میوه فصل ها
میوه هر فصل

میوه یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه است که در هر فصلی انواع متفاوتی دارد و هر کدام از آنها دارای طعم، رنگ و خاصیت منحصر به فردی است.  در ادامه می خواهیم با انواع میوه فصل ها و خواص برخی از آنها آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

میوه های بهاره:

بهار محبوب‌ ترین فصل در میان چهار فصل است، به این دلیل که تنوع نوبرانه‌ها و لذت خوردن میوه‌های ترش و شیرین یکی از دلایل محبوبیت این فصل است.

انواع میوه فصل های بهاری عبارتند از: گوجه سبز، چغاله بادام، سیب قندک، سیب گلاب، سیب درختی، سیب قرمز عباسی، سیب شهریار، شلیل، گلابی دم کج، گلابی شاه میوه، انگور یاقوتی، گیلاس، آلبالو گرمک، هندوانه، طالبی، خیار، توت سفید، شاه توت و…

میوه فصل ها
برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.
در ادامه با برخی از انواع میوه های بهاری و مواد مغذی و خاصیت آنها آشنا می شویم.

فصل

گوجه سبز:

این میوه سبز و ترش مزه دارای میزان زیادی ویتامین C است که می‌تواند به سلامت بدن کمک شایانی کند. همچنین گوجه سبز حاوی کلسیم، پتاسیم، فسفر و آهن است. برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

توت فرنگی:

این میوه قرمز و خوشمزه امروزه به صورت گلخانه ای کشت می شود، اما در اصل در فصل بهار کشت می شوند.

توت فرنگی میوه ای پر از خواص شگفت انگیز است و برای بهبود سلامت بدن موثر است.

سیب:

سیب یکی از میوه های مورد علاقه ی هر فردی است که حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است.
فصل بهار، فصل پادشاهی سیب‌هاست، به این خاطر که انواع متفاوت سیب از جمله سیب گلاب، سیب شمرون، سیب قندک، سیب سبز و قرمز از اواسط فصل تا اواخر این فصل به بازار عرضه می‌شوند. سیب حاوی پتاسیم، فسفر، کلسیم، سدیم، ویتامین A و B است.

میوه سیب به دلیل داشتن این مواد معدنی یک میان وعده کامل و مقوی برای همه ی افراد به حساب می آید. برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

طالبی و هندوانه:

از میوه های پرطرفدار و خوشمزه که از اواسط فروردین می‌توانید به وفور آنها را مشاهده کنید، انواع طالبی، ملون، گرمک و هندوانه است.میوه فصل ها

این نوع میوه‌ها در اصل میوه تابستانی هستند اما هم در فصل بهار و هم پاییز در بازار دیده می شوند. این نوع میوه‌ها حاوی مقدار زیادی آب هستند که به رفع کم آبی بدن کمک شایانی می‌کنند. هندوانه و طالبی دارای ویتامین A و ویتامین C است و همچنین منبع خوبی برای پتاسیم معدنی به شمار می رود.

 

گیلاس:

گیلاس یکی از میوه هایی به حساب می آید که ناممکن است کسی آن را دوست نداشته باشد. این میوه خوشمزه و پرطرفدار حاوی ویتامین‌های C، پتاسیم، فیبر و عناصری مانند آنتوسیانین است که می‌توانند بدن را در برابر بسیاری از بیماری‌ها محافظت کنند.

میوه فصل ها

گیلاس سرشار از آنتی اکسیدان است و به کاهش درد، التهاب و نقرس کمک بسیاری می کند.

همچنین به تنظیم چرخه خواب، بهبود عملکرد شناختی و پیشگیری از بیماری قلب و عروقی تاثیر می گذارد. برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

 

 

میوه های تابستانی:

علاوه بر میوه های بهاره که کم و بیش در فصل تابستان وجود دارند، می توان به زردآلو، قیسی، شلیل قرمز، شلیل سفید، انواع متفاوت انگور، انواع گلابی، انجیر بی دانه و تازه، گوجه سبز، آلو زرد، آلو سیاه، خیار، خیار چنبر، توت سفید، توت سیاه، زغال اخته، تمشک، موز، هندوانه ترکمن، جهرمی، محبوبی، قرقی و خربزه مشهدی و یزد، آلبالو، گیلاس، لیمو ترش، انجیر اشاره کرد.

در ادامه به برخی از میوه های تابستانه و خواص شگفت انگیز آنها اشاره خواهیم کرد.

 

انبه:

انبه یکی از میوه های پرطرفدار و خوشمزه فصل تابستان است. این میوه فصل ها حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است که شامل فیبر غنی شده، مواد معدنی بسیار، پتاسیم، ویتامین A، ویتامین C و… است که به هضم غذا و از بیماری بینایی پیشگیری می کند.

 

پاپایا:

یکی دیگر از میوه هایی سرشار از خاصیت که می توانید در طول تابستان میل کنید، میوه پاپایا است. پاپایا سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین های A و C و… است.

میوه فصل ها

این میوه پر از خواص است که می تواند به تنظیم و بهبود سیستم دستگاه گوارش، به درمان سوء هاضمه، درمان نفخ، پیشگیری از آسیب های پوستی، کاهش التهاب، پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی و عروقی و به کاهش وزن کمک شایانی می کند. برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

توت فرنگی:

توت فرنگی یکی از میوه هایی است که برای درمان و مصارف بهداشتی تاثیر فراوانی دارد. همچنین به بهبود سیستم گوارشی، خاصیت ضدالتهابی و سفید کردن دندان ها تاثیر فراوانی می گذارد.
توت فرنگی سرشار از فیبر، ویتامین C، منگنز و پتاسیم، کوئرستین و… است.

انگور:

انگور یکی از میوه هایی است که در ایران به وفور دیده می شود. این میوه محبوب سرشار از آنتی اکسیدان و پتاسیم است که در صورت داشتن کلسترول بالا و یا قند خون می توانید این میوه را در رژیم غذایی خود قرار دهید.
همچنین انگور به سلامت و بهبود قلب، زانوها و مغز می پردازد و از عفونت های ویروسی جلوگیری و به درمان سوء هاضمه و سرطان پستان کمک زیادی می کند. برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

کیوی:

کیوی سرشار از مواد مغذی همچون ویتامین های A و C و B6 و منیزیم و آهن است. این میوه خوشمزه با طعم منحصر به فرد خود به حفظ سطح هموگلوبین در خون، حفظ تعادل قلیایی در بدن، بهبود اختلالات خواب، بهبود سلامت قلب و عروق، پوست و مو و کبد مفید است.

 

انار:

انار بیشتر به‌ عنوان یک میوه پاییزی شناخته می‌شود، اما بعضی از انواع زودرس انار در اواخر تابستان به بار می‌نشینند.
این میوه خوش‌ رنگ و ترش گزینه مناسبی برای درست‌ کردن آب‌ میوه‌ و تهیه انواع اسموتی و دسرهای رنگارنگ است.
انار میوه ای پر از خاصیت است که برخی از آنها شامل: سلامت قلب، کاهش کلسترول، پیشگیری از کم خونی، افزایش جریان خون، پیشگیری از سخت‌ شدن، افزایش ضخامت سرخ‌ رگ‌ها و… است. برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

 

 

میوه های پاییزی:

با آغاز فصل پاییز و بروز سرما، بسیاری از افراد به سرماخوردگی، آنفولانزا و حساسیت های پوستی مبتلا می شوند و به کلینیک های درمانی مراجعه می کنند، تمام متخصصین بر این باورند که استفاده از داروهای شیمیایی در کنار اثرات مثبت درمانی عوارضی را هم برای فرد به دنبال دارد. در صورتی که می توان در خانه و با مصرف چند ها میوه خوشمزه و پرخاصیت بهبود یافت.
میوه های پاییزی به دلیل دارا بودن منابع غنی از انواع ویتامین ها، املاح و مواد مورد نیاز و ضروری بدن، اکثرا به مبارزه با بیماری های شایع می پردازند و افراد می توانند با مصرف میوه فصل ها سیستم دفاعی بدن خود را در برابر بیماری ها و حساسیت های ناشی فصل پاییز واکسینه کنند. برخی از میوه فصل ها عبارتند از: نارنگی، پرتقال، نارنج، لیمو ترش، لیمو شیرین، گریپ فروت تو سرخ، گلابی، تخم نطنز و تبریزی، انار، انار سیاه، خرمالو، ازگیل، به، هلو، خرما، رطب، زالزالک، بالنگ، دارابی و…
در ادامه به انواع میوه فصل ها و خواص شگفت انگیز آنها می پردازیم.

فصل

نارنگی:

نارنگی به دلیل وجود ویتامین C و ساخت کلاژن به داشتن پوست، استخوان و دندان سالم کمک فراوانی می کند، همچنین به دلیل دارا بودن خاصیت ضد آنتی اکسیدانی، ضد سرطان بوده و مانع از جهش ژنتیکی می شود.
این میوه محبوب موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش سطح کلسترول خون، تقویت سیستم گوارشی، کاهش وزن، تقویت بینایی و… می شود.

 

آووکادو:

این میوه خوشمزه پاییزی دارای خواص بسیار زیادی است که برخی از آنها شامل: بهبود سلامت سیستم عصبی، تقویت حافظه، تنظیم عملکرد سلول های خون، تقویت قلب و عروق است.

میوه فصل ها
این میوه منبع غنی از ویتامین K ، B و C است که موجب افزایش سلول های قرمز خون می شود.
همچنین آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان و کلاژن است که باعث نشاط و شادابی پوست در فصل پاییز می شود. برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

خرمالو:

خرمالو از میوه های محبوب فصل پاییز به شمار می رود و طرفداران به خصوص خود را دارد. خرمالو یک میوه بسیار مفید و پرخاصیت است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
کمک به کاهش وزن، ضد سرماخوردگی، آنفولانزا و عفونت ریه، پیشگیری از سرطان و تقویت قوه ی بینایی می شود و سرشار از ویتامین A و C است.

 

زالزالک:

زالزالک دارای فواید بسیاری برای بهبود و سلامت بدن انسان ها است که برخی از آنها شامل: تقویت قلب و عروق، درمان نارسایی قلب و درد قفسه سینه، کاهش اضطراب، درمان مشکلات گوارشی و درد معده، کاهش فشار خون، تری گلیسیرید و… است.

 

 

زغال اخته:

زغال اخته یک میوه مفید پاییزی است که در درمان اسهال و زخم ها نقش چشمگیری دارد، همچنین ضد سرطان بوده و مفید برای از بین بردن قارچ های پوستی است.

میوه فصل ها

زغال اخته یک منبع غنی از ویتامین سی است که در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار موثر است، این میوه یک سم زدای بدن به شمار می رود و برای کلیه ها مفید است. برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

 

 

ازگیل:

ازگیل یکی دیگر از میوه فصل ها است که دارای خواص شگفت انگیزی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
ازگیل موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود قلب، پیشگیری و درمان آنفولانزا و سرماخوردگی، ضد یبوست، بهبود و تنظیم سیستم گوارشی، پیشگیری از انواع سرطان، کاهش کلسترول خون و… می شود.

 

میوه به:

میوه به سرشار از آهن، مس، روی، پتاسیم و آنتی اکسیدان است و برای بهبود و تنظیم دستگاه گوارشی و همچنین زخم های گوارشی مفید می باشد. همچنین میوه به باعث تقویت سلامت و جریان خون، سلامت قلب، فشار خون و موها می شود.
برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

میوه های زمستانی:

میوه فصل ها شامل انواع مرکبات از قبیل پرتقال، نارنگی، لیمو ترش، لیمو شیرین، دارابی، بالنگ، بادرنگ، گریپ فروت، انار بندرعباس، هندوانه اهواز، خربزه ایوانکی و اصفهان، زالزالک شهریار و… است.

 

 

 

 

گریپ فروت:

گریپ فروت به علت مزه‌ی تلخی که دارد، اغلب افراد به خوردن آن میلی ندارند. اما اگر از خواص بی‌نظیر آن آگاهی داشته باشید، حتما گریپ فروت را در برنامه غذایی خود قرار می دهید. در ادامه به برخی از خواص شگفت انگیز این میوه خوشمزه آشنا می شویم.

میوه فصل هاجلوگیری از سنگ کلیه، سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، چربی‌ سوز طبیعی، کنترل فشار خون و بهبود سلامت قلب، جلوگیری از سرطان ریه، پیشگیری از ابتلا به سرطان پروستات، جلوگیری از بیماری‌های لثه، افزایش سوخت وساز بدن یا همان متابولیسم، کاهش خطر سکته‌ مغزی و… است. برای خرید انواع میوه فصل ها و آشنایی با خواص میوه فصل ها به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

لیمو شیرین:

لیمو شیرین یک میوه‌ی پرخاصیت و شفابخش به حساب می آید. این میوه علاوه بر تامین آب مورد نیاز بدن، حس تازگی را به شما می بخشد. از خواص بی نظیر لیمو شیرین می توان به موارد زیر اشاره کرد.

میوه فصل ها
جلوگیری از سرماخوردگی، پیشگیری از کم آبی بدن، کمک به کاهش وزن، پیشگیری از ابتلا به آرتریت، مفید برای زنان باردار، درمان یبوست، کمک به درمان زخم‌های گوارشی، درمان زردی، پیشگیری از ابتلا به اسکوربوت، جلوگیری از بیماری های لثه و…

 

 

شما مشتریان گرامی می توانید انواع میوه فصل ها را از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 سفارش و خریداری کنید و درب منزل خود انواع میوه فصل ها را تحویل بگیرید.