گوشی موبایل ارزان لمسی
گوشی موبایل ارزان لمسی

تشریح انواع گوشی های ارزان قیمت بازار

 

با توجه به تورم اقتصادی موجود در کشور و نوسانات اقتصادی بسیار از مردم به دنبال خرید گوشی موبایل ارزان لمسی هستند. تکنولوژی به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و به این دلیل، امروزه به سختی می توان بدون یک گوشی هوشمند لمسی زندگی کرد. اگر شما نیز قصد خرید گوشی موبایل ارزان لمسی هستید، فروشگاه اینترنتی ما با فروش انواع گوشی موبایل ارزان بهترین گزینه برای شماست! همچنین، به دلیل تنوع برند و مدل در گوشی های ارزان ، ممکن است پیدا کردن مدل دلخواه گوشی موبایل ارزان لمسی که مطابق با انتظارات شما باشد کمی دشوار جلوه کند. در این مطلب قصد داریم شرح نسبتا مختصری از انواع گوشی های ارزان موجود تولید برند های مختلف به شما مشتریان گرامی ارائه دهیم و تصمیم گیری برای انتخاب مدل گوشی را برای شما آسان تر خواهیم کرد.

 

برند سامسونگ

 

ممکن است شنیدن نام سامسونگ در فهرست گوشی ارزان لمسی و هوشمند شما را شگفت زده کند. تعجب نکنید، یکی از سیاست های جذب مشتری سامسونگ حفظ کیفیت همیشگی خود و در عین حال تولید چند مدل گوشی ارزان لمسی با کیفیت می باشد. در ادامه فهرستی از تعدادی گوشی موبایل ارزان لمسی با کیفیت تولید سامسونگ ارائه خواهیم داد.

 مدل Galaxy M10   

گوشی موبایل ارزان لمسیسامسونگ با تولید گوشی موبایل ارزان لمسی مدل گلکسی ام 10 به قیمت بسیار مناسب، به همراه گارانتی، توانست نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. در سال گذشته سامسونگ از دو سری گوشی M و A رونمایی کرد و توانست بار دیگر توجه کاربران و منتقدین را به خود جلب کند و دوباره بازار فروش را به دست بگیرد. از ویژگی های این گوشی موبایل ارزان لمسی ساخت سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مجهز به پردازنده و سخت‌ افزار قوی و پرسرعت

طراحی زیبا و بروز صفحه نمایش که مشابهت بسیاری با گوشی های رده بالا دارد

باتری با دوام و قدرتمند

و…

البته در کنار داشتن تمامی این مزایا، باید توجه داشته باشید که این گوشی فاقد سنسور اثر انگشت بوده و روش بیومتریکی برای احراز هویت کاربر در آن وجود ندارد و می توان گفت که این گوشی از لحاظ امنیتی کمی با گوشی های رده بالا فاصله دارد. اما با این وجود، به دلیل امکانات کامل این گوشی موبایل ارزان لمسی تولید شده توسط سامسونگ به عنوان یکی از محبوب ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار به فروش می رسد.

مدل  Galaxy A10s

گوشی سامسونگ گلکسی آ 10 اس با قیمت مناسب، همراه با گارانتی یکی از انواع گوشی موبایل ارزان لمسی سامسونگ می باشد.

در وصف محبوبیت این گوشی موبایل ارزان لمسی می توان گفت که عملکرد این مدل به حدی عالی بود که شرکت سامسونگ با ارائه نسخه بروز شده آن، پس از اعمال برخی تغییرات و بهبودی نقایص آن، بار دیگر این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی را وارد بازار نمود و جالب است بدانید این مدل همچنان بین مخاطبان سامسونگ طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. این گوشی موبایل ارزان لمسی هوشمند سامسونگ با توجه به کیفیت منحصر به فرد محصولات این برند، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. از مزایای این گوشی ارزان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •       دوربین دوگانه
  •       تراشه پردازنده قوی و مناسب
  •       باتری با طول عمر بالا
  •       طراحی زیبا و مشابه گوشی‌ های پیشرفته تر سامسونگ
  •       رنگ‌ های مختلف برای همه ی سلیقه ها
  •       وجود سنسور اثر انگشت و امنیت بالا
  •       وجود دوربین پشتی مجهز به سنسور عمق میدان

در حال حاضر، این گوشی سامسونگ با توجه به کیفیت و ارزش خرید بالای خود، یکی از بهترین مدل های گوشی موبایل ارزان لمسی می باشد.

 

مدل  Galaxy M20

گوشی سامسونگ گلکسی ام 20 با قیمتی مناسب و با گارانتی، یکی دیگر از بهترین مدل های گوشی موبایل ارزان لمسی سامسونگ می باشد. اگر انتظار عمده شما از گوشی موبایل ارزان لمسی خود، داشتن باتری قوی است،

گوشی موبایل ارزان لمسی گلکسی ام 20 مناسب ترین گزینه برای شماست. ویژگی مثبت بارز این مدل گوشی سامسونگ وجود باتری قدرتمند و با عمر طولانی می باشد. این گوشی با دوام آوردن تضمینی بیش از یک روز بدون استفاده از شارژر، طرفداران زیادی در بین انواع گوشی موبایل ارزان لمسی پیدا کرده است. گلکسی ام 20 سامسونگ مزایای دیگری مانند موارد زیر دارد:

سخت‌افزار و پردازنده های قدرتمند

مجهز به چندین دوربین با کیفیت

بدنه مقاوم در برابر ضربه های نسبتا محکم

طراحی مینیمال و منحصر به فرد

و مهم تر از همه، باتری با توان 5000 میلی‌آمپر ساعت بسیار قوی

حافظه داخلی 32 گیگابایت

و …

وجود تمامی این ویژگی های خوب در یک گوشی موبایل ارزان لمسی به صورت یکجا، این گوشی موبایل ارزان لمسی را بسیار منحصر به فرد ساخته است. معمولا گوشی موبایل ارزان لمسی همه ی ویژگی های یک گوشی رده بالا را ندارد. اما گلکسی ام 20 سامسونگ، یک گوشی موبایل ارزان لمسی، هوشمند و با کیفیت است.

مدل  Galaxy M30

گوشی سامسونگ گلکسی ام 30 با قیمتی متوسط، همراه با گارانتی یکی دیگر از مناسب ترین مدل های گوشی موبایل ارزان لمسی و هوشمند است.

گلکسی ام 30 سامسونگ، یکی از گوشی های مناسب میان رده سامسونگ است که برخلاف برخی از محصولات این کمپانی با قیمت بسیار مناسبی در بازار به فروش می رسد. علاوه بر قیمت خوب این گوشی موبایل ارزان لمسی، این گوشی هم بسیاری از ویژگی های مورد انتظار را داراست. برخی مزایای این گوشی موبایل ارزان لمسی و با کیفیت سامسونگ، موارد زیر می باشد:

باتری قوی با توان 5000 میلی‌آمپر در ساعت

کیفیت بالای صفحه نمایش

حجم مناسب حافظه، با حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4

طراحی منحصر به فرد و زیبا

و…

این گوشی موبایل ارزان لمسی و با کیفیت سامسونگ، تمام نگرانی های دارنده خود را با قابلیت های بروز و کاربردی اش برطرف می کند. محبوبیت و آمار فروش بالای این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی سامسونگ، موجب آن شده که شرکت سامسونگ ای گوشی موبایل ارزان لمسی را بزودی تا اندروید 10 نیز آپدیت کند. ادامه تولید و فروشی این گوشی موبایل ارزان لمسی در بازار توسط سامسونگ، نشان از محبوبیت و کیفیت بالای آن نزد کاربران دارد.

گوشی هوشمند پرچمدار

مدل  Galaxy A50

گوشی سامسونگ گلکسی آ 50 با قیمت بسیار مناسب، به همراه گارانتی، یک گوشی موبایل ارزان لمسی و در عین حال رده بالا در بازار فعلی تلفن همراه هوشمند می باشد. همانطور که می دانید معمولا برای خرید گوشی موبایل ارزان لمسی باید به اجبار به سراغ گوشی های رده پایین و یا میان رده رفت. پیدا کردن یک گوشی موبایل ارزان لمسی رده بالا و ویژگی های بسیار سطح بالا، بسیار نادر است، اما گلکسی آ 50 سامسونگ یک مورد استثنایی در بازار محسوب می شود. این گوشی تقریبا تمامی ویژگی های یک گوشی رده بالا را داراست.

گوشی موبایل ارزان لمسی

سخت‌ افزار بسیار قدرتمند و با کیفیت

مجهز به سه دوربین در پشت گوشی که این گوشی را به یک گوشی پیشرفته رده بالا ارتقا می دهد.

مجهز به نمایشگر با کیفیت Super AMOLED که در این نوع از صفحه نمایش، سنسور اثر انگشت به جای اینکه در پشت گوشی قرار گرفته باشد در زیر پنل نمایشگر جای گرفته است.

حافظه داخلی 128 گیگابایت با رم 4 که بسیار حافظه مناسبی است.

نکته ای که بهتر است قبل از خرید این گوشی آن را در نظر بگیرید سبک وزنی و بدنه ی نسبتا ضعیف این دستگاه می باشد. اما واقعا در کنار ویژگی های مثبت و عالی این گوشی، گلکسی آ 50 یک گوشی موبایل ارزان  لمسی با ارزش خرید بسیار مناسب به شمار می رود.

 

 

مدل  Galaxy A50s

می توان گفت در حال حاضر، سامسونگ گلکسی آ50 اس با قیمت منطقی و بسیار مناسب و همراه با گارانتی، بهترین و مناسب ترین گوشی موبایل ارزان لمسی موجود در بازار می باشد.

این گوشی با رفع عیوب مدل های پیشین خود و با ارتقا ویژگی های مثبت آن ها، یک گوشی موبایل ارزان لمسی کاملا رده بالا می باشد که به راحتی رضایت کاربران را در حین استفاده جلب می کند. در صورتی که به دنبال یک گوشی موبایل ارزان لمسی هستید و در عین حال در صورتی که از گوشی موبایل خود انتظارات نسبتا بالایی دارید، سامسونگ گلکسی آ 50 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دلیل اصلی موفقیت این مدل، استقبال بی نظیر کاربران از گوشی Galaxy A 50 بود که پس از آن سامسونگ با در نظر گرفتن انتقادات کاربران، عیوب آن را رفع نموده و از سری اس آن رونمایی کرد. برخی از ویژگی های این گوشی جدید ارتقا یافته موارد زیر هستند:

شرکت سامسونگ به دوربین گوشی Galaxy A 50، یک عدد دوربین دیگر نیز اضافه نموده و قابلیت عکسبرداری را به طور چشمگیری ارتقا داده است.

رفع مشکل ظاهری بدنه با طراحی بسیار زیبا

رفع مشکل استحکام بدنه با به کارگیری قطعات مقاوم تر

ارتقای فوق العاده سخت‌افزار

حافظه داخلی 128 گیگابایت با رم 6 که موجب افزایش چشمگیر سرعت عملکرد گوشی می شود

و …

شاید در نگاه اول و به خصوص به نظر یک کاربر معمولی این دو گوشی فرق چندانی با یکدیگر نداشته باشند اما باید این نکته را بدانید که ویژگی های مثبت این مدل، چنان بالا و مناسب که ارزش کمی هزینه کردن را دارد.

البته، با توجه به قیمت گوشی های موجود در بازار این مدل همچنان بهترین مدل گوشی موبایل ارزان لمسی محسوب می شود. در صورتی که امکان خرید این مدل را دارید، حتما با خرید این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی از بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت بهره مند شوید.

برند هوآوی

مدل Huawei Y5 lite 2018

این مدل با قیمت خوب و قابل تهیه توسط برند هواوی در سال 2018 تولید شده و یک گوشی موبایل ارزان لمسی اقتصادی می باشد. جالب توجه است که این گوشی موبایل ارزان لمسی میان رده در دسته ی ارزان ترین گوشی های تولید شده توسط هواوی قرار دارد. به عنوان ویژگی های این گوشی موبایل ارزان لمسی می توان از موارد زیر نام برد:

گوشی موبایل ارزان لمسی

  • دو سیم ‌کارته
  •       مجهز به سیستم ‌عامل اندروید 8.1 (اوریو)
  •       دارای پردازنده‌ ای با قدرت نسبتا پایین
  •       حافظه داخلی 16 گیگابایت در کنار رم 1 گیگابایت
  •       دوربین متوسط با قدرت 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل

 

در صورتی که گوشی موبایل برای شما کاربردی نیست و تنها هوشمند بودن آن مورد توجه شماست، این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی تولید شده توسط کمپانی سازنده گوشی هواوی گزینه ی بسیار کاربردی و مناسبی برای شما خواهد بود.

 

 مدل Y5 2019

این مدل گوشی هواوی با قیمت خوب و ارزان، یک مدل دیگر از سری گوشی موبایل ارزان لمسی است اما نسبت به مدل قبلی کیفیت بالا تری داشته، پیشرفت کرده و بسیار ارتقا یافته است. دوربین این گوشی با قابلیت فوکوس خودکار و در نتیجه کیفیت بهتر عکسبرداری، یکی از بارزترین ویژگی های این گوشی موبایل ارزان لمسی است. برخی از مهم ترین ویژگی های این گوشی موارد زیر هستند:

  •       سیستم عامل اندروید 9 (پای)
  •       پردازنده نسبتا قوی
  •       حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 2
  •       دوربین خوب 13 و دلچسب  مگاپیکسلی همراه با دوربین سلفی با قدرت 5 مگاپیکسل
  •       و…

مدل Y7P

 

این مدل گوشی ساخت هواوی با قیمت ارزان و منطقی، یک گوشی با قیمت بسیار مناسب و در عین حال کیفیت قابل قبول خود یکی از مناسب ترین مدل های گوشی موبایل ارزان لمسی ساخته شده توسط هواوی است.

گوشی موبایل ارزان لمسی صفحه نمایش بزرگ این گوشی، آن را تبدیل به یکی از فبلت ها کرده است. اگر شما از گوشی خود بیشتر برای فیلم دیدن، مطالعه، عکاسی و هر عمل دیگری که نیاز به صفحه نمایش بزرگ دارد استفاده می کنید، و همچنین قیمت مناسب گوشی فاکتور اصلی خرید شماست این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. علاوه بر این ها این گوشی با حافظه 64 گیگابایتی خود طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای ویژگی های اصلی این گوشی می توان از موارد زیر نام برد:

  •       صفحه نمایش بزرگ دلچسب با اندازه 6.39 اینچ
  •       باتری با قدرت متوسط
  •       دوربین ارتقا یافته: وجود 3 دوربین در پشت گوشی و کیفیت بالای آن ها
  •       حافظه 64 گیگابایتی و رم 4

 

 

 

 

البته وجود برخی نکات در مورد این گوشی کمی قابل تامل است. متاسفانه به علت وجود تحریم خا از سوی گوگل، خدمات گوگل از این گوشی پشتیبانی نمی کند و برای کاربران غیرقابل دسترس است. همچنین، عدم پشتیبانی دستگاه از شارژر سریع و باتری با قدرت متوسط می تواند از معایب این گوشی موبایل ارزان لمسی محسوب شود.

 مدل Y6 Prime

 

این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی هواوی تولید شده در سال 2018 با قیمت خوب و قابل قبولی در بازار به فروش می رسد. این مدل گوشی هواوی نیز یکی دیگر گوشی های قیمت مناسب و با کیفیت قابل قبول برند هواوی می باشد که طرفداران خا خود را دارد. ویژگی های مهم این گوشی را در ادامه ارائه خواهیم داد.

  •       پردازنده نسبتا قوی
  •       صفحه نمایش با اندازه متوسط
  •       دوربین پشت و جلوی میان رده
  •       باتری قابل قبول
  •       مجهز به حسگر اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره
  •       حافظه داخلی 16 گیگابایتی همراه با رم 2
  •       مجهز به سیستم عامل اندروید 8 (اوریو)

 

یکی از ویژگی های مثبت این گوشی موبایل ارزان لمسی، ارائه خدمات گوگل و پشتیبانی گوگل از آن است. این گوشی میان رده با قابلیت های متوسط، یکی دیگر از چندین مدل گوشی موبایل ارزان لمسی هواوی است که برای کاربرانی با انتظارات متوسط، یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

گوشی هوشمند پرچمدار

مدل Y8p

 

این مدل گوشی هواوی در حال حاضر با قیمت متوسط ئ تقریبا هم رده با مدل های پیشین خود، یکی دیگر از انواع گوشی موبایل ارزان لمسی تولید شده توسط هواوی است. این گوشی با پشتیبانی از شارژر سریع و قدرت بیشتر باتری و همچنین ارتقا اندازه صفحه نمایش و همچنین کیفیت قابل قبول خود نسبت به مدل قبلی پیشرفت خوبی داشته است. برخی از ویژگی های اصلی ای گوشی را ملاحظه بفرمایید:

 

  •       پردازنده قوی متوسط رو به بالا
  •       نمایشگر نسبتا بزرگ
  •       بسیار خوش دست و طراحی زیبا
  •       مجهز به سیستم عامل اندروید 10 که نشان از عملکرد خوب سریع این گوشی دارد
  •       مجهز به سه دوربین با کیفیت قابل قبول در پشت گوشی و داشتن قابلیت نایت مود
  •       128 گیگابایت حافظه داخلی بالا و وجود دو نسخه رم 6 یا 4
  •       باتری قوی تر از مدل های پیشین
  •       مجهز به حسگر اثر انگشت و امنیت خوب
  •       و …

گوشی موبایل ارزان لمسی

همانطور که ملاحظه فرمودید این گوشی موبایل ارزان لمسی هواوی اصطلاحا یک سر و گردن از مدل های دیگر گوشی های هواوی بالاتر است. این گوشی موبایل ارزان لمسی با حافظه داخلی بالای خود کاربران را از دغدغه کمبود حافظه رها می کند. متاسفانه تنها نق این گوشی، عدم پشتیبانی از خدمات گوگل می باشد. با این وجود ویژگی های دلپذیر و مناسب این گوشی آن را تبدیل به یک گوشی موبایل ارزان لمسی محبوب در بین کاربران هواوی ساخته است.

مدل Y7 Prime 2019

 

این مدل گوشی هواوی با قیمت کاملا مناسب، پرفروش ترین گوشی موبایل ارزان لمسی هواوی است. این فروش بالا حاکی از محبوبیت زیاد این محصول بین کاربران است. این گوشی میان رده با داشتن ویزگی های مناسب و مطابق انتظارات کاربران طرفداران پروپا قرصی برای خود پیدا کرده است. این گوشی موبایل ارزان لمسی هواوی همراه با قیمت مناسب خود از ویژگی های مناسب زیر برخوردار می باشد:

  •       پردازنده ی خوب، قوی و پرسرعت
  •       کیفیت بالای صفحه نمایش
  •       وجود دو لنز دوربین در پشت گوشی و کیفیت وب آن ها
  •       باتری قوی و پشتیبانی از برخی مدل های شارژر سریع
  •       تولید شده در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت در کنار رم 3
  •       طراحی زیبا و منحصر به فرد
  •       مجهز به حسگر اثر انگشت
  •       و …

 

خوشبختانه برخلاف بسیاری از مدل های گوشی موبایل ارزان لمسی تولید شده توسط هواوی، خدمات گوگل برای این گوشی در دسترس است و کاربران آن با خیال راحت به دنیای اپلیکیشن ها، بازی ها و سایر خدمات گوگل دسترسی خواهند داشت. وجود نقایص کم اهمیتی مانند عدم قابلیت عکاسی در شب و یا نداشتن قابلیت تشخیص چهره، در محبوبیت این گوشی بی تاثیر بوده و این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی هواوی محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی موبایل ارزان لمسی هواوی است.

برند شیائومی

 مدل Redmi 9A

 

این گوشی موبایل ارزان لمسی شیائومی با قیمت بسیار کم و ارزان، ارزان ترین گوشی شیائومی می باشد. با توجه به قیمت بسیار پایین این گوشی موبایل ارزان لمسی، طبیعتا این گوشی یک دستگاه رده پایین محسوب می شود اما این وجود همچنان انتظارات بسیاری از کاربران را با قابلیت های قابل قبول خود برآورده می کند.

ویژگی بارز این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی برمد شیائومی وجود دوربین متوسط و نسبتا خوب با توجه به قیمت بسیار پایین آن است. همچنین این گوشی مجهز به یک باتری قوی است که برای یک گوشی موبایل ارزان لمسی با این قیمت دور از انتظار است. این گوشی موبایل ارزان لمسی با داشتن تمامی ویژگی های یک گوشی میان رده بسیار نزد کاربران محبوب است. برخی از ویژگی های این گوشی مناسب موارد زیر می باشد:

  •       دوربین نسبتا با کیفیت و مناسب
  •       باتری قدرتمند و با دوام
  •       وجود پردازنده خوب و نسبتا قوی
  •       اندازه مناسب و خوش دست بودن
  •       کیفیت بالای صفحه نمایش
  •       دو سیم کارته
  •       حافظه داخلی 32 گیگابایتی در کنار رم 2
  •       و …

 مدل Redmi 9AT

 

این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی شیائومی در حال حاضر با قیمت بسیار اندک نسبت به سایر مارک ها، یکی دیگر از ارزان ترین گوشی های موجود در بازار است. نکته ی کلی در مورد محصولات برند شیائومی حفظ قیمت بسیار پایین در کنار داشتن قابلیت های یک گوشی مناسب و میان رده است.

این مدل گوشی موبایل ارزان لمسی شیائومی نیز از این قاعده مستثنا نیست. وجود سخت افزار و پردازنده های قوی در کنار سیستم عامل اندروید بروز که در نتیجه موجب عملکرد سریع و قدرتمند دستگاه می شوند عامل اصلی محبوبیت این گوشی نزد کاربران است. همچنین، باتری قوی و با دوام و وجود دوربین خوب و مناسب از دیگر عوامل محبوبیت این گوشی موبایل ارزان لمسی شیائومی هستند. مجموع ویژگی های این گوشی مناسب به شرح زیر است:

  • گوشی موبایل ارزان لمسی      پردازنده و سخت افزار قدرتمند
  •       بسیار خوش دست و طراحی هنرمندانه
  •       دوربین نسبتا با کیفیت
  •       باتری بسیار قدرتمند و با دوام طولانی
  •       دو سیم کارته
  •       کیفیت بالای صفحه نمایش و عملکرد عالی در نور کم
  •       حافظه داخلی 32 گیگابایتی به همراه یک رم 2
  •       و…

همانطور که مشاهده نمودید این گوشی تمامی ویژگی های یک گوشی میان رده و حتی بالاتر را داراست. علاوه بر تمام این ها بر خلاف عدم تفاوت ظاهری چشمگیر این گوشی با مدل ردمی 9 آ، این گوشی بسیار سبک تر و خوش دست تر می باشد. و در آخر باید گفت رابط کاربری این گوشی شیائومی مانند دیگر محصولات این برند بسیار مناسب است و قابلیت شخصی سازی گسترده ای برای کاربران دارد.

 

 

 

 

مدل Redmi 9C

 

این مدل گوشی شیائومی در حال حاضر با قیمت  بسیار مناسبی در بازار عرضه می شود. این گوشی موبایل ارزان است و با این وجود قابلیت های آن مشابه با گوشی های رده بالاتر از خودش است.

این گوشی محبوب انتظارات بسیاری از کاربران را بی کم و کاست فراهم نموده و به دلیل قیمت مناسب خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. مهم ترین عامل محبوبیت این گوشی وجود پردازنده ها و سخت افزار قوی آن است. سخت افزار این گوشی به حدی قدرتمند است که بازی های سنگین را به راحتی اجرا می کند.

وجود سه لنز قوی دوربین در پشت گوشی عکس و فیلم های ا کیفیتی را فراهم می کند. همچنین امضای شیائومی یعنی وجود باتری قوی و با دوام محبوبیت این گوشی را بسیار افزایش می دهد. موارد زیر فهرست مختصری از مجموعه ویژگی های این گوشی مناسب و دوست داشتنی می باشند:

  •       سخت افزار قوی و پردازنده ی قدرتمند
  •       رابز کاربری عالی همیشگی شیائومی به همراه سیستم عامل اندروید به روز
  •       مجهز به سه لنز دوربین در پشت گوشی و کیفیت بالا در عکاسی
  •       دو سیم کارته
  •       حافظه داخلی 32 گیگابایتی به همراه رم 2 گیگابایت
  •       باتری بسیار قوی و با قابلیت نگه داشتن شارژ در مدت زمان طولانی
  •       مجهز به حسگر اثر انگشت
  •       و …

مدل Redmi 9 M2004J19G

 

این مدل گوشی با قیمت متوسط و قابل قبولی در بازار به فروش می رسد. این گوشی موبایل ارزان شیائومی با این وجود که یک گوشی میان رده است به دلیل وجود قابلیت های به روز و کاربردی خود طرفداران بسیار زیادی دارد و روز به روز نزد کاربران محبوب تر می شود.

گوشی موبایل ارزان لمسی

وجود باتری قدرتمند با قابلیت نگهداری شارژ به مدت طولانی طبق معمول گوشی های برند شیائومی در این محصول نیز وجود دارد. همچنین این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید به روز شده و رابط کاربری بسیار زیبا و با قابلیت شخصی  سازی است. و در آخر به عنوان مهم ترین ویژگی و عامل محبوبیت این گوشی باید به وجود 4 لنز دوربین پشت گوشی اشاره نمود. علاوه برد دوربین با کیفیت و مناسب، حافظه 64 گیگابایتی  این گوشی کار را تمام می کند. حقیقتا پیدا کردن یک گوشی با قیمت مناسب و داشتن تمامی قابلیت های خوب به صورت یکجا بسیار دشوار و نایاب است. این مدل گوشی شیائومی با حافظه 128 گیگابایتی نیز تولید می شود که قیمت بالاتری دارد. برخی از ویژگی های برجسته این گوشی موارد زیر می باشد:

  •       سخت افزار قوی و عملکرد سریع و عالی
  •       کیفیت مناسب صفحه نمایش
  •       اندازه مناسب و طراحی شیک
  •       وجود چهار لنز دوربین با کیفیت
  •       حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4
  •       باتری قوی و با عمر طولانی
  •       و..

مدل POCO M3

 

این گوشی در حال حاضر به قیمت خوب و متوسطی در بازار موجود می باشد. این گوشی نیز یک گوشی موبایل ارزان لمسی می باشد و در عین حال از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

باتری قوی، کیفیت بالای صفحه نمایش، دوربین سه گانه از جمله ویژگی های این گوشی با کیفیت می باشند. و اما مهم ترین ویژگی این گوشی وجود پردازنده ی قوی و بسیار پرسرعت در کنار حفظ قیمت مناسب آن می باشد. سخت افزار این گوشی در حد یک گوشی رده بالا است و از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد. مزایای خرید این گوشی، موارد زیر است:

  •       کیفیت بالای صفحه نمایش
  •       سخت افزار و پردازنده ی بسیار قدرتمند
  •       دارای سه لنز و دوربین بسیار با کیفیت
  •       حافظه داخلی مطلوب 64 گیگابایت در کنار رم 4
  •       دو سیم کارته
  •       باتری با دوام و با عمری طولانی
  •       و …

مدل Redmi 9T

گوشی موبایل ارزان لمسیاین گوشی موبایل ساخت کارک شیائومی با قیمت متوسط و ارزان در بازار به مشتریان عرضه می شود. این گوشی به صورت کامل، تمامی ویژگی های یک گوشی نسبتا رده بالا را داراست و به طور کلی یکی از با کیفیت ترین و درعین حال قیمت مناسب ترین گوشی های تولید شده توسط برند شیائومی است.

یکی از لذت بخش ترین و دلچسب ترین مزایای این گوشی وجود حافظه 64 گیگابایتی و رهایی کاربران از مشکل مهم کمبود حافظه است. وجود همیشگی باتری بسیار قوی و بادوام یکی دیگر از مزایای دلچسب این گوشی است که این گوشی را به یک همراه روزانه ی بسیار مناسبی برای دارنده خود تبدیل می کند. و اما مهم ترین عامل جلب رضایت کامل کاربران وجود دوربین چهارگانه در کنار تمامی این ویژگی های مثبت است. با توجه به طراحی ظریف و قرار دادن آن ها در مکان مناسب موجب شده تا این دوربین ها به صورتی عالی عمل  کنند و در انواع شرایط مختلفی مانند نور شب یا نور خیلی کم موجب ثبت تصاویر و فیلم های بسیار با کیفیتی می شود. این گوشی با کیفیت   می‌تواند نیازهای وب‌گردی، انجام بازی‌ها، تماشای فیلم‌ها و کار با انواع اپلیکیشن‌ها را برای شما فراهم کند. برخی از ویژگی های برجسته این گوشی محبوب و کارآمد موارد زیر می باشند:

 

 

 

 

  •       وجود سخت افزار و پردازنده ی بسیار قوی و پرسرعت
  •       عملکرد و کارایی عالی و سریع
  •       مجهز به 4 عدد لنز قوی در پشت گوشی و امکان عکاسی با کیفیت بسیا بالا
  •       اندازه مناسب  طراحی زیبا و منحصر به فرد
  •       کیفیت بالای صفحه نمایش
  •       باتری قوی و با عمر طولانی
  •         حافظه داخلی 64 گیگابایت به همراه رم 4 گیگابایتی
  •         و…