نقد و بررسی برند های مطرح لپ تاپ
نقد و بررسی برند های مطرح لپ تاپ

نقد و بررسی برند های مطرح لپ تاپ

 

مقدمه

امروزه برند های فراوانی تولید کننده لپ تاپ های خوب و با کیفیت هستند. به غیر از برند های شناخته شده ای مانند سامسونگ و اپل، برند های لنوو، ایسر، ایسوس و … از بزرگترین تولید کنندگان انواع لپ تاپ هستند. اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو، خرید لپ تاپ ایسر و یا خرید لپ تاپ ایسوس را دارید، این مطلب بسیار مناسب شما خواهد بود. در این مطلب با نقد و بررسی انواع لپ تاپ، خرید لپ تاپ ایسر، خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو را برای شما آسان تر خواهیم نمود.

همچنین، امروزه با توجه به قیمت های ناپایدار و نوسانات ارزی، قیمت لپ تاپ برای بسیار از افراد بیش از توان خرید آن هاست و خرید لپ تاپ لنوو، خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ های ایسر تبدیل به یک رویا شده است. پیشنهاد ما به شما برای این مشکل، خرید لپ تاپ قسطی است. با خرید لپ تاپ قسطی می توانید مدل دلخواه و مناسب خود را خریداری نمایید.

خرید لپ تاپ ایسوس

با توجه به اینکه لپ تاپ های با کیفیته کم، قیمت کمتری نیز دارند، شما حتما باید برای خرید لپ تاپ لنوو، خرید لپ تاپ های ایسر و خرید لپ تاپ ایسوس یک مدل میان رده ی خوب و مناسب انتظارات خود را خریداری نمایید تا در استفاده از لپ تاپ دچار مشکل نشود و لپ تاپ شما به خوبی عمل کند. در صورت انتخاب لپ تاپ با کیفیت، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت و خرید لپ تاپ لنوو، خرید لپ تاپ ایسر و خرید لپ تاپ ایسوس با کیفیت ممکن است برای ما کمی سخت باشد. در این صورت خرید لپ تاپ قسطی بهترین راه حل برای شماست و با خرید لپ تاپ قسطی می توانید یک مدل با کیفیت و با عملکرد خوب را خریداری نموده تا با ارزش خرید بالای آن صاحب یک لپ تاپ مناسب شوید، بدون اینکه هزینه ی بیش از حد آن برای شما دشوار باشد.

در ادامه این مطلب با نقد و بررسی برند های لنوو، ایسر و ایسوس در روند خرید لپ تاپ ایسوس، خرید لپ تاپ ایسر و خرید لپ تاپ لنوو راهنمای شما خواهیم بود.

تاپ

خرید لپ تاپ ایسر

انواع مختلف مدل ها برای خرید لپ تاپ های ایسر

نکاتی هست که بهتر است برای خرید لپ تاپ های ایسر بدانید این است برند ایسر یکی دیگر از برند های بسیار مشهور در زمینه تولید لپ تاپ و محصولات دیجیتالی دیگر است و مانند تمام برند های شناخته شده دیگر مانند سامسونگ و اپل، از سابقه بالایی در زمینه تولید و طراحی لپ تاپ برخوردار است. بارز ترین ویژگی برند ایسر که هنگام خرید لپ تاپ ایسر با آن مواجه خواهید شد، تنوع بسیار بالای لپ تاپ های این برند است. برای خرید لپ تاپ ایسر مدل های بسیاری پیش روی شما قرار گرفته است. حتما هنگام خرید لپ تاپ لنوو از تنوع بسیار بالای آن مطلع شده اید. جالب است بدانید که تنوع محصولات ایسر حتی از برند لنوو و برند اچ پی نیز بیشتر است. این نکته برای خرید لپ تاپ ایسر یک مزیت به شمار می رود، اما همچنین کار خرید لپ تاپ ایسر و انتخاب محصول مناسب شما را کمی دشوار می سازد. در ادامه ی این مطلب سعی کرده ایم با بررسی این برند، خرید لپ تاپ ایسر را کمی برای شما راحت تر کنیم. نگران نباشید، با وجود تنوع بالای محصولات این برند، در خرید لپ تاپ ایسر اغلب محصولات با کیفیتی به شما ارائه خواهد شد. با خرید لپ تاپ قسطی ایسر، می توانید مدل مورد علاقه خود را ریداری کنید.

خرید لپ تاپ ایسوس

خوشبختانه شما برای انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر مناسب با انتظارات خود گزینه های زیادی دارید. هنگام خرید لپ تاپ ایسر بهتر است بدانید که  سری محصولات ایسر در 8 گروه اصلی در بازار عرضه می شوند. هر یک از این سری ها شامل بیش از 100 مدل مختلف هستند که حین خرید لپ تاپ ایسر در دسترس مشتری قرار گرفته اند و با وجود قابلیت خرید لپ تاپ قسطی، اکثریت آن ها در دسترس هستند.

سری های مختلف لپ تاپ های ایسر که در خرید لپ تاپ ایسر در بازار موجود هستند شامل موارد زیر می باشد که می توانید خرید لپ تاپ ایسر را از طریق این سری ها انجام دهید و یا در صورت دلخواه، از امکان خرید لپ تاپ قسطی استفاده کنید.

  • Aspire
  • Swift
  • Spin
  • Switch
  • Nitro
  • Predator
  • Travelmate
  • Chromebook

در خرید لپ تاپ ایسر این 8 سری برای شما در دسترس است. با خرید لپ تاپ قسطی می توان هر کدام از مدل ها را به عنوان گزینه بررسی کرد. ابتدا پیش از خرید لپ تاپ ایسر حتما استفاده ی خاص خود را از لپ تاپ مشخص کنید. مثلا اگر بیشتر به قصد بازی کردن خرید لپ تاپ ایسر را انجام می دهید، خرید لپ تاپ ایسر را با مدل های مناسب گیمینگ انجام دهید. در ادامه با بررسی سری های مختلف لپ تاپ های این برند، با توجه به کاربرد خود می توانید انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر را انجام دهید. با خرید لپ تاپ قسطی می توانید بدون محدودیت قیمت هر مدل را که می خواهید انتخاب کنید. بسیاری از مدل های مناسب ممکن است با شرایط اقتصادی موجود قیمت بالایی پیدا کرده باشند. در این صورت خرید لپ تاپ قسطی بهترین راه حل برای شما خواهد بود و با خرید لپ تاپ قسطی دیگر مانع بزرگ قیمت را برای خرید لپ تاپ ایسر، خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو نخواهید داشت.

تاپ قسطی

خرید لپ تاپ ایسر سری Aspire

برای خرید لپ تاپ ایسر، تعداد زیادی از محصولات برند ایسر جزو این سری می باشد و برای انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر از این سری دست کاربران باز است. با خرید لپ تاپ قسطی همگا آن ها در دسترس هستند.

مهم ترین معیار هنگام خرید لپ تاپ ایسر پردازنده آن است و برای خرید لپ تاپ ایسر باید بدانید که در محصولات این سری از پردازنده های مناسب برای کارهای اداری به کار رفته است.

اگر استحکام بدنه در خرید لپ تاپ ایسر برای شما مهم است، بدانید که یکی از بارز ترین ویژگی های محصولات این سری، ساختار بسیار محکم آن است.

برای خرید لپ تاپ ایسر، این سری از انواع صفحه نمایش به اندازه 11 اینچ تا 15 اینچ برخوردار است.

خرید لپ تاپ ایسوسبرای خرید لپ تاپ ایسر از این سری به دلیل وجود مدل های بسیار زیاد و متنوع، ما دیگر از آن ها نام نمی بریم بلکه برای هر سری، مدل های برجسته ی آن سری را خواهیم گفت. خرید لپ تاپ ایسر مدل بالای این سری را می توانید با خرید لپ تاپ قسطی انجام دهید.

بر خلاف انتظار، خرید لپ تاپ ایسر از ارزش بالایی برخوردار است زیرا این محصولات دوام بالایی دارند. برای انتخاب بهترین مدل و خرید لپ تاپ ایسر از این سری، مدل aspire e 15 به دلیل وجود باتری با دوام و با طول عمر طولانی و عملکرد خوب یکی از گزینه های مناسب است. با ارزش ترین و بهترین لپ تاپ ایسر همین مدل است که در خرید لپ تاپ ایسر باید به این نکته توجه کنید. با خرید لپ تاپ قسطی برای خرید لپ تاپ ایسر می توانید این مدل و مدل های بالا تر را نیز تهیه نمایید.

خرید لپ تاپ ایسر سری Swift

برای خرید لپ تاپ ایسر از سری Swift بهتر است بدانید که محصولات این سری مجهز به بدنه و شاسی فلزی هستند که موجب ظاهر جذاب آن ها شده است.

یکی از عوامل جذب مشتریان برای خرید لپ تاپ ایسر، این است برند ایسر به نوآوری هایش مشهور است. بین همه ی لپ ‌تاپ‌ های ایسر، سری سوئیفت کمترین وزن و ضخامت را دارد. برای خرید لپ تاپ ایسر مناسب حمل، این سری پیشنهاد می شود که با خرید لپ تاپ قسطی بسیار راحت تهیه خواهد شد.

 

یکی از محصولات جدید این برند شامل acer swift 7 باریک  است که در سال 2019 به بازار عرضه شد و یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر است و همچنین یک لپ تاپ مناسب گیمینگ ایسر است. یکی از گزینه ها برای خرید لپ تاپ ایسر گیمینگ همین مدل است که یکی از باریک ترین لپ تاپ های جهان به شمار می رود. همچنین مدل swift 5 نیز بسیار مناسب است. این دو مدل هر دو به راحتی قابلیت جابجایی دارند و جنس بدنه ی آن ها از آلومینیوم و براق است. با خرید لپ تاپ قسطی این دو مدل، دیگر مانع قیمت را در خرید نداشته باشید.

خرید لپ تاپ ایسوسهمانگونه که گفته شد، برند ایسر در زمینه لپ تاپ های قابل حمل و گیمینگ نوآوری های بسیاری دارد. برای خرید لپ تاپ ایسر جالب است بدانید که مدل acer swift 77  یکی از منحصر به فرد ترین طراحی ها را دارد و با قاب 0.35 اینچی خود به باریک ترین لپ تاپ جهان تبدیل گشته است. با خرید لپ تاپ قسطی این مدل، به راحتی خرید لپ تاپ ایسر را انجام دهید.

همچنین، مدل swift 1  با یک  شاسی باریک آلومینیومی و پورت های زیاد خود، در خرید لپ تاپ ایسر انتخاب خوبی است  و یکی از مزیت های آن قیمت کمتر آن است. اما شما می توانید با خرید لپ تاپ قسطی، این مدل را حتی با هزینه کمتر نیز تهیه کنید و خرید لپ تاپ ایسر را به شکل دلخواه خود داشته باشید.

 

خرید لپ تاپ ایسر سری Spin

اگر برای خرید لپ تاپ ایسر، مدل هایی که قابلیت تبدیل به تبلت را دارند مد نظر شماست، سری Spin ایسر مناسب شماست و کار انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر را برای شما راحت خواهد کرد.

برای انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر از این سری بهتر است بدانید که لپ ‌تاپ ‌های این سری دارای قابلیت چرخش کامل و مجهز به قابلیت تاچ صفحه‌ نمایش می باشند. کسی که در خرید لپ تاپ ایسر چنین مدلی را انتخاب می کند، می تواند هر لحظه که مایل باشد از قابلیت تبدیل شونده ی این سری استفاده کند و از خرید لپ تاپ ایسر خود نهایت لذت را ببرد. با خرید لپ تاپ قسطی، مدل مناسب خود را تهیه خواهید کرد.

تاپ

برای خرید لپ تاپ ایسر مخصوص کاربرد های تجاری، باید گفت با اینکه ایسر رسما سری مخصوص کاربرد های تجاری ارائه نکرده است اما، مدل acer spin 3 با پردازنده قدرتمند core i5 و باتری با عمر طولانی کاربرد تجاری دارد و با وجود اینکه جزو سری های جدا شونده است، باز هم عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد و انتخاب خوبی برای خرید لپ تاپ ایسر است. با خرید لپ تاپ قسطی ایسر مدل خوبی را برای خود انتخاب کنید.

ممکن است قیمت این سری از محصولات ایسر هنگام انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر برای شما کمی بیش از حد باشد. در صورتی که خرید لپ تاپ قسطی را انجام دهید، دیگر هزینه ی زیاد چنین لپ تاپ هایی مانع شما نخواهد بود و در این صورت انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر را به صورت خرید لپ تاپ قسطی، بدون محدودیت انجام خواهید داد.

خرید لپ تاپ ایسر سری Nitro

برای خرید لپ تاپ ایسر مناسب گیمینگ و کارهای گرافیکی سنگین، ‌سری لپ تاپ ایسر Nitro بهترین انتخاب برای خرید لپ تاپ ایسر است.

در خرید لپ تاپ ایسر این سری بهتر است بدانید که این سری دارای قدرت پردازش بالا برای اجرای انواع بازی ‌ها و انجام کارهای گرافیکی می باشد و در بین گیمرها محبوبیت بالایی دارند. در خرید لپ تاپ ایسر مناسب بازی، این سری ها بسیار مناسب هستند.

خرید لپ تاپ ایسوس

در خرید لپ تاپ ایسر گیمینگ، به دلیل وجود پردازنده های قوی و کارت های گرافیکی اختصاصی قطعا با قیمت بالای این لپ تاپ ها مواجه خواهید شد. بسیاری از افراد به همین دلیل نمی توانند خرید لپ تاپ ایسر را مطابق میل خود انجام دهند. اگر هزینه ی زیاد در خرید لپ تاپ ایسر گیمینگ برای شما نیز دشوار است، خرید لپ تاپ قسطی بهترین راه حل برای خرید لپ تاپ ایسر مدل مناسب شماست. با خرید لپ تاپ قسطی دیگر محدودیتی در انتخاب مدل دلخواه خود برای خرید لپ تاپ ایسر نخواهید داشت.

در انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر از این سری شاید بهتر است بدانید که یکی از تفاوت های اصلی این سری با سری Predator ، وجود طراحی باریک و بسیار زیبا و ضخامت بسیار کم سری نیترو است. گر در خرید لپ تاپ ایسر یکی از معیار های مهم شما ظاهر و باریکی لپ تاپ و در عین حال کیفیت مناسب آن می باشد، انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر این سری از لپ تاپ های ایسر بسیار مناسب شما در خرید لپ تاپ ایسر است. برای خرید یک مدل خوب، از خرید لپ تاپ قسطی بهره مند شوید.

خرید لپ تاپ ایسر سری Predator

این سری از لپ تاپ های ایسر نیز در خرید لپ تاپ ایسر مناسب گیمینگ بسیار پرطرفدار هستند. هنگام خرید لپ تاپ ایسر برای گیمینگ مدل های بسیاری برای خریداران در بازار موجود است که با خرید لپ تاپ قسطی به راحتی قابل تهیه هستند.

در خرید لپ تاپ ایسر از این سری این نکات را بدانید که این سری با قدرت پردازش بسیار زیاد و داشتن امکاناتی مثل نورپردازی LED و خطوط شکسته، ظاهری خاص و متمایز با محصولات دیگر این برند و لپ تاپ های سایر برند ها دارد که در انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر و یا خرید لپ تاپ قسطی بسیار مناسب است.

از ویژگی های مهم این سری، توجه ویژه سازندگان این سری به احتیاجات گیمر هاست. به عنوان مثال وجود سیستم خنک کننده و بالاترین رزولوشن و تنظیمات گرافیکی در این سری، خرید لپ تاپ ایسر را افزایش داده و بسیار محبوب شده است.

نسخه ویژه مدل predator helios 300 با پردازنده core i7 ، پردازنده گرافیکی قوی nvidia gtx 1060 و صفحه نمایش 15.6 اینچی و ظاهر بسیار زیبا یکی از مدل های برجسته این سری است که البته کمی گران است. با خرید لپ تاپ قسطی این سری از برند ایسر به راحتی می توانید لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید. از مهم ترین ویژگی های این مدل، صفحه کلید hyper drift است که عملکرد بسیار سریعی به کاربر ارائه می دهد و یکی از مهم ترین عوامل جذب کاربران برای خرید لپ تاپ ایسر به صورت خرید لپ تاپ قسطی است.

تاپ قسطی

برای خرید لپ تاپ ایسر از بین مدل های بسیار خوب این سری، به عنوان مدل های عالی این سری می توان به predator triton 500 نیز اشاره کرد که با کیفیت بسیار بالای گرافیک با رنگ ها بازی می کند و با کیبورد خود محبوبیت بسیار زیادی دارد و با خرید لپ تاپ قسطی به راحتی قابل خرید است.

مدل predator triton 900 با لولای قابل جابه جایی ezel aero  امکان جا به جایی بین چند حالت را دارد که این قابلیت در خرید لپ تاپ ایسر بسیار موثر است.

البته، خرید لپ تاپ ایسر مناسب برای بازی ممکن است هزینه ی زیادی را برای شما داشته باشد. با خرید لپ تاپ قسطی، می توانید هر مدل را انتخاب کنید و خرید لپ تاپ ایسر را با مدل دلخواه خود انجام دهید.

خرید لپ تاپ ایسر سری Travelmate

در خرید لپ تاپ ایسر از این سری، طراحی بسیار کوچک و امنیت بالای این سری ویژگی‌ های مهم آن هستند. تولید کنندگان این مدل ها به پرتابل بودن این سری توجه ویژه ‌ای داشته است.

خرید لپ تاپ لنوواگر قصد خرید لپ تاپ ایسر از این سری را دارید، نکاتی که که باید بدانید این است که محصولات این سری ابعاد بسیار کوچکی دارند. همراه با چنین ابعادی، وجود چیپ TPM موجب تضمین امنیت بالای کاربران شده است. این ویزگی ها، آمار خرید لپ تاپ ایسر را در بازار بسیار افزایش می دهد.

اگر در خرید لپ تاپ ایسر امنیت لپ تاپ برای شما مهم است و به دنبال حمل اطلاعات حساس خود در لپ تاپ هستید، سری Travelmate  گزینه مناسبی برای انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر خواهد بود.

 

 

 

 

 

خرید لپ تاپ ایسر سری ChromeBook

نکاتی که برای خرید لپ تاپ ایسر لازم است بدانید این است که، از نام این سری مشخص است که به سیستم ‌عامل Chrome است. این مدل ها طول عمر بسیار بالایی دارند و قیمت رقابتی دارند هستند.

خرید لپ تاپ ایسر از این سری برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. با این وجود، شما می توانید با خرید لپ تاپ قسطی در خرید لپ تاپ ایسر همانگونه که مایلید عمل کنید و برای خرید لپ تاپ ایسر از این سری نیز دردسری نداشته باشید.

مدل برجسته از سری کروم، مدل acer chromebook 15 می باشد که برای خرید لپ تاپ ایسر سری کروم مناسب است. همچنین ایسر کروم بوک و با مشخصاتی مانند شاسی فلزی و صفحه نمایش 1080p مدل مناسبی برای خرید لپ تاپ ایسر است.

 

انتخاب بهترین مدل ها و خرید لپ تاپ ایسر:

خرید لپ تاپ ایسر با بهترین طراحی: acer swift 7

خرید لپ تاپ ایسر به عنوان بهترین لپ تاپ بازی: acer predator triton 500

با ارزش ترین لپ تاپ در خرید لپ تاپ ایسر : acer aspire e 15

 

 

 

خرید لپ تاپ لنوو

 

 

برای خرید لپ تاپ لنوو باید بگوییم که این برند نیز از انواع بسیار مختلف و فراوانی برای خرید لپ تاپ لنوو برخوردار است. اگر به دنبال یک لپ تاپ مناسب و عادی، با یک عملکرد معمولی و با کیفیت هستید، خرید لپ تاپ لنوو گزینه ی بسیار خوبی است.

 

خرید لپ تاپ لنوو

 

همچنین از دیگر دلایل خرید لپ تاپ لنوو، قیمت مناسب آن برای انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو است. خرید لپ تاپ لنوو برای بسیاری از افراد مناسب است و به دلیل کارایی مناسب و قیمت مناسب آن، خرید لپ تاپ لنوو برای بسیاری از افراد پیشنهاد می شود. در ادامه، مدل های مختلف و سری های موجود و در دسترس برای خرید لپ تاپ لنوو را با توجه به کاربری خاص خود معرفی خواهیم نمود تا با مشخص کردن سری مناسب خود، خرید لپ تاپ لنوو را به درستی و مناسب با احتیاجات خود انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو انجام دهید. انتخاب برای خرید لپ تاپ لنوو بین مدل های متنوع با ویژگی های مختلف آن ها، خرید لپ تاپ لنوو را لذت بخش تر می کند.

تاپ

 

 خرید لپ تاپ لنوو سری Thinkpad

برند چینی لنوو با خرید امتیاز لپ تاپ شرکت آمریکایی  IBM، ساخت و تولید این لپ تاپ ها را از آن خود کرد و هم اکنون تولید و عرضه این لپ تاپ ها در چین انجام می شود. خوشبختانه برای خرید لپ تاپ لنوو سری. Thinkpad، ظاهر جدید به مدل های قدیمی داده شده است. اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو دوکاره را دارید، برخی از لپ تاپ های لنوو دو منظوره هستند و قابلیت جدا شدن کیبورد، هم لپ تاپ و هم تبلت هستند. در زمان خرید لپ تاپ لنوو بهتر است بدانید که همه ی سری های L, W, S, E, X, T از خانواده Thinkpad  می باشند.  برای خرید لپ تاپ لنوو، با سری های E, S,T و X  بیشتر مواجه خواهید شد زیرا در ایران رایج تر هستند.

یکی از دلایل شهرت این برند و خرید لپ تاپ لنوو، لپ تاپ های گیمینگ این برند است. لپ تاپ های  legion y530 ، legion y7000 و legion y740  از بهترین لپ تاپ های گیمینگ این برند هستند که مجهز به پردازنده core i7 و کارت گرافیکی nvidia rtx 2080 max-q هستند. قیمت این مدل ها بسیار بالاست و خرید لپ تاپ لنوو گیمینگ در ایران کمی دشوار است. بنابراین با استفاده از امکان خرید لپ تاپ قسطی برای خرید لپ تاپ لنوو می توانید دارای بهترین لپ تاپ های موجود در بازار شوید.

 

خرید لپ تاپ لنوو سری  T:

برای انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو این سری، بهتر است بدانید که این مدل ها لپ تاپ هایی بسیار قدرتمند، مستحکم و با امکانات فراوان هستند که کمی هم گران می باشند. برای خرید لپ تاپ لنوو از این سری، با انجام خرید لپ تاپ قسطی برای خرید لپ تاپ لنوو، می توانید بدون نگرانی از قیمت آن، انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو مورد نظر خود را انجام دهید و در خرید لپ تاپ لنوو دلخواه خود مشکل همیگشی قیمت را نداشته باشید.

خرید لپ تاپ لنوو سری X:

خرید لپ تاپ لنووبرای انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو از این سری بهتر است بدانید که این لپ تاپ ها سبک و قابل حمل آسان هستند. اگر همواره لپ تاپ خود را حمل می کنید، خرید لپ تاپ لنوو این سری را به شما پیشنهاد می کنیم. باتری این سری عمری طولانی دارد، و نمایشگر این سری نیز ابعاد کوچکی دارند که عوامل مهمی در خرید لپ تاپ لنوو هستند. شما می توانید با خرید لپ تاپ قسطی، خرید لپ تاپ لنوو را به راحتی انجام دهید.

 

 

خرید لپ تاپ لنوو سری S :

از دلایل خرید لپ تاپ لنوو این سری، روزمره بودن و سطح متوسط آن هاست. عوامل انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو از این سری، مناسب بودن آن ها برای کارهای روزمره، وبگردی، تماشای فیلم و …  است. از مزایای انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو وزن کم، وجود پردازنده نوع U اینتل و کم مصرف بودن آن است.

قیمت این سری از لپ تاپ ها نسبت به مدل های دیگر کمتر است اما به دلیل وضع بازار و نوسانات ارزی، بازهم خرید لپ تاپ لنوو برای بسیاری از افراد گران تمام می شود. با امکان خرید لپ تاپ قسطی برای خرید لپ تاپ لنوو مناسب، می توانید یک مدل مناسب استفاده روزمره را خریداری کنید  از خرید لپ تاپ لنوو نهایت استفاده را داشته باشید.

خرید لپ تاپ لنوو سری  E :

خرید لپ تاپ لنوو این سری برای استفاده عمومی و روزمره عادی مناسب است. خرید لپ تاپ لنوو این سری چندان سخت نیست زیرا  قیمت کمی دارند که البته این قیمت با قابلیت ها و ویژگی های این سری متناسب است. با این وجود با خرید لپ تاپ قسطی برای خرید لپ تاپ لنوو از این سری، میتوانید با هزینه کم صاحب یک لپ تاپ متوسط  خوب شوید.

خرید لپ تاپ لنوو سری  Ideapad

اطلاعات مورد نیاز برای خرید لپ تاپ لنوو از این سری، این است که این لپ تاپ ها از سال ۲۰۰۸ در بازارهای جهانی به فروش می رسند. خرید لپ تاپ لنوو از این سری توسط مشتریان عادی انجام می شود.

آمار بالای خرید لپ تاپ لنوو به دلیل قیمت مناسب، کیفیت خوب و داشتن قطعات معقول در این مدل ها موجب شده تا این سری از لپ تاپ های لنوو از پرفروش ترین ها در بازار ایران باشند. هنگام انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو این مدل بدانید که سری U, Z, W و Yoga و Flex  همین سری آیدیاپد هستند. مثلا برای استفاده روزمره خرید لپ تاپ لنوو مدل yoga c930 انتخاب مناسبی است. با خرید لپ تاپ قسطی می توانید هر کدام از مدل های رده بالا این سری را انتخاب، و خرید لپ تاپ لنوو را انجام دهید.

تاپ قسطی

خرید لپ تاپ لنوو سری B:

با خرید لپ تاپ لنوو از این سری می توانید همه نیاز های کسب و کار های کوچ خود را تامین کنید. قیمت برای خرید لپ تاپ لنوو از این مدل مناسب است اما شما همچنین با استفاده از امکان خرید لپ تاپ قسطی می توانید خرید لپ تاپ لنوو را با یک مدل رده بالا تجربه کنید.

خرید لپ تاپ لنوو سری Flex:

اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو دو منظوره را دارید، این سری برای خرید لپ تاپ لنوو مناسب شماست. این سری با آیتم چند حالته، ظاهر باریک و سبک، دارای صفحه نمایش لمسی و باتری بسیار با دوام و قوی هستند. انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو از این سری، ممکن است کمی گران باشد اما با خرید لپ تاپ قسطی برای خرید لپ تاپ لنوو، این مشکل نیز رفع خواهد شد.

خرید لپ تاپ لنوو سری G:

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای خرید لپ تاپ لنوو مناسب استفاده روزمره، محصولات این سری است. و به خصوص اینکه قیمت مناسبی هم دارند، آمار خرید لپ تاپ لنوو را بالا برده اند.

خرید لپ تاپ لنوو سری S:

این مدل از نظر کارایی و طول عمر بالای باتری، مناسب خرید لپ تاپ لنوو می باشد.

خرید لپ تاپ لنوو سری Y:

ایم مدل لپ تاپ های مناسب هنگام خرید لپ تاپ لنوو گیمینگ و کار های گرافیکی است. به دلیل وجود پردازنده های سریع و قدرتمند، و آخرین نوع از تکنولوژی گرافیکی، کیفیت و شفافیت صفحه نمایش، اسپیکر های در سطح استودیو برای خرید لپ تاپ لنوو مناسب گیمینگ می توانید از طریق خرید لپ تاپ قسطی اقدام کنید. به عنوان مثال مدل های legion y740، y730 و y7000 برای خرید لپ تاپ لنوو مناسب گیمینگ بسیار مناسب هستند.

خرید لپ تاپ لنوو سری Z:

 

این سری از لپ تاپ ها، کاربرد همان سری قبلی را در خرید لپ تاپ لنوو دارند. در روند انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو، این دو سری برای شما آنچنان هم متفاوت نخواهد بود.

خرید لپ تاپ لنوو خانواده Essential

برای خرید لپ تاپ لنوو برای استفاده روزمره و کاربری عام، خرید لپ تاپ لنوو از این سری را به شما پیشنهاد می کنیم. سری های لپ تاپ های این خانواده شامل B, V, G می باشد.

خرید لپ تاپ لنوو

در بین این سه سری، سری G از همه مدل بالاتری دارد. دو سری دیگر یعنی سری  B و V مناسب استفاده های تجاری در خرید لپ تاپ لنوو  هایی برای کاربری تجاری هستند. این مدل ها تقریبا قیمت خوبی دارند و هم اکنون سری G پرفروش تر است. با خرید لپ تاپ قسطی می توانید بدون محدودیت قیمت خرید لپ تاپ لنوو را به صورت دلخواه خود انجام دهید.

بهترین مدل ها برای خرید لپ تاپ لنوو:

بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ لنوو  گیمینگ: Lenovo Legion Y7000

بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ لنوو 2 در 1: Lenovo Yoga C930

مقرون به صرفه ترین مدل برای خرید لپ تاپ لنوو: Lenovo Flex 6 11

 

در مجموع اگ قصد خرید لپ تاپ لنوو را دارید، باید به شما بگوییم که انتخاب برای خرید لپ تاپ لنوو مناسب شما با توجه به تنوع این برند ممکن است کمی دشوار باشد اما برای راحت تر شدن خرید لپ تاپ لنوو، با شناختن سری های مختلف و متعدد این برند به صورت حدودی می توانید در حین خرید لپ تاپ لنوو به کاربرد یک محصول پی ببرید و یا قیمت آن برای خرید لپ تاپ لنوو بدانید.

تاپ

خرید لپ تاپ ایسوس

 

برای خرید لپ تاپ قسطی، خرید لپ تاپ ایسوس گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. لپ تاپ های برند ایسوس از کیفیت بسیار قابل توجهی برخوردار هستند و شما را از خرید لپ تاپ ایسوس پشیمان نمی کنند. همچنین شما به راحتی می توانید برای خرید لپ تاپ ایسوس رده بالا و گران قیمت، از گزینه ی خرید لپ تاپ قسطی استفاده کنید. خرید لپ تاپ قسطی و خرید لپ تاپ ایسوس می تواند برای شما یک لپ تاپ خوب و با کیفیت به ارمغان بیاورد. در ادامه ی این مطلب با بررسی برند ایسوس و برخی از برجسته ترین مدل های آن، در خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ قسطی به شما کمک خواهیم نمود.

همانطور که گفته شد کمپانی ایسوس قطعا مشهور ترین برند سازنده لپ تاپ ها نیست، اما لپ ‌تاپ‌های ایسوس به راحتی به رقابت با برند های بسیار مشهور تر و خوش ‌نام تر می پردازند. بسیاری از خریداران با خرید لپ تاپ ایسوس آمار فروش این برند را در بازار های جهانی بالا برده اند. خرید لپ تاپ ایسوس توسط مشتریان بسیاری انجام می شود و در نتیجه عرصه رقابت را برای برند های معروف و گران قیمت تنگ می کند. با خرید لپ تاپ قسطی از برند ایسو، می توان لپ تاپ بسیار مدل بالایی ا گرفت و با هزینه ی بسیار کم، صاحب یک لپ تاپ بسیار با کیفیت شد. اما مثلا در خرید لپ تاپ اپل، با همان هزینه ی خرید لپ تاپ برند ایسوس، خرید یک لپ تاپ خوب غیر ممکن خواهد بود. بنا به این دلیل، خرید لپ تاپ ایسوس خرید لپ تاپ لنووبا وجود کیفیت و قیمت مناسب به خصوص با استفاده از روش خرید لپ تاپ قسطی، بسیار افزایش یافته و کیفیت خوب محصولات این برند موجب محبوبیت آن شده است. برند ایسوس مجموعه ‎ی گسترده ای از لپ ‎تاپ‎های مختلف را به کاربران خود ارائه می‌دهد، مانند لپ‎ تاپ‎های اقتصادی، لپ ‎تاپ‎های مخصوص بازی و یا لپ ‎تاپ ‎های مهندسی ویژه معماران و طراحان. در صورتی که خرید لپ تاپ ایسوس را به قصد استفاده ی خاصی انجام می دهید، اگر برای نیاز خاصی قصد خرید لپ‎تاپ دارید، با تحقیق در مورد مدل‎ های مختلف برند ایسوس، خرید لپ تاپ ایسوس مناسب خود را با موفقیت انجام خواهد داد و لپ تاپ مناسب خود را پیدا خواهید کرد. در ادامه‌ ی این مطلب، 6 مدل از لپ تاپ های جدید برند ایسوس و کاربرد آن ها را بررسی خواهیم نمود. خرید لپ تاپ ایسوس رده بالا با انجام خرید لپ تاپ قسطی به راحتی برای شما مشتریان عزیز امکان پذیر است.

برند ایسوس ساخت کشور تایوان است و امروزه یکی از مشهور ترین برند های با کیفیت موجود در بازار  می­ باشد که محبوبیت خاصی بین خریداران به ویژه در بازار ایران بدست آورده ­است زیرا خرید لپ تاپ ایسوس به صورت خرید لپ تاپ قسطی موجب آن شده است که خریداران بتوانند لپ تاپ های رده بالایی با هزینه کمتر از حد انتظار و با کیفیت بسیار خوب خریداری نمایند.

واژه ایسوس به معنای پگاسوس (Pegasus)، اسب بالدار در اساطیر یونانی  نماد خرد و دانش است.

برند ایسوس علاوه بر تولید لپ تاپ و کامپیوتر در زمینه تولید قطعات کامپیوتر مانند مادربردهای حرفه ای و حتی گوشی موبایل نیز به فعالیت میپردازد و تلاش بسیاری برای پیشرفت و بهبود کیفیت محصولات خود دارد و همانگونه که گفته شد این برند با تولید انواع لپ تاپ، خرید لپ تاپ ایسوس در بازار را افزایش می دهد.

خرید لپ تاپ ایسوس از لحاظ سخت افزار: برای خرید لپ تاپ ایسوس، باید بدانید که این کمپانی در محصولات خود از بهترین پردازنده­ های (CPU) موجود در بازار یعنی Intel  و AMD  و همچنین بهترین پردازنده  های گرافیکی (GPU) مانند NVIDIA و AMD  استفاده می کند. برای خرید لپ تاپ ایسوس خیالتان از سخت افزار محصولات این برند راحت باشد. خرید لپ تاپ ایسوس با سخت افزار قوی و پرسرعت قیمت لپ تاپ را افزایش می دهد. بنابراین با خرید لپ تاپ ایسوس به صورت خرید لپ تاپ قسطی می توانید با هزینه کم یک لپ تاپ بسیار پرسرعت و عالی خریداری کنید.

تاپ قسطی

همچنین در خرید لپ تا ایسوس بهتر است بدانید سیستم­ عامل موجود در سری­ های ویندوز این برند اغلب از ویندوز 10 و 10 Pro می ­باشد. که در خرید لپ تاپ ایسوس امتیاز مثبتی است.

سری­ های مختلف موجود در بازار برای خرید لپ­ تاپ ایسوس

برای خرید لپ­ تاپ ایسوس بهتر است ابتدا استفاده خاص خود را در نظر بگیرید. لپ تاپ ایسوس مانند سایر لپ­ تاپ­ های دیگر برند ها در سری­ ها و مدل ­های مختلفی به بازار عرضه شده است.  در ادامه برای تسهیل خرید لپ تاپ ایسوس توضیحاتی را در مورد سری ها و مدل­های مختلف لپ­ تاپ های ایسوس ارائه می دهیم تا خرید لپ تاپ ایسوس را با توجه به انتظارات خود دقیق و درست انجام دهد. همچنین با خرید لپ تاپ قسطی می توانید خرید لپ تاپ ایسوس را با بهترین مدل های موجود انجام دهید.

سری های لپ ­تاپ­ های کروم ­بوک و ویندوز ایسوس:

  1. ASUS ZenBook Series
  2. ASUS VivoBook Series
  3. ASUS StudioBook Series
  4. ASUS Laptop Series
  5. ASUS Commercial Series
  6. ASUS Gaming Series
  7. ASUS TUF Gaming And FX/ZX Series
  8. ASUS Transformer

 

 

سری­ های قدیمی که توسط این برند دیگر تولید نمی­ شوند و هنگام خرید لپ تاپ ایسوس حتما باید آنها را بشناسید سری های زیر هستند:

  • EeeBook Series که به لپ­ تاپ ASUS VivoBook E Series ارتقا یافته ­است
  • K Series
  • X Series
  • E Series
  • Q Series
  • B Series
  • V Series
  • P Series
  • F Series
  • A Series

خرید لپ تاپ ایسوس سری زِنبوک

هنگام خرید لپ تاپ ایسوس در نظر داشته باشید که لپ­ تاپ­ های سری زنبوک به دلیل ظاهر باریک، وزن کم، سبکی و مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارند یک لپ ­تاپ­ آلترابوک به شمار می روند.

برای تشخیص این این سری لپ تاپ ها حین خرید لپ تاپ ایسوس به نامگذاری آن توجه کنید زیرا در این لپ ­تاپ­ ها از دو حرف در ابتدای آن و یک عدد 3 رقمی و دو حرف در انتهای آن استفاده می شود. در 90 درصد نامگذاری لپ تاپ های خانواده زنبوک برای دو حرف اول از UX استفاده می شود که نمایانگر الترابوک (UltraBook) بودن آن ها  است.

خرید لپ تاپ ایسر

در ضمن در خرید لپ تاپ ایسوس توجه کنید که اولین­ عدد پس از UX نشانه ی اندازه صفحه نمایشگر لپ تاپ است. به عنوان مثال UX3 نشان دهنده یک صفحه نمایش 13 اینچی، و یا UX5 نشان دهنده یک صفحه نمایش 15 اینچی می ­باشد. با خرید لپ تاپ ایسوس به صورت خرید لپ تاپ قسطی می توانید یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ خریداری کنید.

نکته ی مهم دیگر در خرید لپ تاپ ایسوس دو حرف آخر مدل است. مثلا در UX301UA حرف U نماد نسل CPU و حرف A نشان دهنده سطح گرافیک است و یا در مدل UX501VW حرف V نماد مدل CPU  وW  نشانه گرافیک مدل است.

در خرید لپ تاپ ایسوس سری زنبوک باید بدانید که بیشتر پردازنده ­های به کار رفته در این سری از لپ ­تاپ­ ها پردازنده­ های Corei5، Corei7 و یا Core I9  هستند.

در تولید این سری از لپ تاپ ها، RAM  بالای 8 گیگابایت استفاده شده است.

وزن لپ تاپ ملاک مهمی برای خرید لپ تاپ ایسوس است. وزن تقریبی سری زنبوک حدودا  1.5 کیلوگرم می ­باشد که موجب حمل آسان و جا به جایی راحت این سری از لپ­ تاپ ­­ها شده­ است. وزن کم و ظاهری زیبای این سری، یکی از عوامل مهم محبوبیت آن در خرید لپ تاپ ایسوس برای مشتریان است.

تاپ

همچنین از دیگر عوامل مهم در خرید لپ تاپ ایسوس، اندازه نمایشگر آن است که نمایشگر سری زنبوک  از 13 اینچ الی 15 اینچ می ­باشد.

علاوه بر سخت افزار قوی، در این سری از حافظه SSD  نیز به کار رفته است که در سرعت بالای ویندوز و اجرای سریع برنامه­ ها و عملکرد لپ تاپ تاثیر بسیار زیادی دارد و یک امتیاز مثبت برای خرید لپ تاپ ایسوس محسوب می شود.

در ابتدا، سیستم ­عامل موجود در این نوع  لپ ­تاپ­ ها ویندوز  8 بود که در مدل ­های جدیدتر، این لپ تاپ ها به ویندوز 10 مجهز شده اند. در صورت تمایل می توانید خرید لپ تاپ قسطی انجام دهید.

انواع مدل های این سری، برای خرید لپ تاپ ایسوس سری زنبوک:

  •         ASUS ZenBook
  •         ASUS ZenBook Pro
  •         ASUS ZenBook Flip
  •         ASUS ZenBook Edition
  •         ASUS ZenBook DUO

از بین مدل­ های بالا، مدل ZenBook S  و ZenBook Pro  در واقع مدل های گران قیمت و محصولات رده بالایی هستند و مجهز به اجزای قوی تری نسبت به مدل ­های دیگر همین سری هستند. برای خرید لپ تاپ ایسوس رده بالا سری زنبوک، می توانید با خرید لپ تاپ قسطی به راحتی خرید لپ تاپ ایسوس رده بالا را انجام دهید و در صورت نیاز خرید لپ تاپ قسطی داشته باشید.

همچنین برای خرید لپ تاپ ایسوس در نظر داشته باشید که مدل ZenBook Pro  به صورت همزمان کارایی تبلت و لپ ­تاپ را برای دارنده خود انجام می دهد.

خرید لپ تاپ ایسوس سری ویوو بوک

برای خرید لپ تاپ ایسوس مخصوص طراحی و کار های گرافیکی، سی ویووبوک را به شما پیشنهاد می کنیم. سری ایسوس ویوو بوک، یک گروه بزرگ از لپ ­تاپ ­های برند ایسوس است.

خرید لپ تاپ ایسر تنوع مدل و کاربرد های مختلف این لپ ­تاپ ­ها در این سری بسیار بیشتر شده است و بیشتر از سری­ های دیگر لپ تاپ های ایسو می باشد. در این سری برای هر کاربرد خاص، یک مدل تولید شده ­است. از دانش ­آموزی که برای انجام تکالیف مدرسه خرید لپ تاپ ایسوس را انجام می دهد گرفته تا مهندسی که برای انجام پروژه های بزرگ خود خرید لپ تاپ ایسوس را انجام می دهد. بنابراین برای خرید لپ تاپ ایسوس، کارایی مورد نظر خود را انتخاب کنید و در خرید لپ تاپ ایسوس، حتما یک مدل مناسب شما پیدا خواهد شد.

حین خرید لپ تاپ ایسوس به اندازه صفحه نمایش آن توجه کنید. اندازه نمایشگر سری ویوو بوک ایسوس، از 11 اینچ الی 17 اینچ می­ باشد که نسبت به سری زنبوک متنوع تر است.

همچنین بهتر است بدانید که لپ­ تاپ های سری  نیز، لپ تاپ آلترابوک (UltraBook) به شمار می روند.

در خرید لپ تاپ ایسوس بهتر است بدانید که در واقع تفاوت سری  با سری زنبوک در وجود نمایشگر های لمسی خازنی در سری ویووبوک است که موجب می شود این لپ تاپ ها بیشتر کارایی تبلت را داشته­ باشند.

یکی مهم ترین عوامل در خرید لپ تاپ ایسوس، نوع پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ است. اغلب پردازنده­ های سری  ، از نوع  Core I7 و Core I9  هستند.

برای خرید لپ تاپ ایسوس، دسته­ بندی ­های زیر می باشد:

  •         ASUS VivoBook Series
  •         ASUS VivoBook Pro Series
  •         ASUS VivoBook Flip Series
  •         ASUS VivoBook Max Series

 

انواع مدل ­های سری ، برای ساخت انیمیشن، برنامه ­نویسی و ویرایش و ادیت فیلم بسیار مناسب و کاربردی می باشد. بنابراین برای خرید لپ تاپ ایسوس مناسب کارهای گرافیکی، سری  می باشد.

 

همچنین از بین مدلهایی که نام بردیم، لپ­ تاپ­ های  VivoBook   و VivoBook Pro به دلیل داشتن کارت گرافیک اختصاصی بیار مناسب انواع بازی ها و گیمینگ هستند. بنابراین برای رید خرید لپ تاپ ایسوس مناسب بازی، این دو مدل مناسب هستند. هرچند که وجود کارت گرافیک اختصاصی موجب افزایش قیمت لپ تاپ است، اما برای خرید لپ تاپ ایسوس مجهز به کارت گرافیک اختصاصی، می توانید با خرید لپ تاپ قسطی صاحب یک لپ تاپ با کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش و مناسب گیمینگ شوید.

تاپ

خرید لپ تاپ ایسوس سری استودیو بوک

خرید لپ تاپ قسطیبرای خرید لپ تاپ ایسوس مناسب بازی و کار های گرافیکی حرفه ای، سری استودیو بوک نیز بسیار مناسب است زیرا با داشتن کارت گرافیک قوی و حافظه گرافیکی بالا، برای استفاده از چنین کاربرد هایی بسیار مناسب است. برای خرید لپ تاپ ایسوس مخصوص بازی و گرافیک حرفه ای، سری استودیو بوک بهترین گزینه است.

این  لپ تاپ ها از نظر سخت افزار قوی هستند و در آن ها پردازنده ­های Core I7  و Core I9 به کار رفته است که شاید در این موقعیت خرید لپ تاپ قسطی برای شما خوب باشد.

 

 

برای خرید لپ تاپ ایسوس اندازه نمایشگر این سری از 15 اینچ تا 17 اینچ است.

دسته ­بندی­ لپ تاپ ایسوس سری استودیو بوک:

  • ASUS ProArt StudioBook
  • ASUS ProArt StudioBook Pro

 

 

خرید لپ تاپ ایسوس سری laptop

برای خرید لپ تاپ ایسوس، بدانید که اندازه صفحه نمایشگر این سری از 10 اینچ  تا 15 اینچ می­ باشد.

همچنین مهم ترین عاملی که در خرید لپ تاپ ایسوس باید درنظر بگیرید سخت افزار آن است. سخت افزار این سری از لپ تاپ های ایسوس، پردازنده­ هایی از نوع intel و همچنین AMD می ­باشد. که قیمت محصول را بالا می برد، البته با وجود امکان خرید لپ تاپ قسطی مسئله ای نخواهد بود.

 

خرید لپ تاپ ایسوس سری تجاری و اقتصادی

در خرید لپ تاپ ایسوس سری کامرشال، حتما متوجه خواهید شد که کاربرد آن از اسم آن نیز مشخص است، مخصوص کارها و سفرهای تجاری طراحی شده ­اند. بنابراین اگر برای خرید لپ تاپ ایسوس، دنبال یک مدل جهت استفاده های کار های تجاری و مالی خود هستید، این سری مناسب شماست. همانطور که گفتیم در خرید لپ تاپ ایسوس با مدل های فراوانی مواجه خواهید شد. این سری نیز یکی دیگر از انواع فراوان و موجود برای خرید لپ تاپ ایسوس با کاربرد دلخواه و مخصوص است. در صورت نیاز با خرید لپ تاپ قسطی تهیه می شوند.

این نکته برای خرید لپ تاپ ایسوس سری کامرشال بسیار مهم است که لپ­ تاپ ­های سری کامرشال به قابلیت حافظه دوتایی (Dual Storage) مجهز است که موجب افزایش چشمگیر سرعت و همچنین ظرفیت بالای لپ تاپ و عملکرد عالی و بی نقص آن خواهد شد که شاید لازم به استفاده از امکان خرید لپ تاپ قسطی باشید.

اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس سری کامرشال را دارید، مدل ها موارد زیر هستند:

  •         ASUSPro
  •         ASUS ExpertBook

 

خرید لپ تاپ ایسوس سری های ASUS Gaming Series و  ASUS TUF Gaming And FX / ZX Series

 

همانطور که از نام این سری ها پیداست، این لپ تاپ های ایسوس مخصوص گیمینگ و بازی طراحی شده اند. ROG مخفف اختصاری Republic Of Gamers  و TUF  مخفف اختصاری The Ultimate Force  هستند.  اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس گیمینگ و مخصوص بازی را دارید، این لپ ­تاپ­ ها مناسب ترین گزینه برای شما هستند.

برای بیشتر بازی ها، مدل TUF   مناسب میباشد اما با این حال مدل ROG   از لحاظ  گرافیکی بسیار  قوی تر است زیرا مجهز به کارت گرافیکی اختصاصی GeForce GTX 1060 از NVIDIA می باشد که گرافیک لپ تاپ را بسیار افزایش می دهد و برای خرید لپ تاپ قسطی نیز امکان پذیر است.

شما می ­توانید برای اجرای بازی ­های خود، از بالا ترین تنظیمات ROG استفاده کنید. با خرید لپ تاپ ایسوس به صورت خرید لپ تاپ قسطی، دیگر در انتخاب مدل دلخواه خود محدودیت نخواهید داشت.

 

نتیجه گیری:

 

برای خرید لپ تاپ لنوو، خرید لپ تاپ ایسر و خرید لپ تاپ ایسوس ابتدا تشخیص نیاز خاص شما از لپ تاپ مهم است. این برند های گفته شده از تنوع مدل بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل برای خرید لپ تاپ ایسر، خرید لپ تاپ لنوو و خرید لپ تاپ ایسوس، تنها شناختی کلی سری های مختلف این برند ها کافی است تا مشخصات بارز آن سری ها شما را در خرید لپ تاپ لنوو، خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ ایسر کمک کند. قطعا و بدون شک برای خرید لپ تاپ لنوو، لپ تاپ های گیمینگ گران قیمت تر هستند. همچنین در خرید لپ تاپ ایسر نیز با وجود آنکه اغلب لپ تاپ های این برند مناسب گیمینگ هستند، باز هم همینطور است. به صورت کلی حتی برای خرید لپ تاپ ایسر نیز، لپ تاپ های گیمینگ با گرافیک بالا گران تر هستند. با خرید لپ تاپ قسطی می توانید مدل دلخواه خود را از بین این سه برند انتخاب کنید.

خرید لپ تاپ قسطی

برای داشتن یک لپ تاپ بسیار زیبا و سبک، همراه با گرافیک خوب، خرید لپ تاپ ایسر را به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت نیاز می توانید با خرید لپ تاپ قسطی، آن را تهیه کنید.

اگر می خواهید یک برند برای هر استفاده خاص یک سری داشته باشد تا بین سری های مختلف این محصول مقایسه کنید و همچنین این برند پردازنده های بسیار قدرتمندی داشته باشد، خرید لپ تاپ ایسوس را به شما پیشنهاد می کنیم که با خرید لپ تاپ قسطی نیز امکان پذیر است.

علاوه بر تمام این ها، برای داشتن یک لپ تاپ متعادل یعنی ظاهر زیبا، گرافیک و قیمت مناسب خرید لپ تاپ لنوو بهترین گزینه است.

تاپ

البته که مدل برجسته و مشهور هر برند بسیار هزینه بیشتری در بر خواهد داشت که خوشبختانه این مشکل با خرید لپ تاپ قسطی امکان پذیر است. به صورت کلی هر یک از این برندها در شاخه مخصوص خود پیشتاز هستند و شما با توجه به بودجه و توان هزینه خود و انتظاراتتان، به راحتی می توانید برای خرید لپ تاپ لنوو، خرید لپ تاپ ایسوس و یا خرید لپ تاپ ایسر مناسب خود، یک مدل متناسب با نیاز های خود را پیدا نموده و با خرید لپ تاپ قسطی از لپ تاپ خود نهایت لذت را ببرید. به دلیل گران فعلی، خرید لپ تاپ قسطی بهترین گزینه است.