گوشی هوشمند پرچمدار
گوشی هوشمند پرچمدار

گوشی هوشمند پرچمدار

 

ممکن است در وب سایت های متفاوت و فضای مجازی و یا هنگامی که به فروشگاه خرید و فروش موبایل می روید با عبارت “گوشی های هوشمند پرچمدار” آشنا شوید، اما معنای درست آن را ندانید، در این مطلب تصمیم داریم با معنای گوشی های هوشمند پرچمدار و همچنین گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… آشنا شویم، با ما همراه باشید.

گوشی های هوشمند پرچمدار با دلیل قیمت بسیار بالای خود همیشه طرفداران خاص خود را دارند. به این معنا که گوشی های هوشمند پرچمدار نمایان گر نهایت قدرت فنی، تکنولوژی و طراحی شرکت سازنده خود است.

به عبارت دیگر برای اینکه بتوان یک گوشی را پرچمدار محسوب کرد، نیاز به بهترین سخت افزار، به‌ روزترین سیستم نرم‌ افزاری، فوق العاده ترین قابلیت‌ها و همچنین بالاترین قیمت می باشد.

با کاهش فاصله بین گوشی های پرچمدار و گوشی‌های میان رده و بالارده، شرکت های سازنده در تلاش اند، تا هرچه در توان دارند، به کار گیرند که خریداران این نوع گوشی را نسبت به دیگر گوشی های میان رده و بالارده متمایز کنند.

گوشی پرچمدار

همچنین، هر چقدر تکنولوژی پیشرفته‌ تر می‌شود، گوشی‌ها با برندهای مختلف نیز بهم شباهت بیشتری پیدا می‌کنند و سازندگان گوشی تلاش می کنند تا تکنولوژی‌های منحصر به فرد خود را در بهترین محصول خود به کار گیرند.

در ادامه با بهترین گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… آشنا می شویم، با هایپر 724 همراه باشید.

گوشی هوشمند پرچمدار

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ:

1- گلکسی S21 اولترا:

بر اساس برخی از نظرات بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ و به عبارت دیگر بهترین گوشی  برند سامسونگ در بازار گلکسی S21 اولترا است.

برخی از ویژگی های گوشی پرچمدار سامسونگ عبارتند از: نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک ‌امولد با چگالی پیکسلی نزدیک به 515 ppi، دوربین چهارگانه با لنز 108 مگاپیکسل، زوم 010 برابری و پشتیبانی از قلم پرکاربرد S Pen تنها بخشی از ویژگی های شگفت انگیز گوشی پرچمدار سامسونگ به شمار می رود.

از دیگر ویژگی های گوشی پرچمدار سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 اولترا از نظر طراحی ظاهری تفاوت‌های زیادی نسبت به نسل‌های گذشته همچون سری گلکسی S و گلکسی نوت دارد، که بیشتر این تفاوت‌ها نسبت به سری های قبل می توان به حذف خمیدگی گوشه نمایشگر و همچنین ماژول دوربین بزرگ در پشت گوشی اشاره کرد.

– گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 اولترا جایگزینی برای نسل جدید گلکسی S و سری منسوخ شده گلکسی نوت می باشد، به همین ترتیب از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، هرچند که قلم آن در جعبه نیست و باید جداگانه خریداری شود.

گوشی پرچمدار باتری 5000 میلی‌ آمپر ساعتی گلکسی S21 اولترا نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن محسوب می‌شود. این باتری مدت زمان طولانی شارژ نگه ‌می‌دارد و همچنین به شارژ سریع 25 واتی، شارژ وایرلس 15 واتی و شارژ وایرلس معکوس 4.5 واتی مجهز می باشد.

– البته باید به این نکته هم توجه فرمایید که اصلا با یک گوشی ارزان سامسونگ طرف نیستید و S21 اولترا یکی از گران‌ ترین گوشی‌های این برند در بازار ایران به شمار می رود.

 

 

مشخصات گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 اولترا:

  • نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک‌ امولد
  • پردازنده Exynos 2100
  • رم 8، 12 و 16 گیگابایتی
  • دوربین اصلی چهارگانه 108+10+10+12 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 40 مگاپیکسل
  • اندروید 11
  • باتری 5000 میلی‌آمپرساعت
  • پشتیبانی از قلم S Pen
  • و….

شما مشتریان ارجمند می توانید گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… را از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 انتخاب و خریداری کنید و با مقایسه قیمت ها و ویژگی ها نسبت به دیگر رقبا، خریدی مطمئن و خوشی را تجربه کنید.

گوشی هوشمند پرچمدار

2- سامسونگ گلکسی S21:

سامسونگ  گلکسی S21 یکی از گوشی پرچمدار سامسونگ است که با نوع اولترای خود بسیار تفاوت دارد.
از ویژگی های گوشی پرچمدار سامسونگ S21 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از ویژگی های گوشی پرچمدار سامسونگ می توان به قیمت مناسب، مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی و سیستم عامل Android 11 One UI 3، دارای پردازنده Exynos 2100 و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی اشاره کرد.

بنابراین همانطور که با مشخصات گوشی پرچمدار سامسونگ آشنا شدین، با توجه به رنج قیمت 500 تا 800 یورویی این دستگاه (این قیمت در هر روز متغیر می باشد) می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ با قیمت مقرون به صرفه دانست.

در واقع، می‌توان آن را به عنوان ارزان‌ ترین و بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ محسوب کرد.

از نقاط قوت گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 می‌توان به نمایشگر با سرعت تازه‌ سازی 120 هرتزی، عملکرد قوی و لنز تله فوتو عالی اشاره کرد.

اما این گوشی به عنوان یکی از پرطرفدارترین پرچمداران سامسونگ و به مانند هر محصول دیگری، نقاط ضعف هم دارد.

به عنوان مثال، شارژر و محل قرارگیری microSD ندارد و پشت آن پلاستیکی است.

اما با این حال، سرعت تازه‌ سازی نمایشگر پویای آن به همراه دیگر نقاط قوتش سبب شده است که در سطح گوشی‌های رده بالا قرار بگیرد. سرعت تازه‌ سازی نمایشگر با توجه به نوع فعالیت شما با گوشی تغییر می‌کند.

 

 

 

3- سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا:

سامسونگ گلکسی Note 20 Ultra به عنوان یکی از بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ ، دارای یک سری خصوصیات و ویژگی ها است که عبارتند از: نمایشگر 6.9 اینچی با سیستم عامل Android 10 One UI 2.5، پردازنده این گوشی سامسونگ 2021، Exynos 990 و دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل می باشد که دوربین گوشی گلکسی نوت 20 اولترا همچنین از دو لنز 12 مگاپیکسلی و سنسور Laser autofocus برخوردار است.

گوشی پرچمدار سامسونگ

همچنین قیمت گوشی پرچمدار سامسونگ بسیار بالا می باشد و این پرچمدار سامسونگ سری نوت نیز در دسته گوشی‌های گران قیمت قرار می‌گیرد و قیمت آن حدود 1000 یورو (در هر روز متغیر است) می باشد.

از نقاط قوت گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا شامل نمایشگر 120 هرتزی، عملکرد روان قلم S Pen و دوربین قدرتمند با زوم x100 است.

بنابراین همانطور که یاد شد، محبوبیت گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا به عنوان یکی از گوشی پرچمدار سامسونگ، نمایشگر 120 هرتزی آن می باشد که سرعت تازه‌ سازی، با توجه به نوع فعالیت‌های شما خود را تنظیم می‌کند.

شما مشتریان ارجمند می توانید گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… را از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 انتخاب و خریداری کنید و با مقایسه قیمت ها و ویژگی ها نسبت به دیگر رقبا، خریدی مطمئن و خوشی را تجربه کنید.

گوشی هوشمند پرچمدار

4- سامسونگ گلکسی نوت 20:

گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 20 با گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا متفاوت است.

این گوشی را می‌توان یکی دیگر از بهترین پرچمدارهای سامسونگ با قیمت کمتر از 1000 دلار (قابل تغییر است)، محسوب کرد. گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی Note 20 دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی است که برخی از آنها عبارتند از: نمایشگر 6.7 اینچی، سیستم عامل Android 10 One UI 2.5، دارای پردازنده Exynos 990، دوربین با لنزهای 12، 12 و 64 مگاپیکسلی و… است.

بنابراین گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 20 به عنوان گوشی پرچمدار سامسونگ سری note، نسبت به دیگر گوشی های پرچمدار از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار می باشد.

از ویژگی های مثبت این گوشی، به عنوان یکی از محبوب ترین گوشی پرچمدار سامسونگ، مجهز به دوربین‌های عالی، عملکرد فوق‌العاده و طراحی جذاب محسوب کرد.

گوشی پرچمدار سامسونگ

بدین ترتیب هیچ محصولی بدون نقاط ضعف هم نیست، به عنوان نمونه سرعت تازه‌ سازی نمایشگر آن بالا نیست و باتری با کیفیتی هم ندارد.

به عبارت دیگر، در مقایسه با دیگر گوشی پرچمدار سامسونگ که قیمت بالایی هم دارند، سرعت تازه‌ سازی پایینی دارد و پشت گوشی نیز پلاستیکی می باشد.

همچنین شما مشتریان ارجمند می توانید گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… را از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 انتخاب و خریداری کنید و با مقایسه قیمت ها و ویژگی ها نسبت به دیگر رقبا، خریدی مطمئن و خوشی را تجربه کنید.

 

5- سامسونگ گلکسی S21 پلاس:

سامسونگ گلکسی S21 Plus با نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ دانست.

برخی از خصوصیات گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 پلاس شامل: سیستم عامل این محصول Android 11 One UI 3، پردازنده آن Exynos 2100، دوربین گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 پلاس سه لنز 12، 12 و 64 مگاپیکسلی تله فوتو و… می باشد.

از ویژگی های مثبت این گوشی به عنوان یکی از پرطرفدارترین گوشی پرچمدار سامسونگ و همچنین از بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ، می‌توان به نمایشگر AMOLED با سرعت تازه‌سازی 120 هرتزی، عملکرد عالی و ویژگی زوم شگفت انگیز محسوب کرد.

همانطور که می دانید هر محصولی نقاط ضعفی هم دارد که نقاط ضعف گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 پلاس می توان به شارژر آن و همچنین محل قرارگیری microSD ندارد، اشاره کرد.

بدین ترتیب، چنانچه قصد دارید گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 پلاس را خریداری کنید، یک تبلت عالی با پنل OLED 6.7 اینچی دریافت خواهید کرد، چرا که گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 پلاس نیز همچون دیگر بهترین پرچمدارهای سامسونگ، دارای نمایشگری با سرعت تازه‌ سازی پویا است که با توجه به نوع فعالیت شما سرعتش تنظیم می‌شود.

همچنین گوشی پرچمدار سامسونگ دوربین خیلی خوبی هم دارد، به خصوص با لنز تله فوتو که دارای زوم نوری 3x و زوم دیجیتال 30x می باشد.

شما مشتریان ارجمند می توانید گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… را از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 انتخاب و خریداری کنید و با مقایسه قیمت ها و ویژگی ها نسبت به دیگر رقبا، خریدی مطمئن و خوشی را تجربه کنید.

گوشی هوشمند پرچمدار

همانطور که با 5 گوشی پرچمدار سامسونگ و مشخصات فنی و ظاهری آنها آشنا شدین، در ادامه می خواهیم با پرچمداران گوشی شیائومی آشنا شویم، با ما همراه باشید.

 

بهترین گوشی پرچمدار شیائومی:

1- شیائومی می 11 اولترا:

برند شیائومی برای عرضه گوشی های پرچمدار امسال خود سعی کرده تا بر روی طراحی، نمایشگر، دوربین و شارژدهی باتری تمرکز کند.

گوشی پرچمدار شیائومی می 11 اولترا به صورت کلی طراحی متفاوتی نسبت به سایر گوشی‌های شیائومی دارند که برخی از خصوصیات این گوشی پرچمدار شیائومی عبارت است از:

– ماژول بزرگ گوشی پرچمدار شیائومی می 11 اولترا در پشت میزبان یک دوربین 50 مگاپیکسلی و دو دوربین 48 مگاپیکسلی اولتراواید و تله‌ فتو پریسکوپی می باشد.

– همچنین درون ماژول دوربین یک نمایشگر 1.1 اینچی امولد وجود دارد که شما مشتریان گرامی می‌توانید خود را درون آن ببینید و بدین ترتیب از دوربین اصلی برای گرفتن تصاویر زیبای سلفی استفاده کنید.

گوشی پرچمدار شیائومی– پردازنده گوشی پرچمدار شیائومی می 11 اولترا کوالکام اسنپدراگون 888 است که خصوصیت پشتیبانی از فناوری 5G و 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم را در اختیار این گوشی پرچمدار شیائومی با قیمت بسیار مناسب قرار می‌دهد.

– به علاوه گوشی پرچمدار شیائومی می 11 اولترا قابلیت افزایش حافظه داخلی را ندارد و باید بین دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی آن یکی را انتخاب و خریداری کنید.

 

– باتری 5000 میلی‌ آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی که باتری را در 36 دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند، نیز یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز و فوق‌العاده گوشی پرچمدار شیائومی می 11 اولترا به شمار می رود.

– همچنین صفحه‌ نمایش 6.8 اینچی گوشی پرچمدار شیائومی با کمترین حاشیه در جلو گوشی مشخص است و 91 درصد از فضای جلو گوشی را اشغال کرده است، این نمایشگر به معنای واقعی کلمه، حاشیه بسیار باریکی دارد و به صورت تقریبی تمام قسمت جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص داده است.

شما مشتریان ارجمند می توانید گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… را از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 انتخاب و خریداری کنید و با مقایسه قیمت ها و ویژگی ها نسبت به دیگر رقبا، خریدی مطمئن و خوشی را تجربه کنید.

به صورت کلی مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی می 11 اولترا به صورت اختصار عبارت است از:

  • مجهز به صفحه‌ نمایش 6.81 اینچی
  • مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888
  • مجهز به حافظه رم 8 و 12 گیگابایت
  • مجهز به دوربین سه‌ گانه 50+48+48 مگاپیکسلی
  • مجهز به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
  • مجهز به اندروید 11
  • مجهز به باتری 5000 میلی‌ آمپر ساعتی
  • دارای دو نمایشگر

 

2- گوشی پرچمدار شیائومی Poco X3 NFC:

گوشی پرچمدار شیائومی Poco X3 NFC یک گوشی اقتصادی فوق‌العاده است که به نسبت قیمت خود، مشخصات و ویژگی های شگفت انگیزی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

برخی از خصوصیات گوشی پرچمدار شیائومی Poco X3 NFC عبارت است از:

گوشی پرچمدار شیائومیگوشی پرچمدار شیائومی بسیار قدرتمند است، باتری بسیار بادوامی دارد و علیرغم قیمت بسیار مناسب، به یک نمایشگر 120 هرتز مجهز شده است.

با انتخاب و خرید گوشی پرچمدار شیائومی Poco X3 NFC، به طور قطع نسبت به مبلغی که هزینه‌ کرده‌اید، امکانات بسیاری را دریافت خواهید کرد.

البته ممکن است اندازه بزرگ این مدل و وزن بالای آن، از دید همه فوق العاده نباشد، اما در هر صورت گوشی پرچمدار شیائومی پوکو X3 NFC یکی از بهترین محصولات اقتصادی بازار در حال حاضر به شمار می رود.

 

 

 

 

به صورت کلی مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی Poco X3 NFC به صورت اختصار عبارت است از:

  • وزن 215 گرم
  • مجهز به سیستم عامل اندروید
  • مجهز به چیپست Snapdragon 732G
  • مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچ
  • مجهز به رم 6 گیگابایت
  • مجهز به حافظه 128/64 گیگابایت
  • مجهز به باتری 5160 میلی آمپر ساعت
  • دارای 4 دوربین پشت 64 + 13 + 2 + 2 مگاپیکسل
  • دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل

شما مشتریان ارجمند می توانید گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… را از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 انتخاب و خریداری کنید و با مقایسه قیمت ها و ویژگی ها نسبت به دیگر رقبا، خریدی مطمئن و خوشی را تجربه کنید.

 

3- شیائومی Redmi Note 10 Pro:

چنانچه به دنبال یکی از محصولات Redmi هستید، به شما گوشی پرچمدار شیائومی Redmi Note 10 Pro را معرفی می‌کنیم. این گوشی پرچمدار شیائومی با مشخصات قدرتمند و قیمت پایین، به قطع انتخاب خوبی برای شما مشتریان گرامی خواهد بود.

گوشی پرچمدار شیائومی Redmi Note 10 Pro دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

گوشی پرچمدار شیائومی Redmi Note 10 Pro به یک دوربین 108 مگاپیکسلی و یک نمایشگر بزرگ 120 هرتز مجهز شده است و از یک باتری بزرگ 5020 میلی‌ آمپر ساعتی بهره می‌برد. به همین دلیل، گوشی ردمی را به یک از بهترین محصولات ارزان‌ قیمت بازار تبدیل کرده است. تنها نقطه ضعف درباره گوشی پرچمدار شیائومی، عدم پشتیبانی از 5G است که اگر به آن نیازی ندارید، گوشی پرچمدار شیائومی Redmi Note 10 Pro انتخابی فوق‌العاده برایتان خواهد بود.

به صورت کلی مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی Redmi Note 10 Pro به صورت اختصار عبارت است از:

  • وزن 193 گرم
  • مجهز به سیستم عامل اندروید 11
  • مجهز به چیپست Snapdragon 732G
  • مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچ
  • مجهز به رم 8/6 گیگابایت
  • مجهز به حافظه 128/64 گیگابایت
  • مجهز به باتری 5020 میلی آمپر ساعت
  • دارای 4 دوربین پشت 108 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل
  • دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسل

گوشی هوشمند پرچمدار

4- گوشی شیائومی Poco F3:

گوشی پرچمدار شیائومی Poco F3 یک نمایشگر شگفت انگیز محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد.

گوشی پرچمدار شیائومی Poco F3 در زمینه صفحه‌ نمایش و عملکرد سخت‌ افزاری بی‌نظیر بوده و در نتیجه برای بازی و تماشای محتوا انتخابی فوق‌ العاده به شمار می‌رود.

به صورت کلی مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی Poco F3 به صورت اختصار عبارت است از:

  • وزن 196 گرم
  • مجهز به سیستم عامل اندروید 11
  • مجهز به چیپست Snapdragon 870G
  • مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچ
  • مجهز به رم 8/6 گیگابایت
  • مجهز به حافظه 128/64 گیگابایت
  • مجهز به باتری 4520 میلی آمپر ساعت
  • دارای 4 دوربین پشت 48 + 8 + 5 مگاپیکسل
  • دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسل

شما مشتریان ارجمند می توانید گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… را از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 انتخاب و خریداری کنید و با مقایسه قیمت ها و ویژگی ها نسبت به دیگر رقبا، خریدی مطمئن و خوشی را تجربه کنید.

 

بهترین های گوشی پرچمدار هواوی:

1- گوشی هواوی P40 پرو:

گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو یکی از بهترین گوشی های هواوی در بازار محسوب می شود.

گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو دارای یکسری خصوصیات و ویژگی های بی نظیری است که در ادامه با برخی از آنها اشاره می کنیم.

– سخت افزار قدرتمند، کیفیت ساخت فوق العاده، طراحی زیبا، جذاب و قیمت باورنکردنی، از جمله مهم‌ترین پارامترها برای یک گوشی پرچمدار هواوی به شمار می رود که همگی در گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو یافت می‌شود.

– گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو یکی از زیباترین گوشی‌های سال می باشد.

گوشی پرچمدار شیائومی– نمایشگر 6.5 اینچی اولد این مدل با گوشه‌های خمیده به زیبایی درون فریم آلومینیومی جای گرفته‌اند، به علاوه حفره بزرگ دوربین سلفی دوگانه در قسمت بالا سمت چپ نمایشگر یکی از المان‌های جذاب گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو به شمار می رود.

– گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو گواهی مقاومت در برابر گرد، غبار و آب را دریافت کرده و تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام می‌آورد.

– چنانچه به عکاسی علاقه دارید، دوربین گوشی پرچمدار هواوی P40 Pro شما را به سمت خود جذب می‌کند، دوربین چهارگانه این مدل با چهار سنسور قدرتمند 50+40+12+ToF 3D، تصاویر دیدنی و قابل رقابت با پرچمدارانی مانند سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا را ثبت می‌کنند.

– پردازنده قوی کایرین 990 قابلیت حمایت از فناوری 5G را دارد، 8 گیگابایت رم و حافظه در سه ظرفیت 128، 256 و 512 گیگابایت از دیگر ویژگی های بارز سخت افزاری گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو هستند.

– همچنین حسگر اثر انگشت اپتیکی زیر نمایشگر، باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت و شارژ سریع 40 واتی از دیگر خصوصیات گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو محسوب می شود.

– یکی از نقاط ضعف گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو این است که از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

به صورت کلی مشخصات گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو به صورت اختصار عبارت است از:

  • دارای نمایشگر 6.5 اینچی
  • دارای پردازنده کایرین 990
  • دارای رم 8 گیگابایت
  • دارای دوربین چهار‌گانه 50+40+12+ Tof 3D مگاپیکسل
  • دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
  • دارای اندروید 10
  • دارای باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعت

گوشی هوشمند پرچمدار

2- گوشی هوآوی مدل P30 Pro VOG-L29:

گوشی پرچمدار هواوی P30 Pro می‌توان به عنوان یکی از محبوب ترین گوشی‌ هایی یاد کرد که طرفداران زیادی دارد.

گوشی پرچمدار هواوی P30 پرو دارای یکسری خصوصیات و ویژگی های بی نظیری است که در ادامه با برخی از آنها اشاره می کنیم.

– دوربین‌ های گوشی پرچمدار هواوی P30 Pro آنقدر خوب است که استاندارد جدیدی را برای دوربین گوشی‌های همراه تعریف کرده‌اند.

– در کنار حسگر اصلی 40 مگاپیکسلی RYYB از نوع عریض دو سنسور دیگر قرار گرفته‌اند، سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra-wide) برای عکس‌ برداری از مناظر گسترده و سنسور فوق العاده تله‌ فتو از نوع پریسکوپی که زوم اپتیکال 5 برابر را امکان‌ پذیر می‌کند.

– دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در P30 Pro تقریبا تمام نیازهای کاربر را برآورده می‌کند.

– امروزه نمایشگرهای بیشتر گوشی‌های بالارده از فناوری OLED بهره می‌گیرند، صفحه‌ نمایش 6/47 اینچی P30 پرو هم از این قاعده مستثنا نیست و کیفیتی فوق العاده دارد. تصاویر در این نمایشگر به‌ خوبی مشاهده می‌شوند و کاربران هیچ‌ وقت به کمبود میزان نور و یا مشکلاتی از این قبیل موجه نخواهند شد.

– تصاویر در این گوشی کاملا شفاف و شارپ است.

– از دیگر ویژگی های گوشی پرچمدار هواوی P30 Pro که در صفحه‌ نمایش آن به کار گرفته شده است، حسگر تشخیص اثر انگشتی است که بر روی صفحه‌ نمایش قرار دارد. هواوی در این گوشی از حسگر اپتیکال برای شناختن خطوط اثر انگشت استفاده کرده است.

– تراشه Kirin 980 به‌‌کار رفته در این گوشی از نوع 7 نانومتری می باشد، به معنی عملکردی شگفت انگیز و مصرف باتری کم‌تر است.

– گوشی پرچمدار هواوی P30 Pro یکی از سریع‌ترین گوشی‌هایی است که تا کنون به بازار عرضه شده است و باید انتظار عملکرد فوق‌العاده‌ای را از آن داشته باشید.

– یک باتری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی نیز برای گوشی پرچمدار هواوی P30 Pro در نظر گرفته شده است که خیال کاربران را از بابت شارژدهی طولانی‌ مدت باتری راحت می‌کند.

گوشی هوشمند پرچمدار

به صورت کلی برخی از نقاط قوت و ضعف گوشی پرچمدار هواوی P30 پرو به صورت اختصار عبارت است از:

نقاط قوت گوشی پرچمدار هواوی P30 پرو:

  • باتری با ظرفیت بسیار بالا
  • عکاسی مطلوب در نور کم
  • قدرت پردازش بالا
  • دوربین‌های چهارگانه شگفت انگیز
  • نقاط ضعف گوشی پرچمدار هواوی P30 پرو:
  • وزن نسبتا زیاد

 

3- گوشی هوآوی مدل Mate 20 Pro MHA-L29:

هواوی Mate 20 Pro از سری گوشی‌های Mate این شرکت چینی است که ترکیبی از بهترین ویژگی‌ها را همراه خود دارد.

گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 Pro، گوشی هوشمندی با امکانات زیاد است که از بدنه‌ی مقاوم، دوربین بسیار باکیفیت، حافظه‌ی داخلی بالا و پردازنده‌ی قدرتمند تشکیل شده است.

گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 Pro دارای یکسری خصوصیات و ویژگی های بی نظیری است که در ادامه با برخی از آنها اشاره می کنیم.

– صفحه‌ نمایش 6/39 اینچی میت 20 پرو که با پنل AMOLED ساخته شده است، کیفیتی کامل و بی‌ نقص دارد.

گوشی پرچمدار– نکته بسیار جالبی که در خصوص صفحه‌ نمایش گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 Pro وجود دارد، تنظیم خودکار میزان رزولوشن تصویر است. به صورت طبیعی رزولوشن صفحه‌ نمایش در میت 20 پرو برابر با 3120 در 1440 پیکسل است، اما هواوی تصمیم گرفته تا قابلیتی به‌عنوان Smart Resolution به گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 Pro اضافه کند تا خود دستگاه به‌ طور اتوماتیک رزولوشن نمایشگر را بین HD+، FHD و WQHD+ تغییر دهد و به این صورت در مصرف باتری هم صرفه‌ جویی کرده باشد.

– بر روی قاب پشتی گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 Pro از سه دوربین استفاده شده است. در این گوشی، یک دوربین 40 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین‌ها می‌توان عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا گرفت.

ترکیب این سه لنز باهم، دوربینی را به وجود آورده است که هم از لحاظ کیفیت تصویر و هم از لحاظ کنترل دستی یکی از بهترین‌های جهان به شمار می رود.

– در قسمت جلوی گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 Pro نیز یک دوربین 24 مگاپیکسلی جای دارد که با قابلیت عکاسی HDR عکس‌های بسیار با کیفیتی را به مشتریان گرامی عرضه می‌کند.

ویژگی فوق العاده این گوشی تراشه Kirin 980 است که از 8 هسته پردازشی تشکیل شده است و با لیتوگرافی 7 نانومتری خود از تعادل خوبی بین قدرت و مصرف انرژی برخوردار می باشد. – باتری 4200 میلی‌ آمپر ساعتی، مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم از دیگر خصوصیات گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 Pro است.

به صورت کلی برخی از نقاط قوت گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 Pro به صورت اختصار عبارت است از:

گوشی هوشمند پرچمدار

نقاط قوت گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 Pro:

  • دوربین باکیفیت
  • طراحی زیبا
  • سخت افزار قدرتمند
  • باتری 4200 میلی آمپری، شارژ سریع و شارژ معکوس

4- گوشی هوآوی مدل P20 EML-L29C:

یکی دیگر از محصولات خانواده سری P، گوشی پرچمدار هواوی P20 می باشد که از قابلیت‌های خوبی بهره می‌برد.

گوشی پرچمدار هواوی P20 دارای یکسری خصوصیات و ویژگی های بی نظیری است که در ادامه با برخی از آنها اشاره می کنیم.

– این گوشی به یک نمایشگر ⅝ اینچی با رزولوشن +Full HD مجهز شده است که از فناوری LTPS LCD برخوردار است.

– این رزولوشنی سبب شده تا تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی پرچمدار هواوی P20 به 428 پیکسل در هر اینچ برسد. حاشیه‌های کم نمایشگر در کنار لبه‌های براق قاب اصلی، جلوه‌ای لوکس به گوشی پرچمدار هواوی P20 بخشیده است. قاب پشتی این محصول هم براق است.

– این بدنه‌ی زیبا در مقابل خط‌‌ و خش مقاومت بسیار زیادی دارد. هواوی حسگر اثر انگشت را هم در پشت گوشی قرار داده است.

– در قاب پشتی گوشی پرچمدار هواوی P20 یک ماژول دوربین دوگانه دیده می‌شود. دو دوربین که یکی سنسور 20 مگاپیکسلی و دومی سنسوری 12 مگاپیکسلی دارد.

– دوربین سلفی هم به یک سنسور 24 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین‌ها تصاویر بی‌نقص و شگفت انگیزی را به ثبت می‌ رسانند. از نظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ی HiSilicon Kirin 970 بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ا‌ی و قوی قرار گرفته تا بتواند علاوه‌ بر کارهای معمول، از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین نیز برآید.

– بلوتوث نسخه‌ی 4/2، نسخه‌ی 8/1 از اندروید و از همه مهم‌تر همچنان وجود کلید خانه که به نظر هواوی هنوز هم به آن نیاز است، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی پرچمدار هواوی P20 هستند.

به صورت کلی برخی از نقاط قوت و ضعف گوشی پرچمدار هواوی P20 به صورت اختصار عبارت است از:

 

نقاط قوت گوشی پرچمدار هواوی P20:

  • طراحی زیبا و مدرن
  • پردازنده قدرتمند کایرین 970
  • دوربین دوگانه‌‌ی فوق العاده
  • نقاط ضعف گوشی پرچمدار هواوی P20:
  • نمایشگر LTPS IPS نسبت به نمونه‌های دیگر اولد

 

5- گوشی هوآوی مدل Mate 20 X EVR-L29:

گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X دارای یکسری خصوصیات و ویژگی های بی نظیری است که در ادامه با برخی از آنها اشاره می کنیم.

– گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X در طراحی شباهتی به میت 20 پرو داشته و بدنه ترکیبی شیشه و فلز برای این محصول ساخته شده است.

– ارگونومی خوب دستگاه سبب می‌شود، زمانی که گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X را به دست می‌گیرید، احساس خوبی به شما منتقل شود.

– گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X به نمایشگر بزرگی مجهز است، صفحه نمایش 7/2 اینچی OLED با وضوح 1080×2244 پیکسلی FHD+ که می تواند وضوح خوبی را برای شما مشتریان گرامی به نمایش بگذارد.

– نمایشگر این محصول  از وضوح بسیار بالایی برخوردار است و تصاویر در آن شارپ و با دقت رنگ بالا مشاهده می شود.

– روی قاب پشتی گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X از سه دوربین استفاده شده است.

در گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X، یک دوربین 40 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین‌ها می‌توان عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا گرفت.

– در قسمت جلوی گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X نیز یک دوربین 24 مگاپیکسلی قرار دارد که با قابلیت عکاسی HDR عکس‌های بسیار با کیفیتی را به کاربر عرضه می‌کند.

– گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X دارای پردازنده هشت هسته‌ای کایرین 980 است که تحت فرآیند 7 نانومتری توسعه یافته و با فرکانس 2/6 گیگاهرتزی خود، عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین به نمایش می گذارد.

– یک باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X را بر عهده دارد.

به صورت کلی برخی از نقاط قوت گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X به صورت اختصار عبارت است از:

نقاط قوت گوشی پرچمدار هواوی Mate 20 X:

  • سخت افزار قدرتمند
  • کیفیت ساخت بالا
  • نمایشگر 7/2 اینچی تمام صفحه

گوشی هوشمند پرچمدار

بهترین گوشی پرچمدار اپل:

1- آیفون 12 پرو:

مدتی قبل برند اپل خانواده آیفون 12 را معرفی کرد. این خانواده متشکل از گوشی های پرچمدار آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 مکس است. آیفون 12 پرو بهترین مدل این خانواده محسوب می شود، چرا که از امکانات بهتری نسبت به آیفون 12 مینی و آیفون 12 برخوردار است و قیمتش هم مناسب‌ تر از آیفون 12 پرومکس و البته اختلاف سخت افزاری کمی با مدل آیفون 12 پرومکس نیز دارد.

گوشی پرچمدار

گوشی پرچمدار آیفون 12 پرو دارای یکسری خصوصیات و ویژگی های بی نظیری است که در ادامه با برخی از آنها اشاره می کنیم.

– اپل برای ساخت آیفون 12 پرو از فریم فولادی و بدنه شیشه‌ای با محافظ جدید سرامیک شیلد استفاده کرده است و در برابر ضربه، خط و خش و سقوط بسیار مقاوم است و تا 30 دقیقه در عمق زیاد، آب به آن نفوذ نمی‌کند.

– گوشی آیفون 12 پرو از صفحه‌ نمایش 6.1 اینچی اولد سوپر رتینا XDR بهره می‌برد و متاسفانه نرخ نوسازی آن به 60 هرتز محدود شده است.

آیفون 12 پرو از پردازنده A14 بایونیک اپل استفاده می‌کند و همین امر سبب شده عملکرد بهتری نسبت به سری آیفون 11 داشته باشد. این پردازنده مودم داخلی 5G ندارد و اپل برای گنجاندن این قابلیت در سری آیفون 12 از مودم کوالکام X55 استفاده کرده است.

– آیفون 12 پرو دوربین سه‌گانه‌ای دارد که همه ی آن‌ها از نوع 12 مگاپیکسلی هستند و حسگر سه‌ بعدی LiDAR برای تشخیص عمق تصویر و فلش چهارگانه دو رنگ تکمیل کننده مجموعه دوربین عقب آن هستند.

به صورت کلی برخی از ویژگی های پرچمدار آیفون 12 پرو به صورت اختصار عبارت است از:

  • مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی
  • مجهز به پردازنده A14 بایونیک
  • مجهز به سیستم عامل iOS 14
  • مجهز به حافظه رم 6 گیگابایتی
  • مجهز به دوربین سه‌گانه، 12+12+12
  • مجهز به دوربین سلفی 12 مگاپیکسل
  • مجهز به باتری 2815 میلی‌آمپر ساعتی

بهترین گوشی پرچمدار وان‌ پلاس:

– وان‌ پلاس 9 پرو:

گوشی پرچمدار وان‌ پلاس 9 پرو دارای یکسری خصوصیات و ویژگی های بی نظیری است که در ادامه با برخی از آنها اشاره می کنیم.

– گوشی وان‌ پلاس 9 پرو از یک نمایشگر 6.7 اینچی با کیفیت امولد LTPO Fluid2 اینچی بهره می‌برد، برند وان‌ پلاس محصول جدید خود را به با کیفیت ترین تراشه موجود یعنی اسنپدراگون 888 مجهز کرده است و در کنار آن دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی برای افزایش سرعت و بازدهی گوشی در نظر گرفته است که همچون دیگر پرچمداران بازار، از پس تمامی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین برمی‌آید.

– گوشی پرچمدار وان‌ پلاس 9 پرو به چهار دوربین واید، تله‌ فوتو و اولترا واید و البته دوربین مونوکروم مجهز شده است که دوربین مونوکروم کمتر در پرچمداران مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنانچه به عکس گرفتن با این دوربین علاقه دارید می‌توانید وان‌پلاس 9 پرو را انتخاب و خریداری کنید.

گوشی هوشمند پرچمدار

– گوشی پرچمدار وان‌ پلاس 9 پرو رکورد شارژ شدن را در میان تمامی پرچمداران بازار در اختیار دارد. به این صورت که باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن با شارژر 65 واتی تنها ظرف 29 دقیقه شارژ می‌شود و به طور کامل قابل استفاده است.

به صورت کلی برخی از ویژگی های پرچمدار وان‌ پلاس 9 پرو به صورت اختصار عبارت است از:

  • مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی
  • مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888
  • مجهز به رم 8 و 12 گیگابایت
  • مجهز به دوربین چهار‌گانه 48+8+50+2 مگاپیکسل
  • مجهز به دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • مجهز به اندروید 11
  • مجهز به باتری با ظرفیت 4500 میلی‌ آمپر ساعت

شما مشتریان ارجمند می توانید گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی پرچمدار هواوی و… را از فروشگاه اینترنتی هایپر 724 انتخاب و خریداری کنید و با مقایسه قیمت ها و ویژگی ها نسبت به دیگر رقبا، خریدی مطمئن و خوشی را تجربه کنید.