتر موتور و کیفیت بالاتر دستگاه، موجب افزایش قیمت آن خواهد بود اما قدرت و سرعت بیشتر مخلوط کن را نیز به همراه خواهد داشت. در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد انواع مختلف مخلوط کن ها با کارایی متفاوت و همچنین قیمت های مختلف در دسترس مشتریان است.

اگر از برند های برتر تولید کننده مخلوط کن بی اطلاع هستید باید گفت که بهترین مارک مخلوط کن، مارک هایی مانند بوش، فلر، فیلیپس، پاناسونیک، مولینکس، کنوود، بلک اند دکر، برلیانت و در برند های ایرانی برند پارس خزر هستند. در انواع مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد، محولات تمامی برند های سازنده مخلوط کن عرضه می شود. شما می توانید به راحتی مخلوط کن مناسب خود را با قیمت دلخواه خود را از مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد تهیه کنید.

خانگی

در ادامه ی این مطلب فهرست مختصری از برجسته ترین مخلوط کن ها موجود در بازار و انواع مرکز خرید لوازم خانگی مشهد و شهر های دیگر با ویژگی های کلی به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مخلوط کن و آسیاب مارک برلیانت مدل BBL-5650

ویژگی های این مدل موجود در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  • توان مصرفی 600 وات
  • ظرفیت پارچ 1.5  لیتری
  • پارچ شیشه ای
  • جنس بدنه استیل
  • جنس تیغه از استیل ضد خش

 

.مخلوط کن مارک بوش مدل MMB42G0B

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد

 

ویژگی های این مدل موجود در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

  •       توان مصرفی700 وات
  •       پارچ با ظرفیت 1.5 لیتری
  •       جنس پارچ: شیشه ای
  •         بدنه پلاستیکی
  •       جنس تیغه: استیل ضدزنگ

 

 

 

 

 

 

مخلوط کن مارک المپیا مدل OE-8888

ویژگی های این مدل موجود در مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد:

 

  • دارای توان مصرفی 350 وات
  • ظرفیت پارچ: 1.5لیتر
  • جنس تیغه از استیل ضدزنگ
  • مجهز به قابلیت پالس
  • طول سیم برق: 1.10 متر
  • آسیاب دو پره ای
  • مخلوط ‌کن 4 پره ای
  • امکان قابلیت تنظیم روی 4 حالت مخلوط کردن
  • مجهز به دکمه خاموش
  • پشتیبانی از ولتاژ 240 – 220 ولت