یخچال اسنوا ارزان
یخچال اسنوا ارزان

یخچال اسنوا ارزان

برند نام آشنای ایرانی اسنوا، یکی از بهترین و محبوب ترین برند های داخلی تولید یخچال و انواع لوازم خانگی است که محصولات آن از جمله یخچال اسنوا ارزان قیمت تر و با کیفیت تر از برند های داخلی دیگر است. در ادامه برند اسنوا و دلایل اینکه چرا یخچال اسنوا ارزان قیمت تر از دیگر تولیدات داخلی است را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برند اسنوا:

حتما تا کنون با خود فکر کرده اید که واژه ی اسنوا یعنی چه؟ اسنوا مخفف عبارت ” ارکان ساختار نوین ایرانیان” می باشد. انتخاب چنین عبارتی برای نام تجاری یک خط تولید محصولات خانگی دارای مفاهیم بسیاری است. شرکت اسنوا خط تولید محصولات خود را با استفاده از دانش متخصصین و کارشناسان توانای ایرانی در سال 84 راه انداخت و تولید محصولات و اسنوا را آغاز نمود.

یخچال اسنوا ارزانبرند اسنوا در روند ساخت و تولید محصولاتش تمرکز خود را روی عملکرد سریع محصولاتش گذاشته تا به پیشرفت زندگی انسان کمک شایانی کرده باشد و در سرعت بیشتر زندگی روزمره دخیل باشد. همچنین دسترسی راحت به محصولات نیز برای این برند بسیار اهمیت داشته و برند اسنوا با تاسیس شعبه های خود در سراسر کشور و داشتن فروشگاه اینترنتی با رابط کاربری دلنشین و از همه مهم تر قیمت گذاری مناسب بر روی محصولاتش خرید برند اسنوا را برای افراد آسان تر کرده است. به عنوان مثال یخچال اسنوا ارزان است و کیفیت قابل قبولی نیز دارد. به این علت خرید یخچال اسنوا ارزان برای بسیاری از افراد راحت تر است و مانع بزرگ قیمت در خرید یخچال برای آنان حذف می شود و روند خرید را سریع تر می کند.

برند اسنوا در سراسر کشور دارای 716 شعبه می باشد که بسیار آمار خوبی برای تعداد شعب خط تولید لوازم خانگی ست. علاوه بر این، این شرکت محصولات خود را مانند یخچال اسنوا ارزان تر از برند های دیگر به فروش می رساند و با این سیاست بازاریابی منحصر به فرد خود، عملکرد و آمار فروش فوق العاده در بازار داشته است.

لوازم خانگی اسنوا

چرا یخچال اسنوا ارزان و محبوب است؟

برای شرکت های تولید کننده ی لوازم خانگی، ساخت و تولید یخچال با کیفیت و محبوب امر بسیار مهمی است که هر شرکتی از عهده تولید آن بر نمی آید. اسنوا با ساخت و تولید یخچال های باکیفیت و قوی خود، موفق شده است از محبوبیت بالایی نزد مصرف کنندگان ایرانی پیدا کند. اگر قصد خرید یخچال قدرتمند با طول عمر بالا و با قیمت مناسب را دارید، یخچال اسنوا می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. شاید شنیدن این جمله که یخچال اسنوا ارزان است کمی شما را نامطمئن سازد اما در پاسخ به شک شما خواهیم گفت که برند اسنوا شرکتی کاملا ایرانی ست و محصولات خود را با مواد اولیه و تخصص کارشناسان و مهندسین حاذق ایرانی تولید می کند، بنا به این دلیل، یخچال اسنوا ارزان تر از یخچال های خارجی و وارداتی است و در عین حال که نسبت به یخچال های ساخت برند های دیگر و برند های خارجی یخچال اسنوا ارزان محسوب می شود، این یخچال از کیفیت بالایی برخوردار است و با بررسی آمار بالای فروش یخچال اسنوا، متوجه محبوبیت فراوان یخچال های اسنوا خواهید شد. علاوه بر یخچال اسنوا، دیگر محصولات اسنوا نیز بسیار محبوب می باشد که بدیهی است چنین اتفاقی بسیار نادر است. زیرا معمولا برند ها تمرکز خود را برا تولید موفق یک یا دو محصول می گذارند و یا به طور کلی، از طرف مصرف کنندگان استقبال چندانی از محصولات متفرقه ی این برند ها نمی شود. اما شرکت اسنوا، در تولید اکثر محصولات خود بسیار موفق و محبوب است.

از دیگر دلایل موفقیت و محبوبیت محصولات اسنوا، علاوه بر کیفیت رضایت بخش آن، وجود یخچال اسنوا ارزان است. اغلب برند های تولید کننده یخچال و دیگر لوازم برقی آشپزخانه، اگر موفق به ساخت یخچال با کیفیت و هوشمند شوند، آنچنان قیمت های بالا و سرسام آوری روی یخچال ها می گذارند که معمولا مشتریان را از خرید چنین یخچال هایی منصرف می سازد. تا زمانی که برند های  تولید داخلی محصولی را با همان کیفیت تولیدات خارجی تولید می کنند، بدیهی است که انتخاب افراد تولیدات داخلی خواهد بود. برند اسنوا با عرضه ی یخچال اسنوا ارزان به بازار، گوی سبقت را با موفقیت و اقتدار از رقبای داخلی و خارجی خود ربوده است.

 

مزایای یخچال اسنوا

همان طور که گفته شد یخچال اسنوا ارزان است، اما کیفیت بسیار خوبی دارد. در ادامه ی این مطلب، مزایای یخچال اسنوا را برای شما شرح خواهیم داد. ویژگی های کلی که تقریبا همه ی یخچال های تولید اسنوا آن ها را دارا هستند به شرح زیر است. البته که هر مدل یخچال اسنوا قابلیت ها و مزایای خاص خود را دارد و اگر در حال بررسی و تحقیق برای خرید یخچال اسنوا هستید، به فهرست زیر بسنده نکنید و در مورد هر مدل به طور جداگانه و جزئی تر تحقیق کنید.

تنوع در مدل

یخچال اسنوا ارزانشرکت اسنوا یخچال هایش را انواع مختلف و تنوع مدل بالایی تولید می کند. انواع مختلف یخچال فریزرهای اسنوا به صورت کلی از چند دسته تشکیل می شوند: یخچال فریزر ساید بای ساید، مینی بار، یخچال تک درب، فریزر تک درب، فریزر بالا، فریزر پایین و … . هر یک از این دسته ها شامل انواع مختلفی از یخچال فریزر های اسنوا می شوند که هر یک از این مدل، ویژگی ها، قابلیت ها و مزایای خاص و منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین برای افرادی که قصد خرید یخچال اسنوا را دارند، طیف گسترده ای از مدل های انواع یخچال های اسنوا وجود دارد و کافی است فقط مدلی مطابق با ویژگی ها و اندازه ی مورد دلخواه خود پیدا کنید. نکته ای که در مورد اسنوا منحصر به فرد است، این مسئله است که تقریبا بیشتر مدل های یخچال اسنوا ارزان قیمت اند. معمولا هنگام خرید از برند های دیگر، وقتی به دنبال گزینه های با قیمت مناسب تری می گردیم مدل های محدودی مطابق با قیمت مورد نظر ما وجود دارند که ممکن است ویژگی های باب میل را نیز نداشته باشند و خرید یخچال تبدیل به مشکلی بزرگ شود. همچنین مدل های نسبتا ارزان تر معمولا کیفیت قابل قبولی نداشته و طول عمر بالایی ندارند و خوشبختانه تنوع مدل یخچال های اسنوا چنان بالاست که برای مشتری هیچ گونه محدودیتی ایجاد نمی کند. این برند با محصولات با کیفیت و یخچال اسنوا ارزان خود، خریدی مطمئن و بدون دردسر های اضافی را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی و ظاهر زیبا و منحصر به فرد

طراحی و زیبایی یخچال، یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که در زمان خرید یخچال به آن توجه می شود. در هنگام خرید یخچال قطعا برای مشتری، زیبایی و ظاهر یخچال جزو اولویت های اصلی وی می باشد. یخچال فریز ها با اندازه ی بزرگی که دارند، فضای بسیار زیادی را اشغال کرده و بسیار در چشم انداز و ظاهر خانه و آشپزخانه موثرند. علاوه بر زیبایی، طراحی یخچال اسنوا ارزان قیمت بر خلاف دیگر یخچال های قیمت مناسب استاندارد می باشد. اندازه، طول و عرض یک یخچال بسیار مهم است و در صورتی که اندازه های یک یخچال استاندارد و متناسب نباشد، علاوه بر کاهش جذابیت بصری و نداشتن ظاهری دلنشین و دلپذیر، بسیار مشکل ساز و پر دردسر نیز هستند! بسیاری از افراد به اهمیت طول و عرض و اندازه های یخچال واقف نیستند و فقط به زیبایی ظاهری آن توجه دارند. به عنوان مثال در اسباب‌کشی ها و همچنین حمل یخچال از فروشگاه به منزل و قرار دادن آن در جایگاه مخصوص، اکثر مواقع به دلیل اندازه ی بیش از حد بزرگ یا کلا اندازه ی نامناسب، یخچال بین کابینت ها جا نمی شود و در نتیجه دکوراسیون و نمای آشپزخانه و خانه بسیار آسیب خواهد دید. گرچه یخچال اسنوا ارزان تر از یخچال های دیگر است اما طراحی بسیار زیبا و چشم نواز و اندازه های بسیار مناسب و استاندار تمامی مدل ها های مختلف آن، هرگز برای شما چنین مشکلاتی ایجاد نخواهد کرد.

لوازم خانگی اسنوا

کیفیت بالا و قابلیت های به روز

شاید شنیدن این جمله که یخچال اسنوا ارزان است، کمی شما را در خرید یخچال دل چرکین کند و یا باعث دودلی شما در خرید یخچال اسنوا بشود. در ادامه ی این مطلب کمی به صورت فنی تری و با جزئیات بیشتر، توضیح خواهیم داد که با وجود اینکه یخچال اسنوا ارزان می باشد، چگونه کیفیت خوبی داشته و با قابلیت های به روزی که دارد، نیاز مشتریان را رفع می کند و برای خودش طرفدار های پر و پا قرصی نیز دارد.

یخچال اسنوا ارزانبا وجود اینکه یخچال اسنوا ارزان تر از محصولات برند های دیگر می باشد، دارای قابلیت های به روز و بسیار کاربردی است. برخی از قابلیت های هوشمند یخچال اسنوا ارزان عبارتند از:

قابلیت سرمای هوشمند: شش حسگر هوشمند دمای درون یخچال را کنترل نموده تا آن را ثابت نگه دارند.

سیستم بازتابش سرما: با حبس سرما در فضای درون یخچال، سرما و انرژی به بیرون نرفته و هدر نخواهد رفت.

محفظه مخصوص نگهداری گوشت: با دمای ثابت 4 درجه گوشت را به طور دائمی تازه نگه می دارد.

سرمایش هوشمند: سیستم هوشمندی که به طور یکسان در تمام فضای داخلی یخچال سرما را پخش می نماید.

بار خانگی : محفظه ای نسبتا کوچک مخصوص نوشیدنی های پر مصرف، برای جلوگیری از باز و بسته شدن بیش از حد در یخچال

یخساز و آبسردکن : با وجود یخساز و آبسردکن در یخچال های اسنوا، آب خنک و یخ های قطعه شده همیشه در دسترس شما خواهد بود.

لوازم خانگی اسنوا

کمپرسور اینورتر: کمپرسور های اینورتر مصرف کمتر و عمر طولانی تری دارند.

سوالات متداول:

چرا یخچال اسنوا ارزان است؟

برخلاف تصور عموم مردم، ارزان بودن کالایی ضرورتا بدان معنا نیست که کالای مورد نظر کیفیت بدی داشته و یا از جنس و مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت تولید شده است. البته گاهی ممکن است اینطور باشد اما لزوما چنان معنایی نمی دهد. یکی از دلایل گرانی بیش از حد محصولات آشپزخانه نوسانات قیمت ارز و دلار می باشد. اکثر این محصولات مانند یخچال، ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی و… خارجی و در نتیجه وارداتی هستند. متاسفانه به دلیل داشتن فرهنگ غلط، عموم مردم بر این باورند که محصولات تولید خارجی حتما کیفیت و کارایی بهتری نسبت به تولید داخل دارند در صورتی که اینگونه نیست.

یخچال اسنوا ارزان

دلیل اینکه یخچال اسنوا ارزان تر از یخچال های دیگر است، تولید صد در صد ایرانی و داخلی آن است. استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت ایرانی، استفاده از دانش طراحان و سازندگان ایرانی و ساخت صفر تا صد محصول در ایران است. شاید به ظاهر یخچال اسنوا ارزان تر به نظر برسد، اما در واقع یخچال اسنوا ارزان نیست بلکه قیمت یخچال ارزان تر از یخچال فریزر های دیگر است به دلیل اینکه یخچال فریزر و کلا محصولات اسنوا به قیمت حقیقی تعیین شده توسط برند در بازار عرضه می شوند و مثلا مانند یخچال های سامسونگ یا بوش، هزینه ی گمرک و واردات، نوسانات ارزی قیمت دلار و … ، هزینه های اضافی و گزاف به این محصولات اضافه نشده است. در نهایت می توان اینگونه جمع بندی نمود که شاید به ظاهر قیمت یخچال اسنوا ارزان تر باشد اما در واقع اینکه یخچال اسنوا ارزان است، به دلیل داخلی بودن عوامل تولید آن است نه کیفیت پایین و نامناسب آن.

لوازم خانگی اسنوا

آیا یخچال اسنوا دارای سیستم تصفیه آب می باشد؟

بله! یخچال ساید بای ساید اسنوا قابلیت تصفیه ی آب را نیز داراست و برای شما آبی تمیز و بهداشتی را به ارمغان می آورد. البته نگران نباشید، سیستم تصفیه در قیمت این یخچال ها تاثیر چندانی ندارد و همچنان یخچال اسنوا ارزان محسوب می شود.

 

نتیجه گیری

شرکت اسنوا با شعار “روی ما حساب کنید.” در بازار مشغول فعالیت است و از معدود شرکت هایی است که توانسته کاملا به شعار خود دست یابد. با توجه به چنین کیفیتی، و با توجه به اینکه محصولات و به خصوص یخچال اسنوا ارزان تر از محصولات شرکت های دیگر هستند، مصرف کنندگان بدون فوت وقت از اسنوا خرید می کنند و یخچال اسنوا ارزان و با کیفیت بالا، در عمل واقعا روی اسنوا حساب می کنند. چه افتخاری بالاتر از استفاده از تولید ملی و کالای ایرانی، با قیمت مناسب و جنس مرغوب. مانند یخچال اسنوا ارزان قیمت.

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید یخچال اسنوا به فروشگاه اینترنتی هایپر 724 مراجعه کنید و خریدی خوش و مطمئنی را تجربه کنید.